Ik vind het een schatjequote:Op maandag 23 oktober 2017 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als Boskamp. Heeft niks te melden. We weten dat ie schuil hield voor Amsterdammers in de kroeg.
dan had het 1-8 geweestquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef Szura het volgende:
Gewoon lekker met Neres en Kluivert spelen
Overstap naar nieuwe baan, toen week vrij geweest, daarna nog geen vrij kunnen nemen. Wel tussen kerst en oud en nieuw vrij! En bij de Spelen.quote:
Nee jonge, dit is cult.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Wat een verschrikkelijk interview was dit weer.
nou als ik een meisje bij mij op school een schatje noem dan krijg ik gelijk een mep.quote:
Vertel mij dat tegen m'n vader die tot zijn 60 in de wegenbouw heeft gewerkt. Twee jaar later als een oude man kapot en versleten overleed.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:51 schreef Brammess het volgende:
Het werk van Younes is denk ik lichamelijk wel een keer of 5 zwaarder dan die van een stratenmaker, Johan.
Hoe vaak is dit gebeurd?quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou als ik een meisje bij mij op school een schatje noem dan krijg ik gelijk een mep.
Jan houdt ook wel van meppen. Op René.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou als ik een meisje bij mij op school een schatje noem dan krijg ik gelijk een mep.
Had die een vak moeten lerenquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel mij dat tegen m'n vader die tot zijn 60 in de wegenbouw heeft gewerkt. Twee jaar later als een oude man kapot en versleten overleed.
Suck the fuck up newbie.quote:
Typisch is nu boos.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Gio is de meest kleurloze trainer ooit
Dat heb ik ook altijd in de speeltuin.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |