Tuurlijk wel. Na 2 jaar Gio moet je toch wel doorhebben dat wat hij in interviews na de wedstrijd nooit verder gaat dan het standaard riedeltje. Dat zegt echter niets over wat er verder gebeurt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. De afgelopen weken werd na ongeveer elke zaadwedstrijd gezegd dat ‘het voetbal aardig/goed was’, maar dat het ‘niet meezat’. Soms vraag ik me af of hij wel ziet dat het ongelooflijk slecht is wat Feyenoord laat zien.
Als hij het wel ziet, dan wordt het inmiddels tijd voor verbetering. De titel kunnen we voorlopig wel op ons buik schrijven en in Europa slaan we een modderfiguur.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Na 2 jaar Gio moet je toch wel doorhebben dat wat hij in interviews na de wedstrijd nooit verder gaat dan het standaard riedeltje. Dat zegt echter niets over wat er verder gebeurt.
Ik zou beginnen bij de keeperquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik verlang naar het moment dat we gewoon met Nieuwkoop - Van Beek - St Juste - Haps kunnen spelen en dat ze dan ook nog volledig fit zijn. Tot die tijd zie ik het somber in.
Dat laatste was vooraf al wel bekend. De titel kan je voorlopig vergeten, en het spel is slecht genoeg om je zorgen te maken, en excuses zijn slap, maar de wisselingen achterin en het missen van Jorgensen (of een capabele backup) breekt je nu gewoon op.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij het wel ziet, dan wordt het inmiddels tijd voor verbetering. De titel kunnen we voorlopig wel op ons buik schrijven en in Europa slaan we een modderfiguur.
Mja, ergens wil ik kinderachtig tegen je in gaan, maar Jones is erg matig dit seizoen ja. Al vind ik Vermeer ook weer een bron van onrust.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou beginnen bij de keeper
Ik ga totaal niet mee in dat gelul dat je vorig seizoen mazzel had. Maar als je dan een speler moet aanwijzen die zwaar overgepresteerd heeft dan is het natuurlijk Jones wel.
Onze speelstijl toen lag hem ook wel. Er kwamen nauwelijks aanvallen door het midden doorheen door het sterke blok van Vilhena en El Ahmadi en Botteghin die overal tussen zat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou beginnen bij de keeper
Ik ga totaal niet mee in dat gelul dat je vorig seizoen mazzel had. Maar als je dan een speler moet aanwijzen die zwaar overgepresteerd heeft dan is het natuurlijk Jones wel.
Met Jorgensen is het voorlopig ook niet best, maar vooral het middenveld presteert ondermaats.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste was vooraf al wel bekend. De titel kan je voorlopig vergeten, en het spel is slecht genoeg om je zorgen te maken, en excuses zijn slap, maar de wisselingen achterin en het missen van Jorgensen (of een capabele backup) breekt je nu gewoon op.
Maar het middenveld draait niet omdat het achterin niet draait. Tenminste, dat denk ik. Vilhena kon met Kongolo achter zich (nouja, half achter zich) veel vrijer spelen, El Ahmadi idem, want die loopt tegenwoordig zo ver achteruit dat het raar begint te worden. Maar, eerst had je een back die het niet snapt (Diks) en nu een middenvelder op rechtsback, terwijl op rechtscentraal achterin telkens een ander staat. Probeer dan maar eens wat stabiliteit te creëren.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Met Jorgensen is het voorlopig ook niet best, maar vooral het middenveld presteert ondermaats.
Ik ben benieuwd waar Gio mee gaat komen. Spelers als Toornstra en Vilhena spelen dramatisch. Het is al weken duidelijk dat het middenveld niet draait en dat daar het grootste probleem ligt. Voorlopig zie ik nog geen enkele verbetering. Zelfs PEC fucking Zwolle heeft 45 minuten lang in de Kuip het middenveld volledig in handen gehad.
JP was uitzonderlijk slecht ja. Zelfs ik begin van mijn geloof af te vallen. Gaat me weer geld kosten. Tyfus JP.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:14 schreef DonRaja het volgende:
Zo dan, dit was een partij slecht
En dan nog bijna de overwinning kunnen jatten ook...
Op St Juste en Hapsie na, was het vandaag allemaal bagger. Slechtste man op het veld was Boeet.
Het zou zomaar kunnen dat dit waar is wat je zegt, maar ik vind dat het dan aan Gio is om daar op te anticiperen en te zorgen dat het beter gaat lopen. Of verzin iets anders, maar daar vind ik Gio dus niet zo sterk in.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar het middenveld draait niet omdat het achterin niet draait. Tenminste, dat denk ik. Vilhena kon met Kongolo achter zich (nouja, half achter zich) veel vrijer spelen, El Ahmadi idem, want die loopt tegenwoordig zo ver achteruit dat het raar begint te worden. Maar, eerst had je een back die het niet snapt (Diks) en nu een middenvelder op rechtsback, terwijl op rechtscentraal achterin telkens een ander staat. Probeer dan maar eens wat stabiliteit te creëren.
Het is gewoon doodzonde dat je achterste lijn zo veel geblesseerd is geraakt, anders had de wereld er een stuk mooier uitgezien. En dan had je vandaag gewoon alsnog kunnen verliezen, maar had je geen 5e gestaan.
Toornstra en Boetius eruit tyfen en daar Larsson en Amrabat voor in de plaats. Waarom speelde Nieuwkoop eigenlijk niet, geblesseerd?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat dit waar is wat je zegt, maar ik vind dat het dan aan Gio is om daar op te anticiperen en te zorgen dat het beter gaat lopen. Of verzin iets anders, maar daar vind ik Gio dus niet zo sterk in.
Als je de wedstrijd had gezien is de concurrentie ook niet beter.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:24 schreef Syntix het volgende:
Vorig seizoen veel teveel geluk gehad en nu komt het ware feyenoord bovendrijven. Dit is gewoon het niveau. Geen enkele speler op mss Ambrabat na die als talent of goed kan worden beschreven.
Dat is ook weer overdreven.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:24 schreef Syntix het volgende:
Vorig seizoen veel teveel geluk gehad en nu komt het ware feyenoord bovendrijven. Dit is gewoon het niveau. Geen enkele speler op mss Ambrabat na die als talent of goed kan worden beschreven.
Hoe zou jij het oplossen dan?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat dit waar is wat je zegt, maar ik vind dat het dan aan Gio is om daar op te anticiperen en te zorgen dat het beter gaat lopen. Of verzin iets anders, maar daar vind ik Gio dus niet zo sterk in.
Geen idee waarom hij niet speelde, maar ik neem aan dat het met zijn fysiek te maken heeft. Anders is het echt een blunder van Gio geweest.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toornstra en Boetius eruit tyfen en daar Larsson en Amrabat voor in de plaats. Waarom speelde Nieuwkoop eigenlijk niet, geblesseerd?
Fysiek nog niet zover geloof ik (om 2 wedstrijden kort achter elkaar te spelen). Was afgelopen dinsdag ook alweer aan het trekken na 60 minuten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toornstra en Boetius eruit tyfen en daar Larsson en Amrabat voor in de plaats. Waarom speelde Nieuwkoop eigenlijk niet, geblesseerd?
Wedstrijd uiteraard gezien en zelfs een matig Ajax is 3 klasse beter dan dit feyenoord. Daarnaast al 3x kansloos verloren jullie in de CL natuurlijk. Nee, dit feyenoord is gewoon erg slecht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd had gezien is de concurrentie ook niet beter.
Hoe zouden jullie het doen als je 3 van de 4 basisverdedigers mist?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:24 schreef Syntix het volgende:
Iets minder slecht lijkt me een betere benamingquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wedstrijd uiteraard gezien en zelfs een matig Ajax is 3 klasse beter dan dit feyenoord. Daarnaast al 3x kansloos verloren jullie in de CL natuurlijk. Nee, dit feyenoord is gewoon erg slecht.
Hij gaat nu beginnen over het CL verleden van Ajax.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets minder slecht lijkt me een betere benaming
En ik verlies liever in de CL dan van wat Noorse postbodes.
Oh shitquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hij gaat nu beginnen over het CL verleden van Ajax.
Ik zou zorgen dat je het middenveld in handen krijgt tegen Ajax en creativiteit toevoegen. Toornstra eruit en Amrabat + Larsson (vrije rol) op het middenveld erbij bijvoorbeeld (en dan Boetius ook banken). Met Amrabat heb je dan iets meer defensieve zekerheid dan met Toornstra. Wanneer je de strijd op het middenveld wint, wordt het een stuk gemakkelijker om de wedstrijd te winnen doordat je de verdediging ontlast. Met de exta creativiteit gebeurt er dan tenminste iets voorin.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zou jij het oplossen dan?
Vandaag was bijvoorbeeld Geertruida ook een optie geweest, maar als je dan ook een Diks hebt die centraal kan spelen (officieel) snap ik best dat je dan voor de wat meer ervarene kiest. Ik weet niet wat ik zou hebben gedaan, misschien wel voor het risico met Geertruida, maar het is te snappen om het te doen zoals vandaag.
Ik begreep alleen niet hoe we aan de wedstrijd begonnen, heel erg afwachtend en Ajax laten opbouwen. Kan me niet voorstellen dat dat een opdracht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |