abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 15:38:15 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174578723
Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 15:39:06 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174578762
Laatste post:

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

:Y Wel pas in mei, maar toch. Heb er zelfs al een ticket voor geboekt, en later nog een! Het eerste ticket was bij airberlin, ongeveer twee weken voor ze faillissement aanvroegen :X. Nu een ticket bij United gekocht. En die twee bij elkaar waren alsnog goedkoper dan één full-price ticket bij de KLM. Het geld voor airberlin ben ik naar alle waarschijnlijkheid kwijt, maar die uitgave schaar ik maar onder hetzelfde kopje als bijvoorbeeld verkeersboetes (die ik bijna nooit krijg).

Ik vlieg op Chicago en heb bezoeken aan een paar pretparken en de Indy 500 op de voorlopige planning staan. In de komende maanden maar even puzzelen wat een handige volgorde is, wat op de A- en B-lijsten komen te staan en zo verder. Zin in!
Wat tof! Ga je PS ook opzoeken?

Wel balen van Air Berlin! Typisch geval van pech inderdaad.

Ik heb nu 3x met United gevlogen en elke keer vind ik het weer minder :') Maar goed, het scheelt natuurlijk wel enorm ten opzichte van KLM.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 oktober 2017 @ 15:42:35 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_174578879
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:39 schreef MaJo het volgende:
Laatste post:

[..]

Wat tof! Ga je PS ook opzoeken?

Wel balen van Air Berlin! Typisch geval van pech inderdaad.

Ik heb nu 3x met United gevlogen en elke keer vind ik het weer minder :') Maar goed, het scheelt natuurlijk wel enorm ten opzichte van KLM.
PS heb ik nog geen contact mee gehad, maar wie weet. Het gaat ook een beetje afhangen van de Indy 500, want dat zou waarschijnlijk het enige uitje zijn dat echt op die dag moet. Naast Indiana wil ik ook nog door naar Ohio, en als ik het op een of andere manier zo kan plannen dat het me 500+ kilometer aan rijden scheelt doe ik dat graag :)

Qua vliegen zou ik graag met KLM gaan, maar vanaf Nederland zijn ze toch vaak een flink stuk duurder dan de concurrentie. Als het 300 euro scheelt vind ik het geen probleem om een overstap meer te hebben bijvoorbeeld.

Heb je ook al plannen voor een volgende USA-trip?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 15:48:17 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174579202
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

PS heb ik nog geen contact mee gehad, maar wie weet. Het gaat ook een beetje afhangen van de Indy 500, want dat zou waarschijnlijk het enige uitje zijn dat echt op die dag moet. Naast Indiana wil ik ook nog door naar Ohio, en als ik het op een of andere manier zo kan plannen dat het me 500+ kilometer aan rijden scheelt doe ik dat graag :)

Qua vliegen zou ik graag met KLM gaan, maar vanaf Nederland zijn ze toch vaak een flink stuk duurder dan de concurrentie. Als het 300 euro scheelt vind ik het geen probleem om een overstap meer te hebben bijvoorbeeld.

Heb je ook al plannen voor een volgende USA-trip?
Ah dat is het tripje dat ik in 2008 heb gedaan (Chicago - Indianapolis - Ohio - Chicago). Indianapolis zelf vond ik weinig aan maar de Indy500 is wel tof natuurlijk!

Ohio vond ik qua steden wel heel tof. Zowel Cleveland als Colombus en Cincinatti. Misschien nog een basketbalwedstrijd meepikken? Vooral de cavs zijn wel tof natuurlijk!

We hebben nog geen concrete plannen maar willen zeker weer die kant op :Y Opties zijn LA-Florida (inclusief deep south) of west-Canada met Alaska. We zijn nog lang niet klaar met de VS O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:49:30 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:50:15 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_174579294
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah dat is het tripje dat ik in 2008 heb gedaan (Chicago - Indianapolis - Ohio - Chicago). Indianapolis zelf vond ik weinig aan maar de Indy500 is wel tof natuurlijk!

Ohio vond ik qua steden wel heel tof. Zowel Cleveland als Colombus en Cincinatti. Misschien nog een basketbalwedstrijd meepikken? Vooral de cavs zijn wel tof natuurlijk!

We hebben nog geen concrete plannen maar willen zeker weer die kant op :Y Opties zijn LA-Florida (inclusief deep south) of west-Canada met Alaska. We zijn nog lang niet klaar met de VS O+
Texas, een must!
pi_174579301
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:12 schreef MaJo het volgende:

Ik heb inderdaad een heel team van duimen klaarstaan :D
Ook hier staan de duimen paraat, MaJo. Laat je weten of het succesvol is?
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 22 oktober 2017 @ 15:51:15 #8
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_174579333
West-Canada? Vancouver! O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 oktober 2017 @ 15:55:33 #9
39237 crew  H_T
2733
pi_174579506
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah dat is het tripje dat ik in 2008 heb gedaan (Chicago - Indianapolis - Ohio - Chicago). Indianapolis zelf vond ik weinig aan maar de Indy500 is wel tof natuurlijk!

Ohio vond ik qua steden wel heel tof. Zowel Cleveland als Colombus en Cincinatti. Misschien nog een basketbalwedstrijd meepikken? Vooral de cavs zijn wel tof natuurlijk!

We hebben nog geen concrete plannen maar willen zeker weer die kant op :Y Opties zijn LA-Florida (inclusief deep south) of west-Canada met Alaska. We zijn nog lang niet klaar met de VS O+
Sportwedstrijden staan niet hoog op mijn lijstje, maar het kan wel. Het hangt ervan af welke seizoenen dan nog lopen, wie er moeten spelen, waar ik dan ben... Soms een lastige combinatie.

Wat ik eerder heb gedaan (zeker bij mijn vorige pretparktrip) is vooraf uitzoeken hoeveel er ongeveer tussen de parken te rijden is. 's Ochtends naar een pretpark, daar een dag besteden en na afloop alvast richting de volgende rijden tot ik geen zin meer heb, en dan een betaalbaar hotel in de buurt zoeken voor ik de volgende dag weer verder ga. Op zich werkt dat voor mij prima, maar je brengt dan ook een paar nachten door in een Motel 6 langs een snelweg ver buiten de bewoonde wereld. Dat maakt het toch een stukkie moeilijker spontaan naar een sportwedstrijd te gaan :P. Vaak kwam het neer op nog een paar uurtjes tv kijken met wat te drinken er bij, gaan slapen en de volgende morgen om acht uur weer uitchecken en door naar het volgende pretpark.

De vorige keer had ik twee dagen geen pretpark bezocht: de aankomstdag, plus een dag waarop ik bij het park aankwam en dat die dag dicht bleek te zijn. Misschien doe ik het dit keer wat rustiger aan, maar daarvoor ga ik dus nog een overzichtje maken.

Na de komende trip wil ik sowieso weer een keer Florida doen (en misschien wat omgeving), maar daarna weet ik het nog niet. Het scheelt dat ik ook nog een keer naar Canada en Japan wil, en dus rustig kan kijken welke tickets aantrekkelijk zijn. Zie ik eerder wat moois voor Florida dan ga ik daar heen, zie ik eerder wat leuks voor Canada dan wordt het die. Of gewoon iets in Europa, want hier is ook nog genoeg te zien en te beleven :s)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 16:03:52 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174579840
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:49 schreef MadMaster het volgende:
OK, het duurde ruim 10 maanden, dus zo gek was die vorige TT nog niet...
Aardig ingeschat inderdaad :D

Hoe is het met jou en je vrouw?

quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Texas, een must!
Staat zeker op het lijstje :Y

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:50 schreef Nico_S. het volgende:

[..]

Ook hier staan de duimen paraat, MaJo. Laat je weten of het succesvol is?
Uiteraard!

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
West-Canada? Vancouver! O+
Yup :Y We waren nu erg dichtbij Vancouver, was er graag ook heen gegaan! Maar wil dan ook de parken daar doen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 16:07:00 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174579941
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Sportwedstrijden staan niet hoog op mijn lijstje, maar het kan wel. Het hangt ervan af welke seizoenen dan nog lopen, wie er moeten spelen, waar ik dan ben... Soms een lastige combinatie.

Wat ik eerder heb gedaan (zeker bij mijn vorige pretparktrip) is vooraf uitzoeken hoeveel er ongeveer tussen de parken te rijden is. 's Ochtends naar een pretpark, daar een dag besteden en na afloop alvast richting de volgende rijden tot ik geen zin meer heb, en dan een betaalbaar hotel in de buurt zoeken voor ik de volgende dag weer verder ga. Op zich werkt dat voor mij prima, maar je brengt dan ook een paar nachten door in een Motel 6 langs een snelweg ver buiten de bewoonde wereld. Dat maakt het toch een stukkie moeilijker spontaan naar een sportwedstrijd te gaan :P. Vaak kwam het neer op nog een paar uurtjes tv kijken met wat te drinken er bij, gaan slapen en de volgende morgen om acht uur weer uitchecken en door naar het volgende pretpark.

De vorige keer had ik twee dagen geen pretpark bezocht: de aankomstdag, plus een dag waarop ik bij het park aankwam en dat die dag dicht bleek te zijn. Misschien doe ik het dit keer wat rustiger aan, maar daarvoor ga ik dus nog een overzichtje maken.

Na de komende trip wil ik sowieso weer een keer Florida doen (en misschien wat omgeving), maar daarna weet ik het nog niet. Het scheelt dat ik ook nog een keer naar Canada en Japan wil, en dus rustig kan kijken welke tickets aantrekkelijk zijn. Zie ik eerder wat moois voor Florida dan ga ik daar heen, zie ik eerder wat leuks voor Canada dan wordt het die. Of gewoon iets in Europa, want hier is ook nog genoeg te zien en te beleven :s)
Als jij er bent zit je tegen de finals aan. De cavs zullen het ongetwijfeld weer goed doen met LeBron dus dat is wel gaaf.

Als je in de middle of nowhere zit wordt dat wel wat moeilijker inderdaad :D

Florida trekt mij het minst maar als parkenliefhebber is het wel een must ja! Een kennis in Florida klaagt elke keer als we naar de VS gaan dat we haar niet op komen zoeken, dus dat moeten we toch maar eens doen ;) Zelfde met PS, die wil graag dat we een keer naar Chicago komen :D

Volgend jaar wil ik ook wel weer een keer een Europa reis doen, er is inderdaad ook gewoon zat te zien hier :)

Misschien kun je een keer naar Montreal om daar formule1 te bezoeken?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 22 oktober 2017 @ 16:12:08 #12
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_174580082
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:03 schreef MaJo het volgende:

Yup :Y We waren nu erg dichtbij Vancouver, was er graag ook heen gegaan! Maar wil dan ook de parken daar doen :)
Inderdaad mooie parken daar. Kun je mooi doorheen rijden als je bv van Vancouver naar Calgary gaat. Banff National Park en Jasper National Park zijn tof! En Stanley Park in Vancouver zelf
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 16:13:44 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174580124
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:12 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Inderdaad mooie parken daar. Kun je mooi doorheen rijden als je bv van Vancouver naar Calgary gaat. Banff National Park en Jasper National Park zijn tof! En Stanley Park in Vancouver zelf
Banff en Jasper staan hoog op de lijst :Y

Jij nog vakantieplannen?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 22 oktober 2017 @ 16:14:59 #14
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_174580161
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Banff en Jasper staan hoog op de lijst :Y

Jij nog vakantieplannen?
Ik wil eigenlijk wel weer eens naar Nieuw-Zeeland.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 16:19:45 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174580386
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:14 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk wel weer eens naar Nieuw-Zeeland.
Dat staat ook nog op mijn lijstje O+ Alleen die vlucht is zo lang :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 22 oktober 2017 @ 16:25:57 #16
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_174580636
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat staat ook nog op mijn lijstje O+ Alleen die vlucht is zo lang :X
De reis die ik maakte duurde zo'n 36 uur. Maar dat was wel met een 8 uurs stopover op Singapore.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 oktober 2017 @ 16:29:00 #17
39237 crew  H_T
2733
pi_174580730
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als jij er bent zit je tegen de finals aan. De cavs zullen het ongetwijfeld weer goed doen met LeBron dus dat is wel gaaf.

Als je in de middle of nowhere zit wordt dat wel wat moeilijker inderdaad :D

Florida trekt mij het minst maar als parkenliefhebber is het wel een must ja! Een kennis in Florida klaagt elke keer als we naar de VS gaan dat we haar niet op komen zoeken, dus dat moeten we toch maar eens doen ;) Zelfde met PS, die wil graag dat we een keer naar Chicago komen :D

Volgend jaar wil ik ook wel weer een keer een Europa reis doen, er is inderdaad ook gewoon zat te zien hier :)

Misschien kun je een keer naar Montreal om daar formule1 te bezoeken?
Dingen zoals sportwedstrijden, nationale parken geef ik weinig prioriteit, want de kans dat ik die over 20 jaar nog kan/wil doen lijkt me wat hoger dan eindeloos in achtbanen zitten :P. De Indy 500 is maar eens in het jaar en in de periode dat ik er ben dus die komt nu wel mooi uit, maar een basketbal- of ijshockeywedstrijd kan nog wel even wachten tot een volgende keer. En die heb je ook in meerdere steden.

Florida zou ik inderdaad heen gaan voor Disney en zo :Y. Als dat je niet trekt hoef je er inderdaad niet per se naar toe, want in andere staten is het ook lekker weer en hebben ze palmbomen. Als dat je meer trekt kan je daar prima heen. Of je gaat in februari/maart, dan moet het daar best prettig toeven zijn :)

En Montréal voor Formule 1 is inderdaad een mogelijkheid :Y. Formule 1 is wel duur, nog een stuk prijziger dan Indycar. Eerst maar eens kijken hoe Indy bevalt, en eventueel ook de GP van Hongarije bezoeken. Dat schijnt alles bij elkaar nog wel te betalen te zijn en zelfs met de goedkopere tickets kan je een groot deel van de baan zien. Dat komt allemaal nog wel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Redactie Frontpage zondag 22 oktober 2017 @ 17:15:24 #18
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_174581928
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Fijn zo :). Heb je een voorbeeld van zo'n krantje? Of anders een omschrijving van wat er ongeveer in staat?
Aangezien het voor Campzone is, heeft een vriend een site gemaakt waar we ze opmikken :D http://pixel-paper.nl/

quote:
Hier gaat alles z'n gangetje. Woon nog in hetzelfde huis als twee jaar geleden, heb nog hetzelfde werk, weinig nieuws te melden dus. Wel af en toe het gevoel dat ik misschien iets moet veranderen, terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is
Soms is het wel fijn als het rustig is ;)

Ik had woensdag een vergadering, donderdag ben ik met een vriendin wezen eten in Groningen, vrijdag een op-en-neertje naar Rotterdam gedaan voor een feestje, zaterdagmiddag bij rollerderby wezen kijken waar een kennis aan meedoet, en vandaag toch weer even de stad in om wat te shoppen voor o.a. ons huis en de lan.

@Majo, sterkte met het traject! Hier geen kinderwens, maar mijn zus heeft ook een aantal trajecten doorlopen. Ze is er niet zo open over, dus ik weet geen details daarover.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:21:02 #19
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_174582047
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Aardig ingeschat inderdaad :D

Hoe is het met jou en je vrouw?
Hectisch, druk, maar verder gaat het goed met ons.
Nu ook weer eens een echte vakantie zien te plannen.
Misschien USA, misschien iets anders. Geen idee nog...

Succes met de gezinsuitbreiding... ^O^
En de Panhandle van Florida is op zich wel interessant en mooi, veel oude vissersplaatsen met prima voedsel uit de zee. Even doorrijden en je zit in New Orleans... ;)
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 20:44:25 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174587154
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:25 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

De reis die ik maakte duurde zo'n 36 uur. Maar dat was wel met een 8 uurs stopover op Singapore.
Wij zijn destijds voor Australiė ook overgestapt in Singapore. Op de heenweg zijn we er zelfs een dagje extra gebleven. Dat zou ik nu ook weer doen denk ik :)

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dingen zoals sportwedstrijden, nationale parken geef ik weinig prioriteit, want de kans dat ik die over 20 jaar nog kan/wil doen lijkt me wat hoger dan eindeloos in achtbanen zitten :P. De Indy 500 is maar eens in het jaar en in de periode dat ik er ben dus die komt nu wel mooi uit, maar een basketbal- of ijshockeywedstrijd kan nog wel even wachten tot een volgende keer. En die heb je ook in meerdere steden.

Florida zou ik inderdaad heen gaan voor Disney en zo :Y. Als dat je niet trekt hoef je er inderdaad niet per se naar toe, want in andere staten is het ook lekker weer en hebben ze palmbomen. Als dat je meer trekt kan je daar prima heen. Of je gaat in februari/maart, dan moet het daar best prettig toeven zijn :)

En Montréal voor Formule 1 is inderdaad een mogelijkheid :Y. Formule 1 is wel duur, nog een stuk prijziger dan Indycar. Eerst maar eens kijken hoe Indy bevalt, en eventueel ook de GP van Hongarije bezoeken. Dat schijnt alles bij elkaar nog wel te betalen te zijn en zelfs met de goedkopere tickets kan je een groot deel van de baan zien. Dat komt allemaal nog wel
Haha, dat van die pretparken over 20 jaar ben ik met je eens. Hoewel, misschien ben je er dan wel met kinderen die dat weer willen ;) Ik ben zelf wel fan van de nationale parken. Juist de afwisseling tussen de parken en de steden vind ik zo gaaf aan de VS. En een sportwedstrijd of een concert bijwonen zie ik helemaal als een bonus, al hebben we beiden tijdens deze reis niet gedaan.

Florida zou ik zelf alleen doen in combinatie met andere staten. Maar dat doen we sowieso steeds, minstens 3 weken en liefst 4 weken die kant op O+

De prijs van formule 1 valt me steeds weer tegen. We zijn uiteindelijk ook niet naar Spa gegaan om precies die reden. Hongaroring staat voor ons ook hoog op de lijst. Aardig betaalbaar en een mooie combinatie met Budapest. De week erna Sziget meepakken behoort ook nog tot de opties ;) Of misschien een keer naar Baku, dat lijkt me ook nog wel wat :D

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:15 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Aangezien het voor Campzone is, heeft een vriend een site gemaakt waar we ze opmikken :D http://pixel-paper.nl/

[..]

Soms is het wel fijn als het rustig is ;)

Ik had woensdag een vergadering, donderdag ben ik met een vriendin wezen eten in Groningen, vrijdag een op-en-neertje naar Rotterdam gedaan voor een feestje, zaterdagmiddag bij rollerderby wezen kijken waar een kennis aan meedoet, en vandaag toch weer even de stad in om wat te shoppen voor o.a. ons huis en de lan.

@Majo, sterkte met het traject! Hier geen kinderwens, maar mijn zus heeft ook een aantal trajecten doorlopen. Ze is er niet zo open over, dus ik weet geen details daarover.
Thanks! Er zijn best veel vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen, 1 op de 6 zelfs. Lang niet iedereen is daar open over, en ik snap dat ook wel. Als we ooit voor een tweede zouden gaan ga ik dat denk ik ook niet meer aan de grote klok hangen. Het is toch best persoonlijk allemaal.

quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:21 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Hectisch, druk, maar verder gaat het goed met ons.
Nu ook weer eens een echte vakantie zien te plannen.
Misschien USA, misschien iets anders. Geen idee nog...

Succes met de gezinsuitbreiding... ^O^
En de Panhandle van Florida is op zich wel interessant en mooi, veel oude vissersplaatsen met prima voedsel uit de zee. Even doorrijden en je zit in New Orleans... ;)
^O^ Ik ben benieuwd wat het gaat worden! Ik hoop uiteraard USA ;)

En Florida zal zeker gecombineerd worden met de deep south. Was ook een optie voor dit jaar maar uiteindelijk toch voor het noordwesten gekozen. Maar goed ook met al die stormen in het zuiden :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 23 oktober 2017 @ 10:23:28 #21
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_174598870
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wij zijn destijds voor Australiė ook overgestapt in Singapore. Op de heenweg zijn we er zelfs een dagje extra gebleven. Dat zou ik nu ook weer doen denk ik :)

Ik ben toen het vliegveld niet af geweest. Helaas. Een volgende keer ga ik dat zeker doen. De terugweg ging via de VS. Tussenstop op Hawaii (ook alleen het vliegveld gezien) en L.A. Daar 4 dagen geweest.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 23 oktober 2017 @ 12:39:26 #22
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174601411
Wat is dezen? Ik ben 6 juli jarig overigens.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 23 oktober 2017 @ 12:57:21 #23
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_174601749
:W
drukte hier!
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  maandag 23 oktober 2017 @ 13:55:30 #24
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174603051
Stormloop he. ;)
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 23 oktober 2017 @ 23:20:09 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_174617488
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:15 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Aangezien het voor Campzone is, heeft een vriend een site gemaakt waar we ze opmikken :D http://pixel-paper.nl/
Leuk zeg :)
quote:
[..]

Soms is het wel fijn als het rustig is ;)

Ik had woensdag een vergadering, donderdag ben ik met een vriendin wezen eten in Groningen, vrijdag een op-en-neertje naar Rotterdam gedaan voor een feestje, zaterdagmiddag bij rollerderby wezen kijken waar een kennis aan meedoet, en vandaag toch weer even de stad in om wat te shoppen voor o.a. ons huis en de lan.
Ik wil er verder ook niet over klagen, maar denk er soms wel over na. Ik hoef niet nog dertig jaar of langer het werk te doen wat ik nu doe, dus ooit moet er een switch komen. Maar wanneer en waarheen weet ik nog niet, en daar denk ik soms over na :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Redactie Frontpage donderdag 26 oktober 2017 @ 15:21:37 #26
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_174671864
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Leuk zeg :)

[..]

Ik wil er verder ook niet over klagen, maar denk er soms wel over na. Ik hoef niet nog dertig jaar of langer het werk te doen wat ik nu doe, dus ooit moet er een switch komen. Maar wanneer en waarheen weet ik nog niet, en daar denk ik soms over na :)
Thanks, het geeft me in de vakantie nog een beetje wat nuttigs te doen, en het wordt ontzettend gewaardeerd heb ik gemerkt :)

Wat betreft werk: een vriend van me besefte dat hij geen zin had om nog 40 jaar apps te ontwikkelen en gaat zich laten omscholen, misschien eens interessant om te kijken of dat voor jou een optie is?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:30:16 #27
39237 crew  H_T
2733
pi_174684526
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:21 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Thanks, het geeft me in de vakantie nog een beetje wat nuttigs te doen, en het wordt ontzettend gewaardeerd heb ik gemerkt :)

Wat betreft werk: een vriend van me besefte dat hij geen zin had om nog 40 jaar apps te ontwikkelen en gaat zich laten omscholen, misschien eens interessant om te kijken of dat voor jou een optie is?
Zo ver is het gelukkig nog lang niet ;). Het lijkt me gewoon leuk eens aan wat andere soorten programma's te werken :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_174685500
Het kan raar lopen...
Lingo een optie? :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:47:05 #29
39237 crew  H_T
2733
pi_174688069
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 07:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan raar lopen...
Lingo een optie? :P
Lingo heeft twee grote nadelen:

-Het is gemaakt door een ander bedrijf, dus om eraan te werken zou ik van werkgever moeten switchen
-Het is al jaren niet meer op tv
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_174733211
Details hou je toch :P

Ik ben nu jaar geleden van werkgever gewisseld na 14 voor dezelfde gewerkt te hebben en het bevalt nog steeds :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_174818006
Etcie gefeliciteerd *O* w/ *O*
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 08:21:48 #32
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_174818571
Feli Etcie!! *; :* *O*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Redactie Frontpage vrijdag 3 november 2017 @ 20:45:18 #33
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_174851969
*O* Thanks guys :) :*
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_174851979
GEFELICITEERD!!!!
Noot noot.
  Redactie Frontpage vrijdag 3 november 2017 @ 20:48:29 #35
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_174852039
BEDANKT!!!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:22:15 #36
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_174852753
Gefeliciteerd etcie!
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 13 november 2017 @ 23:48:20 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_175058149
Tripje geboekt, ik ga eind deze maand drie dagen naar Londen :7. Eén avond is al volgepland, nu nog wat leuks vinden voor de andere avond. Dat zou te doen moeten zijn :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 14 november 2017 @ 09:01:54 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175060831
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tripje geboekt, ik ga eind deze maand drie dagen naar Londen :7. Eén avond is al volgepland, nu nog wat leuks vinden voor de andere avond. Dat zou te doen moeten zijn :P
Een musical uiteraard!

Wat heerlijk dat je naar Londen gaat, veel plezier!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 november 2017 @ 10:40:53 #39
39237 crew  H_T
2733
pi_175062235
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Een musical uiteraard!

Wat heerlijk dat je naar Londen gaat, veel plezier!
Ik zat al naar Les Mis te kijken, maar heb nog niet geboekt. Er loopt namelijk zoveel en het lijkt me ook wel leuk om iets te zien wat ik nog helemaal niet ken. Ik ben ook wel benieuwd naar een panto, maar volgens mij ben ik daarvoor net een paar dagen te vroeg
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 14 november 2017 @ 13:14:56 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175064578
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik zat al naar Les Mis te kijken, maar heb nog niet geboekt. Er loopt namelijk zoveel en het lijkt me ook wel leuk om iets te zien wat ik nog helemaal niet ken. Ik ben ook wel benieuwd naar een panto, maar volgens mij ben ik daarvoor net een paar dagen te vroeg
Ik dacht natuurlijk ook aan Les Mis ;) Book of Mormon kan ik ook aanraden, is erg grappig!

Wat is een panto?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 14 november 2017 @ 15:53:04 #41
39237 crew  H_T
2733
pi_175067842
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik dacht natuurlijk ook aan Les Mis ;) Book of Mormon kan ik ook aanraden, is erg grappig!

Wat is een panto?
Book of Mormon ken ik al via de soundtrack, maar heb nog niet het hele stuk gezien.

Een panto is een klucht-achtige bewerking van een bekend verhaal, en wordt in Engeland vaak rond de kersttijd gedaan. Vaak met mannen verkleed als vrouwen, audience participation en meer gedoe. Lijkt me best leuk om een keer te zien :)

Wiki
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 14 november 2017 @ 15:55:46 #42
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_175067881
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tripje geboekt, ik ga eind deze maand drie dagen naar Londen :7. Eén avond is al volgepland, nu nog wat leuks vinden voor de andere avond. Dat zou te doen moeten zijn :P
London. O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_175115978
Zeker een leuke stad ^O^
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_175115984
Stormlooptopique.
Noot noot.
pi_175117737
As usual :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 19 november 2017 @ 11:11:18 #46
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_175167999
Gefeliciteerd Diaan!!!!!! *O* *O* :*

"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_175171711
Da's een lelijke bus :D

Diaan gefeliciteerd *O* w/ *O*
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_175998128
Mooie kerstdagen allemaal :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 december 2017 @ 20:08:23 #49
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_175998148
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooie kerstdagen allemaal :)
Jij ook!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_175998626
Fijne Kerstdagen.

*O*
Noot noot.
pi_175998639
Fijne dagen iedereen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 december 2017 @ 23:39:40 #52
39237 crew  H_T
2733
pi_176002474
:o een opleving!

Iedereen fijne kerst ~:)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:34:43 #53
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_176009617
Fijne 2de kerstdag allemaal!
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_176213182
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 1 januari 2018 @ 18:08:48 #55
39237 crew  H_T
2733
pi_176219217
Jaja, het is wat met die feestdagen. Gelukkig nieuwjaar!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_176219512
Een groot feest :Y
De beste wensen *O*
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_176244081
JAAAAAA GELUKKIG NIEUWJAAR!
Noot noot.
pi_176244087
:7
Noot noot.
pi_176244173
Tvp
Noot noot.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 februari 2018 @ 11:00:39 #60
39237 crew  H_T
2733
pi_177173383
Jojo, gefeliciteerd! *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 14 februari 2018 @ 11:02:03 #61
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_177173406
Ja, deze zocht ik ook al. :D

Feli Jojo!!!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_177173611
Whoa! Deze in MyAT!
Gefeliciteerd jojo
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 14 februari 2018 @ 11:12:59 #63
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_177173629
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:12 schreef B.ertha het volgende:
Whoa! Deze in MyAT!
Gefeliciteerd jojo
B.! *;
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_177173673
Ik ben al heel lang geen B. meer genoemd O+ brings back memories!
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 14 februari 2018 @ 11:53:41 #65
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_177174458
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben al heel lang geen B. meer genoemd O+ brings back memories!
Goeie ouwe tijd. O-) :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 14 februari 2018 @ 15:47:19 #66
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_177180126
Gefeliciteerd Jojo!
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_177184517
*G* Gefeliciteerd, Jojo! *G*
pi_177239311
Dank jullie wel :)

Ik had de reacties gelezen maar was aan het werk. Daardoor vergeten te reageren. Zal wel iets met leeftijd te maken hebben :') :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 21:04:05 #69
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_177240263
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dank jullie wel :)

Ik had de reacties gelezen maar was aan het werk. Daardoor vergeten te reageren. Zal wel iets met leeftijd te maken hebben :') :P
Maakt niet uit ouwe! :P
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 26 februari 2018 @ 08:46:39 #70
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_177453931
Nico (dagje laat :@ ) en HT!!! Feli!!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_177454117
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 08:46 schreef Cobra4 het volgende:
Nico (dagje laat :@ ) en HT!!! Feli!!
Dank je.
pi_177454122
*G* HT, gefeliciteerd! *G*
pi_177465827
Heren gefeliciteerd *O* w/ *O*
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 26 februari 2018 @ 23:51:30 #74
39237 crew  H_T
2733
pi_177474666
Dank jullie wel! Nico, alsnog gefeliciteerd, C4, alvast gefeliciteerd ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 00:56:41 #75
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_177475514
Gefeliciteerd allemaal! *O*
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_177475819
*G* C4, gefeliciteerd! *G*
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 27 februari 2018 @ 15:52:23 #77
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_177483761
Dank!! :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 13 maart 2018 @ 17:34:54 #78
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_177796166
Soempie!!!! Feli! *O* :*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 13 maart 2018 @ 21:00:54 #79
39237 crew  H_T
2733
pi_177801577
Inderdaad! Gefeliciteerd Soemp!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_177805608
Ha, Ja! Soempie, gefeliciteerd! *G*
pi_180450545
Groeten uit een ontzettend warm Engeland :W
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 13 juli 2018 @ 17:43:48 #82
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_180450609
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Groeten uit een ontzettend warm Engeland :W
Leven in de brouwerij! :o

In London?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_180451392
Net als er meer is in Nederland dan Amsterdam is er in Engeland meer dan Londen :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 13 juli 2018 @ 18:17:58 #84
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_180451427
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net als er meer is in Nederland dan Amsterdam is er in Engeland meer dan Londen :P
Volgende gok dan. Manchester.....
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_180451486
Nee we zijn op vakantie langs de Zuidkust. Net een aantal dagen ijn Cornwall geweest en nu zitten we aan de rand van Dartmoor. Al anderhalve week zon op een dag na. Het zou ook Zuid Frankrijk kunnen zijn _O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 13 juli 2018 @ 18:22:19 #86
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_180451520
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee we zijn op vakantie langs de Zuidkust. Net een aantal dagen ijn Cornwall geweest en nu zitten we aan de rand van Dartmoor. Al anderhalve week zon op een dag na. Het zou ook Zuid Frankrijk kunnen zijn _O-
oooh. :D

Costa del Cornwall. Hoeft half Engeland niet meer naar Ibiza etc. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_180451577
Gisteren daar een ontzettend mooie wandeling gemaakt
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_180451585
En het gaat al zo slecht meet de Spaanse economie :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 13 juli 2018 @ 18:26:26 #89
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_180451588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gisteren daar een ontzettend mooie wandeling gemaakt
Mooi gebied daar inderdaad. :Y Lang wezen lopen?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_180451611
Voor ons doen een prima wandeling. Uurtje of 3/ 10 km, heuveltje op, heuveltje af.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_180451629
Het mooiste gebied in Zuid Engeland (vind ik)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 13 juli 2018 @ 18:33:04 #92
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_180451736
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor ons doen een prima wandeling. Uurtje of 3/ 10 km, heuveltje op, heuveltje af.
Tof!

Lekker relaxed genieten van het uitzicht.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_182676612
Iedereen gefeliciteerd *O* het topic is 1 jaar oud c_/
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:13:03 #94
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182677327
Wiehoe *O*
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:35:15 #96
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 22 oktober 2018 @ 20:45:03 #97
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182677670
:D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator maandag 22 oktober 2018 @ 21:13:05 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182678365
Damn dit is wel een ernstig nieuw dieptepunt _O- heb je het bijgehouden Red of is het toeval? :7
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_182678710
Geen toeval, nee. Ik kwam recent even langs in de AKQ (topic wat ook al niet meer zo hard loopt) en moest even denken aan de SC. En toen ik hier keek, zag ik dat het bijna 1 vol jaar geleden was dat deze is gestart :D dus even een reminder voor vanmiddag gezet om een schopje te geven :)
pi_182678716
Hallo? :o
Noot noot.
pi_182678854
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo? :o
JO!
pi_182678936
O+

En nu gaat het topic eens vol. Iig voor 2019.
Noot noot.
pi_182679034
Voor 1 jaar moet ik ook posten :D

Was al helemaal in mijn posthistorie weggezakt
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182679039
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
O+

En nu gaat het topic eens vol. Iig voor 2019.
ben ik nog niet van overtuigd _O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182679098
We
pi_182679099
kunnen
  maandag 22 oktober 2018 @ 21:53:39 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182679102
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor 1 jaar moet ik ook posten :D

Was al helemaal in mijn posthistorie weggezakt
De kids van Soempie hebben inmiddels al verkering, die van Ladyblack studeert binnenkort af.
Wie had er nou nog meer een kind in aantocht?
pi_182679108
ouderwets
pi_182679113
valsspelen?
pi_182679123
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]

De kids van Soempie hebben inmiddels al verkering, die van Ladyblack studeert binnenkort af.
Wie had er nou nog meer een kind in aantocht?
:(
  maandag 22 oktober 2018 @ 21:55:35 #111
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182679143
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:54 schreef B.ertha het volgende:

[..]

:(
Sorry dat ik je weer eens ouderwets dwars zit. ;)
Geheel onbewust overigens...
pi_182679187
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]

De kids van Soempie hebben inmiddels al verkering, die van Ladyblack studeert binnenkort af.
Wie had er nou nog meer een kind in aantocht?
Zoiets ja. De enige constante factor is dat PS nog in de VS zit :s)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182679195
En nu maffen want om 5h45 de wekker :W
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182679308
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor 1 jaar moet ik ook posten :D

Was al helemaal in mijn posthistorie weggezakt
De andere Jojo. ^O^ :W
Noot noot.
pi_182679319
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]

De kids van Soempie hebben inmiddels al verkering, die van Ladyblack studeert binnenkort af.
Wie had er nou nog meer een kind in aantocht?
Ik. Paar weken terug bevallen. :@
Noot noot.
pi_182679335
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En nu maffen want om 5h45 de wekker :W
Als je wakker wordt, wel ff goedemorgen posten hier. Scheelt weer 1 post.

:T
Noot noot.
  Moderator maandag 22 oktober 2018 @ 22:07:20 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182679346
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Geen toeval, nee. Ik kwam recent even langs in de AKQ (topic wat ook al niet meer zo hard loopt) en moest even denken aan de SC. En toen ik hier keek, zag ik dat het bijna 1 vol jaar geleden was dat deze is gestart :D dus even een reminder voor vanmiddag gezet om een schopje te geven :)
Ik vond het al erg toevallig ;)

Wel grappig dat iedereen toch nog wel op fok zit, als er iets wordt gepost dan zijn er wel snel reacties ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 22 oktober 2018 @ 22:08:29 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_182679370
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:07 schreef iamredleader het volgende:
Iedereen gefeliciteerd *O* het topic is 1 jaar oud c_/
Topic! *G*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator maandag 22 oktober 2018 @ 22:08:45 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182679377
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik. Paar weken terug bevallen. :@
Gefeliciteerd nog! :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 22 oktober 2018 @ 22:09:30 #120
39237 crew  H_T
2733
pi_182679390
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:54 schreef B.ertha het volgende:

[..]

:(
Combobreaker -O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182679392
Dankje lieve MaJo.
Noot noot.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 22 oktober 2018 @ 22:10:44 #122
39237 crew  H_T
2733
pi_182679419
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik. Paar weken terug bevallen. :@
Hoe is dat bevallen? En hoe gaat het met de spruit?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 22 oktober 2018 @ 22:11:46 #123
39237 crew  H_T
2733
pi_182679445
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vond het al erg toevallig ;)

Wel grappig dat iedereen toch nog wel op fok zit, als er iets wordt gepost dan zijn er wel snel reacties ;)
Ik zie jou en C4 nog wel eens wat posten. Red minder, maar ook nog wel eens. Toch handig dat de meeste posticons ook in jaren niet veranderd zijn :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 22 oktober 2018 @ 22:12:42 #124
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182679467
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik. Paar weken terug bevallen. :@
Gefeliciteerd!
Hoewel ik dat ruim 2 jaar geleden natuurlijk nog niet kon weten, er was volgens mij toen nog iemand anders.
Toch?
pi_182679914
Gefeliciteerd Jojoortje!
  Moderator maandag 22 oktober 2018 @ 22:36:17 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182679959
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Hoewel ik dat ruim 2 jaar geleden natuurlijk nog niet kon weten, er was volgens mij toen nog iemand anders.
Toch?
Ruim 2 jaar geleden was jojoortje ook zwanger dus zou best kunnen ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_182679987
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik. Paar weken terug bevallen. :@
Gefeliciteerd *O*

Grut hier is 9 3/4 jaar en 6 1/2 O+ O+
pi_182680074
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hoe is dat bevallen? En hoe gaat het met de spruit?
Bevalt goed. :T

Ja goed. Dochtertje doet het super. :)
Noot noot.
pi_182680081
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Hoewel ik dat ruim 2 jaar geleden natuurlijk nog niet kon weten, er was volgens mij toen nog iemand anders.
Toch?
Ja dat was ik ook. :o
Noot noot.
pi_182680085
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:33 schreef B.ertha het volgende:
Gefeliciteerd Jojoortje!
Dankje B. :*
Noot noot.
  maandag 22 oktober 2018 @ 22:44:34 #131
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182680088
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:43 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja dat was ik ook. :o
Ah, je hebt de smaak sindsdien dus te pakken gekregen...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 22 oktober 2018 @ 22:44:43 #132
39237 crew  H_T
2733
pi_182680094
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:43 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Bevalt goed. :T

Ja goed. Dochtertje doet het super. :)
Mooi zo. Gefeliciteerd!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182680095
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:37 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*

Grut hier is 9 3/4 jaar en 6 1/2 O+ O+
Dank!

Ooo leuke leeftijden. :D
Noot noot.
pi_182680120
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:44 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ah, je hebt de smaak sindsdien dus te pakken gekregen...
Ja, maar voor nu is het goed. Dankbaar voor twee gezonde kinderen.
Noot noot.
pi_182680126
Dankje Tim. :)
Noot noot.
pi_182680569
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
Dankje Tim. :)
snol
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 22 oktober 2018 @ 23:21:02 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_182680692
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:12 schreef Saind het volgende:

[..]

snol
Quoi?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182682513
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:12 schreef Saind het volgende:

[..]

snol
:D
Noot noot.
pi_182684330
Hoe is het met iedereen hier dan? :s)
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:32:17 #140
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_182684400
Hallo allemaal...
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:11:48 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182684811
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:12 schreef Saind het volgende:

[..]

snol
:?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_182685175
Soms mis ik de good old days hier wel eens. Maar dan bedenk ik ook dat ik er nu de tijd niet voor zou hebben. En dat mijn (8> het niet fantastisch zou vinden als ik zoveel naar mijn scherm zou zitten te turen. Doe ik nu al te veel O-)
pi_182686177
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

:?
Saind z’n manier van laten merken dat hij me mist in onze SC. Je moet het hem niet kwalijk nemen. Saind is speciaal.
Noot noot.
pi_182686194
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 08:24 schreef B.ertha het volgende:
Hoe is het met iedereen hier dan? :s)
Speaking of iedereen..

Waar blijft de rest??
Noot noot.
pi_182686779
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Dank!

Ooo leuke leeftijden. :D
Mjah, grote jongens O+ :Y en daar horen grote-jongens-problemen bij :P

En verder gaat het goed - sinds begin augustus "vrijwillig" werkeloos, na een goed herstel van mijn burnout (alweer ruim 2 jaar geleden) ben ik na goede gesprekken met mijn werkgever tot de conclusie gekomen dat ik iets anders wilde gaan doen. Sinds begin september ben ik als zij-instromer gestart met de opleiding docent economie & docent bedrijfseconomie, 2e graads bevoegdheid halen staat nu op de planning in 2 1/2 jaar (in plaats van 4). Anders gezegd: ik ga het onderwijs in :o *)
pi_182686783
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 08:32 schreef lubje25 het volgende:
Hallo allemaal...
Wat fijn dat jij er bent :7
pi_182686790
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:45 schreef Jojoortje het volgende:
Speaking of iedereen..

Waar blijft de rest??
Wie mis je nog meer?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:14:35 #148
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_182687576
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]

De kids van Soempie hebben inmiddels al verkering, die van Ladyblack studeert binnenkort af.
Wie had er nou nog meer een kind in aantocht?
ik heb er inmiddels eentje van alweer 8 maanden oud
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_182687723
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

ik heb er inmiddels eentje van alweer 8 maanden oud
Welom terug TM :) en wat leuk! Jongetje? Meisje?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:27:01 #150
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_182687735
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:26 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Welom terug TM :) en wat leuk! Jongetje? Meisje?
Meisje
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:09:28 #151
39237 crew  H_T
2733
pi_182689305
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:26 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Wie mis je nog meer?
Soempie sowieso! En LB, en Nesle, en Nico_S, en Nem, en waarschijnlijk ben ik er nog wel een paar vergeten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182689507
Wat een hoop kindernieuws. Gefeliciteerd allemaal *O*
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182689551
En op speciaal verzoek van Jojoortje goedemorgen :W *)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:37:04 #154
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182689905
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

ik heb er inmiddels eentje van alweer 8 maanden oud
Damn, je kijkt even niet en het is alweer gebeurd.
Gefeliciteerd!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:37:52 #155
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182689925
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:26 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Wie mis je nog meer?
Zie de OP, daar staat bijna iedereen nog in genoemd...
pi_182690773
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:25 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Mjah, grote jongens O+ :Y en daar horen grote-jongens-problemen bij :P

En verder gaat het goed - sinds begin augustus "vrijwillig" werkeloos, na een goed herstel van mijn burnout (alweer ruim 2 jaar geleden) ben ik na goede gesprekken met mijn werkgever tot de conclusie gekomen dat ik iets anders wilde gaan doen. Sinds begin september ben ik als zij-instromer gestart met de opleiding docent economie & docent bedrijfseconomie, 2e graads bevoegdheid halen staat nu op de planning in 2 1/2 jaar (in plaats van 4). Anders gezegd: ik ga het onderwijs in :o *)
Wat leuk! :o En spannend.

Dus weer de studieboeken in duiken.
Noot noot.
pi_182690779
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:26 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Wie mis je nog meer?
Ja weet niet. De rest? :@

Dit was het toch niet?
Noot noot.
pi_182690787
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Soempie sowieso! En LB, en Nesle, en Nico_S, en Nem, en waarschijnlijk ben ik er nog wel een paar vergeten
Juist!!
Noot noot.
pi_182690795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En op speciaal verzoek van Jojoortje goedemorgen :W *)
Goedemiddag.

:T
Noot noot.
pi_182690799
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:37 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zie de OP, daar staat bijna iedereen nog in genoemd...
Ik ga nu kijken.
Noot noot.
pi_182690808
Ik sta er niet in.

:(

Ik geef TS de schuld.
Noot noot.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:29:28 #162
39237 crew  H_T
2733
pi_182690953
Zes op een rij! Goede score Jojoortje
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182691218
In dit topic kan dat zó.
Noot noot.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:43:41 #164
186611 Haags
pi_182691297
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik sta er niet in.

:(

Ik geef TS de schuld.
waarin?
Zonder wrijving geen glans
pi_182691318
Etcie ontbreekt ook en die is hier nog wel vaker geweest.
pi_182691326
En C4, ook al was hij niet van de allereerste generatie.
pi_182691337
Yuri de :W
pi_182691349
Diaan
pi_182691378
PR
pi_182691396
Sheep, maar die verwacht ik hier niet :+
pi_182691402
C'est ēa?
pi_182691426
Nee, PS :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182691432
Die was toch al genoemd?
pi_182691443
Als we Facebook geloven dan is zij perfectly happy met haar hubby in de US of A
pi_182691457
En Soemp heeft het te druk met 3 kids :o
pi_182691463
Oh ~:)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182691482
Ik heb het zelf nergens te druk mee :D maar vermaak me tegenwoordig wel weer prima in mijn baan
pi_182691488
Van de rest weet ik niets :D
pi_182691506
Ik zit te slowsoempen uit werkontwijkend gedrag, mocht je je afvragen wat er aan de hand is
pi_182691513
Maar nu ga ook toch maar weer door
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:55:11 #181
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182691531
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:44 schreef B.ertha het volgende:
En C4, ook al was hij niet van de allereerste generatie.
O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:55:51 #182
39237 crew  H_T
2733
pi_182691554
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:51 schreef B.ertha het volgende:
En Soemp heeft het te druk met 3 kids :o
Drie? :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:56:43 #183
39237 crew  H_T
2733
pi_182691576
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:44 schreef B.ertha het volgende:
Etcie ontbreekt ook en die is hier nog wel vaker geweest.
Ik heb Ets nog gemeet bij Serious Request destijds :Y. Daar is zelfs nog een foto van gemaakt 8-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182691830
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Drie? :o
Yup! Nog een meiske
pi_182691852
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb Ets nog gemeet bij Serious Request destijds :Y. Daar is zelfs nog een foto van gemaakt 8-)
Ik ben zelfs bij Etc thuis geweest!
Stiekem heb ik best veel van ons ontmoet, waaronder jou.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:16:33 #186
39237 crew  H_T
2733
pi_182691970
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:10 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik ben zelfs bij Etc thuis geweest!
Stiekem heb ik best veel van ons ontmoet, waaronder jou.
Ja, leuk was dat :Y Yuri was daar ook bij
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182691983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja, leuk was dat :Y Yuri was daar ook bij
En iarl, majo geloof ik. Verder weet ik het niet zo goed meer :@
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:22:28 #188
39237 crew  H_T
2733
pi_182692084
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:17 schreef B.ertha het volgende:

[..]

En iarl, majo geloof ik. Verder weet ik het niet zo goed meer :@
Het zou best kunnen dat ik toen nog in Enschede woonde, wat het meer dan 11 jaar geleden maakt. Niet zo gek dus :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182692097
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:17 schreef B.ertha het volgende:

[..]

En iarl, majo geloof ik. Verder weet ik het niet zo goed meer :@
Volgens mij de eerste meet toen in Utrecht, afgesproken op CS bij het oude blauwe klapperbord O+ n daarna naar Mick o'Connels voor eten, drinken, kletsen en live akq'en :D
pi_182692131
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb Ets nog gemeet bij Serious Request destijds :Y. Daar is zelfs nog een foto van gemaakt 8-)
Inderdaad, in Leeuwarden :Y wat een herinneringen allemaal O+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:25:41 #191
39237 crew  H_T
2733
pi_182692143
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:23 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Volgens mij de eerste meet toen in Utrecht, afgesproken op CS bij het oude blauwe klapperbord O+ n daarna naar Mick o'Connels voor eten, drinken, kletsen en live akq'en :D
Waren we niet gaan bowlen bij Bison? :?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182692177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Waren we niet gaan bowlen bij Bison? :?
Dat weet ik niet meer zeker. Zou ook kunnen dat we/jullie dat eens hebben gedaan.
pi_182692183
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:21 schreef Jojoortje het volgende:

Wat leuk! :o En spannend.

Dus weer de studieboeken in duiken.
Zeker, deeltijd studeren is niet deeltijd relaxen. Elke dag aanpoten maar wel heel leuk ^O^
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:37:25 #195
39237 crew  H_T
2733
pi_182692371
quote:
Detectiveskills :7
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182692379
HT, yuri, red, neleos, nem, Saskia
En we hebben inderdaad gebowld!
pi_182692391
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Detectiveskills :7
*)
pi_182693312
Mevrouw de detective, wanneer was de eerste akqscbbq?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:47:05 #199
39237 crew  H_T
2733
pi_182695628
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:12 schreef iamredleader het volgende:
Mevrouw de detective, wanneer was de eerste akqscbbq?
Sowieso voor 19 juli 2009. Op die dag was Nem positief over de vorige, dus dat moet wel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182696170
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:12 schreef iamredleader het volgende:
Mevrouw de detective, wanneer was de eerste akqscbbq?
Geen idee want ik zit nu mobiel :P
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:30:52 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182696637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Sowieso voor 19 juli 2009. Op die dag was Nem positief over de vorige, dus dat moet wel
De avond ervoor heb ik G ontmoet O+ Weet nog dat ik toen helemaal vol van hem was tijdens die meet O+

TM gefeliciteerd met het papaschap! *O*

En red met je nieuwe roeping, spannend hoor!

De meesten van jullie zie ik nog wel eens voorbij komen in OUD of TRV maar wel leuk om zo weer eens bij elkaar te komen *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:44:25 #202
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182696979
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:30 schreef MaJo het volgende:

De meesten van jullie zie ik nog wel eens voorbij komen in OUD of TRV maar wel leuk om zo weer eens bij elkaar te komen *O*
:Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:48:15 #203
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182697060
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

De meesten van jullie zie ik nog wel eens voorbij komen in OUD of TRV maar wel leuk om zo weer eens bij elkaar te komen *O*
Ik kom voornamelijk nog in MUZ, meer specifiek het Radio49 topic en ben periodiek de DJ van dienst op dit kleine radiostationnetje dat gelieerd is aan Fok!.

Vanaf 20.00 uur vanavond draai ik 70's, 80's & 90's songs.
Voor de liefhebbers: MUZ / Radio 49 #2668 - WERELD CAPSLOCK DAG
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:49:25 #204
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:49:35 #205
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:55:05 #206
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182697208
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik kom voornamelijk nog in MUZ, meer specifiek het Radio49 topic en ben periodiek de DJ van dienst op dit kleine radiostationnetje dat gelieerd is aan Fok!.

Vanaf 20.00 uur vanavond draai ik 70's, 80's & 90's songs.
Voor de liefhebbers: MUZ / Radio 49 #2668 - WERELD CAPSLOCK DAG
Ik wil graag Rites of Mu van KLF aanvragen. B-)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:59:04 #207
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182697303
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:55 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik wil graag Rites of Mu van KLF aanvragen. B-)
Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen...
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:01:52 #208
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182697362
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:59 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen...
Krijg ik dan ook die gratis luchtgitaar? :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:02:33 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182697378
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:01 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Krijg ik dan ook die gratis luchtgitaar? :D
Hmmm, beetje lange song...

Dus nee, geen luchtgitaar!
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:03:23 #210
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182697407
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Hmmm, beetje lange song...

Dus nee, geen luchtgitaar!
Lang is die zeker ja. :@

Maar wel O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:06:12 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182697492
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:03 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Lang is die zeker ja. :@
Zet jij nou net die KLF track in de wachtrij?
Zo ja, die ga je dan niet horen, een live uitzending overruled de verzoekjes...
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:06:44 #212
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182697505
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zet jij nou net die KLF track in de wachtrij?
Zo ja, die ga je dan niet horen, een live uitzending overruled de verzoekjes...
Grrrmmmbblll. :( :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:07:44 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:08:05 #214
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182697542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik draai straks wel iets anders van KLF...
O+ ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:40:08 #215
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_182699960
Oh en ik ben 4 dagen gaan werken sinds de kleine er is, dat bevalt echt prima :s)
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_182705518
Hallo.
Noot noot.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 oktober 2018 @ 12:36:42 #217
39237 crew  H_T
2733
pi_182711103
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 02:53 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Late night. Werd je wakker gehuild?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 12:54:50 #218
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_182711426
Ik moet me ook maar even melden hier.... Hallo!

Net als MadMaster zit ik nog voornamelijk en regelmatig in het radio49 topic. En natuurlijk de top2000 als het zover is.

En wat leuk al die nieuwe moeders en vaders... Van harte gefeliciteerd! Die van mij zijn alweer ruim 16 en 9 jaar. :o

Verder gaat alles goed. Wel nieuwe functie sinds begin dit jaar maar bij dezelfde werkgever.
En ik ben sinds juni dit jaar secretaris bij een hele mooie stichting: Stichting Kans voor een Kind. O+

Red: heel veel succes met de studie!
pi_182711486
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Late night. Werd je wakker gehuild?
Ja. :+
Noot noot.
pi_182712586
Welkom terug, Diaan :) en leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat.
En thanks!
pi_182712608
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:58 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja. :+
Oh ja...

Shit happens - twice a day if you're lucky 8-)
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 24 oktober 2018 @ 21:47:55 #222
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182723654
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet me ook maar even melden hier.... Hallo!

Net als MadMaster zit ik nog voornamelijk en regelmatig in het radio49 topic. En natuurlijk de top2000 als het zover is.

En wat leuk al die nieuwe moeders en vaders... Van harte gefeliciteerd! Die van mij zijn alweer ruim 16 en 9 jaar. :o

Verder gaat alles goed. Wel nieuwe functie sinds begin dit jaar maar bij dezelfde werkgever.
En ik ben sinds juni dit jaar secretaris bij een hele mooie stichting: Stichting Kans voor een Kind. O+

Red: heel veel succes met de studie!
Diaan!! O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 oktober 2018 @ 22:44:55 #223
39237 crew  H_T
2733
pi_182724753
:W Diaan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 09:35:56 #224
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_182730308
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:47 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Diaan!! O+
:D O+
  donderdag 25 oktober 2018 @ 09:36:07 #225
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_182730314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
:W Diaan
:W
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 25 oktober 2018 @ 09:40:33 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_182730432
c_/ ?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 09:56:13 #227
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_182730770
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
c_/ ?
kopje thee graag.... ^O^
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 25 oktober 2018 @ 10:02:57 #228
39237 crew  H_T
2733
pi_182730885
Prima!

* Hawaii_Tim geeft thee
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 10:20:16 #229
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_182731132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prima!

* Hawaii_Tim geeft thee
*O* *O*
pi_182756187
Weekend *O*
En mooi herfstig weer. Binnen met een kopje koffie of thee luisteren naar de regen op het raam O+
pi_182759062
Morgen een feestje, moet nog een tent achter het huis bouwen... :X
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182759460
De TT wordt waarheid.
Noot noot.
pi_182759463
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgen een feestje, moet nog een tent achter het huis bouwen... :X
Waarom feest?
Noot noot.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:43:10 #234
39237 crew  H_T
2733
pi_182760294
:O best moe en op weg naar een feest. Gelukkig heb ik met de trein een goed excuus om op tijd weer weg te zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182760402
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:02 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waarom feest?
vriendin wordt een decennium ouder
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:47:20 #236
39237 crew  H_T
2733
pi_182765179
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

vriendin wordt een decennium ouder
Ook dat doet ze een dag tegelijk
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:12:17 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182765664
Wel leuk weer een beetje levendigheid hier *O*

Nog leuke weekendplannen? Ik ga morgen mijn trouwjurk weer ophalen die 2 jaar bij een tweedehandswinkel heeft gehangen maar nooit verkocht is. En zondag kraamvisite bij een vriendin. En maandag vrij dus lekker lang weekend *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:48:14 #238
39237 crew  H_T
2733
pi_182766419
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:12 schreef MaJo het volgende:
Wel leuk weer een beetje levendigheid hier *O*

Nog leuke weekendplannen? Ik ga morgen mijn trouwjurk weer ophalen die 2 jaar bij een tweedehandswinkel heeft gehangen maar nooit verkocht is. En zondag kraamvisite bij een vriendin. En maandag vrij dus lekker lang weekend *O*
Zaterdag vrijwilligerswerken in Rijswijk, zondag betaald werken. Alleen ben ik gewoon in loondienst en krijg ik niets extra's voor werken in een weekend
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 02:01:41 #239
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_182767493
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:12 schreef MaJo het volgende:
Wel leuk weer een beetje levendigheid hier *O*

Nog leuke weekendplannen? Ik ga morgen mijn trouwjurk weer ophalen die 2 jaar bij een tweedehandswinkel heeft gehangen maar nooit verkocht is. En zondag kraamvisite bij een vriendin. En maandag vrij dus lekker lang weekend *O*
:W

Net terug van een pubquiz, na een drukke dag werken. Morgen weer een drukke zaterdag hopelijk, gevolgd door een feest bij ons in de zaak. Zondag zelf een soort feestje op de zaak, maandag lekker vrij en moet ik 's avonds sporten
bedrijfsbowlen :D
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_182768863
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:12 schreef MaJo het volgende:
Wel leuk weer een beetje levendigheid hier *O*

Nog leuke weekendplannen? Ik ga morgen mijn trouwjurk weer ophalen die 2 jaar bij een tweedehandswinkel heeft gehangen maar nooit verkocht is. En zondag kraamvisite bij een vriendin. En maandag vrij dus lekker lang weekend *O*
Geinig :D
Ik heb ook lang weekend. Gisteren vrij genomen omdat ik zo ontzettend moe was en gewoon ff geen zin had :P
Vandaag naar mijn neefje en nichtje en vanavond eten met een vriend. Morgen beetje in de tuin rommelen :)
pi_182768865
Pubquiz O+
pi_182785125
Zo, feestje voorbij. Zoals ma Flodder al zei: het is wel leuk zo'n feestje maar het geeft zo'n rotzooi :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  zondag 28 oktober 2018 @ 07:29:38 #243
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182786614
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 01:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, feestje voorbij. Zoals ma Flodder al zei: het is wel leuk zo'n feestje maar het geeft zo'n rotzooi :P
Mw. MM was gisteren ook jarig.
Om die rotzooi te vermijden hebben we, als verrassing, de verjaardaggangers meegenomen voor een etentje en vervolgens een concert van de Memphis Maniacs.
Werd goed ontvangen en geen kruimel in huis... ^O^
pi_182787072
Nice. Leuk idee :Y
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 08:39:01 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182787127
Gefeliciteerd nog jojo en MM met de verjaardag van vriendin/vrouw. De feestjes die ergens anders worden gehouden zijn wel het beste qua opruimen ja :D wij hebben dit jaar ook onze verjaardag gevierd in de kroeg in de buurt. Al zijn we daarna met een klein clubje vrienden alsnog bij ons thuis beland _O- ach de zooi valt meestal ook wel weer mee :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_182808615
Goedemorgen :W :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182809555
Goedemorgen!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 29 oktober 2018 @ 09:10:24 #248
39237 crew  H_T
2733
pi_182809905
Hallo :W
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182812225
Zometeen tentamen :X statistiek en marktonderzoek.
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 12:17:11 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182812940
Middag :W veel succes red! Ik moet vandaag ook aan de studie (privaatrecht) maar heb besloten eerst nog even een tukkie te doen :z
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_182815315
Het ging redelijk. Achteraf bij een paar vragen een "o shit, dat moest zó!" gevoel. Ach, nu wachten op de uitslag.

En over vijf kwartier het volgende tentamen; economische orde & groei.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 29 oktober 2018 @ 18:32:54 #252
39237 crew  H_T
2733
pi_182819882
Wat is een oude tweedehands auto verkopen voor een degelijke prijs toch een gedoe -O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182821228
Pagina 6 :D
Succes Red! Is je auto stuk, Tim?
pi_182822449
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is een oude tweedehands auto verkopen voor een degelijke prijs toch een gedoe -O-
Wat heb je in de aanbieding?
pi_182822460
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:31 schreef B.ertha het volgende:
Pagina 6 :D
Succes Red! Is je auto stuk, Tim?
Yup, page 6. Nog niet vol, maar dat zal niet tot 2019 meer duren :P
En thanks. Tweede tentamen viel tegen :{
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 29 oktober 2018 @ 22:09:56 #256
39237 crew  H_T
2733
pi_182824969
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:24 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Wat heb je in de aanbieding?
Opel Corsa automaat uit 2002. Kilometers vallen mee, maar apk verloopt binnenkort en er zitten nul opties op. Dat lijkt toch de situatie lastiger te maken, en ergens begrijp ik dat ook wel. Maar ik vind het gewoon stom :(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 23:14:16 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182826136
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Opel Corsa automaat uit 2002. Kilometers vallen mee, maar apk verloopt binnenkort en er zitten nul opties op. Dat lijkt toch de situatie lastiger te maken, en ergens begrijp ik dat ook wel. Maar ik vind het gewoon stom :(
Wat bedoel je met er zitten nul opties op?

Studeren is er niet meer van gekomen vandaag :@

Balen van je tweede tentamen red!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:16:27 #258
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182826187
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met er zitten nul opties op?
Ik gok op 0 navigatie, 0 bluetooth, 0 airco e.d.

Heb ik gewonnen? :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 29 oktober 2018 @ 23:24:51 #259
39237 crew  H_T
2733
pi_182826315
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met er zitten nul opties op?

Studeren is er niet meer van gekomen vandaag :@

Balen van je tweede tentamen red!
Geen bluetooth, navigatie (niet zo gek voor jaar en model) maar ook geen airco of zelfs centrale deurvergrendeling. Wel radio met cd en stuurbediening, maar dat is het.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 29 oktober 2018 @ 23:25:14 #260
39237 crew  H_T
2733
pi_182826319
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik gok op 0 navigatie, 0 bluetooth, 0 airco e.d.

Heb ik gewonnen? :P
:Y met een kleine bijbetaling wint u een Opel Corsa uit 2002 *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:29:05 #261
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182826383
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

:Y met een kleine bijbetaling wint u een Opel Corsa uit 2002 *O*
Wat moet dat kosten?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 29 oktober 2018 @ 23:33:14 #262
39237 crew  H_T
2733
pi_182826449
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Wat moet dat kosten?
Paar honderd neem ik genoegen mee. Heb je interesse dan?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:41:53 #263
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182826586
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Paar honderd neem ik genoegen mee. Heb je interesse dan?
Nee, dat niet.
Maar ik was benieuwd wat de vraagprijs is voor zo'n pseudo oldtimer...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 29 oktober 2018 @ 23:43:28 #264
39237 crew  H_T
2733
pi_182826619
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nee, dat niet.
Maar ik was benieuwd wat de vraagprijs is voor zo'n pseudo oldtimer...
De vraagprijs lag hoger, maar inmiddels is duidelijk dat ik mijn prijs sowieso niet ga krijgen. Bij autohandels zit de vraagprijs op 1500-2000 zo ongeveer
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182828784
Van elke auto die ik ooit verkocht/ ingeruild heb vond ik het bedrag enorm tegenvallen. Volgens mij zit nog steeds wel goed met de met de marges die daar gemaakt worden...
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182828857
Het is de bijna verlopen apk die tegenwerkt. Ben zelf juist op zoek naar een "semi-oldtimer" voor lekker weinig. Voor een aantal stages kan het zijn dat ik een keer per week een stuk moet rijden (Wieringerwerf!) en die rit is met het OV geen praktische oplossing. Dus een tweede bakkie voor de deur zou helpen.

Heb nu wel een en ander gevonden, het meeste zonder apk of bijna verlopen. En een paar met een apk voor 8-9 maanden; daar wil ik wel naar kijken.

Enig idee over de kosten die je bij de apk verwacht?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:55:58 #267
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_182829185
Ik heb sinds anderhalve week een nieuwe auto, een Nissan Leaf. Bevalt tot op heden prima. Zal alleen met lange ritten soms een beetje timen zijn, maar dat lossen we ook wel weer op.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:35:34 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_182829621
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 07:09 schreef iamredleader het volgende:
Het is de bijna verlopen apk die tegenwerkt. Ben zelf juist op zoek naar een "semi-oldtimer" voor lekker weinig. Voor een aantal stages kan het zijn dat ik een keer per week een stuk moet rijden (Wieringerwerf!) en die rit is met het OV geen praktische oplossing. Dus een tweede bakkie voor de deur zou helpen.

Heb nu wel een en ander gevonden, het meeste zonder apk of bijna verlopen. En een paar met een apk voor 8-9 maanden; daar wil ik wel naar kijken.

Enig idee over de kosten die je bij de apk verwacht?
Ik heb hem vorige week al langs gebracht voor de keuring met het idee 'misschien heb ik mazzel en is het voor een paar tientjes voor elkaar'. Helaas viel het tegen en moest het rond de 230 euro gaan kosten. Heb ik toen niet gedaan, omdat ik er een hard hoofd in had dat ik dat zeker terug zou verdienen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182829856
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 07:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb sinds anderhalve week een nieuwe auto, een Nissan Leaf. Bevalt tot op heden prima. Zal alleen met lange ritten soms een beetje timen zijn, maar dat lossen we ook wel weer op.
Ik rijd een Renault Zoe en dat bevalt ook prima :Y idd soms wat beter plannen maar echte problemen heb ik nog niet gehad en ik reis vaak genoeg naar Overijssel.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:59:30 #270
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_182829938
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:53 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik rijd een Renault Zoe en dat bevalt ook prima :Y idd soms wat beter plannen maar echte problemen heb ik nog niet gehad en ik reis vaak genoeg naar Overijssel.
Ik moet nog kijken of ik zonder laden heen en weer naar m'n ouders kan, maar ik verwacht van wel. En hij is verrassend ruim van binnen, kinderwagen e.d. passen makkelijk in de kofferbak, dat was nog wel een belangrijk puntje.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:00:05 #271
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_182829942
Oh en met de ecostand uit is ie ook verrassend snel van z'n plek :s)
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:04:10 #272
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182829991
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 07:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb sinds anderhalve week een nieuwe auto, een Nissan Leaf. Bevalt tot op heden prima. Zal alleen met lange ritten soms een beetje timen zijn, maar dat lossen we ook wel weer op.
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:53 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik rijd een Renault Zoe en dat bevalt ook prima :Y idd soms wat beter plannen maar echte problemen heb ik nog niet gehad en ik reis vaak genoeg naar Overijssel.
Met plannen/timen bedoelen jullie dat dat elektrische auto's zijn?
Iets waar ik me totaal nog niet in verdiept heb, ook vanwege die oplaadpaal die je dan moet hebben...
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:08:22 #273
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_182830044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[..]

Met plannen/timen bedoelen jullie dat dat elektrische auto's zijn?
Iets waar ik me totaal nog niet in verdiept heb, ook vanwege die oplaadpaal die je dan moet hebben...
zijn beide elektrische auto's inderdaad. En die laadpaal kon ik bij mijn gemeente aanvragen, aangezien ik geen mogelijkheid heb om op eigen terrein te parkeren.
Dat duurt wel even, want de laadpaal staat er nog niet en ik heb mijn auto al wel.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:08:14 #274
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182830866
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:08 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

zijn beide elektrische auto's inderdaad. En die laadpaal kon ik bij mijn gemeente aanvragen, aangezien ik geen mogelijkheid heb om op eigen terrein te parkeren.
Dat duurt wel even, want de laadpaal staat er nog niet en ik heb mijn auto al wel.
Ik ben echt een noob op dit gebied, maar op eigen terrein/parkeerplaats moet je zelf zo'n paal regelen?
If so, dan rijd ik zo lang als mogelijk op benzine of diesel...
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:43:59 #275
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_182831569
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 10:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik ben echt een noob op dit gebied, maar op eigen terrein/parkeerplaats moet je zelf zo'n paal regelen?
If so, dan rijd ik zo lang als mogelijk op benzine of diesel...
Dan kun je iig niet kostenloos een aanvraag doen bij de gemeente. Sowieso is het nieuw kopen van een elektrische auto prive niet aantrekkelijk. Als je kijkt wat je voor hetzelfde geld kan kopen in benzine/diesel uitvoering is dat groter/luxer. (of uiteraard een zelfde grootte auto voor minder geld)
Maar voor een leaserijder is het nu wel aantrekkelijk. Ik ga van 20% bijtelling over een auto van ¤ 30.000,- naar 4% bijtelling over een auto van ¤ 40.000,-
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:49:31 #276
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182831674
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 10:43 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Dan kun je iig niet kostenloos een aanvraag doen bij de gemeente. Sowieso is het nieuw kopen van een elektrische auto prive niet aantrekkelijk. Als je kijkt wat je voor hetzelfde geld kan kopen in benzine/diesel uitvoering is dat groter/luxer. (of uiteraard een zelfde grootte auto voor minder geld)
Maar voor een leaserijder is het nu wel aantrekkelijk. Ik ga van 20% bijtelling over een auto van ¤ 30.000,- naar 4% bijtelling over een auto van ¤ 40.000,-
Ik zorg dan wel voor dat gat in de ozonlaag...
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:01:31 #277
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_182831919
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 10:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik zorg dan wel voor dat gat in de ozonlaag...
gelijk heb je. voor mij weegt het financiėle voordeel het zwaarst om wel elektrisch te leasen.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_182836909
Ik ben duurzaamheidsadviseur, dus ik kan moeilijk met een diesel aan komen zetten :D
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:35:38 #279
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_182839045
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:15 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben duurzaamheidsadviseur, dus ik kan moeilijk met een diesel aan komen zetten :D
Lol, bij mij wordt t vanuit de werkgever ook wel gepromoot omdat ze duurzaamheid uit willen stralen.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:37:40 #280
39237 crew  H_T
2733
pi_182839100
Van mijn werkgever moet ik zelf maar een auto kopen als ik er zo graag een wil hebben -O-

Aan de andere kant kan niemand mij dwingen om in een Suzuki Celerio te rijden *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182841952
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van mijn werkgever moet ik zelf maar een auto kopen als ik er zo graag een wil hebben -O-

Aan de andere kant kan niemand mij dwingen om in een Suzuki selderij te rijden *O*
_O- O-)
pi_182850422
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Tweede tentamen viel tegen :{
Toch gehaald met een 6 *O*
  woensdag 31 oktober 2018 @ 06:49:04 #283
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182850434
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 06:46 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Toch gehaald met een 6 *O*
Als je leerlingen dat straks als cijfer halen, dan is dat ook voldoende...

Gefeliciteerd!

[ Bericht 14% gewijzigd door Cobra4 op 31-10-2018 07:15:03 ]
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 31 oktober 2018 @ 07:15:13 #284
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182850547
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 06:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Als je leerlingen dat straks als cijfer halen, dan is dat ook voldoende...

Gefeliciteerd!

_O- :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 31 oktober 2018 @ 07:25:53 #285
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_182850609
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 07:15 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

_O- :D
Waarom bewerk je mijn post??

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 31-10-2018 08:11:51 (Omdat het kan ;)) ]
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 31 oktober 2018 @ 07:26:47 #286
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182850613
quote:
11s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 07:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Waarom bewerk je mijn post?
In het donker drukte ik op bewerken ipv quote. :D

Solly.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_182854032
Whehehe, blauwe knopjes :+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 31 oktober 2018 @ 18:52:12 #288
39237 crew  H_T
2733
pi_182861820
Corsa is weg *O*. Verlies genomen en vanochtend laten ophalen. Jammer dat ik er niet meer voor heb gekregen, maar daar is nu niets meer aan te doen. Snel vergeten dus maar :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182866053
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Corsa is weg *O*. Verlies genomen en vanochtend laten ophalen. Jammer dat ik er niet meer voor heb gekregen, maar daar is nu niets meer aan te doen. Snel vergeten dus maar :)
Gefeliciteerd dan maar :)
pi_182877793
Al een auto op het oog HT?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 2 november 2018 @ 06:31:21 #291
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182891310
Gefeliciteerd Etc!!!! O+ *O*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_182891335
Hoera Etcetera *O*
pi_182892089
Gefeliciteerd!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 2 november 2018 @ 09:30:32 #294
39237 crew  H_T
2733
pi_182892869
En gefeliciteerd Etsie!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 2 november 2018 @ 11:46:15 #295
39237 crew  H_T
2733
pi_182895280
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Al een auto op het oog HT?
Maanden terug al gekocht :P. Na tijden degelijk en rationeel doen heb ik nu een MG ZS
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182897028
Nice ^O^ (niet echt mijn smaak :) )
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 19:59:45 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182905097
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Maanden terug al gekocht :P. Na tijden degelijk en rationeel doen heb ik nu een MG ZS
Hebben wij je geļnspireerd? O-)

Gefeliciteerd etcie!! *O*

Tot over een paar dagen, House of Cards gaat hier aan _O- :W
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_182982939
Tweede tentamen ook gehaald, met een 7,9 :D *O*
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 6 november 2018 @ 18:36:36 #299
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_182983148
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:25 schreef iamredleader het volgende:
Tweede tentamen ook gehaald, met een 7,9 :D *O*
Top! Feli!! *O*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:04:03 #300
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:04:12 #301
81329 MadMaster
Schots en scheef...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')