Ik woon in Dordrecht, maar werk in Bredaquote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:46 schreef Ciscus het volgende:
Dus we wonen in Japan en Amerika hier, de rest uit Eindhoven? (ik niet overigens)
hier hetzelfde. woon nu in Haarlem sinds kort maar blijf een Eindhovenaarquote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam. Maar blijf gewoon een Eindhovenaar natuurlijk.
Arnhemquote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:46 schreef Ciscus het volgende:
Dus we wonen in Japan en Amerika hier, de rest uit Eindhoven? (ik niet overigens)
Grootste deel van het jaar in omgeving Eindhoven.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:46 schreef Ciscus het volgende:
Dat moet haast wel Strootman zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:36 schreef Ciscus het volgende:
Eén eindhovenaar tot dusverre. Genot.
Grindtegelhoofd, wie is dat dan weer?
quote:
In één keer goed (al heeft Stinho hem geloof ik bedacht)quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat moet haast wel Strootman zijn.
stratum westquote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSVCL woont in Drents Dorp.
Had Woensel west verwachtquote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede gok geweest.
Baekelandplein is meer een Roemeense enclavequote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik kom wel eens op het BPlein, moeder van psvcl bezoeken, telt dat ook?
Franz Leharplein?quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik kom wel eens op het BPlein, moeder van psvcl bezoeken, telt dat ook?
Lange_Lans is hier toch? Of hoe hij in Limburg heet: Làààààààààààààààààààààààààns.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:20 schreef Ciscus het volgende:
Geen Limburgers..of houden die zich nu stil (en terecht) (alsof een limburger z'n muil kan houden trouwens)
Als je aan lange_lans komt dat kom je aan mij. Beter rot je heel snel op.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:20 schreef Ciscus het volgende:
Geen Limburgers..of houden die zich nu stil (en terecht) (alsof een limburger z'n muil kan houden trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |