SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Juin uit Eigen Tuin!
Had ik beter in Zwolle kunnen blijvenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoek maar alvast dekking ivm de fall out
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Dj Melting - Golden oldies
22:30 - 00:30 DJ EggsTC - GOA into Eggstacy
Zolang er geen 3e arm groeit.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn al de hele week in de buurt van de kernreaktor aan het wandelen
eigen schuld, dikke bult!quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had ik beter in Zwolle kunnen blijven
Lijjkt mij wel praktischquote:
quote:
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Dj Melting - Golden oldies
21:00 - 22:30 Oscar de Gatenvuller
22:30 - 00:30 DJ EggsTC - GOA into Eggstacy
Die dikke bult zit ik niet op te wachtenquote:
nee, anders blijft dat speenvarken gillen..quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:44 schreef knokkels het volgende:
Nee Knok, je gaat niet NOG een stuk varkensvlees afsnijden.
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je met 3 armen vasthouden aan je bureau...
je wilt niet zwanger worden van een lichtgevende voetbal?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die dikke bult zit ik niet op te wachten
Ik wil helemaal niks met wat voor zwangerschap te maken hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
je wilt niet zwanger worden van een lichtgevende voetbal?
tja.. en dan wel bij een aanstaande nucleaire ramp in de buurt gaan wonen...quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks met wat voor zwangerschap te maken hebben
Nucleaire ramp, zwangerschap, potato, potato...quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja.. en dan wel bij een aanstaande nucleaire ramp in de buurt gaan wonen...
je verstand is zeker nog in Zwolle?
Ik zou het wel vreemd, ietwat creepy vinden, -intrigerend ook trouwens- wanneer dat stuk buikspek gaat gillenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, anders blijft dat speenvarken gillen..
dat sowiesoquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik was er even tussenuit, maar kan geen touw meer vastknopen aan wat hier gepost wordt![]()
Oscar is een nucleaire ramp?
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik was er even tussenuit, maar kan geen touw meer vastknopen aan wat hier gepost wordt![]()
quote:
geeft Oscar licht in het donkerquote:
Dat zijn de kassen rondom HHWquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo erg dat wij er niet van kunnen slapen
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kravitz - Let Love Rule
Wordt hier weinig gedaan, dat love laten rulen
Tja... jullie woonden daar eerder, dan moet Oscar zich maar aanpassenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo erg dat wij er niet van kunnen slapen
klopt en dan hebben we mazzel dat de grote rozenkwekerij failliet is.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zijn de kassen rondom HHW
ja hoor, ik heb een dijk van een vrouwquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kravitz - Let Love Rule
weet je zeker dat Oscar niet buiten was op dat moment?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt en dan hebben we mazzel dat de grote rozenkwekerij failliet is.
Ik heb een keer in de nacht buiten een boek kunnen lezen zonder lamp, zo licht was het
altijd handig bij hoog water!quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb een dijk van een vrouw
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet je zeker dat Oscar niet buiten was op dat moment?
Dat klinkt eigenlijk helemaal niet complimenteusquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb een dijk van een vrouw
* knokkels spuugt shaggie uit en boert een rookwolk opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
maar dat is het wel, en nee, ik vind haar niet dikquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk helemaal niet complimenteus
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Durft iemand de vraag te stellen of Symph dan nog zo af en toe een vinger in de dijk stopt? Of ben ik de enige daarin?Symph BrinkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Durft iemand de vraag te stellen of Symph dan nog zo af en toe een vinger in de dijk stopt? Of ben ik de enige daarin?waarom denk je dat ik dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had geplaatst
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat werd toch helemaal ook niet geopperdquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is het wel, en nee, ik vind haar niet dik
Ik laat Love altijd rulenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kravitz - Let Love Rule
Girls, love the way they playquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:58 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd wie de volgende plaat kent.
Ik ken hem welquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:58 schreef Melting het volgende:
Artiest is niet helemaal goed, maar ik keur hem voor deze keer wel goed.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken hem wel![]()
Vraag me alleen niet naar artiest of titel.
Ik las Lemon. Sorry Lennonquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik laat Love altijd rulen![]()
Sorry was even eten maken voor Twan en met Lennon iets aan het kijken op de iPad.
Ik want ik zing hem mee.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:58 schreef Melting het volgende:
Lijflied hierquote:
Jij en Peaceman zijn jaloersmakend.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik laat Love altijd rulen![]()
Sorry was even eten maken voor Twan en met Lennon iets aan het kijken op de iPad.
vind ik ook, punten voor oscarquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Artiest is niet helemaal goed, maar ik keur hem voor deze keer wel goed.
Durft iemand de vraag te stellen of Symph dan nog zo af en toe een vinger in de dijk stopt? Of ben ik de enige daarin?en het dan raar vinden dat de etentjes steeds bouncenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik had al puntenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vind ik ook, punten voor oscar
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij en Peaceman zijn jaloersmakend.
dat komt door die nucleaire ramp zeker?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij en Peaceman zijn jaloersmakend.
the lurvquote:
DNA Splicingquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Golden Earring - Don't Run Too Far
je zou haar definitie van 'Love rulen' moeten wetenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, Diaan had het niet over jou
Moet je de Masochism Tango dansen dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
je zou haar definitie van 'Love rulen' moeten weten
Gespleten punten? Gister bij de kapper geweest.quote:
ik ben elke ochtend weer dankbaar dat ik nog kan lopen...quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet je de Masochism Tango dansen dan?
Nee, vanwege dat radioactieve verhaalquote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gespleten punten? Gister bij de kapper geweest.
quote:
Vooruit, dan ben ik alleen jaloers op Diaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
je zou haar definitie van 'Love rulen' moeten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |