Het gehele lijstje:quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:30 schreef _--_ het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-10-2017 18:30
nr / user / score
1. haags_kwartiertje / 13141
2. aloa / 10708
3. devzero / 9108
4. FlippingCoin / 8294
5. Martin_marvellous / 6845
6. appartementencomplex / 6333
7. noodgang / 5573
8. Handleiding / 5297
9. MichaelScott / 5037
10. Hdero / 4854
11. Homijn / 4636
12. Stien_Struis / 4251
13. _--_ / 4105
14. hemarookworst / 3495
15. Pharkus / 3265
16. CarltonBanks / 2839
17. magnetronkoffie / 2628
18. Pg_up / 2573
19. Geerd / 2507
20. mtchel112 / 1821
21. KoningPils / 1711
22. Borrelnootje00 / 1673
23. Zolderkamer / 1375
24. Mojo.jojo / 1215
25. PrisTheShiz / 1192
26. HerrFritz / 1029
27. Tassendief / 1007
28. LurkJeRot / 897
29. Sparkle_Bunny / 799
30. sig000 / 750
31. Dr.Mikey / 654
32. murp / 608
33. Amoeba / 576
34. Fokker89 / 530
35. DKUp / 484
36. scrupuleus / 465
37. Cousin_Eddy / 433
38. PartyHard / 359
39. Rodgrod / 323
40. Poepoog / 322
41. wolfrolf / 289
42. Hexx. / 289
43. PierreTT / 280
44. jodelahity / 277
45. Spriet4 / 254
46. ijs_beer / 253
47. bondage / 197
48. Halcon / 196
49. BoneThugss / 192
50. roosjeroosje1988 / 172
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende huidige TS; sta je hierin terwijl je dit niet wil, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spel bedacht door: Pg_up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
[ afbeelding ]
Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld. Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic. Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.
Iedereen is welkom!![]()
Totaalscores:Geldige scores worden gepost door Pg_Up, _--_ en FlippingCoin. Van hen wordt verzocht de link naar de scores niet te delen wegens overbelasting van de servers; updates worden doorgaans ieder nieuw deel van een topic geüpdatet.
top 50:
[..]
Het gehele lijstje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende huidige TS; sta je hierin terwijl je dit niet wil, dan heb je pech.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat jij ook wel eens een kutscheet?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Laat jij ook wel eens een kutscheet?
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Laat jij ook wel eens een kutscheet?
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pris is wel irritant afwezig he?
De snor is alleen wel nep.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:05 schreef PrisTheShiz het volgende:
Lekkerder is zo een scheet die ipv door je bilnaad omhoog juist tussen je schaamlippen door naar voren klappert![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:05 schreef PrisTheShiz het volgende:
Lekkerder is zo een scheet die ipv door je bilnaad omhoog juist tussen je schaamlippen door naar voren klappert![]()
Jij bent snel terugquote:
Sorry.quote:
Ben je met alles zo snel?quote:
Lol.quote:
Terug in je hokquote:
Klinkt als een goed feestje.quote:
Nee. Ga nog zwaar worden of miss moet ik wat bestellen.quote:
Waarom bestellen als je het zelf kan doen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee. Ga nog zwaar worden of miss moet ik wat bestellen.
Ja is ook weer zo, maarja kost tijd en moeitequote:Op zondag 22 oktober 2017 18:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom bestellen als je het zelf kan doen?
omdat lekker luie brakke zondagquote:Op zondag 22 oktober 2017 18:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom bestellen als je het zelf kan doen?
quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat lekker luie brakke zondag
titel van dat filmpjequote:Op zondag 22 oktober 2017 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker viesdik al het eten naar je luie stoel laten vliegen zoals bij wall-e
quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is wel ff schrikken he voor een utopia poster
quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is wel ff schrikken he voor een utopia poster
RIPquote:
Oké.quote:
Om een snor?quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké.
Zou ook wel een beetje té zijn, al zal het mijn kans op de erfenis van Dali wel vergroten.
Een Dali snor.quote:
Vast nietquote:Op zondag 22 oktober 2017 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een Dali snor.
Of zullen ze daar doorheen kijken?
JA! tekenen!!!quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:52 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wat lees ik op je signature?! Groningen gaat voor onafhankelijkheid?!
Dan heb ik binnenkort deze op mijn kamer hangen.quote:
Is dat van hem?quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan heb ik binnenkort deze op mijn kamer hangen.
[ afbeelding ]
"klein beetje". 'S wereld grootste gas reservoir.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:54 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Jullie zijn echt gek!
Hoe gaan jullie het doen? Met het kleine beetje gas?
Zo!!! heb je aan mijn aanbevolen dieet gehouden?quote:
Nee, echt. Wat een slecht idee! En als het gas op raakt?quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
"klein beetje". 'S wereld grootste gas reservoir.
ja plus minus.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo!!! heb je aan mijn aanbevolen dieet gehouden?
Ja, vind die wel vet; wel meer van hem trouwens.quote:
Zo snel raakt het niet op. Dan hebben we inmiddels wel een goeie economie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:55 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee, echt. Wat een slecht idee! En als het gas op raakt?
Ik ken geen een van zijn werken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, vind die wel vet; wel meer van hem trouwens.
Droom verder. Hoe de beschadigde huizen te repareren dan? En waar de bewoners onder te brengen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zo snel raakt het niet op. Dan hebben we inmiddels wel een goeie economie.
Zijn werken zien er uit als gemaakt door een man als Dali lol.quote:
Ben nu aan het kokenquote:
Blijkt!quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn werken zien er uit als gemaakt door een man als Dali lol.
En aan wie ga je het verkopen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zo snel raakt het niet op. Dan hebben we inmiddels wel een goeie economie.
Aan de mensen aan wie we het nu ook verkopen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En aan wie ga je het verkopen?
Je ligt buiten de EU dan hè Sjaak.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:01 schreef _--_ het volgende:
[..]
Aan de mensen aan wie we het nu ook verkopen.
Ik heb patat en gemarineerde drumstick uit de oven. Geen groente, was vergeten dat het op is. Wat heb jij?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Zie het ook niet zo snel gebeuren. Zie sneller Friesland afhankelijk worden, en zelfs dat zie ik niet zo snel gebeuren. Hoogstens dat zij een speciale status krijgen met een eigen regering
Friesland is niet van plan onafhankelijk te worden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Zie het ook niet zo snel gebeuren. Zie sneller Friesland afhankelijk worden, en zelfs dat zie ik niet zo snel gebeuren. Hoogstens dat zij een speciale status krijgen met een eigen regering
Nou en. Niet dat de EU daarna geen gas meer nodig heeft. ze worden afhankelijk van ons.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je ligt buiten de EUndan hè Sjaak.
Lekker zeg!quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:03 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb patat en gemarineerde drumstick uit de oven. Geen groente, was vergeten dat het op is. Wat heb jij?
Noorwegen ligt ook niet in EU, maar doet veel met EU. Zorgen van een douane-unie en goede afspraken maken dus.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je ligt buiten de EU dan hè Sjaak.
Lol de EU afhankelijk van Groningen, wordt eens wakker joh.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nou en. Niet dat de EU daarna geen gas meer nodig heeft. ze worden afhankelijk van ons.![]()
Alsof er elders in Europa nog gas te vinden is.
Beargumenteer het tegendeel dan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol de EU afhankelijk van Groningen, wordt eens wakker joh.
Heb je al gehoord dat een van de regels van nieuwbouw is dat er geen gas meer aan te pas mag komen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nou en. Niet dat de EU daarna geen gas meer nodig heeft. ze worden afhankelijk van ons.![]()
Alsof er elders in Europa nog gas te vinden is.
Is ook lekker met kruidenkaas bijv.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker zeg!![]()
Ik heb nu stokbroodje in de oven gedaan denk dat ik het ga beleggen simpel maar prima te doen nu.
Echt, he.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol de EU afhankelijk van Groningen, wordt eens wakker joh.
Er komen zó veel dingen bij kijken... Het is gewoon niet realistisch, maar heb wel getekend voor hem.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Niet genoeg gas in je darmen hebben om een hele dag op te kunnen koken
Why? Je moet ze niet willen helpen zichzelf naar de verdoemenis te tekenenquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er komen zó veel dingen bij kijken... Het is gewoon niet realistisch, maar heb wel getekend voor hem.
Ik heb genoeg. Wil je ruiken?quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Niet genoeg gas in je darmen hebben om een hele dag op te kunnen koken
Gewoon voor de lol, er waren toen pas veertig ondertekeningen of zo; was ook een beetje sneu.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:09 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Why? Je moet ze niet willen helpen zichzelf naar de verdoemenis te tekenen
Ach ja, zover zal het ook niet komen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol, er waren toen pas veertig ondertekeningen of zo; was ook een beetje sneu.
Daarom.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:12 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ach ja, zover zal het ook niet komen.
Ja hoor, een mooie tekening van een beer?quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:12 schreef appartementencomplex het volgende:
wie wil er voor mij tekenen?
nee een abstract portret van mij asjeblieftquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hoor, een mooie tekening van een beer?
Post een foto dan ga ik je tekenen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:14 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
nee een abstract portret van mij asjeblieft
quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:19 schreef appartementencomplex het volgende:
sommige mensen hebben tijdschriften op de plee, die lezen ze dan ook. dan denk ik huh, are you fokking serious? of een radiootje
doe maar intuïtief, aan de hand van de beelden die je krijgt als je aan mij denkt, ben benieuwdquote:
jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:22 schreef appartementencomplex het volgende:
hagos, amigo, besta je nog?
goedquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:25 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
hoe staat het met de wrijvingscoëfficiënt?
absoluutquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:26 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
dus we kunnen spreken van een dynamische wrijvingscoëfficiënt?
bedanktquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:28 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
dan heb je niks te klagen, ik ben trots op je haags
Quichequote:
oehhhhhh lekker! Eetse straks nu of laterquote:
Als je het goed doet niet, dan is het vooral veel wachten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oehhhhhh lekker! Eetse straks nu of later![]()
is veel werk?
Oh. Wauw ook zelf deeg maken enzoquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je het goed doet niet, dan is het vooral veel wachten.
Maar mijn deeg was iets minder goed gelukt dus moest een beetje improviseren.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
Is sws al heel wat dat haags een tt verzint
haha nootje heeft altijd kutscheetjes en schaamt zich ervoorquote:
flikker op met je aannamesquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha nootje heeft altijd kutscheetjes en schaamt zich ervoor
Ben niet zo van de pakjes, maak het meestal zelf.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh. Wauw ook zelf deeg maken enzo
Een man naar mijn maag!quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ben niet zo van de pakjes, maak het meestal zelf.
Ook pastasaus en zo.
Goed bezigquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ben niet zo van de pakjes, maak het meestal zelf.
Ook pastasaus en zo.
Maar ik heb geen beeld van jouquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:19 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
doe maar intuïtief, aan de hand van de beelden die je krijgt als je aan mij denkt, ben benieuwd
ojee voldoening, gaan we nu zo doen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goed bezigwel het lekkerst vaak en voldoening natuurlijk.
jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:50 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ojee voldoening, gaan we nu zo doen?
Huehuehuequote:Op zondag 22 oktober 2017 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je moeder krijgt anders wel genoeg binnen
Oelala, een adonis!quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:52 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
zeg maar gerust een adonis, misschien kun je daar wat mee?
Ja. Wijsheid komt de jarenquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:53 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ik gooi er ook wel eens een levenswijsheid van de een of ander, kan gewoon, en wie weet
verzonnen verhaaltjesquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:52 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
zeg maar gerust een adonis, misschien kun je daar wat mee?
Omdat je een zeikerd bentquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
waarom moet ik zoveel plassen
Is die echt van rumag? Die ze na late night laten zien zijn meestal saai.quote:
oh ook nog laten zien bij late night.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is die echt van rumag? Die ze na late night laten zien zijn meestal saai.
Wat? Deze is laten zien of dat ze het laten zien?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh ook nog laten zien bij late night.
dat ze rumag rotzooi laten zien. geen toegevoegde waarde, want rumag is kut en niet grappigquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat? Deze is laten zien of dat ze het laten zien?
Ah ja, hele slechte tegenhanger van de Lucky TV afsluiting van DWDD.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat ze rumag rotzooi laten zien. geen toegevoegde waarde, want rumag is kut en niet grappig
quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spel bedacht door: Pg_up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
[ afbeelding ]
Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld. Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic. Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.
Iedereen is welkom!![]()
Totaalscores:Geldige scores worden gepost door Pg_Up, _--_ en FlippingCoin. Van hen wordt verzocht de link naar de scores niet te delen wegens overbelasting van de servers; updates worden doorgaans ieder nieuw deel van een topic geüpdatet.
top 50:
[..]
Het gehele lijstje:Wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende huidige TS; sta je hierin terwijl je dit niet wil, dan heb je pech.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
With a Song in my heart and a smile on my face...
De OP?quote:
Die seconden kun je heul nie zien..quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had bijna een punt. Er zat minder dan een minuut tussen jouw en mijn post.
Lekker.quote:
interessantquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik kijk keeping up with the kardashians
Waarom?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik kijk keeping up with the kardashians
Mobiel niet, webbrowser wel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:41 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Die seconden kun je heul nie zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |