In dit programma kun je alles verwachten joh. Een of andere leip die hater is van Beau misschien? Lopen genoeg gekken rond.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een flauwe grap, als het zo is.
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In dit programma kun je alles verwachten joh. Een of andere leip die hater is van Beau misschien? Lopen genoeg gekken rond.
Misschien was het Bas welquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In dit programma kun je alles verwachten joh. Een of andere leip die hater is van Beau misschien? Lopen genoeg gekken rond.
Het zal wel weer stof tot fitty worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt daar niets van gezegd dan? Moeten de mannen toch weer netjes achterlaten?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Augiasquote:En wat is een 'augiasstal'?
Precies, ik snap dat ook nooit..Doe je thuis toch ook? Samen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:19 schreef Gooddeal het volgende:
Weer gezeik over het opruimen. Pak gewoon aan. Ze hebben geen zak te doen daar.
ja dat beoeld ik dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:19 schreef Gooddeal het volgende:
Weer gezeik over het opruimen. Pak gewoon aan. Ze hebben geen zak te doen daar.
Ja hier ruim ik ook altijd samen op. Samen met mijn andere 8 persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Precies, ik snap dat ook nooit..Doe je thuis toch ook? Samen...
Billy is ordinair, vulgair, platvloers, goor, oversekst, een aanrandster enzovoorts en al die mannen mogen zeggen: #metoo Goede titel voor de volgende TT bah..quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:20 schreef DKUp het volgende:
Romy en Trol telkens over de piemel van Senna
Trol telkens over piemels en neuken
#metoo
nou zeg wat jammer,...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:14 schreef Pearlbitch het volgende:
De caravankoper komt niet opdagen. Ze voelen zich kennelijk in de maling genomen.
Ze proberen de koper te bellen, maar het schijnt niet te lukken.
Romy laat zich weinig lovend over de man uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen budget dus voor Bo dr huisje
Ik weet dat Romy een schreeuwlelijk is maar toch moet ik vaak lachen om haar. Dat er mensen bestaan die zó naíef kunnen zijn wist ik niet. Bij haar is het soms echt heel aandoenlijk. Cemal hetzelfde eigenlijk. Jammer dat zij zo onder invloed staat van Bil.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:15 schreef Gooddeal het volgende:
Romy snapt niet dat ze haar mond moet houden, dom wicht. Hij kan ook oponthoud hebben.
Ik vind het inmiddels niks aandoenlijk meer. Wicht vindt zichzelf geweldig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet dat Romy een schreeuwlelijk is maar toch moet ik vaak lachen om haar. Dat er mensen bestaan die zó naíef kunnen zijn wist ik niet. Bij haar is het soms echt heel aandoenlijk. Cemal hetzelfde eigenlijk. Jammer dat zij zo onder invloed staat van Bil.
Not me.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:15 schreef appartementencomplex het volgende:
beau zegt ja en hij was nog zo enthousiast gister.. haha er zit nu iemand te gnifflene rara wie zou dat zijn..
Als het een man was geweest die zo prate en elke vrouw bij haar borsten en billen pakte dan was het hek van de dam geweest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Billy is ordinair, vulgair, platvloers, goor, oversekst, een aanrandster enzovoorts en al die mannen mogen zeggen: #metoo Goede titel voor de volgende TT bah..
Jawel hoor..geen huiske voor Beau....quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Vinden jullie mn caravan grap niet leuk
Bo had er zo op gerekendquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |