volgens mij zijn ze gewoon te oud voor dit kinderachtige gedoequote:
Zou ze voor de gek gehouden zijn dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:05 schreef Yaksa het volgende:
Beau probeert de koper van de caravan te bellen, maar ze kan hem niet bereiken.
Doe lekker mee, ik heb ook 1 stream, alleen de reclame doet soms roet in het eten. Welkom!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Morguh. Lees al een tijdje mee. Lach me vaak suf om jullie commentaren.
Heb 1 gratis stream die ik soms volg en ik kijk ook de uitzendingen
Welkom.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Welkom Peter. Er wordt ook heel wat afgelachen hier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden, dan zit Beau met kip...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zou ze voor de gek gehouden zijn dan?
Weet je dat ik dat vermoeden al had? Wie geeft er nou geld voor een stuk karton?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zou ze voor de gek gehouden zijn dan?
Ja die reclame is een ramp. Ook zo hard. Net de stem van Romy.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Doe lekker mee, ik heb ook 1 stream, alleen de reclame doet soms roet in het eten. Welkom!
Ik vind het juist een komisch effect hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze gewoon te oud voor dit kinderachtige gedoe
Ik heb geen reclames tussendoor hoor Magnaal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Doe lekker mee, ik heb ook 1 stream, alleen de reclame doet soms roet in het eten. Welkom!
Ik vind het een beetje een flauwe grap, als het zo is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zou het wel mooi vinden, dan zit Beau met kip...
Ach ik neem mijn verlies, ik betaal er nooit meer voorquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb geen reclames tussendoor hoor Magnaal.
Wordt daar niets van gezegd dan? Moeten de mannen toch weer netjes achterlaten? En wat is een 'augiasstal'?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
De afbouwploeg heeft duidelijk verzaakt en de teringzooi na het feest van donderdag niet opgeruimd. De winkel in een complete augiasstal en ook bij de bar is het nog steeds een puinhoop.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zou het wel mooi vinden, dan zit Beau met kip...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |