Fogelquote:
Klinkt lekkahquote:
zegt ie ook net voordat er Jazz aankomtquote:Op maandag 23 oktober 2017 17:36 schreef Fogel het volgende:
Het is nog steeds niet "mijn type muziek" (als in, ik denk er nooit aan om het aan te zetten als genre), maar toch de drang om het volume harder te zetten en de sub ook wat harder. Lekker dit.
Jazz is en blijft kut.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
zegt ie ook net voordat er Jazz aankomt![]()
Kon je het aan?![]()
\
Het zou ook later moeten ziijn, maar aangezien niet is er niks aan te doen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:42 schreef knokkels het volgende:
Uhh.... ik dacht dat het een stuk later zou zijn. Heb ik al gegeten ook gewoon
Als je een vrouw bent dus?quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je hebt nog iets aan kut, tenzij je sexuele voorkeur eerdere aan lul gerelateerd is.
Vlees?quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:52 schreef CindieY het volgende:
Dus ja, sta ik heel enthousiast te koken, ben ik het belangrijkste deel van de avondmaaltijd vergeten
Iemand om samen mee te eten?quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:52 schreef CindieY het volgende:
Dus ja, sta ik heel enthousiast te koken, ben ik het belangrijkste deel van de avondmaaltijd vergeten
Ja. Komt omdat ik wel kipfilet in huis heb, maar het nog in de vriezer ligt. Dus toen ik voor de booschappen ging, had ik zoiets van, ik haal wel ff wat voor nu. Dus nu toch maar kijken hoe ik het snel ontdooid ga krijgenquote:
in een plastic zakje in een teil koud water gooien. En dan even afwachten.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Komt omdat ik wel kipfilet in huis heb, maar het nog in de vriezer ligt. Dus toen ik voor de booschappen ging, had ik zoiets van, ik haal wel ff wat voor nu. Dus nu toch maar kijken hoe ik het snel ontdooid ga krijgen
Halfuurtje op gaan zitten.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Komt omdat ik wel kipfilet in huis heb, maar het nog in de vriezer ligt. Dus toen ik voor de booschappen ging, had ik zoiets van, ik haal wel ff wat voor nu. Dus nu toch maar kijken hoe ik het snel ontdooid ga krijgen
Dat kan ook natuurlijkquote:
Terug in de vriezer gooien en dan op de fiets naar de supermarkt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook een optiequote:Op maandag 23 oktober 2017 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Terug in de vriezer gooien en dan op de fiets naar de supermarkt.
Ik blijf niet bezig, ben er al 2 x geweestquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Terug in de vriezer gooien en dan op de fiets naar de supermarkt.
quote:
Hoe oud ben je nu dan?quote:
quote:
ik dacht dat je iets anders zou zeggenquote:
2x19 isquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik morgen mn leeftijd door 2 deel ben ik 19.
A dirty just me is a joy forever.quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:18 schreef just me het volgende:
ik dacht dat je iets anders zou zeggen
allen
Ouwe zakquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kan ik niet. Sorry.quote:
Ik heb net 'n half uur met naalden in mijn arm gelegenquote:
Jonkiequote:Op maandag 23 oktober 2017 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo, dat is een heftige cursus klantvriendelijkheidquote:Op maandag 23 oktober 2017 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb net 'n half uur met naalden in mijn arm gelegen
quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb net 'n half uur met naalden in mijn arm gelegen
Alstublief?quote:
oh ja en datquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dat is een heftige cursus klantvriendelijkheid
Heb het al gedaan, slak.quote:
Ik moest eerst nog resettenquote: