Waarom telt het zaad van Fles niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
En je zaden tellen eigenlijk niet want die had ik gevonden.
Die is ook goed ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Liesje zou bij tellsell moeten werken!
Maar ik vind het glazen kutding van Fles net iets lelijker dan de glazen kuteend van Liesje.
Dat huisje met dat zwembad is ook gruwelijk lelijkquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is ook goed ja.Alleen wel boven het afgesproken budget.
Ik ga mee met Polenbatser.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 23:06 schreef Polenbatser het volgende:
Gestemd op het huisje, zo lelijk zie je ze zelden.
Want je bent niet Pools?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga mee met Polenbatser.
Qua stemmen dan. Anders is het maar vreemd
Zo noemen jullie vrouwen dat altijd he, als je zelf een decreet uitvaardigt. Het was niet alsof ik er wat over te zeggen had hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is ook goed ja.Alleen wel boven het afgesproken budget.
Dat is niet waar, dat bootje staat er niet tussen, die hou ik zelf. Dit mag in principe allemaal weg.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Fles heeft nu gewoon al zijn souvenirs in de strijd gegooid, ook degene die hij voor zichzelf gekocht had
Dat was een goeie dag voor de verkoop van glazen kutdingen op Mallorcaquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat bootje staat er niet tussen, die hou ik zelf. Dit mag in principe allemaal weg.
En dat waarvan ik bang was dat het zou winnen heb ik er twee van gekocht, dusjah
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga mee met Polenbatser.
Qua stemmen dan. Anders is het maar vreemd
Ach, bij mij wordt binnenkort ook de grijze kliko weer opgehaald, mooi op tijdquote:
¤ 0,45 geboden op de eend.quote:
Doe mee! Voor morgenavond 23:59. Notaris Fogel zal dan maandag de winnaar bekend makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, de poll is gesloten: het is het huisje geworden. Later meer over hoe je dit huisje kunt winnen![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mee! Voor morgenavond 23:59. Notaris Fogel zal dan maandag de winnaar bekend makenKLIK
Kan ik hier bewijs van krijgen, want ik geloof er niks vanquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:52 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Het juiste antwoord is 7275 meter, dus Budapestenaar is de gelukkige winnaar
Als Dr_Flash het OK vind dat ik zijn DM openbaar maak dan komt hier een screenshot.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kan ik hier bewijs van krijgen, want ik geloof er niks van
Ik had wel op tijd geantwoord, maar mijn computer is gewoon wat traag.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als Dr_Flash het OK vind dat ik zijn DM openbaar maak dan komt hier een screenshot.
Of hij daadwerkelijk precies dat aantal meters gezwommen heeft kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar over over welk getal het juiste is in deze actie wel.
En gezien zijn spam op WA tijdens zijn vakantie geloof ik het getal ook wel
En jij was 10 uur te laat me je antwoord
Ja sorryquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als Dr_Flash het OK vind dat ik zijn DM openbaar maak dan komt hier een screenshot.
Of hij daadwerkelijk precies dat aantal meters gezwommen heeft kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar over over welk getal het juiste is in deze actie wel.
En gezien zijn spam op WA tijdens zijn vakantie geloof ik het getal ook wel
En jij was 10 uur te laat me je antwoord
Ja, die van jou ookquote:
Volgende keer is Albanie, dat lukt niet meerquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgende keer ga je gewoon weer mee.
Kan makkelijk. Tickets kosten slechts ¤167,00.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer is Albanie, dat lukt niet meer
Maar zoals je weet begint alles weer recht te trekken hier, dus dat gaat goed komen!
Ja is goed, ik moest werkenquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Werkenquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:52 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Het juiste antwoord is 7275 meter, dus Budapestenaar is de gelukkige winnaar
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Shit, dus ik krijg dat huisje?
Verpak je het wel in een dikke laag bubbeltjesplastic? Ik zou niet willen dat het breektquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]doe je adres ff dan stuur ik hem op
Okee, ik neem wel weer genoegen met deze troostprijs.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij mag naar Albanië met Liesje en Fles!
En dan in Tirana lekker naar de Kolonat!quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Okee, ik neem wel weer genoegen met deze troostprijs.
Gefeliciteerd met je schrale souvenir. Nu heb je tenminste wel een huis met zwembad.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Shit, dus ik krijg dat huisje?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je schrale souvenir. Nu heb je tenminste wel een huis met zwembad.
Nog niet, maar die komt er wel... Dan kom je maar langs.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb ik altijd al willen hebben. Hoewel, liever een hot tub. Heb jij in Rusland geen sauna met een wak ernaast?
Tof!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nog niet, maar die komt er wel... Dan kom je maar langs.
Daar heb ik ook een beetje een trauma van.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof!Hoewel ik meer van het wak ben dan van de sauna. Ik heb in Boedapest een keer een sauna van 100 graden geprobeerd. Twee seconden en toen stond ik weer buiten
Ik heb er al een trauma van dat mensen in Hongarije hun huizen zo belachelijk warm stoken. Ik zat regelmatig zo op de bank van de hitte:quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een beetje een trauma van.
Te herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er al een trauma van dat mensen in Hongarije hun huizen zo belachelijk warm stoken. Ik zat regelmatig zo op de bank van de hitte:
Bij de Plus en voor het station staan ze nog wel toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het duurt nog even. Die vervloekte PostNL heeft de brievenbus weggehaald. Wie weet kom ik morgen weer bij een andere in de buurt. Of overmorgen. Waardeloze ballentent
Is dat lelijke huisje ook nog eens zo klein dat het in een brievenbus past ja?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het duurt nog even. Die vervloekte PostNL heeft de brievenbus weggehaald. Wie weet kom ik morgen weer bij een andere in de buurt. Of overmorgen. Waardeloze ballentent
Ja mijnes kwam ook vandaag pas aanquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag je kaartje uit Mallorca. Met eigen gekochte postzegel.
Jawel, anders hadden ze het wel IETS minder slordig kunnen beschilderen hmm?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat lelijke huisje ook nog eens zo klein dat het in een brievenbus past ja?
Prachtig topic dit.
Niet te doen. Helemaal niet als ze ook nog eens komen met zelfgestookte drank.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Te herkenbaar dit.Mijn man had geen andere keus dan een appartement te vinden waar ik op z'n minst de verwarming dicht kan draaien. Laatst op verjaardag bij zijn familie: 26 graden binnen. Hou op, schei uit. Ik werd letterlijk chagrijnig van de warmte. Het was niet eens koud buiten.
Als Fles een brievenbus vindt misschien welquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:20 schreef Polenbatser het volgende:
Gefeliciteerd met je schrale huisje, Budapestenaar.Komt er nog een housewarming?
Zelfgestookte drank heb ik nog niet gehad, maar mijn schoonfamilie geeft me wel maar al te graag vodka.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet te doen. Helemaal niet als ze ook nog eens komen met zelfgestookte drank.Dan ben ik wel blij dat ik weer in NL ben, waar kamertemperatuur 21 graden is en je koffie met één koekje krijgt
![]()
Mijn ex-schoonvader stookte zelf drank met 50 procent alcohol. Niet te doenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:58 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zelfgestookte drank heb ik nog niet gehad, maar mijn schoonfamilie geeft me wel maar al te graag vodka.De kamertemperatuur is hier nu 20 graden overigens, maar het is buiten behoorlijk fris en de eerste sneeuw die daadwerkelijk blijft liggen wordt verwacht... Dus ik ben benieuwd hoe hoog ze die centrale verwarming lekker gaan opstoken de komende dagen. Ik heb allemaal truien mee uit NL, maar ik draag ze hier nooit.
Wat een baas, haha.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonvader stookte zelf drank met 50 procent alcohol. Niet te doen![]()
Nu al sneeuw! Terwijl ik hier vorige week nog in mijn korte broek buiten liep
Buiten draag je die truien toch wel?
FOK!meet in Ojmyakon.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook weleens naar Siberië, en dan waar het ECHT koud wordt. Jakoetië, dat gebiedje rondom Omyakon.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:05 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wat een baas, haha.
Ja, echt bizar... Er lag al een laagje sneeuw, maar deze was snel weer verdwenen.
Ik heb de trui eigenlijk nog niet nodig gehad. Ik heb wel een collectie jassen, die doen het tot nog toe goed met gewoon een t-shirt eronder. Al bedenk ik me dat ik de vorige winter ook nooit een trui heb aan gehad, dus het moet wel echt koud worden, wil ik die trui aanIk loop nu in een vrij dunne jas, en het oude vrouwtje die de boel hier in de gaten houdt had al commentaar.
Vervelendste van Hongarije vond ik dat oudjaarsdag ook een feestdag isquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Net als Hongaren. Als de temperatuur onder de 16 graden gaat, trekken ze dikke jassen aan en moeten kinderen verplicht een muts op en handschoenen aan. O ja, en fietsen mag niet als het vriest want daar krijg je reuma van
Wat is de laagste temperatuur die je tot nu toe hebt meegemaakt in Rusland?
Daarom vierde ik Oud & Nieuw altijd in Nederland. Met oliebollen. In Hongarije eten ze knakworsten tijdens de jaarwisseling. Ik heb het geprobeerd, maar dat smaakt niet met poedersuiker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vervelendste van Hongarije vond ik dat oudjaarsdag ook een feestdag isen als 30 dec dan een zondag is zijn de restaurants op 2 januari echt compleet uitgeloogd. Dan bestaat de menukaart uit een schaaltje pinda's en kraanwater. fakdat.
Ik probeer met Oud&Nieuw altijd weg te zijn uit NLquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom vierde ik Oud & Nieuw altijd in Nederland. Met oliebollen. In Hongarije eten ze knakworsten tijdens de jaarwisseling. Ik heb het geprobeerd, maar dat smaakt niet met poedersuiker.
Oh God, die arme kinderen. Hier ook... Dikke skipakken, het zijn allemaal van die Michelin mannetjes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Net als Hongaren. Als de temperatuur onder de 16 graden gaat, trekken ze dikke jassen aan en moeten kinderen verplicht een muts op en handschoenen aan. O ja, en fietsen mag niet als het vriest want daar krijg je reuma van
Wat is de laagste temperatuur die je tot nu toe hebt meegemaakt in Rusland?
quote:
Koudste plek op deze aardbol.quote:
Naaar ergens waar het HEEL. HEEL. HEEEL erg koud isquote:
Ik had op Groenland uiteindelijk nog -26 en dat was best frisjesquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:26 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oh God, die arme kinderen. Hier ook... Dikke skipakken, het zijn allemaal van die Michelin mannetjes.
De laagste temperatuur die ik tot nu toe heb meegemaakt was -25, de zon scheen en het was echt koud, maar het vieze, natte weer van de dagen ervoor voelde veel killer aan.
quote:
Nee joh dit is voor iedereen die duizenden euro's wil betalen om naar een plek te gaan waar zelfs de unicorns geen regenbogen farten, maar droge kristallenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:21 schreef Polenbatser het volgende:
[..]Ik ga ook mee! Of is dit alleen voor trouwe TRV-FOK!kers? Dan kruip ik terug in de hoek namelijk.
Ik zou mezelf ook niet echt kwalificeren als echte TRV-FOK!ker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:21 schreef Polenbatser het volgende:
[..]Ik ga ook mee! Of is dit alleen voor trouwe TRV-FOK!kers? Dan kruip ik terug in de hoek namelijk.
Ik kwalificeer jullie bij dezen allebeiquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:26 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook niet echt kwalificeren als echte TRV-FOK!ker.
Yes!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kwalificeer jullie bij dezen allebei![]()
kom op zeg als je reizen gaaf vindt zit je al goed hier
Ja, vlakbij Moskou.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |