abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 oktober 2017 @ 11:50:57 #31
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_174573802
Ik had het in het topic zelf al even aangestipt, maar misschien beter hier.
Deze reactie van een mod:
quote:
14s.gif Op zondag 22 oktober 2017 02:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goed tijdstip om dit topic te starten ^O^
Hoe moet zo'n reactie, in het begin van een topic, de discussie verder op gang brengen? Vind het persoonlijk nogal een lullige reactie.

Was in dit topic trouwens: R&P / Waarom fluiten/sissen/roepen mannen?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 22 oktober 2017 @ 11:54:20 #32
47102 Elvi
miemkwien
pi_174573876
En de saga van "waarom is deze persoon mod geworden" continues :')
Kan STING fulltime mod van r&p worden want die doet het een stuk beter :@
  zondag 22 oktober 2017 @ 11:57:33 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174573949
quote:
Handig vooral ook om daar en niet hier te reageren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174573988
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:54 schreef Elvi het volgende:
Ik stem voor ^O^
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:02:39 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174574062
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het Datingtopic vind ik sowieso al onprettig vaak maar als ook een mod gaat meedoen ben ik er al helemaal snel klaar mee.
Splits het anders maar in een datingtopic voor mannen en 1 voor vrouwen. Dan kunnen de mannen hun kutopmerkingen lekker in een eigen topic spuien.
Hmmm, dat kan ik me voorstellen ja. Ik denk dat het niet kwaad bedoeld is, maar dat het verkeerd over kan komen snap ik ook.

Welke kutopmerkingen doel je verder nog op? Zou je die eens willen TR'en? Het datingtopic moet wel voor iedereen leuk blijven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174574086
Meer mods op r&p is geen overbodige luxe imo #neverforget

Maar iedereen heeft wel plus- en minpunten toch?

Vind alleen dat userx ondergeschikt zou moeten zijn aan modx en dat je dan dus sommige reacties achterwege zou moeten laten waar userx hihaho om gaat (waar je nog wel een discussie op zichzelf over kunt hebben, maar dat geheeeeeel terzijde) maar waarvan modx zich dan realiseert "(naast niet grappig) is dit als mod ook niet handig".

Het luistert zo nauw of iemand iets waar zij/hij mee zit zou willen posten. Je móét als mod in mijn mening bijdragen aan een klimaat waarin iedereen zich vrij voelt dat te doen, dat er heus gebash is, maar dat the powers that be dat weghalen en zo min mogelijk ruimte daar voor bieden en dat er daar naast heel veel waardevolle reacties kunnen komen waar je steun in vindt...

Dus nee je kan, naar mijn mening, als mod, nooit eens een -uitsluitend- grapje maken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174574230
Om jullie zondag beter te maken: ik ga sowieso al weg, ik heb voor het modden te weinig tijd. Daarom is STING erbij gekomen.

Dus als je je geroepen voelt mag je gaan modden DancingPhoebe ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:10:29 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174574249
Zo onverwacht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:12:05 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174574289
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:09 schreef Godshand het volgende:
Om jullie zondag beter te maken: ik ga sowieso al weg, ik heb voor het modden te weinig tijd. Daarom is STING erbij gekomen.

Dit klopt niet helemaal. Maar goed, doet er niet toe.

Bedankt voor je inzet ^O^.
pi_174574311
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:09 schreef Godshand het volgende:

Ik roep al jaren dat men me mag DM-en. Constructieve manier van feedback oppakken ook!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_174574377
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik roep al jaren dat men me mag DM-en. Constructieve manier van feedback oppakken ook!
Uiteindelijk beslis ik niet er over wie waar gaat modden, maar er zal achter zeker over je gesproken gaan worden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174574385
Nog een stukje feedback over het incasseren van feedback:

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:11 schreef Godshand het volgende:
Jongens, het was een grap en helemaal niet voor Elvi bedoeld. Spijt me dat je je aangesproken voelt.

Ik zal zo lang ik mod ben op mijn woorden letten.

Graag weer verder ontopic.
Wat een #metoo / #ihave excuus... niet het spijt me dat ik een misplaatste opmerking maakte, in de rol van degene die die opmerkingen tegen zou moeten gaan, maar het spijt me als de ontvanger zich aangesproken voelt...
pi_174574499
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kan ook het initiatief nemen en FOK! een mailtje sturen :P
Wordt vast wel in overweging genomen :)
Twiddel
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:25:00 #44
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_174574504
Het is een openbaar forum, als we rekening moeten gaan houden met alles en iedereen kunnen we net zo goed de hele boel opdoeken omdat iedereen zich dan aangesproken kan voelen over elke opmerking/grap/watdanook die er geplaatst worden.

Daarnaast is een moderator bovenal gewoon een user die ook gewoon meepost. Een moderator is niet je vertrouwenspersoon, niet je ultieme voorbeeld, maar gewoon iemand zoals jij en ik die echter kan ingrijpen als iets tegen de policy in gaat.

Niet zo aanstellen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_174574512
quote:
99s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:24 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Je kan ook het initiatief nemen en FOK! een mailtje sturen :P
Wordt vast wel in overweging genomen :)
Ja doei, talent moet je kapen ;)
pi_174574547
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:25 schreef aeque het volgende:
Het is een openbaar forum, als we rekening moeten gaan houden met alles en iedereen kunnen we net zo goed de hele boel opdoeken omdat iedereen zich dan aangesproken kan voelen over elke opmerking/grap/watdanook die er geplaatst worden.

Daarnaast is een moderator bovenal gewoon een user die ook gewoon meepost. Een moderator is niet je vertrouwenspersoon, niet je ultieme voorbeeld, maar gewoon iemand zoals jij en ik die echter kan ingrijpen als iets tegen de policy in gaat.

Niet zo aanstellen.
Als ik niet mobiel zat zou ik alles achter" alles en iedereen" doorstrepen en er "kunnen we misschien weer terug naar dat mooie communitygevoel van vroegah wat fok zo'n bijzondere plek maakte." voor in de plaats zetten en er FTFY onderzetten, maar helaas, mobiel.
pi_174574581
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik niet mobiel zat zou ik alles achter" alles en iedereen" doorstrepen en er "kunnen we misschien weer terug naar dat mooie communitygevoel van vroegah wat fok zo'n bijzondere plek maakte." voor in de plaats zetten en er FTFY onderzetten, maar helaas, mobiel.
Dat alles maar kunnen/mogen/willen roepen past ook helemaal niet in een R&P omgeving als je het mij vraagt, dat clasht.
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:31:54 #48
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_174574604
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Had je kunnen doen inderdaad, had ik je meteen gepareerd met je eigen opmerking:

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog een stukje feedback over het incasseren van feedback:

[..]

Wat een #metoo / #ihave excuus... niet het spijt me dat ik een misplaatste opmerking maakte, in de rol van degene die die opmerkingen tegen zou moeten gaan, maar het spijt me als de ontvanger zich aangesproken voelt...
Waarin je meteen eenzelfde lid van die community aanvalt op een excuses wat hij maakt.
pi_174574632
O ja je hebt gelijk inderdaad. Dank je voor dit inzicht.
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:33:56 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174574638
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:25 schreef aeque het volgende:

Niet zo aanstellen.
Ja en nee. Als mod heb je wel een voorbeeldfunctie dus moet je gewoon opletten wat je post en in welke context je post.

En dat is best lastig, ik faal ook vaak genoeg want mens, als ik er dan vervolgens fatsoenlijk op gewezen word, prima :Y.

Als mod een beetje gaan lopen trollen en grappen is niet altijd even handig en als users dat als vervelend ervaren mag daar zeker wat van gezegd worden, imo.
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:37:10 #51
47102 Elvi
miemkwien
pi_174574695
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja doei, talent moet je kapen ;)
:D

Volgens mij hebben wij beide wel vaker gesolliciteerd :P

Hey graag of helemaal niet hoor _O-
pi_174574719
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

:D

Volgens mij hebben wij beide wel vaker gesolliciteerd :P

Hey graag of helemaal niet hoor _O-
Haha nope!
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:40:35 #53
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_174574745
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja en nee. Als mod heb je wel een voorbeeldfunctie dus moet je gewoon opletten wat je post en in welke context je post.

En dat is best lastig, ik faal ook vaak genoeg want mens, als ik er dan vervolgens fatsoenlijk op gewezen word, prima :Y.

Als mod een beetje gaan lopen trollen en grappen is niet altijd even handig en als users dat als vervelend ervaren mag daar zeker wat van gezegd worden, imo.
Natuurlijk zijn er grenzen, maar een grapje zoals dit? Kom op, het lijkt wel een stel millennials die zichzelf direct aangesproken voelen zonder dat het aan ze gericht is.

Als er dan vervolgens ook nog zo'n opmerking achteraan komt:
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:54 schreef Elvi het volgende:
kan ik die persoon ook niet meer serieus nemen wat betreft klachten want dan lijkt het gewoon op een persoonlijke vete.
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:41:05 #54
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174574754
Tenenkrommend dit hoe 2 vrouwen alles aangrijpen om mod te klieren, weggepest te krijgen en semi-smekend blauw hopen te worden.
pi_174574762
Dat gehengel naar een modpositie is nogal :{ als je het mij vraagt. Als je het op een gegeven moment wordt dan heb je mooi aan de voorkant je eigen draagvlak al uitgehold :s)
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:41:53 #56
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174574773
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:40 schreef aeque het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er grenzen, maar een grapje zoals dit? Kom op, het lijkt wel een stel millennials die zichzelf direct aangesproken voelen zonder dat het aan ze gericht is.

[..]

kan ik die persoon ook niet meer serieus nemen wat betreft klachten want dan lijkt het gewoon op een persoonlijke vete.
precies dit
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:43:19 #57
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174574794
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:40 schreef aeque het volgende:

[..]

[..]

Agreed. Daarom zei ik ook dat ik niet denk dat de opmerking kwaad bedoeld is, maar wanneer iemand een opmerking als bovenstaande als vervelend ervaart, dan mag dat aangeven worden. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat een grap verkeerd over kan komen.

Die laatste reactie is idd nergens voor nodig :).
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:44:35 #58
47102 Elvi
miemkwien
pi_174574812
:')

Ik heb geen persoonlijke vete tegen Godshand. Tot vandaag heb ik geen problemen met m gehad.

Ik wil ook geen mod worden hier. Daar heb ik geen tijd meer voor en anders krijg je dezelfde situatie als nu steeds gebeurt: dat een mod na een paar maanden opstapt wegens tijd.

En wegpesten, kom op zeg :')
pi_174574820
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:41 schreef Harmankardon het volgende:
Dat gehengel naar een modpositie is nogal :{ als je het mij vraagt. Als je het op een gegeven moment wordt dan heb je mooi aan de voorkant je eigen draagvlak al uitgehold :s)
Je moeder is aan de voorkant uitgehold. See, kan, geen mod. Samz zou em in moeten slikken, want wel mod. En andere zou het goed zijn wanneer iemand zou zeggen "nou eeh Samz,misschien een beetje ongepast?"

Zo ingewikkeld is het ammaal niet.
pi_174574865
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je moeder is aan de voorkant uitgehold. See, kan, geen mod. Samz zou em in moeten slikken, want wel mod. En andere zou het goed zijn wanneer iemand zou zeggen "nou eeh Samz,misschien een beetje ongepast?"

Zo ingewikkeld is het ammaal niet.
Ik ben helemaal overtuigd, jij moet mod worden ^O^.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')