Qua graphics niet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
De demo is anders dan het hele spel.
Tis nog geen Jesper Kyd helaasquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:20 schreef DKUp het volgende:
Man man man, eindelijk weer eens een toffe main theme
ligt eraan: weet jij hoe groot hun team is en of ze het belangrijk genoeg vinden? Van mij hoeft het er niet in, ik heb liever hun fair play nog verder doorgevoerd. Als ik schade wil speel ik wel carmageddon.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat gaan ze never nooit niet doen, keep on dreaming.
Vroeger zeiden ze dat de auto fabrikanten dat niet wilde hebben, achteraf bleek het gewoon luiheid te zijn en mensen trappen er massaal in![]()
Dat boeit mij toch niet hoe groot dat team is. In de titel staat "The real driving simulator".quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 06:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
ligt eraan: weet jij hoe groot hun team is en of ze het belangrijk genoeg vinden? Van mij hoeft het er niet in, ik heb liever hun fair play nog verder doorgevoerd. Als ik schade wil speel ik wel carmageddon.
Weer willen ze er nog in stoppen, maar ik vraag me af of dat nog gaat gebeuren. Ze beloven wel vaker wat
Het gaat meer om de 'luiheid' in die quotequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat boeit mij toch niet hoe groot dat team is. In de titel staat "The real driving simulator".
Dat is het dus niet. Zonder schade kan iedereen maar beuken zonder consequentie.
Met schade aan denk je wel 2x na alvorens je iemand een beuk geeft. Ook al is dit waarschijnlijk tegen dovemansoren gezegd.
Ze zijn gewoon lui, nu ook weer, hetzelfde ritueel als met GT5 Prologue, gewoon een halve game uitbrengen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat meer om de 'luiheid' in die quote
Forza op een PS4 gaat nogal lastig. PC2 vind ik zelf minder. Het rijdt niet lekker, het heeft veel bugs.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon lui, nu ook weer, hetzelfde ritueel als met GT5 Prologue, gewoon een halve game uitbrengen.
Over 4 jaar krijg je ergens GT7, gaat nergens over.
Bij mij komen ze daar echt niet meer mee weg. Vroeger op de ps1 en ps2 t/m GT3 was het leuk, nu is er zoveel beters te krijgen. Forza bijvoorbeeld, Project Cars (2).
Forza 7 voelt ook niet als een complete game, maar 1 die je pushed naar alle microtransaction bullshit die ze erin hebben gestopt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Enige jammere van het overstappen van Xbox naar Sony vind ik dat ik nu idd Forza mis.
Gran Turismo moet meer terug naar de roots van deel 2 of 3, dan vind ik het tof. Dit voelt niet als een complete game zoals Forza.
Forza 7 is nou ook niet direct een vooruitgang ten opzichte van Forza 6. 'Some of the worst AI in a driving game I can remember' (Inside Sim Racing Forza 7 review).quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Enige jammere van het overstappen van Xbox naar Sony vind ik dat ik nu idd Forza mis.
Gran Turismo moet meer terug naar de roots van deel 2 of 3, dan vind ik het tof. Dit voelt niet als een complete game zoals Forza.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ps4 footage van ac origins
https://streamable.com/2he4h
https://streamable.com/ft9zd
https://streamable.com/t6men
PC2 rijdt slecht zonder tuning, het kost veel tijd om een fijn bestuurbare wagen te krijgen. Maar zolang alle bugs er niet uit zijn gehaald is de game lastig om van te houden. Dat ondanks de zeer sterke basisquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forza op een PS4 gaat nogal lastig. PC2 vind ik zelf minder. Het rijdt niet lekker, het heeft veel bugs.
Het aantal autos wat minder is lijkt me juist een goede zaak.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Forza 7 is nou ook niet direct een vooruitgang ten opzichte van Forza 6. 'Some of the worst AI in a driving game I can remember' (Inside Sim Racing Forza 7 review).
Ik vind GT Sport nu een goede game maar te barebones, ze hadden er niet 60 euro voor moeten vragen. Ik hoop dat ze het aantal tracks en wagens gestaag uitbreiden zodat ze met GT7 weer een game neer zetten zoals ik die graag weer zou willen zien.
Probleem is nu alleen (voor zover ik in reviews las) dat er nu ook heel wat fabrikanten in zitten die auto's hebben die eigenlijk gewoon ook een andere uitvoering zijn van dezelfde auto. En dan wordt het aantal auto's natuurlijk nog eens extra beperkt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:08 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het aantal autos wat minder is lijkt me juist een goede zaak.
De verschillen zijn toch minimaal en wat moet je met 35 skylines en/of lancer Evo varianten.
Het jammere is de tijd die ze daarop hebben bespaard helaas niet aan de gameplay hebben besteed.
Geluid, gameplay ziet er 1 op 1 gelijk uit aan gt3 of 4.
Het online stuk, is daar iets over te zeggen.
Zijn er cups (als in 4 races en een overall winnaar) waar ik direct mee kan starten of zijn het allemaal single races?
Ik heb er ook last van op m'n iPhone, je moet dat ' teken even inhouden en dan een andere selecterenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
The fuck?
Is al de tweede keer vandaag :’)
iOS update gedaan zeker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
The fuck?
Is al de tweede keer vandaag :’)
Hij doet het echt niet
Geen 3.5 headphonesquote:
fixd a mattiequote:
Dit lijkt me nou echt een leuk spelquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:05 schreef DKUp het volgende:
In ander nieuws.......
Met grafische updates voor ook de huidige bezitters van Hitman
Ik dacht er hetzelfde overquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit lijkt me nou echt een leuk spelNog nooit gespeeld, ook niet de eerdere delen.
Leuk cadeau voor kerst dus.
Ah leuk! Ik heb alle episodes al, maar zeker een mooie om aan te schaffen als je hem nog niet hebt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:05 schreef DKUp het volgende:
In ander nieuws.......
Met grafische updates voor ook de huidige bezitters van Hitman
HDR komt begin november en alleen Engelse audio op de discquote:AC Origins Day One Patch 1,3GB
-Fine-tuning the balancing of the game.
-Improving performance and stability.
-Reworking Photo Mode controls for better player comfort.
Auto's zouden nog toegevoegd worden. Kaz riep 400 tot 500 autos totaal uiteindelijk. Maar ik vertrouw geen enkele uitspraak, je weet hoe dat gaat met PD.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:08 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het aantal autos wat minder is lijkt me juist een goede zaak.
De verschillen zijn toch minimaal en wat moet je met 35 skylines en/of lancer Evo varianten.
Het jammere is de tijd die ze daarop hebben bespaard helaas niet aan de gameplay hebben besteed.
Geluid, gameplay ziet er 1 op 1 gelijk uit aan gt3 of 4.
Het online stuk, is daar iets over te zeggen.
Zijn er cups (als in 4 races en een overall winnaar) waar ik direct mee kan starten of zijn het allemaal single races?
Nee, alleen toernooiquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:50 schreef HansvanOchten het volgende:
Moet je eigenlijk voor iedere race die je speelt eerst kwalificeren? In project cars had ik daar echt een hekel aan.
Ze maken het zo wel steeds makkelijker om games pas (ver) na release te kopen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
HDR komt begin november en alleen Engelse audio op de disc
Ja, dat zie ik weer elke dag. Wel erg benieuwd hoeveel toffer die er dan uit gaat zien.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
HDR komt begin november en alleen Engelse audio op de disc
Ubisoft, EA en andere uitgevers zijn gelukkig ook steeds sneller met kortingen, dus dat scheelt zeker!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze maken het zo wel steeds makkelijker om games pas (ver) na release te kopen.
Nintendo heeft eind deze week Haloween sales, Axiom Verge is 10% afgeprijsdquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ubisoft, EA en andere uitgevers zijn gelukkig ook steeds sneller met kortingen, dus dat scheelt zeker!
Dat ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:37 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ah leuk! Ik heb alle episodes al, maar zeker een mooie om aan te schaffen als je hem nog niet hebt.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:55 schreef DKUp het volgende:
Man man man wat een gezeik, we hebben vandaag wel update 5.01 gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |