SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
springen, hangen. Halve werk alweer gedaanquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze niet weten hoe ze de voordeur open moeten maken
Klink omhoog.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
springen, hangen. Halve werk alweer gedaan
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:02 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Fijne avond nog allemaal.
Ik duik mijn bed in. Morgen weer vroeg dag.
@ livelink: morgen niet zo vroeg wakker worden hè?
Dat maakt die katten niets uitquote:
Welterusten Meltingquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:02 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:02 schreef Melting het volgende:
Thanks voor de setquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:02 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:02 schreef Melting het volgende:
Helaas... hoor ze vaak genoeg hangen en springen.... kippenkracht in die pootjes van ze....quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat maakt die katten niets uitDat leren ze vanzelf wel
SLaap lekker Meltingquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:02 schreef Melting het volgende:
Als mijn opslag maar niet in de fik staat.....quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het nu licht is buiten: er staat een huis in de fik in Schagen
Fire, water, burn...quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als mijn opslag maar niet in de fik staat.....
Nu zijn ze jong, niet zo zwaar.. Binnenkort though.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Helaas... hoor ze vaak genoeg hangen en springen.... kippenkracht in die pootjes van ze....
Liever nietquote:
Eat, sleep, goa, repeat?quote:
Ze zijn al 8 en 9.... ik houd ze kunstmatig dom.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu zijn ze jong, niet zo zwaar.. Binnenkort though.
En die pootjes kunnen best hard aankomen trouwens
als je spullen niet in een garage aan de Lepelaar liggen niet..quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als mijn opslag maar niet in de fik staat.....
Neuh, daar staan mijn spullen nietquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je spullen niet in een garage aan de Lepelaar liggen niet..
Het zal je gebeuren zeg
wij waren ook in Schagen vanmiddagquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, daar staan mijn spullen niet
Ik was vanmiddag nog wel in Schagen.... en vanmiddag reed ik langs dat gaslek in Alkmaar.....
Wat een toeval allemaal
Ik las dit onlangs: "aquavit shots taste something like Satan's tears".quote:
Je komt wel érg dichtbij zoquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, daar staan mijn spullen niet
Ik was vanmiddag nog wel in Schagen.... en vanmiddag reed ik langs dat gaslek in Alkmaar.....
Wat een toeval allemaal
Ik was in De Schooten, op weg naar de jassen. Belt mijn moeder die vanuit haar huis naar de Schooten WAS gegaan, en mij zou ophalen om naar een bank te kijkenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij waren ook in Schagen vanmiddag
Hoe wist diegene hoe Satan's Tears smaken?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik las dit onlangs: "aquavit shots taste something like Satan's tears".
Denk dat ik zo eens een glas inschenk, zin in nu.
SPEK met een eitje.. enne koffiequote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:22 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Guess what I'm having for breakfast tomorrow
zonder eitje, anders hebben we geen GOA GOD meerquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
SPEK met een eitje.. enne koffie?
* knokkels gaat aan de Yoki Perzik. Met niet minder (of meer dan) 0,8% perzik!quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu nog niet bezig met ontbijt. Eerst nog een biertje
Homeopatische Yoki!quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat aan de Yoki Perzik. Met niet minder (of meer dan) 0,8% perzik!
Dat is nog een vrij hoog percentage dan. Durf eens op andere smaken te kijken.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat aan de Yoki Perzik. Met niet minder (of meer dan) 0,8% perzik!
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij waren ook in Schagen vanmiddag
Oeh, 303. Dat geluidje dusquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:37 schreef Watertornado het volgende:
Is dit Juno Reactor meets Aquagen ofzo?
Vet.Klinkt in ieder geval alsof de 303 goed wordt uitgeknepen.
voor wat het hoofbestanddeel zou moeten zijn, is het best weinig vinnikquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is nog een vrij hoog percentage dan. Durf eens op andere smaken te kijken.
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:41 schreef Fogel het volgende:
"Dit is veel beter dan een pop-nummer met wat -boenk- erin, dit is fatsoenlijke boenk!". Aldus mijn 12-jarige dochter
Gewoon je dochter de schuld gevenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:58 schreef Fogel het volgende:
Ik vrees dat ik zo een berichtje van mijn huurder krijg of het allemaal wat minder kan
Ofze loopt zo binnenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:58 schreef Fogel het volgende:
Ik vrees dat ik zo een berichtje van mijn huurder krijg of het allemaal wat minder kan
nog maar 22 minutenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:07 schreef peaceman het volgende:
dank voor de muziekjes eggs
tis niet geheel mijn smaak, vandaar dat ik na een uur afhaak![]()
veel plezier nog
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:07 schreef peaceman het volgende:
dank voor de muziekjes eggs
tis niet geheel mijn smaak, vandaar dat ik na een uur afhaak![]()
veel plezier nog
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:10 schreef livelink het volgende:
De muziek bevalt me heel goed, maar mijn vermoeidheid neemt het over. Dus ik ga ook afsluiten.
Dank je wel Eggs
I reject reality and substitute my own. Nu is het: I reject reality and substitute the reality of Eggsquote:
Had jij ook varkensbuikspek?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:19 schreef CindieY het volgende:
Nog maar even een glas wijn erbij
Zo heerlijk gegeten net
Niet zo heel lang meer, zie ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
I reject reality and substitute my own. Nu is het: I reject reality and substitute the reality of Eggs
Nee, dat niet. Wel allerlei verschillende dingen gehadquote:
Als je hem lief aankijkt, wil ie misschien wel doorgaan. Anders heb ik ook nog wel goaquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet zo heel lang meer, zie ik.
[..]
Nee, dat niet. Wel allerlei verschillende dingen gehad
Als je wilt draaien, be my guest. Het hoeft nier per se goa te zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je hem lief aankijkt, wil ie misschien wel doorgaan. Anders heb ik ook nog wel goa
quote:
Mwoah, morgen zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je wilt draaien, be my guest. Het hoeft nier per se goa te zijn
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:29 schreef Fogel het volgende:
Zo fles satantranen opengetrokken.
Was vergeten dat ik ook een fles tequilla, prosecco en rode wijn had gekocht, lagen in dezelfde tas. Score
quote:
quote:Programma van vandaag
22:32 - 00:00 DJ Knokkels - The Less Than Demi-God Of Goa And Other Things
Pff... Jij danquote:
* OscarMopperkont wil dat nog wel een keer doen... DJ-en via een YT live channelquote:
Hoe wil je dat leuk houden dan? Om te voorkomen dat je alleen wat plaatjes aan het instarten bent en voor de rest niks doet.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont wil dat nog wel een keer doen... DJ-en via een YT live channel
Kan door vanalles....quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe wil je dat leuk houden dan? Om te voorkomen dat je alleen wat plaatjes aan het instarten bent en voor de rest niks doet.
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:37 schreef Fogel het volgende:
Uitdaging voor knokkels: verzin muziek bij dit topicTRV / [WIN!] Een schraal souvenir van Fles of Liesj0n uit Mallorca!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |