Even bijschavenquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:38 schreef knokkels het volgende:
[Imgur](https://i.imgur.com/NDQZah2.png)
In zijn vorige leven was hij een deel van een treinrails?quote:
Ja die ging niet helemaal goed inderdaadquote:
Hebben ze hem geen sterke drank gevoerd? Al heb ik gelezen dat een stel dat een keer probeerde en het kind de hele nacht en ochtend hyper wasquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:35 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn neefje, baas dat hij nu is, heeft mn zus en zwager een jaar lang wakker gehouden, echt alles geprobeerd. Zwachtelen, pilletjes etc. Die hadden je echt zo een paar honderd gegeven als je hem in slaap kon krijgen. (OK, dat is net wat anders als stil krijgen).
Zou zo maar kunnen, een bijzonder geval is het., vandaag weer verder trainen met boksen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
In zijn vorige leven was hij een deel van een treinrails?
Ach zie liever iemand die kan lachen in zijn werkkleding als een sjaggie manager.quote:
Zou maar zo kunnen, geloof dat het uiteindelijk opium via de homeopaat was dat hem deed slapen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hebben ze hem geen sterke drank gevoerd? Al heb ik gelezen dat een stel dat een keer probeerde en het kind de hele nacht en ochtend hyper was
Verdient of niet?quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:43 schreef sig000 het volgende:
Boze ouders aan de deur bij mijn dochter, uw zoon heeft de mijne knock out geslagen.
Beter een vrolijke verkeersregelaar dan een chagrijn. Dat werkt écht onderbewust mee. Ik ben nog nooit geschept door een auto, in ieder geval.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach zie liever iemand die kan lachen in zijn werkkleding als een sjaggie manager.
Prima dan toch?
quote:
Als het lastig wordt ben ik zo'n josti die uitstapt en jou laat inparkerenquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beter een vrolijke verkeersregelaar dan een chagrijn. Dat werkt écht onderbewust mee. Ik ben nog nooit geschept door een auto, in ieder geval.
Wel een keer of twelvetyeight met de dood bedreigd tijdens het uitoefenen van mijn functie, maar ja. Dat is dan makkelijk 1x 112 bellen, en dan heeft diegene dus een groot probleem.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik was net klaar op de wc. Moest een jochie naar de wc, ik stond toevallig voor die deur. *rommel wat aan de deur*
Man komt naar buiten.. ZO DAN! schitter jij even hierIk reflecteer nogal in het licht schijnt
Joh, ik laat jou kaarsrecht inparkeren. Service van de zak. Paar handbewegingen van mij, handje omhoog als je goed staat, duimpje ditdatalles.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het lastig wordt ben ik zo'n josti die uitstapt en jou laat inparkeren
quote:
Sowieso mensen/kinderen die pestenquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben zelf behoorlijk gepest vroeger en heb in verdediging ook wel eens minder nette dingen gedaan.
Gelukkig hadden de mensen eromheen dat wel door, de moeder van dat kutjoch daargelaten.
Was wel extreem blij toen mijn moeder voor me opstond.
QFTquote:Op zondag 22 oktober 2017 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso mensen/kinderen die pesten
Moesten mij hebben om m'n rooie haar, brilletje en omdat ik voor Twente was (en natuurlijk nog altijd ben) ipv Ajaxquote:
Mjah, aangeboren afwijkingen, dús "anders" dan de norm. Nu heb ik er of geen last van, of boeit het me gewoon nietquote:Op zondag 22 oktober 2017 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moesten mij hebben om m'n rooie haar, brilletje en omdat ik voor Twente was (en natuurlijk nog altijd ben) ipv Ajax
Dat heb ik maar 1x hoeven doen. Die gozer mocht meteen 5 weken zich melden tussen 7 en 17 uur op school. Vond ie niet leuk.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 01:16 schreef sig000 het volgende:
Ik was best wel abrassief kereltje vroeger
Was dat in uwer tijd nog een Solex?quote:Op zondag 22 oktober 2017 01:31 schreef sig000 het volgende:
Heb de brommert van de meester keer gekaapt.
Een Sparta was het.quote:Op zondag 22 oktober 2017 01:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was dat in uwer tijd nog een Solex?
Deed ik dat maarquote:
Met je geëdite tekst eensquote:Op zondag 22 oktober 2017 01:26 schreef Rafeiro het volgende:
Wel waar maar niet handig, dus maar weg.
De mijne? Da's Drizzt Do'Urdenquote:
Bedoel die van sigquote:Op zondag 22 oktober 2017 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De mijne? Da's Drizzt Do'Urden
Ahquote:
Lijkt een beetje op een pratende vuistquote:Op zondag 22 oktober 2017 01:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
AhKrijg er een Monty Python-gevoel van
Een krachtige UI.quote:Op zondag 22 oktober 2017 01:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een pratende vuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |