SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Hele nieuwe achterlinie behalve botteghin. Ik heb daarom feyenoord ook nooit echt de grootste titelkandidaat dit seizoen gevonden, een hele nieuwe linie heb tijd nodig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:24 schreef Bottendaal het volgende:
Het voetbal van vorig seizoen heb ik dit seizoen in geen enkele wedstrijd nog terug gezien, ook niet tegen AZ want AZ speelde als makke lammetjes
In principe had er maar 1 nieuwe speler hoeven staan: Haps. Nieuwkoop, Botteghin en Van der Heijden waren er vorig seizoen ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:26 schreef govie het volgende:
[..]
Hele nieuwe achterlinie behalve botteghin. Ik heb daarom feyenoord ook nooit echt de grootste titelkandidaat dit seizoen gevonden, een hele nieuwe linie heb tijd nodig.
Klopt, van de voorste linie (inclusief aanvallende middenvelder) heeft alleen Berghuis constant gepresteerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:40 schreef Haringkop het volgende:
En eigenlijk vormt de achterste linie niet eens het grootste probleem dit seizoen.
toornstra????quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:28 schreef fetX het volgende:
Toornstra heeft nog wel iets van creativiteit, maar die is hopeloos uit vorm.
Oke manquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 08:35 schreef kurk_droog het volgende:
nooit van de joden, ze winnen nooit van de jodeeeeeen, NOOIT VAN DE JODEN!
Ik hoop dat het een lange nacht voor je was en je jezelf niet broodnuchter na een goede nachtrust zo voor schut zet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 08:35 schreef kurk_droog het volgende:
Ach ja, die rust heeft wel een grote rol gespeeld in het kampioenschap vorig jaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:04 schreef nostra het volgende:
Jezus Gio.
Dit zijn de speciale wedstrijden in het seizoen. Voor ons is het een heel belangrijke wedstrijd. Vijf punten is een behoorlijk gat. We moeten de afstand kleiner maken, maar niet groter. Maar los daarvan is dit een heel belangrijke wedstrijd. Je moet brengen als team wat je altijd brengt. Dit wordt voor ons een hele mooie wedstrijd.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
toornstra????
Toornstra is de minst creative middenvelder die we hebben
maar hij zal zondag denk ik wel opdraven terwijl ik hoopte op de startopstelling van afgelopen dinsdag
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 08:35 schreef kurk_droog het volgende:
Interessant welquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:22 schreef Syntix het volgende:
Mini klassieker heeft Ajax iig alvast gewonnen met 4-0.
Een beetje zoals de laatste vier kampioenschappen van ajaxquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:41 schreef RicardoGallego het volgende:
Bij gebrek aan beter zullen deze clowns wel weer kampioen worden.
quote:De fitte Ajax-selectie staat in schril contrast met het gehavende Feyenoord, dat vooral defensief problemen heeft. Sven van Beek, Eric Botteghin, Jan-Arie van der Heijden en Renato Tapia ontbreken door blessures in elk geval bij de Rotterdammers.
dus topsporters gaan nooit stuk?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien spelers kopen die minder snel stuk gaan?
Zeg maar: topsporters?
Het zijn juist de spelers die er vorig seizoen ook al waren die geblesseerd raken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ok doei.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:22 schreef Syntix het volgende:
Mini klassieker heeft Ajax iig alvast gewonnen met 4-0.
Of spelers met topsport mentaliteit, die zich niet te groot voelen tegen het grote Osijekquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tjaquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:19 schreef RvLaak het volgende:
PEC staat zodadelijk (voor zolang als dat duurt) 2e, bij de huidige stand, uiteraard
Welnee joh, die eindigen straks tiende oid. Die kunnen stunten met een hoop geluk in de kuip maar ik zie ze net zo hard thuis verliezen van de nummer laatst (ja ja zoals Feyenoord paar weken terugquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft zowel het failliet, als het enorme plezier, van het Nederlandse voetbal aan
Vooral dat laatste bedoel ik... Het "niveau" ligt gewoon enorm dicht bij elkaar. Er steken er geen ploegen meer enorm bovenuit. Lekker genivelleerd... Maakt het spannender en daarmee leuker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welnee joh, die eindigen straks tiende oid. Die kunnen stunten met een hoop geluk in de kuip maar ik zie ze net zo hard thuis verliezen van de nummer laatst (ja ja zoals Feyenoord paar weken terug)
Fixed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vooral dat laatste bedoel ik... Het "niveau" ligt gewoon enorm dicht bij elkaar. Er steken er geen ploegen meer enorm bovenuit. Lekker genivelleerd... Maakt het spannender en daarmee leuker.
Maar internationaal moeten we ons echt geen illusies maken... Is niks, gaat nooit meer wat worden.
Inderdaad, al die sukkels die geblesseerd raken zijn maar flutsporters. Messi, Ibra etc etc.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eigenlijk wel idd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Joh, je weet toch dat je geestelijk gehandicapten moet helpen, of negeren...
Spelers noemen die zo goed als nooit geblesseerd zijn... weet je hoelang Federer heeft gespeeld zonder blessures ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad, al die sukkels die geblesseerd raken zijn maar flutsporters. Messi, Ibra etc etc.
En niet alleen in het voetbal heb je van die wanvertonende sukkeltjes. Zo'n Federer die geplaagd wordt door blessures is ook maar een flopsporter natuurlijk
Zet die twee spelers eens af tegen een Botteghin of Baco-Ariequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Spelers noemen die zo goed als nooit geblesseerd zijn... weet je hoelang Federer heeft gespeeld zonder blessures ?
Als je het niveau niet aankan of je tot het uiterste moet inspannen daarvoor raak je eerder geblesseerd.
Zoals een Robben dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Spelers noemen die zo goed als nooit geblesseerd zijn... weet je hoelang Federer heeft gespeeld zonder blessures ?
Als je het niveau niet aankan of je tot het uiterste moet inspannen daarvoor raak je eerder geblesseerd.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Of spelers met topsport mentaliteit, die zich niet te groot voelen tegen het grote Osijek
Onzin, het verschil tussen de top 3 en de rest wordt juist steeds groter. Aan het eind van het seizoen staan die weer gewoon met afstand bovenaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vooral dat laatste bedoel ik... Het "niveau" ligt gewoon enorm dicht bij elkaar. Er steken er geen ploegen meer enorm bovenuit. Lekker genivelleerd... Maakt het spannender en daarmee leuker.
Maar internationaal moeten we ons echt geen illusies maken... Is niks, gaat voorlopig ook niks worden.
Waarom?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:13 schreef Henrys het volgende:
Gustafsson is mentaal helemaal gebroken bij de tijd dat hij weer bij ons is
Ja, Roda is wel de slechtste club geweest om hem aan te verhuren, maar hij had het waarschijnlijk toch nooit meer gered bij ons.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:13 schreef Henrys het volgende:
Gustafsson is mentaal helemaal gebroken bij de tijd dat hij weer bij ons is
Hij was al enigsinds depressief aan het einde van het seizoen en nu wordt hij elk weekend zoek gespeeldquote:
Geniet er nog maar even vanquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:33 schreef Roland010 het volgende:
Moet er in elke TT nou staan dat we kampioen zijn?
Idd, Gio heeft de goede keuzes gemaakt (als de opstelling idd zonder Diks is) en er staat best een aardig team als ik het zo zie. Ondanks dat we belachelijk veel geblesseerden hebben, zijn Nieuwkoop en Jorgensen terug. Kramer en Diks waren zo'n beetje de grootste reden van al het puntverlies vorige maand, gelukkig daar geen last van morgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
In prncipe staat er morgen gewoon een goed elftal tegen 020
amrabat kan overal spelen
zal me niets verbazen als hij gewoon centraal achterin zal staan
Wat is daar zo opvallend aan? 3 en 2.4 ligt redelijk bij elkaar, de teams staan in punten gelijk en ajax is wat in het voordeel op basis van de statistieken historisch gezien. Zelfs in onze kampioensjaren winnen we helaas te weinig van ajax.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:39 schreef Kaas- het volgende:
3x de inleg als Feyenoord wint lol (2,4x Ajax)
quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:14 schreef Zipportal het volgende:
Matchday godverdomme. De zweep erover.
Niets verrassends aan gezien de uitslagen de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:39 schreef Kaas- het volgende:
3x de inleg als Feyenoord wint lol (2,4x Ajax)
Zoals Feyenoord nu draait, heb ik zelfs een hard hoofd in een gelijk spelquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niets verrassends aan gezien de uitslagen de afgelopen jaren.
Zal wel weer gelijk worden
Het zal wel heel behoudend zijn allemaal, omdat ze allebei niet willen verliezen. Verwacht geen vuurwerk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niets verrassends aan gezien de uitslagen de afgelopen jaren.
Zal wel weer gelijk worden
Ik verwacht dat Feyenoord net zo start als tegen Shaktar, met de vlam in de pijp.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het zal wel heel behoudend zijn allemaal, omdat ze allebei niet willen verliezen. Verwacht geen vuurwerk.
Prima weer voor een klassiekerquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:37 schreef timmmmm het volgende:
Wordt wel afzien vanmiddag. Lekker druppen in de Kuip
ja ajax is echt een wonderploegquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals Feyenoord nu draait, heb ik zelfs een hard hoofd in een gelijk spel
en dan is de pijp weer leeg na 15 minutenquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Feyenoord net zo start als tegen Shaktar, met de vlam in de pijp.
Als je dan 2 of 3-0 staat is dat niet zo heel erg.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan is de pijp weer leeg na 15 minuten
JA AJAX is ook fysiek sterker dan feyenoord he?quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat niet maar je gaat toch niet beweren dat Feyenoord zo'n "storm" langer dan een kwartier volhoudt?quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA AJAX is ook fysiek sterker dan feyenoord he?
ja maar zo storm is ook maar eeen kwartier bedoelt hequote:Op zondag 22 oktober 2017 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat niet maar je gaat toch niet beweren dat Feyenoord zo'n "storm" langer dan een kwartier volhoudt?
Goed verhaal lekker kortquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Shakhtar wisten ze het gewoon helemaal niks meer na dat kwartierquote:Op zondag 22 oktober 2017 10:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja maar zo storm is ook maar eeen kwartier bedoelt he
dat weten de spelers zelf ook wel dat ze dan gas terug moeten nemen
Ajax is net zo goed als shaktar....is dat wat je bedoelt te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2017 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Shakhtar wisten ze het gewoon helemaal niks meer na dat kwartier
Wordt een beetje overdreven over gedaan. Alsnog meer kansen gecreëerd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Shakhtar wisten ze het gewoon helemaal niks meer na dat kwartier
Ik geloof het pas als Ed Aldus het zegtquote:Op zondag 22 oktober 2017 10:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
https://www.weeronline.nl(...)Rotterdam/4057931/11
Meest logische. Wie zou er anders in plaats van Diks moeten spelen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
volgens ad
toch diks???? en amrabat centraal achterin....
Van Beek..quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Meest logische. Wie zou er anders in plaats van Diks moeten spelen?
nieuwkoopquote:Op zondag 22 oktober 2017 10:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Meest logische. Wie zou er anders in plaats van Diks moeten spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |