quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker om uit te delen.
Maar niet heus.
Hahahaquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker om uit te delen.
Maar niet heus.
Waarom ben jij altijd zo boos? Ik maak mij zorgen om jequote:Op maandag 23 oktober 2017 20:46 schreef Brammess het volgende:
Haps wordt door menig Feyenoorder geloofd voor zijn prestaties deze wedstrijd maar zijn directe tegenstander heeft 3 assists.Feyenoordfans
Jij zou alles Feyenoorders vergassen als je de kans had hè?quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:46 schreef Brammess het volgende:
Haps wordt door menig Feyenoorder geloofd voor zijn prestaties deze wedstrijd maar zijn directe tegenstander heeft 3 assists.Feyenoordfans
Hier ben ik danquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welkom davy
we hebben je gemist
ben je nog naar ADE geweestquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier ben ik dan
Zo weer weg though
Nou nou nouquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij zou alles Feyenoorders vergassen als je de kans had hè?
Ik kan dit bevestigen, het K woord werd gulzig gebruikt bij de wedstrijd.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo boos? Ik maak mij zorgen om je
Ja.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij zou alles Feyenoorders vergassen als je de kans had hè?
Wat schreeuwt René.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja.
Nog wel wat gruwelijkers denk ik.
wtfquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja.
Nog wel wat gruwelijkers denk ik.
Niks mis mee dus. Beiden helden. Moeten er meer van zijn.quote:
Maar ook echt boos hoor. Over het algemeen wordt er wel een hoop gejankt in de Clubtopics maar dat kan ik nog wegzetten als een online uitlaatklep...quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, het K woord werd gulzig gebruikt bij de wedstrijd.
Havenslaafquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef franklop het volgende:
Ik heb 1 week vakantie gehad sinds vorig jaar oktober
Dat is niet veel.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef franklop het volgende:
Geef Johnsen maar een kans, en in de winter een buitenspeler kopen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef Szura het volgende:
Gewoon lekker met Neres en Kluivert spelen
Johnson godquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef Szura het volgende:
Hoezoquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef franklop het volgende:
Nounounouquote:
Oeh! Jij durftquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
als Johan zometeen het woord purseneltie zegt dan mag coco voor mij een UI uitkiezen(voor 1 week)
Net als Boskamp. Heeft niks te melden. We weten dat ie schuil hield voor Amsterdammers in de kroeg.quote:
Ja en Messi gaat spelen voor Barcelona Bquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef Johnsen maar een kans, en in de winter een buitenspeler kopen.
Lekkere uitzending vriend.quote:
Bedankt Hansquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als Boskamp. Heeft niks te melden. We weten dat ie schuil hield voor Amsterdammers in de kroeg.
Ik vind het een schatjequote:Op maandag 23 oktober 2017 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als Boskamp. Heeft niks te melden. We weten dat ie schuil hield voor Amsterdammers in de kroeg.
dan had het 1-8 geweestquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef Szura het volgende:
Overstap naar nieuwe baan, toen week vrij geweest, daarna nog geen vrij kunnen nemen. Wel tussen kerst en oud en nieuw vrij! En bij de Spelen.quote:
Nee jonge, dit is cult.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Wat een verschrikkelijk interview was dit weer.
nou als ik een meisje bij mij op school een schatje noem dan krijg ik gelijk een mep.quote:
Vertel mij dat tegen m'n vader die tot zijn 60 in de wegenbouw heeft gewerkt. Twee jaar later als een oude man kapot en versleten overleed.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef Brammess het volgende:
Het werk van Younes is denk ik lichamelijk wel een keer of 5 zwaarder dan die van een stratenmaker, Johan.
Hoe vaak is dit gebeurd?quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou als ik een meisje bij mij op school een schatje noem dan krijg ik gelijk een mep.
Jan houdt ook wel van meppen. Op René.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou als ik een meisje bij mij op school een schatje noem dan krijg ik gelijk een mep.
Had die een vak moeten lerenquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel mij dat tegen m'n vader die tot zijn 60 in de wegenbouw heeft gewerkt. Twee jaar later als een oude man kapot en versleten overleed.
Suck the fuck up newbie.quote:
Typisch is nu boos.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Gio is de meest kleurloze trainer ooit
Dat heb ik ook altijd in de speeltuin.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maar mooi kampioenquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Wat een verschrikkelijk interview was dit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |