Geen 3.5 headphonesquote:
fixd a mattiequote:
Dit lijkt me nou echt een leuk spelquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:05 schreef DKUp het volgende:
In ander nieuws.......
Met grafische updates voor ook de huidige bezitters van Hitman
Ik dacht er hetzelfde overquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit lijkt me nou echt een leuk spelNog nooit gespeeld, ook niet de eerdere delen.
Leuk cadeau voor kerst dus.
Ah leuk! Ik heb alle episodes al, maar zeker een mooie om aan te schaffen als je hem nog niet hebt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:05 schreef DKUp het volgende:
In ander nieuws.......
Met grafische updates voor ook de huidige bezitters van Hitman
HDR komt begin november en alleen Engelse audio op de discquote:AC Origins Day One Patch 1,3GB
-Fine-tuning the balancing of the game.
-Improving performance and stability.
-Reworking Photo Mode controls for better player comfort.
Auto's zouden nog toegevoegd worden. Kaz riep 400 tot 500 autos totaal uiteindelijk. Maar ik vertrouw geen enkele uitspraak, je weet hoe dat gaat met PD.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:08 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het aantal autos wat minder is lijkt me juist een goede zaak.
De verschillen zijn toch minimaal en wat moet je met 35 skylines en/of lancer Evo varianten.
Het jammere is de tijd die ze daarop hebben bespaard helaas niet aan de gameplay hebben besteed.
Geluid, gameplay ziet er 1 op 1 gelijk uit aan gt3 of 4.
Het online stuk, is daar iets over te zeggen.
Zijn er cups (als in 4 races en een overall winnaar) waar ik direct mee kan starten of zijn het allemaal single races?
Nee, alleen toernooiquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:50 schreef HansvanOchten het volgende:
Moet je eigenlijk voor iedere race die je speelt eerst kwalificeren? In project cars had ik daar echt een hekel aan.
Ze maken het zo wel steeds makkelijker om games pas (ver) na release te kopen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
HDR komt begin november en alleen Engelse audio op de disc
Ja, dat zie ik weer elke dag. Wel erg benieuwd hoeveel toffer die er dan uit gaat zien.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
HDR komt begin november en alleen Engelse audio op de disc
Ubisoft, EA en andere uitgevers zijn gelukkig ook steeds sneller met kortingen, dus dat scheelt zeker!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze maken het zo wel steeds makkelijker om games pas (ver) na release te kopen.
Nintendo heeft eind deze week Haloween sales, Axiom Verge is 10% afgeprijsdquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ubisoft, EA en andere uitgevers zijn gelukkig ook steeds sneller met kortingen, dus dat scheelt zeker!
Dat ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:37 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ah leuk! Ik heb alle episodes al, maar zeker een mooie om aan te schaffen als je hem nog niet hebt.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:55 schreef DKUp het volgende:
Man man man wat een gezeik, we hebben vandaag wel update 5.01 gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |