Ik had uberhaupt geen idee waar ik naar aan het kijken was vandaag. Als dit Telstar - Dordrecht was had ik je meteen geloofd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Feyenoord zou volgens jou alleen maar beter worden door het spelen van Europese wedstrijden. Was weinig van te zien vandaag.
Ik had er inderdaad meer van verwacht omdat er aardig nog wat rustdagen tussen zaten alleen tussen zaterdag en dinsdag niet. Die wedstrijd van dinsdag was gewoon een fysiek zware belasting.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Feyenoord zou volgens jou alleen maar beter worden door het spelen van Europese wedstrijden. Was weinig van te zien vandaag.
De puntjes zijn binnen en feyenoord is geklopt met flinke cijfers. Dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad meer van verwacht omdat er aardig nog wat rustdagen tussen zaten alleen tussen zaterdag en dinsdag niet. Die wedstrijd van dinsdag was gewoon een fysiek zware belasting.
Hoewel ajax ook dramatische slecht speelde alsof ze nog donderavond nog een wedstrijd hadden gespeeld, maar die hadden dus de hele week goed kunnen voorbereiden.
Volgens mij noemen ze ook dat blij zijn met een dode mus.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
De puntjes zijn binnen en feyenoord is geklopt met flinke cijfers. Dat is het belangrijkste.Neres en Dolberg hebben gevlamd, dus allemaal positiviteit.
maar je heb er niks aan als je volgende week weer punten morstquote:Op zondag 22 oktober 2017 18:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
De puntjes zijn binnen en feyenoord is geklopt met flinke cijfers. Dat is het belangrijkste.Neres en Dolberg hebben gevlamd, dus allemaal positiviteit.
Winst is het belangrijkste. Hoe er gewonnen wordt interesseert mij echt geen reet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze ook dat blij zijn met een dode mus.
Hoe je dat nog uit je toetsenbord kan krijgen na zo’n wedstrijd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Winst is het belangrijkste. Hoe er gewonnen wordt interesseert mij echt geen reet.
Ajax wederom de baas in de kuip.
Ajax heeft gewoon het meeste geluk gehad in de wedstrijdquote:Op zondag 22 oktober 2017 18:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Winst is het belangrijkste. Hoe er gewonnen wordt interesseert mij echt geen reet.
Ajax wederom de baas in de kuip.
Op de een of andere manier kan een bepaalde ploeg je gewoon niet liggen. Psv heeft dat met ons, wij met Ajax en zij weer met Psv.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:49 schreef TC03 het volgende:
Echt ongelofelijk dat we de afgelopen 10 jaar maar 2x van Ajax oid hebben gewonnen.
PSV heeft ons wel een paar keer met duidelijke cijfers naar huis gestuurd afgelopen jaren.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan een bepaalde ploeg je gewoon niet liggen. Psv heeft dat met ons, wij met Ajax en zij weer met Psv.
Waarom zoek jij altijd een excuus, en draai je met alle winden mee?quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maar je heb er niks aan als je volgende week weer punten morst
ajax en feyenoord zijn allebei instabiele ploegen op dit moment. Bij Feyenoord heeft het op dit moment te maken door de defensie die ontmanteld is.
Als als als.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon het meeste geluk gehad in de wedstrijd
als jorgensen 2 keer een bal erin trapt kan het zomaar de andere kant op gaan
en op het laast was natuurlijk de poort open gooien toen er een verdediger eruit ging bij feyenoord.
Zoals gijp vorig seizoen zei over het kampioenschap. Dat was het absolute maximale. er zit niet meer in. Dit seizoen zie ik ze niet boven eindigen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom zoek jij altijd een excuus, en draai je met alle winden mee?
Je kan ook gewoon tot de conclusie komen dat Feyenoord het op dit moment gewoon niet heeft.
wat een clown ben jijquote:Op zondag 22 oktober 2017 18:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom zoek jij altijd een excuus, en draai je met alle winden mee?
Je kan ook gewoon tot de conclusie komen dat Feyenoord het op dit moment gewoon niet heeft.
Thuis winnen we vrijwel altijd van PSV. Uit zijn we regelmatig de betere partij en winnen we dan ook. Dit seizoen een wonder dat we daar verloren hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
PSV heeft ons wel een paar keer met duidelijke cijfers naar huis gestuurd afgelopen jaren.
Ik vond het eigenlijk qua matigheid elkaar niet zoveel ontlopen. Die 1-1 zie je bijvoorbeeld ook zelden op een amateurveld.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:55 schreef Buitendam het volgende:
Ajax is qua spelersgroep wel een stuk verder dan Feyenoord. Had ik niet verwacht.
Ja het was echt ongenadig slecht, maar ik vind de selectie van Ajax wel iets meer kerels.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk qua matigheid elkaar niet zoveel ontlopen. Die 1-1 zie je bijvoorbeeld ook zelden op een amateurveld.
Ja, Veldman bijvoorbeeld. Of viergever.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja het was echt ongenadig slecht, maar ik vind de selectie van Ajax wel iets meer kerels.
Veldmanquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Veldman bijvoorbeeld. Of viergever.
Ze waren vooral iets gelukkiger. Maar de overwinning was ook weer niet geheel onterecht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja het was echt ongenadig slecht, maar ik vind de selectie van Ajax wel iets meer kerels.
Er gaan toch altijd mensen rond de 88e minuut al weg?quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:28 schreef Caland het volgende:
Al heb ik me vandaag misschien nog wel het meest geërgerd aan gastjes die hooguit 3 jaar in de Kuip komen en dan mensen die ervoor kiezen om eerder weg te gaan fysiek of verbaal aan te vallen.
Ben je dan kansloos.
Fysiek aanvallen? Medesupporters?quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:28 schreef Caland het volgende:
Al heb ik me vandaag misschien nog wel het meest geërgerd aan gastjes die hooguit 3 jaar in de Kuip komen en dan mensen die ervoor kiezen om eerder weg te gaan fysiek of verbaal aan te vallen.
Ben je dan kansloos.
We beginnen toch ook nooit goed aan een wedstrijdquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:21 schreef macca728 het volgende:
Gio : We begonnen niet goed aan de wedstrijd....
Zegt hij bijna elke week.
Matig optreden van Gio de laatste tijd in ieder geval.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:21 schreef macca728 het volgende:
Gio : We begonnen niet goed aan de wedstrijd....
Zegt hij bijna elke week.
Er was onderling weer genoeg knokken ja. Vooral onder vak Z schijnt het goed los te zijn gegaanquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fysiek aanvallen? Medesupporters?
Kansloos inderdaad.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was onderling weer genoeg knokken ja. Vooral onder vak Z schijnt het goed los te zijn gegaanAl heb ik geen idee of dat om een paar verdwaalde joden ging. Stond in ieder geval vol met ME daar na afloop.
Joduh hebbuh motte rennuh.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was onderling weer genoeg knokken ja. Vooral onder vak Z schijnt het goed los te zijn gegaanAl heb ik geen idee of dat om een paar verdwaalde joden ging. Stond in ieder geval vol met ME daar na afloop.
Genotquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Joduh hebbuh motte rennuh.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Joduh hebbuh motte rennuh.
[ afbeelding ]
NWS / Vrouw loopt ernstig letsel op bij afsteken vuurwerk na Feyenoord-Ajaxquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:26 schreef Vasion het volgende:
Er viel trouwens een supporter van de tribune af bij N na de strafschop of goal, weet niet meer
Hij moet t niet zo ingewikkeld maken voor zichzelf. Hij wil zich volgens mij teveel bewijzen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij dribbelt te veel door het midden, maar hij had ook wel erg weinig afspeelmogelijkheden
Ach ja, beter dan een hartkwaal.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NWS / Vrouw loopt ernstig letsel op bij afsteken vuurwerk na Feyenoord-Ajax
Hand er afgeblazen, genot.
Beter kankeren we weer een paar bakstenen door het maasgebouwquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:31 schreef fetX het volgende:
Het zal bij ons wel weer voortkabbelen. Wanneer Ajax of PSV uit met 1-4 van een concurrent zou verliezen is het crisis. Bij ons; ach, komt wel weer. Irritant.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter kankeren we weer een paar bakstenen door het maasgebouw
Hoe zie je dat precies voor je wat er nu direct veranderd kan en moet worden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Gaat erom dat er van bovenaf moet worden uitgesproken en gehandeld; zo kan het niet langer doorgaan, het moet anders. Als je dit voort laat kabbelen, dan is de druk dat het beter moet véél minder groot.
Om te beginnen direct het contract van Boetius ontbinden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je wat er nu direct veranderd kan en moet worden.
Alles op alles zetten dat we vanaf nu alles moeten winnen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs met het bekertje haal je geen Europees voetbal meerquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alles op alles zetten dat we vanaf nu alles moeten winnen.
EL zal toch nog wel lukken?quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs met het bekertje haal je geen Europees voetbal meer
Volgend seizoen 0 eredivisieclubs in Europa. Genot.
3e plek wel groepsfase of voorronde?quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs met het bekertje haal je geen Europees voetbal meer
Volgend seizoen 0 eredivisieclubs in Europa. Genot.
wat een bullshit johquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Gaat erom dat er van bovenaf moet worden uitgesproken en gehandeld; zo kan het niet langer doorgaan, het moet anders. Als je dit voort laat kabbelen, dan is de druk dat het beter moet véél minder groot.
Alles voorronde, zelfs de kampioen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
3e plek wel groepsfase of voorronde?
Triest ja, maar zijn wel clubs waar we normaal gesproken toch van wel moeten winnenquote:
Gio is degene die duidelijk moet maken aan de spelers dat het zo echt niet langer kan en het team aan het voetballen krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het echt veel te makkelijk om het daar op af te schuiven. Het voetbal is al weken slecht. Vaak hoor ik dan Gio zeggen ‘we speelden goed’ of ‘het zat niet mee’. Nee, het is ruk. En daar moet Gio snel wat aan gaan doen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een bullshit joh
je weet toch waaraan het ligt of niet
jorgensen die een tijd eruit is geweest
en nu heel rits verdedigers die geblesseerd zijn waardoor er allemaal noodoplossingen gezicht worden op het veld
Ja dan ga je kwalitief een stuk achteruit op het veld en de resuitaten
het is gewoon wachten totdat er een paar spelers weer fit zijn
Nah, als je van je 6 verdedigers er 5 moet missen kan je nog zo’n brede selectie hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Ja jongens, zelfs met een hele brede selectie wil het niet lukken
Een wijze man zei ooit dat aanval je beste verdediging is..quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, als je van je 6 verdedigers er 5 moet missen kan je nog zo’n brede selectie hebben.
Precies dit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio is degene die duidelijk moet maken aan de spelers dat het zo echt niet langer kan en het team aan het voetballen krijgen.
Geen; ‘ach, kan gebeuren.’ Of ‘we speelden 10 minuten aardig.’ Die mentaliteit moet eruit. Het was gewoon helemaal ruk en dat is het al weken op een paar minuten per wedstrijd na. Kan gewoon niet langer zo.
Ja en van roken krijg je kanker.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een wijze man zei ooit dat aanval je bedte verdediging is..
Het voetbal begint achterin.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een wijze man zei ooit dat aanval je beste verdediging is..
Maar das logisch.quote:
Deed het destijds ook nooit, maar moest een keertje anders kwam ik niet thuis. Men wou mij er niet eens langs latenquote:Op zondag 22 oktober 2017 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kies er zelf ook zelden voor om eerder weg te lopen, maar ben je pas een ekte als je blijft staan in de zeikregen met 1-4 achter?
Laat mensen dat lekker zelf bepalen
Ik hoop toch wel dat er wat meer in zit dan dat soort opmerkingen van Gio. En daar heb ik ook wel vertrouwen in.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig, want er zit geen enkele vooruitgang in.
Ik vraag het me af. De afgelopen weken werd na ongeveer elke zaadwedstrijd gezegd dat ‘het voetbal aardig/goed was’, maar dat het ‘niet meezat’. Soms vraag ik me af of hij wel ziet dat het ongelooflijk slecht is wat Feyenoord laat zien.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat er wat meer in zit dan dat soort opmerkingen van Gio. En daar heb ik ook wel vertrouwen in.
Tuurlijk wel. Na 2 jaar Gio moet je toch wel doorhebben dat wat hij in interviews na de wedstrijd nooit verder gaat dan het standaard riedeltje. Dat zegt echter niets over wat er verder gebeurt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. De afgelopen weken werd na ongeveer elke zaadwedstrijd gezegd dat ‘het voetbal aardig/goed was’, maar dat het ‘niet meezat’. Soms vraag ik me af of hij wel ziet dat het ongelooflijk slecht is wat Feyenoord laat zien.
Als hij het wel ziet, dan wordt het inmiddels tijd voor verbetering. De titel kunnen we voorlopig wel op ons buik schrijven en in Europa slaan we een modderfiguur.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Na 2 jaar Gio moet je toch wel doorhebben dat wat hij in interviews na de wedstrijd nooit verder gaat dan het standaard riedeltje. Dat zegt echter niets over wat er verder gebeurt.
Ik zou beginnen bij de keeperquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik verlang naar het moment dat we gewoon met Nieuwkoop - Van Beek - St Juste - Haps kunnen spelen en dat ze dan ook nog volledig fit zijn. Tot die tijd zie ik het somber in.
Dat laatste was vooraf al wel bekend. De titel kan je voorlopig vergeten, en het spel is slecht genoeg om je zorgen te maken, en excuses zijn slap, maar de wisselingen achterin en het missen van Jorgensen (of een capabele backup) breekt je nu gewoon op.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij het wel ziet, dan wordt het inmiddels tijd voor verbetering. De titel kunnen we voorlopig wel op ons buik schrijven en in Europa slaan we een modderfiguur.
Mja, ergens wil ik kinderachtig tegen je in gaan, maar Jones is erg matig dit seizoen ja. Al vind ik Vermeer ook weer een bron van onrust.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou beginnen bij de keeper
Ik ga totaal niet mee in dat gelul dat je vorig seizoen mazzel had. Maar als je dan een speler moet aanwijzen die zwaar overgepresteerd heeft dan is het natuurlijk Jones wel.
Onze speelstijl toen lag hem ook wel. Er kwamen nauwelijks aanvallen door het midden doorheen door het sterke blok van Vilhena en El Ahmadi en Botteghin die overal tussen zat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou beginnen bij de keeper
Ik ga totaal niet mee in dat gelul dat je vorig seizoen mazzel had. Maar als je dan een speler moet aanwijzen die zwaar overgepresteerd heeft dan is het natuurlijk Jones wel.
Met Jorgensen is het voorlopig ook niet best, maar vooral het middenveld presteert ondermaats.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste was vooraf al wel bekend. De titel kan je voorlopig vergeten, en het spel is slecht genoeg om je zorgen te maken, en excuses zijn slap, maar de wisselingen achterin en het missen van Jorgensen (of een capabele backup) breekt je nu gewoon op.
Maar het middenveld draait niet omdat het achterin niet draait. Tenminste, dat denk ik. Vilhena kon met Kongolo achter zich (nouja, half achter zich) veel vrijer spelen, El Ahmadi idem, want die loopt tegenwoordig zo ver achteruit dat het raar begint te worden. Maar, eerst had je een back die het niet snapt (Diks) en nu een middenvelder op rechtsback, terwijl op rechtscentraal achterin telkens een ander staat. Probeer dan maar eens wat stabiliteit te creëren.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Met Jorgensen is het voorlopig ook niet best, maar vooral het middenveld presteert ondermaats.
Ik ben benieuwd waar Gio mee gaat komen. Spelers als Toornstra en Vilhena spelen dramatisch. Het is al weken duidelijk dat het middenveld niet draait en dat daar het grootste probleem ligt. Voorlopig zie ik nog geen enkele verbetering. Zelfs PEC fucking Zwolle heeft 45 minuten lang in de Kuip het middenveld volledig in handen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |