Waarom telt het zaad van Fles niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
En je zaden tellen eigenlijk niet want die had ik gevonden.
Die is ook goed ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Liesje zou bij tellsell moeten werken!
Maar ik vind het glazen kutding van Fles net iets lelijker dan de glazen kuteend van Liesje.
Dat huisje met dat zwembad is ook gruwelijk lelijkquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is ook goed ja.Alleen wel boven het afgesproken budget.
Ik ga mee met Polenbatser.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 23:06 schreef Polenbatser het volgende:
Gestemd op het huisje, zo lelijk zie je ze zelden.
Want je bent niet Pools?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga mee met Polenbatser.
Qua stemmen dan. Anders is het maar vreemd
Zo noemen jullie vrouwen dat altijd he, als je zelf een decreet uitvaardigt. Het was niet alsof ik er wat over te zeggen had hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is ook goed ja.Alleen wel boven het afgesproken budget.
Dat is niet waar, dat bootje staat er niet tussen, die hou ik zelf. Dit mag in principe allemaal weg.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Fles heeft nu gewoon al zijn souvenirs in de strijd gegooid, ook degene die hij voor zichzelf gekocht had
Dat was een goeie dag voor de verkoop van glazen kutdingen op Mallorcaquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat bootje staat er niet tussen, die hou ik zelf. Dit mag in principe allemaal weg.
En dat waarvan ik bang was dat het zou winnen heb ik er twee van gekocht, dusjah
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga mee met Polenbatser.
Qua stemmen dan. Anders is het maar vreemd
Ach, bij mij wordt binnenkort ook de grijze kliko weer opgehaald, mooi op tijdquote:
¤ 0,45 geboden op de eend.quote:
Doe mee! Voor morgenavond 23:59. Notaris Fogel zal dan maandag de winnaar bekend makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, de poll is gesloten: het is het huisje geworden. Later meer over hoe je dit huisje kunt winnen![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mee! Voor morgenavond 23:59. Notaris Fogel zal dan maandag de winnaar bekend makenKLIK
Kan ik hier bewijs van krijgen, want ik geloof er niks vanquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:52 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Het juiste antwoord is 7275 meter, dus Budapestenaar is de gelukkige winnaar
Als Dr_Flash het OK vind dat ik zijn DM openbaar maak dan komt hier een screenshot.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kan ik hier bewijs van krijgen, want ik geloof er niks van
Ik had wel op tijd geantwoord, maar mijn computer is gewoon wat traag.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als Dr_Flash het OK vind dat ik zijn DM openbaar maak dan komt hier een screenshot.
Of hij daadwerkelijk precies dat aantal meters gezwommen heeft kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar over over welk getal het juiste is in deze actie wel.
En gezien zijn spam op WA tijdens zijn vakantie geloof ik het getal ook wel
En jij was 10 uur te laat me je antwoord
Ja sorryquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als Dr_Flash het OK vind dat ik zijn DM openbaar maak dan komt hier een screenshot.
Of hij daadwerkelijk precies dat aantal meters gezwommen heeft kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar over over welk getal het juiste is in deze actie wel.
En gezien zijn spam op WA tijdens zijn vakantie geloof ik het getal ook wel
En jij was 10 uur te laat me je antwoord
Ja, die van jou ookquote:
Volgende keer is Albanie, dat lukt niet meerquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgende keer ga je gewoon weer mee.
Kan makkelijk. Tickets kosten slechts ¤167,00.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer is Albanie, dat lukt niet meer
Maar zoals je weet begint alles weer recht te trekken hier, dus dat gaat goed komen!
Ja is goed, ik moest werkenquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Werkenquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:52 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Het juiste antwoord is 7275 meter, dus Budapestenaar is de gelukkige winnaar
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Shit, dus ik krijg dat huisje?
Verpak je het wel in een dikke laag bubbeltjesplastic? Ik zou niet willen dat het breektquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]doe je adres ff dan stuur ik hem op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |