SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
You sound reasonable...Time to up my medication.
Spruitje doet het zelfde als Tali wanneer die net uit de kooi is en dat de hele dag door.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tali dropt alleen een flinke bom als ze net uit de kooi is, de rest van de dag zijn het kleine poepjes. Rick en Morty schijten de hele dag door, en flink ook
Ditquote:
quote:
FTFYquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:46 schreef sig000 het volgende:
Ik ben in vreemde stemming nu zoals altijd.
Zeg tegen je buurvrouw dat katten een territorium hebben van ongeveer 10 km2, en ze hun eigen huis wel terug kunnen vinden.. Die is gewoonlijk binnen twee weken wel terug. Enne Aanmelden vermist huisdierquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even buiten een rondje lopen
Buurvrouw net met tranen in de ogen aan de deur omdat een van haar katten al een paar dagen niet thuis is gekomen. Is er ook nog eens een met maar 3 poten. Moet van mezelf nu dus even een zoek rondje doen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:55 schreef sig000 het volgende:
Sopje onze poes kreeg erg bijzonder nest, allemaal gesneuveld.
Beestje is gevonden, zat verstopt in een van de dozen van de nieuwe keukens die sommige bewoners krijgenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeg tegen je buurvrouw dat katten een territorium hebben van ongeveer 10 km2, en ze hun eigen huis wel terug kunnen vinden.. Die is gewoonlijk binnen twee weken wel terug. Enne Aanmelden vermist huisdier
Ah! Katten en dozen. Goede combi wel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beestje is gevonden, zat verstopt in een van de dozen van de nieuwe keukens die sommige bewoners krijgen
Dan heeft die kat misschien 2 dagen in die doos gebivakkeerdquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ze (kat) was al 2 nachten niet thuis geweest, dus ze (buurvrouw) was wat angstig.
Die kans is zeker aanwezig, maffe beesten zijn hetquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan heeft die kat misschien 2 dagen in die doos gebivakkeerd
Dat wordt schuiven dan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:04 schreef knokkels het volgende:
Is er nog animo voor een dosis DJ Knokkels?
Dub-Baasquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig, maffe beesten zijn het
En ik sta open voor wat op koffiebonen geïnspireerde muziek
quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:10 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wel mooi om die liefde voor een dier te zien.
Zelf zit ze in een "scootmobiel" andere buurman had de kat gevonden en ze zat zelf ondertussen met iemand te bellen en met een blikje kattensnoepjes te schudden.
Zo hoor je wel van een huisdier te houden
Dan sta je gewoon te dichtbijquote:
dieren zijn sowieso meesters in het oppikken van energie. Zo heb ik een keer gelachen met een kennis die claimde dat ie vriendjes was met elk dier.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan op een of andere manier heel goed met honden overweg.
Wel gehad dat een hond een beetje gromde en ik vervolgens lekker ging aaien, prima.
Komt dat kut baasje er aan, oh, je maar zomaar aaien? Normaal bijt ie
Lekker in je pan dan, zo'n hond laat je dan toch niet los lopen
HAP!! *KLEUN*quote:"Kijk maar hoe ik met die ganzen omga"
Kennis uit Anna Paulowna kwam langs met zijn paarden en wagen.. Shetlandpaarden, in ieder geval minipaardjes.. Lekker vastgebonden voor de deur... kwamen er een paar buurtkinderen kijken, steeds dichterbij... Die man VLOOG naar buiten en schreeuwde dat ze afstand moesten nemen van die paarden. Kids geschrokken ditdat. Nou ja, beetje lullig als ze iets verkeerds hadden gedaan en het paard reageerdequote:
Haha, zal het dan de koddige goedzak in mij zijn? haha.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
dieren zijn sowieso meesters in het oppikken van energie. Zo heb ik een keer gelachen met een kennis die claimde dat ie vriendjes was met elk dier.
[..]
HAP!! *KLEUN*![]()
Die gozer werd én gebeten door die gans, én hij kreeg een ongelooflijke tik met de vleugel![]()
Ik moest lachen
Tried to warn you
Dit waren onze waakganzen, als ze jou kenden was het goed. Was je nieuw moest je eerst door een cordon ganzen heen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:21 schreef sig000 het volgende:
Ben een keer achterna gezeten door paar ganzen.
Ja dan is het ook voor hem etenstijd. Vind ie danquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haha, zal het dan de koddige goedzak in mij zijn? haha.
De kat van mn zusje en zwager is echt een debiel knuffelbeest. Maar rond etenstijd slaat hij iedereen "honger" denk ik dat de boodschap is. Best zachtjes hoor, maar dan zeg ik altijd van mij krijg je geen eten en dan knuffel ik even en dan doet hij niks meer. Alleen knorren
Zo kende ik iemand met 2 Rottweilers, eerste keer dat iemand er kwam helemaal over de rooie qua blaffen. En ze zeiden "het is goed". Daarna echt de liefste knuffels die er maar zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit waren onze waakganzen, als ze jou kenden was het goed. Was je nieuw moest je eerst door een cordon ganzen heen.
Heb nog een bij de dierenambulance een gans in bedwang gehouden. Dat beest beet me in mijn vinger en ik was de 5 dagen daarna echt flink ziek!
Dat baby stil krijgen daar kan je knaken mee maken johquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben best goed met dieren, al is er hier een hond die altijd gaat grommen wanneer ze me ziet, weet echt niet waaromBaasje wil haar uitlaten, staan ze voor de deur van de galerij, ik kom m'n appartement uit, beest ziet mij en meteen boos doen
Ik zeg elke keer "kun je wel stoer doen, maar ik ga toch ECHT door die deur hoor!" Zit ze me een beetje giftig aan te kijken, maar doet niks wanneer ik voorbij loop
En ik krijg huilende babies stil. Weet niet of ze me tof vinden of zo bang zijn dat ze hun bek houden, maar na een seconde of twee á drie is het gejank afgelopen
Hahahaha wat een gekke meneer *zingt verder met de Trappelzakboogie*quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben best goed met dieren, al is er hier een hond die altijd gaat grommen wanneer ze me ziet, weet echt niet waaromBaasje wil haar uitlaten, staan ze voor de deur van de galerij, ik kom m'n appartement uit, beest ziet mij en meteen boos doen
Ik zeg elke keer "kun je wel stoer doen mar ik ga toch ECHT door die deur hoor!" Zit ze me een beetje giftig aan te kijken, maar doet niks wanneer ik voorbij loop
En ik krijg huilende babies stil. Weet niet of ze me tof vinden of zo bang zijn dat ze hun bek houden, maar na een seconde of twee á drie is het gejank afgelopen
"Ey kutkind, doe rustug!"quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat baby stil krijgen daar kan je knaken mee maken joh
Maar als het altijd zou werken hoef je verder niet meer te werken.quote:
Je wou hem een jonko geven?quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:36 schreef sig000 het volgende:
Mijn kleinzoon zijn eerste woord was nee
Ik bespeur een familiale bandquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:36 schreef sig000 het volgende:
Mijn kleinzoon zijn eerste woord was nee
Even bijschavenquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:38 schreef knokkels het volgende:
[Imgur](https://i.imgur.com/NDQZah2.png)
In zijn vorige leven was hij een deel van een treinrails?quote:
Ja die ging niet helemaal goed inderdaadquote:
Hebben ze hem geen sterke drank gevoerd? Al heb ik gelezen dat een stel dat een keer probeerde en het kind de hele nacht en ochtend hyper wasquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:35 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn neefje, baas dat hij nu is, heeft mn zus en zwager een jaar lang wakker gehouden, echt alles geprobeerd. Zwachtelen, pilletjes etc. Die hadden je echt zo een paar honderd gegeven als je hem in slaap kon krijgen. (OK, dat is net wat anders als stil krijgen).
Zou zo maar kunnen, een bijzonder geval is het., vandaag weer verder trainen met boksen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
In zijn vorige leven was hij een deel van een treinrails?
Ach zie liever iemand die kan lachen in zijn werkkleding als een sjaggie manager.quote:
Zou maar zo kunnen, geloof dat het uiteindelijk opium via de homeopaat was dat hem deed slapen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hebben ze hem geen sterke drank gevoerd? Al heb ik gelezen dat een stel dat een keer probeerde en het kind de hele nacht en ochtend hyper was
Verdient of niet?quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:43 schreef sig000 het volgende:
Boze ouders aan de deur bij mijn dochter, uw zoon heeft de mijne knock out geslagen.
Beter een vrolijke verkeersregelaar dan een chagrijn. Dat werkt écht onderbewust mee. Ik ben nog nooit geschept door een auto, in ieder geval.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach zie liever iemand die kan lachen in zijn werkkleding als een sjaggie manager.
Prima dan toch?
quote:
Als het lastig wordt ben ik zo'n josti die uitstapt en jou laat inparkerenquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beter een vrolijke verkeersregelaar dan een chagrijn. Dat werkt écht onderbewust mee. Ik ben nog nooit geschept door een auto, in ieder geval.
Wel een keer of twelvetyeight met de dood bedreigd tijdens het uitoefenen van mijn functie, maar ja. Dat is dan makkelijk 1x 112 bellen, en dan heeft diegene dus een groot probleem.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik was net klaar op de wc. Moest een jochie naar de wc, ik stond toevallig voor die deur. *rommel wat aan de deur*
Man komt naar buiten.. ZO DAN! schitter jij even hierIk reflecteer nogal in het licht schijnt
Joh, ik laat jou kaarsrecht inparkeren. Service van de zak. Paar handbewegingen van mij, handje omhoog als je goed staat, duimpje ditdatalles.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het lastig wordt ben ik zo'n josti die uitstapt en jou laat inparkeren
quote:
Sowieso mensen/kinderen die pestenquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben zelf behoorlijk gepest vroeger en heb in verdediging ook wel eens minder nette dingen gedaan.
Gelukkig hadden de mensen eromheen dat wel door, de moeder van dat kutjoch daargelaten.
Was wel extreem blij toen mijn moeder voor me opstond.
QFTquote:Op zondag 22 oktober 2017 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso mensen/kinderen die pesten
Moesten mij hebben om m'n rooie haar, brilletje en omdat ik voor Twente was (en natuurlijk nog altijd ben) ipv Ajaxquote:
Mjah, aangeboren afwijkingen, dús "anders" dan de norm. Nu heb ik er of geen last van, of boeit het me gewoon nietquote:Op zondag 22 oktober 2017 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moesten mij hebben om m'n rooie haar, brilletje en omdat ik voor Twente was (en natuurlijk nog altijd ben) ipv Ajax
Dat heb ik maar 1x hoeven doen. Die gozer mocht meteen 5 weken zich melden tussen 7 en 17 uur op school. Vond ie niet leuk.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 01:16 schreef sig000 het volgende:
Ik was best wel abrassief kereltje vroeger
Was dat in uwer tijd nog een Solex?quote:Op zondag 22 oktober 2017 01:31 schreef sig000 het volgende:
Heb de brommert van de meester keer gekaapt.
Een Sparta was het.quote:Op zondag 22 oktober 2017 01:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was dat in uwer tijd nog een Solex?
Deed ik dat maarquote:
Met je geëdite tekst eensquote:Op zondag 22 oktober 2017 01:26 schreef Rafeiro het volgende:
Wel waar maar niet handig, dus maar weg.
De mijne? Da's Drizzt Do'Urdenquote:
Bedoel die van sigquote:Op zondag 22 oktober 2017 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De mijne? Da's Drizzt Do'Urden
Ahquote:
Lijkt een beetje op een pratende vuistquote:Op zondag 22 oktober 2017 01:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
AhKrijg er een Monty Python-gevoel van
Een krachtige UI.quote:Op zondag 22 oktober 2017 01:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een pratende vuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |