Ben er wel eens (in) geweest, maar het viel wat tegen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al tig keer in Brussel geweest, maar dat Atomium heb ik nog nooit gezien.
Is ook een suffe uithoek.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben er wel eens (in) geweest, maar het viel wat tegen.
Die mensen die compleet flippen als dingen iets anders op het bureau staan nadat de schoonmakers zijn geweestquote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb niet graag een eigen plek.
Krijg je van die kneuterige mensen die het helemaal gaan inrichten met kamerplanten en foto's van hun huisdieren.
Als feut of nieuwkomer krijg je ook automatisch een rotbureau bij het gangpad met je rug naar de afdeling.
MTGOW en Incel zijn blijkbaar de nieuwe woorden.quote:
Is een topic over. Niet om aan te lezen.quote:
Ben wel blij nooit dergelijke autisten als collega te hebben gehad. Man man.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die mensen die compleet flippen als dingen iets anders op het bureau staan nadat de schoonmakers zijn geweest
Na twee zinnen gestopt met lezen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is een topic over. Niet om aan te lezen.
R&P / MGTOW: de mannelijke respons op 't moderne feminisme #2
Reya is 'n eckte MGHOW.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, doe maar net alsof je de TT niet begrijpt.... smooth.
Ik kan me daarmee identificeren, alhoewel het met een klompvoet moeilijk als "keuze" te kwalificeren valt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is een topic over. Niet om aan te lezen.
R&P / MGTOW: de mannelijke respons op 't moderne feminisme #2
Onwaarschijnlijk, meneer de ambtenaar.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:51 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ben wel blij nooit dergelijke autisten als collega te hebben gehad. Man man.
Ja, als je niet kunt krijgen wat je hebben wilt kun je net zo goed volledig tegen datgene worden, zo ben ik ook totaal anti Volvo V90, walgelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:51 schreef Tchock het volgende:
Het komt er kort gezegd op neer dat je als een boze reactie op de onrechtvaardige feministische wereld maar vrouwen helemaal afzweert. Want je hebt ze toch niet nodig, voor seks zijn er altijd hoeren.
Komt MTGOW voort uit MAGA?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:50 schreef Jip141 het volgende:
[..]
MTGOW en Incel zijn blijkbaar de nieuwe woorden.
Haha, wat een figuren.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die mensen die compleet flippen als dingen iets anders op het bureau staan nadat de schoonmakers zijn geweest
Nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt MTGOW voort uit MAGA?
Incel ken ik niet.
https://www.reddit.com/r/Incels/quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt MTGOW voort uit MAGA?
Incel ken ik niet.
Alle?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:53 schreef Jip141 het volgende:
Even een sociologische vraag: hoe komt het dat het FvD-topic het libertarisme-topic compleet heeft vervangen?
Wat zijn de raakvlakken ? Waarom zijn alle libertariërs op Fok overgestapt naar Baudet?
quote:
Andere afdelingen ongetwijfeld, ik werk vooral met de lui die economie hebben gestudeerdquote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, meneer de ambtenaar.
Ja, evenals het gros van de Baudet-aanhang.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:54 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Een piemel als logo. Zijn ze niet gewoon van de andere kant?
Is jouw framing.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:53 schreef Jip141 het volgende:
Even een sociologische vraag: hoe komt het dat het FvD-topic het libertarisme-topic compleet heeft vervangen?
Wat zijn de raakvlakken ? Waarom zijn alle libertariërs op Fok overgestapt naar Baudet?
Dat is toch geen uitleg.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/Incels/
Vreemd idd, een erectie als logo.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:54 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Baudet is dan ook gewoon een lekker ding.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, evenals het gros van de Baudet-aanhang.
Vooruit.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Andere afdelingen ongetwijfeld, ik werk vooral met de lui die economie hebben gestudeerd
Heel ander soort autisme.
Ja, maar dat durven ze nog niet toe te geven.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:54 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Die komt sowieso, nu of morgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:56 schreef Jip141 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een reactie van 99.999
Ik zou niet direct zeggen dat die MGTOW'ers erg vrouwvriendelijk zijn maar het doel is juist om vrouwen uit je leven te bannen en in plaats daarvan vriendschappen op te bouwen. Iemand aanranden past niet helemaal in dat plaatje van iemand die zich zonder het andere geslacht redt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
”Grab ‘em by the pussy” lijkt me anders typisch MTGOW-gedrag.
Ah nu snap ik het.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:55 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat is toch geen uitleg.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=incel
Dit is zo waar. Druipt er vanaf in dat topic.quote:a person (usually male) who has a horrible personality and treats women like sexual objects and thinks his lack of a sex life comes from being "ugly" when its really just his blatant sexism and terrible attitude. incels have little to no self awareness; even when they see other "ugly" men with girlfriends, they consider these men to be tricksters who have somehow beat the system and can get women despite being cursed with unattractiveness (in other words, theyre respectful to women and women are attracted to their personalities, but incels cant comprehend such a phenomenon).
Groepen geslachten hebben elkaar ook niet nodig.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:57 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk is het dus gewoon de emancipatie van mannen, vrouwen roepen immers al bijna 50 jaar dat ze geen man nodig hebben.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:57 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk is het dus gewoon de emancipatie van mannen, vrouwen roepen immers al bijna 50 jaar dat ze geen man nodig hebben.
Oh ok. Weer wat geleerd. Het zijn verkapte homo’s met vrouwenhaat dus.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou niet direct zeggen dat die MGTOW'ers erg vrouwvriendelijk zijn maar het doel is juist om vrouwen uit je leven te bannen en in plaats daarvan vriendschappen op te bouwen. Iemand aanranden past niet helemaal in dat plaatje van iemand die zich zonder het andere geslacht redt.
Wat een stomme meme zegquote:
werkvlek klinkt wel heel erg dubieus.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:58 schreef sigme het volgende:
Na 10 werkdagen terug te zijn van vakantie is mijn organisatie eruit bij welk team ik voortaan verder werk. Morgen eerst nog een congresdagje en dan ga ik vrijdag aan de eerste werkdag beginnen.
Oh, en in plaats van een 'eigen' werkvlek in het megagrote gebouw dat helaas iets te klein is, is dit team gehuisvest in een verafgelegen dependance, op de hoogste verdieping, op het eind van een doodlopende gang met naast de kamers met (voldoende) werkplekken enkel opleidings- en vergaderruimtes.
Qua massa komen we overeen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit wisten we al langer; maak je geen zorgen, we accepteren je zoals je bent.
Het racisme.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:53 schreef Jip141 het volgende:
Dit denk ik ook als ik gehandicapten zie die wel een relatie hebben.quote:even when they see other "ugly" men with girlfriends, they consider these men to be tricksters who have somehow beat the system and can get women despite being cursed with unattractiveness
Ah, dit klinkt als een reorganisatie waiting to happen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:58 schreef sigme het volgende:
Na 10 werkdagen terug te zijn van vakantie is mijn organisatie eruit bij welk team ik voortaan verder werk. Morgen eerst nog een congresdagje en dan ga ik vrijdag aan de eerste werkdag beginnen.
Oh, en in plaats van een 'eigen' werkvlek in het megagrote gebouw dat helaas iets te klein is, is dit team gehuisvest in een verafgelegen dependance, op de hoogste verdieping, op het eind van een doodlopende gang met naast de kamers met (voldoende) werkplekken enkel opleidings- en vergaderruimtes.
Zij? ziet er idd uit alsof ze geen man nodig heeft.... nog niet om het vriendje van haar dochter in elkaar te stampen als hij vervelend is.quote:
Wat een genot.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Andere afdelingen ongetwijfeld, ik werk vooral met de lui die economie hebben gestudeerd
Heel ander soort autisme.
Dank, dit zocht ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het racisme.
Want FVD is zo anti-libertarisch als maar kan.
In de basis is dit het nieuwe populaire laagje chroom over vrij rotte, veelal extreemrechtse, denkbeelden.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:53 schreef Jip141 het volgende:
Vergeet ook niet het zweempje pseudo-intellectualisme.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het racisme.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
werkvlek klinkt wel heel erg dubieus.
Ik word steeds bozer. Als het uit de hand loopt had jij het kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:00 schreef Jip141 het volgende:
Maar goed, boze jongemannen zijn wel altijd gevaarlijk voor een samenleving wijst de geschiedenis uit.
Dus stiekem moeten ze minder boos maken in plaats van uitlachen. Wat ik met Pokkelmans doe zeg maar.
Flirten?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:00 schreef Jip141 het volgende:
Maar goed, boze jongemannen zijn wel altijd gevaarlijk voor een samenleving wijst de geschiedenis uit.
Dus stiekem moeten ze minder boos maken in plaats van uitlachen. Wat ik met Pokkelmans doe zeg maar.
Geen dank.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:56 schreef Jip141 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een reactie van 99.999
Bedankt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de basis is dit het nieuwe populaire laagje chroom over vrij rotte, veelal extreemrechtse, denkbeelden.
Bij al die figuren blijkt ook mooi dat inhoudelijke standpunten van een partij op de meeste punten weinig uitmaken
"Lopen" is in jouw geval wellicht een wat groteske term.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik word steeds bozer. Als het uit de hand loopt had jij het kunnen voorkomen.
Je went aan alles. Voor negen uur mag je mensen uit je vlek poetsen, daarna niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
werkvlek klinkt wel heel erg dubieus.
Je ziet dit aspect ook mooi wat jeuken bij papieren tijgerquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het racisme.
Nou, misschien moeten we gewoon jongemannen ruimen. Lijkt me efficienter.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:00 schreef Jip141 het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Je went aan alles. Voor negen uur mag je mensen uit je vlek poetsen, daarna niet meer.
Zoals je zal begrijpen: Voor de mensen die een plek zoeken is nergens zichtbaar wat een vlek is, laat staan wiens vlek.
Nee, dit had ik gister ook al toegelicht. Revoluties ontstaan niet door LK-types die te lam zijn om naar buiten te gaan. Wel bijvoorbeeld doordat veteranen na een eerste wereldoorlog slecht worden behandeld en gaan radicaliseren omdat ze werkeloos zijn. Of Russen die eeuwen lang onderdrukt worden door autocraten.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:00 schreef Jip141 het volgende:
Geen zorgen. Overheid. We zoeken personeel, helaas is bijna niemand te krijgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dit klinkt als een reorganisatie waiting to happen.
Alvast het bedrijfsonderdeel ver weg van de rest geplaatst om daarna een relatief pijnloze ontslagronde mogelijk te maken.
PT wel eens langer dan een minuut gesproken?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat hebben al die zogenaamde libertariërs dus gewoon niet door?
Eens. Minder vrijgezelle mannen, minder boosheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we gewoon jongemannen ruimen. Lijkt me efficienter.
Ah, overheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen zorgen. Overheid. We zoeken personeel, helaas is bijna niemand te krijgen.
Welnee, boze vrouwen richten geen schade van betekenis aan. Die laten we mooi rondlopen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens. Minder vrijgezelle mannen, minder boosheid.
Jammer genoeg worden de vrouwen zonder partner dan weer boos en moeten we die ruimen.
Waar is die opa de laatste tijd eigenlijk?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
PT wel eens langer dan een minuut gesproken?
Daarna heb je wel ongeveer je antwoord.
Ze negeren het meestal als er op gewezen wordt. Of ze ontkennen het eerst nog evenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat hebben al die zogenaamde libertariërs dus gewoon niet door?
Erger nog: tijdens de laatste meet zijn we het zelfs een minuut met elkaar eens geweest.... maar dat was ook nodig om Kowloon van zijn ongelijk te overtuigen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
PT wel eens langer dan een minuut gesproken?
Daarna heb je wel ongeveer je antwoord.
was jij nog ingegaan trouwens op die discussie van paar uur geledenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar is die opa de laatste tijd eigenlijk?
Vrouwen zijn tot niets in staatquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Welnee, boze vrouwen richten geen schade van betekenis aan. Die laten we mooi rondlopen.
Is het echt zo dat je bij overheden zolang je normaal je best doen in principe zo lang mag blijven als je wil?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen zorgen. Overheid. We zoeken personeel, helaas is bijna niemand te krijgen.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was jij nog ingegaan trouwens op die discussie van paar uur geleden
Linkse Amerikanen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn tot niets in staat?!
[ afbeelding ]
Nah, ze doet verder niks.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, hier is het flexwerken ook wat bijzonder verlopenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, overheid.
Logische verklaring meteen voor hun werkplekaanpak.
Ik begreep dat de vrouwen die nu willen terugkeren van IS best fanatieke vechtertjes waren.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ze doet verder niks.
Beetje schelden, beetje tieren, maar slaat nog geen deuk in een pakje boter.
Als je die een AK-47 geeft dan schiet ze de wolken lek terwijl ze zelf door de terugslag op de grond ligt.
True, zolderkamerautisten missen gelukkig de gave om zich te organiseren.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee, dit had ik gister ook al toegelicht. Revoluties ontstaan niet door LK-types die te lam zijn om naar buiten te gaan. Wel bijvoorbeeld doordat veteranen na een eerste wereldoorlog slecht worden behandeld en gaan radicaliseren omdat ze werkeloos zijn. Of Russen die eeuwen lang onderdrukt worden door autocraten.
Het zou wel kunnen dat we wat lone wolves gaan zien zoals in Amerika. Een Karst T. of die knakker die een winkelcentrum aan gort schoot.
Dat denk ik wel, maar ik zit er net twee jaar. In mijn ervaring gaat bovenstaande trouwens meestal ook op voor bedrijfsleven.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:09 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is het echt zo dat je bij overheden zolang je normaal je best doen in principe zo lang mag blijven als je wil?
Als alle mensen: niet in staat tot enig goeds en geneigd tot alle kwaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Watquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar veel schade richten jonge vrouwen als groep niet aan, in tegenstelling tot de schade die jonge mannen aanrichten.
Bedrijfsleven is volatieler en stelt andere eisen aan personeel. Serieus, bestaat er nog zoiets als een negen tot vijf-baan in het bedrijfsleven?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar ik zit er net twee jaar. In mijn ervaring gaat bovenstaande trouwens meestal ook op voor bedrijfsleven.
Tuurlijk, die bestaan nog volop. Je hebt weer geen flauw benul.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:15 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Bedrijfsleven is volatieler en stelt andere eisen aan personeel. Serieus, bestaat er nog zoiets als een negen tot vijf-baan in het bedrijfsleven?
Met de nadruk op “weer”.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die bestaan nog volop. Je hebt weer geen flauw benul.
Joh, waar héb je het over?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:15 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Bedrijfsleven is volatieler en stelt andere eisen aan personeel. Serieus, bestaat er nog zoiets als een negen tot vijf-baan in het bedrijfsleven?
Ik heb een tien-tot-vier-baan. En 24/7 beschikbaarheid in geval van problemen met de servers.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:15 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Aan wat voor functies moet je dan zoal denken? Het lijkt veelal te gaan om ofwel een baan met lange dagen ofwel parttimebanen. Ben afgestapt van mijn 'high horse' en serieus opzoek naar iets leuks qua werk/opleiding maar er lijkt weinig zekerheid te zijn, zelfs met een opleiding tenzij je bij de top hoort.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die bestaan nog volop. Je hebt weer geen flauw benul.
Oh, niet elke jonge man is voetbalvandaal, dronken overlastbezorger of terrorist, maar elke <zie hiervoor> is wel een jongeman. (Uitzonderingen daargelaten, maar die bevestigen de regel).quote:
Niet elk mens is een psychopaat maar welk elke psychopaat is een mens. Dit soort stellingen kun je niets mee aantonen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, niet elke jonge man is voetbalvandaal, dronken overlastbezorger of terrorist, maar elke <zie hiervoor> is wel een jongeman. (Uitzonderingen daargelaten, maar die bevestigen de regel).
Tjok voelt zich nu nogal beledigd.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, niet elke jonge man is voetbalvandaal, dronken overlastbezorger of terrorist, maar elke <zie hiervoor> is wel een jongeman. (Uitzonderingen daargelaten, maar die bevestigen de regel).
Wat doe je precies? Dacht iets met programmeren maar dan valt niet helemaal te rijmen met je opmerking over serversquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een tien-tot-vier-baan. En 24/7 beschikbaarheid in geval van problemen met de servers.
Oh, dus jou idee over het bedrijfsleven was gebaseerd op je jarenlange ervaring daarbinnen en ik lulde maar wat. Duidelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:20 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Aan wat voor functies moet je dan zoal denken? Het lijkt veelal te gaan om ofwel een baan met lange dagen ofwel parttimebanen. Ben afgestapt van mijn 'high horse' en serieus opzoek naar iets leuks qua werk/opleiding maar er lijkt weinig zekerheid te zijn, zelfs met een opleiding tenzij je bij de top hoort.
Ik barst zelf ook niet van de werkervaring hè maar volgens mij is het overgrote deel van de vaste banen gewoon op redelijk normale uren. Het is maar een klein deel dat hele lange dagen maakt. Van de deeltijders werkt een deel onregelmatig (bijvoorbeeld in ploegendienst) en de rest ook gewoon 9-tot-5.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:20 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Aan wat voor functies moet je dan zoal denken? Het lijkt veelal te gaan om ofwel een baan met lange dagen ofwel parttimebanen. Ben afgestapt van mijn 'high horse' en serieus opzoek naar iets leuks qua werk/opleiding maar er lijkt weinig zekerheid te zijn, zelfs met een opleiding tenzij je bij de top hoort.
Nee, heb oprecht geen idee, vandaar de vraagquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dus jou idee over het bedrijfsleven was gebaseerd op je jarenlange ervaring daarbinnen en ik lulde maar wat. Duidelijk.
Oh jawel hoor. De stelling wordt veel gebruikt om te verklaren waarom mannen in jurken met baarden nu eenmaal gewantrouwd moeten worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet elk mens is een psychopaat maar welk elke psychopaat is een mens. Dit soort stellingen kun je niets mee aantonen.
Wat is "het jongemannenprobleem" dan wel volgens jou?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. De stelling wordt veel gebruikt om te verklaren waarom mannen in jurken met baarden nu eenmaal gewantrouwd moeten worden.
En de stelling is reuze bruikbaar om te onderbouwen dat er iets gedaan moet worden aan het jongemannenprobleem.
Klein bedrijfje met landelijke bekendheid, we doen met z’n tweeën alle IT.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat doe je precies? Dacht iets met programmeren maar dan valt niet helemaal te rijmen met je opmerking over servers.
Toch niet dat verschrikkelijke Incentro hèquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Klein bedrijfje met landelijke bekendheid, we doen met z’n tweeën alle IT.
Geeft niet, alle hulp is welkom. Wat hebben die mensen met een run-of-the-mill nine-to-five baan zoal gestudeerd? Heb een boel vrienden die hebben gestudeerd en amper aan een relevante voltijd baan komen, laat staan dingen als een vast contract en op mijn vraag over hbo Bestuurskunde werd geantwoord met het posten van een afbeelding van een buschauffeur.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik barst zelf ook niet van de werkervaring hè maar volgens mij is het overgrote deel van de vaste banen gewoon op redelijk normale uren. Het is maar een klein deel dat hele lange dagen maakt. Van de deeltijders werkt een deel onregelmatig (bijvoorbeeld in ploegendienst) en de rest ook gewoon 9-tot-5.
Je vraagt nu eigenlijk wat een heel groot deel van de beroepsbevolking gestudeerd heeft. Het antwoord is uiteraard "van alles". En een groot deel ook niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:26 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Geeft niet, alle hulp is welkom. Wat hebben die mensen met een run-of-the-mill nine-to-five baan zoal gestudeerd? Heb een boel vrienden die hebben gestudeerd en amper aan een relevante voltijd baan komen, laat staan dingen als een vast contract en op mijn vraag over hbo Bestuurskunde werd geantwoord met het posten van een afbeelding van een buschauffeur.
Nee, al hebben zij ook door dat radioreclame by far de beste value for money geeftquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch niet dat verschrikkelijke Incentro hè
Gewoon, een IT bedrijf.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nou, welkom in de wereld waarin er mensen kantoorwerk doen. Dat is veelal 'bedrijfsleven'. Dat is bijna allemaal heel normaal negen-tot-vijf werk, en als je een beetje normaal je best doet wordt er niet zomaar uitgeknikkerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:23 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Nee, heb oprecht geen idee, vandaar de vraag.
Is IT net als rechten zo'n sector waar je continu moet bijscholen vanwege de veranderingen? Vraag me namelijk af hoe haalbaar dat is voor de gemiddelde zestiger.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Klein bedrijfje met landelijke bekendheid, we doen met z’n tweeën alle IT.
Normaal gesproken zijn dat uitbreidingen en/of aanpassingen aan front- en backend.
Dat is een IT-bedrijf. Denk niet dat twee mensen daar alle IT doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, dat zeker. Ik kan het vakmanschap van die reclames ook wel waarderen maar man wat zijn ze irritantquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, al hebben zij ook door dat radioreclame by far de beste value for money geeft
Dromen is leuk joh.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:28 schreef Kaas- het volgende:
Misschien gewoon wat vaker buitenkomen en wat minder dromen.
Ja je moet bijblijven, maar ik ben een veertiger.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is IT net als rechten zo'n sector waar je continu moet bijscholen vanwege de veranderingen? Vraag me namelijk af hoe haalbaar dat is voor de gemiddelde zestiger.
relnicht.gif.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Welk ‘high horse’? Die van elk jaar een nieuwe studie starten en er binnen een maand mee stoppen?
Ikzelf heb niet gestudeerd hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:26 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Geeft niet, alle hulp is welkom. Wat hebben die mensen met een run-of-the-mill nine-to-five baan zoal gestudeerd? Heb een boel vrienden die hebben gestudeerd en amper aan een relevante voltijd baan komen, laat staan dingen als een vast contract en op mijn vraag over hbo Bestuurskunde werd geantwoord met het posten van een afbeelding van een buschauffeur.
Totdat je ineens 30+ bent en je realiseert dat je al jaren enkel gedroomd hebt over welke toffe loopbanen je allemaal gaat hebben, zonder ook maar een enkele concrete stap in die richting gezet te hebben. Dit gaat LA overkomen.quote:
IT is niet voor iedereen weggelegd en wat hebben al die andere mensen gestudeerd om daar te belanden en te blijven? Er lijkt zoveel werkloosheid of werkonzekerheid te zijn, zelfs voor hoogopgeleide personen in bijvoorbeeld de administratie, accountants hebben bepaald niet de makkelijkste opleiding gekozen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nou, welkom in de wereld waarin er mensen kantoorwerk doen. Dat is veelal 'bedrijfsleven'. Dat is bijna allemaal heel normaal negen-tot-vijf werk, en als je een beetje normaal je best doet wordt er niet zomaar uitgeknikkerd.
Bonusinformatie: "De IT" is kantoorwerk. Jaja. Gewoon zo tussen 9 en 5. Met een ruimdenkende baas ook wel van 8 tot 4 of 10 tot 6 in te vullen. Oh, en met een half uurtje ergens eraanvastgeplakt om tussen de middag een half uurtje pauze te genieten.
Serieus?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ikzelf heb niet gestudeerd hoor.
Mijn liefste wel, die is vrachtwagenchauffeur.
Geen idee, het komt hier vaker ter sprake dan in FvD kringen in ieder geval.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:31 schreef Tem het volgende:
Ik heb serieus geen idee wat MGTOW is en waar het voor staat. Iets met FvD'ers die denken dat hun mannelijkheid in het geding is ofzo?
Er zijn daarentegen weinig jongens tienermoeder, prostituee of slachtoffer van een loverboy.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Volg daarom nieuws minder.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:31 schreef Jip141 het volgende:
RTL nieuws is weer gezellig vandaag.
Mensenhandel in Nederland, schietpartij in Groningen, student verlamd.
Lichtgetinten hè.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:31 schreef Jip141 het volgende:
schietpartij in Groningen, student verlamd.
Dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, het komt hier vaker ter sprake dan in FvD kringen in ieder geval.
Ik ga nu maar eens naar een nieuwe afdeling omdat ik nu toch maar eens een beetje cucumber wil leren. En dus een beetje java.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is IT net als rechten zo'n sector waar je continu moet bijscholen vanwege de veranderingen? Vraag me namelijk af hoe haalbaar dat is voor de gemiddelde zestiger.
Uitgebreid besproken als je iets omhoog zou scrollenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:31 schreef Tem het volgende:
Ik heb serieus geen idee wat MGTOW is en waar het voor staat. Iets met FvD'ers die denken dat hun mannelijkheid in het geding is ofzo?
RTL nieuws kijken is beste zelfkastijding, maar dat wist je al.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:31 schreef Jip141 het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
RTL nieuws kijken is beste zelfkastijding, maar dat wist je al.
Dacht goed bezig te zijn doordat ik een hoog inkomen heb zonder na te denken hoe houdbaar dat is, daarnaast te makkelijk gedacht over het volgen van een opleiding.quote:
Ik las het ja. Schijnbaar uit het niets neergeschoten na een woordenwisseling op straat. Bizar.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:31 schreef Jip141 het volgende:
schietpartij in Groningen, student verlamd.
Tsja. Ik kom uit de tijd van de massawerkloosheid, ik ben echt niet onder de indruk van de moeilijkheden van jongelui vandaag.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:31 schreef LA_niner het volgende:
[..]
IT is niet voor iedereen weggelegd en wat hebben al die andere mensen gestudeerd om daar te belanden en te blijven? Er lijkt zoveel werkloosheid of werkonzekerheid te zijn, zelfs voor hoogopgeleide personen in bijvoorbeeld de administratie, accountants hebben bepaald niet de makkelijkste opleiding gekozen.
...door lichtgetinten.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las het ja. Schijnbaar uit het niets neergeschoten na een woordenwisseling op straat. Bizar.
Ja.quote:
Ik rij vrijwel elke dag over de Korreweg die hier om de hoek is, en had nooit kunnen denken dat daar mensen met vuurwapens zitten.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:31 schreef Jip141 het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, het komt hier vaker ter sprake dan in FvD kringen in ieder geval.
Precies: illustratie van het jongemannenprobleemquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn daarentegen weinig jongens tienermoeder, prostituee of slachtoffer van een loverboy.
Inderdaad wel typisch dat Sky goed op de hoogte is van wat er speelt binnen FVD kringen.quote:
Ja, ziek verhaal wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik rij vrijwel elke dag over de Korreweg die hier om de hoek is, en had nooit kunnen denken dat daar mensen met vuurwapens zitten.
NOS is niet veel beter de laatste tijd, al heeft het wel mijn voorkeur. De items van Jaap van Deurzen zijn om jezelf bij op te hangen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
RTL nieuws kijken is beste zelfkastijding, maar dat wist je al.
Ja vroeg dat meer omdat ik me afvraag of in de it gaan wel zo verstandig is voor mezelfquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja je moet bijblijven, maar ik ben een veertiger.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad wel typisch dat Sky goed op de hoogte is van wat er speelt binnen FVD kringen.
Maar je verkeert dus in FVD-kringen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben het nog nooit ook maar ergens tegengekomen, maar hier is het helemaal hot en happening
Oké Michael Panhuis.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lichtgetinte verdachten hè.
Ik denk ik herhaal het nog even.
Ik had gelezen dat het slachtoffer at random werd neergeschoten, maar nu lees ik hier dat er een woordenwisseling aan vooraf ging. Is de verdachte dan al gepakt?quote:
Ja, stond gelukkig in de Telegraaf. Anders was dit hele incident niet relevant geweest.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Heeft er wel iemand gelezen dat de verdachten van die schietpartij in Groningen lichtgetint waren?
Same here.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je verkeert dus in FVD-kringen.
Ik ken de betekenis overigens nog steeds niet, want heb bij alle berichten erover doorgescrolld.
Dan heb je hier een hoop moeten scrollen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je verkeert dus in FVD-kringen.
Ik ken de betekenis overigens nog steeds niet, want heb bij alle berichten erover doorgescrolld.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb toch het idee dat hier een beetje wordt verzwegen dat de verdachten van de schietpartij in Groningen lichtgetint waren.
Ik vond het toch groot nieuws hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, stond gelukkig in de Telegraaf. Anders was dit hele incident niet relevant geweest.
De NOS is echt naar de stront gegaan vanaf het moment dat ze het nieuws luchtiger en simpeler moesten gaan brengen. Fuck die shit.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
NOS is niet veel beter de laatste tijd, al heeft het wel mijn voorkeur. De items van Jaap van Deurzen zijn om jezelf bij op te hangen.
Geen idee eigenlijk. Nu het item.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het slachtoffer at random werd neergeschoten, maar nu lees ik hier dat er een woordenwisseling aan vooraf ging. Is de verdachte dan al gepakt?
Een lichtgetinter had toch ook linus aangerand ooit?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vond het toch groot nieuws hoor.
Lichtgetinten in Groningen. Wie had dat ooit gedacht?
Ik zie nu de post waardoor je werd geïnspireerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb toch het idee dat hier een beetje wordt verzwegen dat de verdachten van de schietpartij in Groningen lichtgetint waren.
Wel echt tof voor hem. En bizar hoe hij veranderd isquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:39 schreef Ryon het volgende:
Beste RTL Nieuws nieuws van de afgelopen week was natuurlijk:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-opnieuw-voorstellen
Het bericht verscheen - opmerkelijk genoeg - daarna in exact dezelfde bewoording op Linda Nieuws.
Ik kijk geen tv, maar vanmiddag op de radio hadden ze al een 19-jarige verdacht opgepakt. Niets over diens getintheid trouwens, dus mogelijk was deze blanco.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het slachtoffer at random werd neergeschoten, maar nu lees ik hier dat er een woordenwisseling aan vooraf ging. Is de verdachte dan al gepakt?
Iedereen z'n eigen referentiekader.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Ik kom uit de tijd van de massawerkloosheid, ik ben echt niet onder de indruk van de moeilijkheden van jongelui vandaag.
Neen. Er is één verdachte (lichtgetint) aangehouden. Maar de overige twee verdachten (beide lichtgetint) zijn nog voortvluchtig. Er wordt dus opgeroepen goed op te letten en een oogje open te houden naar verdachte (lichtgetinte) individuen die zich verdacht (lichtgetint) gedragen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Net ingeschakeld op RTL en moest wel lachen om al die “komt toch wel dichtbij zo”-interviews.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
"Kump wal dichtbi'j zoooo".quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net ingeschakeld op RTL en moest wel lachen om al die “komt toch wel dichtbij zo”-interviews.
Oe en nu China.
Ah. Oh het kleurtje interesseert me niet, ik ben alleen blij dat hij is opgepakt. Zo'n driftkop blief ik niet om de hoek.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, maar vanmiddag op de radio hadden ze al een 19-jarige verdacht opgepakt. Niets over diens getintheid trouwens, dus mogelijk was deze blanco.
Niks ov
Met z'n guitige hoofd.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
NOS is niet veel beter de laatste tijd, al heeft het wel mijn voorkeur. De items van Jaap van Deurzen zijn om jezelf bij op te hangen.
Gidsland.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net ingeschakeld op RTL en moest wel lachen om al die “komt toch wel dichtbij zo”-interviews.
Oe en nu China.
Dank je wel. Dan komen ze waarschijnlijk uit de buurt en niet per se van de Korreweg.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neen. Er is één verdachte (lichtgetint) aangehouden. Maar de overige twee verdachten (beide lichtgetint) zijn nog voortvluchtig. Er wordt dus opgeroepen goed op te letten en een oogje open te houden naar verdachte (lichtgetinte) individuen die zich verdacht (lichtgetint) gedragen.
Nee. Maar gekken heb je echt overal. En de Korrewegbuurt is nou ook weer niet de beste buurt, toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Oh het kleurtje interesseert me niet, ik ben alleen blij dat hij is opgepakt. Zo'n driftkop blief ik niet om de hoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Maar gekken heb je echt overal. En de Korrewegbuurt is nou ook weer niet de beste buurt, toch?Oosterpoort is oké, Korrewegwijk tegenwoordig ook. De huizen aan de Korreweg zijn bovendien aan de prijzige kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe. Happy voor maar 3.95quote:
Het hele plaatje is mooi.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whehe. Happy voor maar 3.95
Alsof SP'ers dat kennen betalen.
Natuurlijk wel. De 'Arabische Lente' werd ook via het internet aangewakkerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee, dit had ik gister ook al toegelicht. Revoluties ontstaan niet door LK-types die te lam zijn om naar buiten te gaan.
Foto is uit maart 2015.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom staan die werklozen van de SP nu weer medio oktober te flyeren?
Verklaart een hoop. "Contact met de kiezer", mijn reet. Alleen als het ze stemmen oplevert.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:50 schreef skysherrif het volgende:
Die amerikaanse turners McKayla heeft haar sportarts van misbruik beschuldigd, alle lijken komen uit de kast
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:50 schreef skysherrif het volgende:
Die amerikaanse turners McKayla heeft haar sportarts van misbruik beschuldigd, alle lijken komen uit de kast
"...,dus blijkbaar benoemd het radiopropagandakanaal dat liever niet" is de logische conclusie .quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, maar vanmiddag op de radio hadden ze al een 19-jarige verdacht opgepakt. Niets over diens getintheid trouwens, dus mogelijk was deze blanco.
Niks ov
Doorgaan en bij blijven leren, go with the flow.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:37 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ja vroeg dat meer omdat ik me afvraag of in de it gaan wel zo verstandig is voor mezelf. Wat zijn jouw plannen op dat vlak?
Met een t, flapdrolnederlander zonder taalbeheersing.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
"...,dus blijkbaar benoemd het radiopropagandakanaal dat liever niet" is de logische conclusie .
En nee, gekken die mensen at random neerschieten vind je niet overal.
"Joah, d'r lup hier zo'n zwart'n....da wol'k moar ee'm zegg'n"quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor Groningers is iedereen van buiten de provincie lichtgetint.
Oh, daar heb ik dan weer niks geen zin an. Maar ik denk dat ik voldoende verdien om de komende tien jaar zoveel opzij te leggen dat ik wel wat vroeger kan stoppen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Doorgaan en bij blijven leren, go with the flow.
Dat zie ik me wel volhouden tot m’n zevenenzestigste
Al die zombie-homo’s ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:50 schreef skysherrif het volgende:
Oh, dat had ik een paar jaar geleden. Politie op de stoep om te vragen of ik wel wist dat er Polen op mijn land geparkeerd stonden. Dus dan had er een dorpsgenoot een Poolse auto bij onze schuur zien staan, is snel met opgetrokken broekspijpen naar huis gerend en heeft de pliesie gebeld die dan helemaal naar mij moet rijden.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Joah, d'r lup hier zo'n zwart'n....da wol'k moar ee'm zegg'n"
Een grap moet je nooit uitleggen.quote:
Gaat toch lekker een spellingsquiz met Friek spelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Met een t, flapdrolnederlander zonder taalbeheersing.
Jawel, gekken duiken random op. Misdadigers niet.
Iets boven de vierduizend. Vind ik genoeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
We willen keiharde cijfers, Sigme.
Iedereen is het al gewend joh.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:05 schreef remlof het volgende:
Storm van kritiek na Trumps bewering dat hij families gedode soldaten beter behandelt dan Obama
https://www.volkskrant.nl(...)-dan-obama~a4522354/
Wat een fucking retard is het ook
Hij had gezegd dat hij families gebeld had en dat Obama en andere presidenten dat nooit deden. Meteen kwamen oud-leden van de militaire top van Obama en Bush naar buiten om te bevestigen dat die dat wel degelijk deden. En daarna reageerden de ouders van recent omgekomen soldaten dat ze nog niets hadden gehoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:05 schreef remlof het volgende:
Storm van kritiek na Trumps bewering dat hij families gedode soldaten beter behandelt dan Obama
Een mongool is het.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:05 schreef remlof het volgende:
Nou had ik bij mijn vorige werkgever (bedrijfsleven, IT) twee collega's die zoiets netto verdienden. Maar die konden dan ook echt wat. In ruil daarvoor zaten die de hele dag te geiten en te geinen, en programmeerden dan een dagje per week iets wat ze hun salaris ruimschoots waard maakte.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:05 schreef Tem het volgende:
Nu gaat iemand vragen 'bruto of netto?'
Bruto, mensen. Met salariëring gebruiken we altijd bruto cijfers.
Elzies zal het er op gaan gooien dat Hillary het nog slechter had aangepakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij had gezegd dat hij families gebeld had en dat Obama en andere presidenten dat nooit deden. Meteen kwamen oud-leden van de militaire top van Obama en Bush naar buiten om te bevestigen dat die dat wel degelijk deden. En daarna reageerden de ouders van recent omgekomen soldaten dat ze nog niets hadden gehoord.
Ja, ik heb het gelezen. Waarom zit die vent nog in het Witte Huis?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij had gezegd dat hij families gebeld had en dat Obama en andere presidenten dat nooit deden. Meteen kwamen oud-leden van de militaire top van Obama en Bush naar buiten om te bevestigen dat die dat wel degelijk deden. En daarna reageerden de ouders van recent omgekomen soldaten dat ze nog niets hadden gehoord.
Over comedies gesproken: Vond het wat vreemd dat er geen een genderneutrale comedie te zien is in de bioscoop.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
Trouwens, laatste seizoen van Curb Your Enthusiasm is bezig, voor de liefhebber.
Mike Pence.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen. Waarom zit die vent nog in het Witte Huis?
Geen idee.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen. Waarom zit die vent nog in het Witte Huis?
Ik vond de 1e ep geweldig maar de 2e heel matig.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
Trouwens, laatste seizoen van Curb Your Enthusiasm is bezig, voor de liefhebber.
En de 3e?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond de 1e ep geweldig maar de 2e heel matig.
Wat voor functie?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:11 schreef Ryon het volgende:
Over geld gesproken: een kennis wilde net even salaris advies hebben omdat hij zijn eerste baan aangeboden had gekregen. Hij vroeg zich af of de geboden 75k bruto niet te weinig was. Duidelijk dat de economie weer aantrekt.
Nog niet gezien, beetje druk.quote:
Volgens mij had Trump een dokter die beweerde dat hij niemand kende die fitter en gezonder was dan Trump.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik hoorde laatst dat er een mogelijkheid is om de president uit zijn ambt te ontheffen als een bepaalde hoeveelheid van zijn stafleden van mening zijn dat hij psychisch of lichamelijk ongeschikt is om het ambt te vervullen. Misschien is dat een realistischer optie dan impeachment.
Dat is wel cool eigenlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou had ik bij mijn vorige werkgever (bedrijfsleven, IT) twee collega's die zoiets netto verdienden. Maar die konden dan ook echt wat. In ruil daarvoor zaten die de hele dag te geiten en te geinen, en programmeerden dan een dagje per week iets wat ze hun salaris ruimschoots waard maakte.
Een van de twee is weggekocht, de ander is te lui om te verkassen.
Zag de voorstukjes. Heb de andere seizoenen op dvd.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
Boekhouder. Soort van Phpmystyle.quote:
Daar zullen dan ook wel compromitterende beelden van zijn tijdens een verblijf in een Trump-resort.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens mij had Trump een dokter die beweerde dat hij niemand kende die fitter en gezonder was dan Trump.
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens mij had Trump een dokter die beweerde dat hij niemand kende die fitter en gezonder was dan Trump.
Er doet een filmpje de ronde met fragmenten waarin hij zich als de beste in diverse zaken verklaart. Dat zou genoeg moeten zijn om een fikse persoonlijkheidsstoornis te constateren.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik hoorde laatst dat er een mogelijkheid is om de president uit zijn ambt te ontheffen als een bepaalde hoeveelheid van zijn stafleden van mening zijn dat hij psychisch of lichamelijk ongeschikt is om het ambt te vervullen. Misschien is dat een realistischer optie dan impeachment.
Toen ik er een half jaar zat ofzo heb ik eens discreet aan de collega's gevraagd hoe dat zat met die twee kleuters. Echt hoor, enorm lawaai, als eerste smartfoons, een drone op kantoor en een dartpijltjespistool. Als ze rustig waren zaten ze een boek te lezen of een of ander computerspelletje te doen.quote:
Gaat om een RA dan neem ik aan alhoewel 75k dan nog steeds veel is voor een starter.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Boekhouder. Soort van Phpmystyle.
Het blijkt dat er weer veel vraag is naar mensen die iets doen met journaalposten.
Hm, dat klinkt wel een beetje saai.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Boekhouder. Soort van Phpmystyle.
Het blijkt dat er weer veel vraag is naar mensen die iets doen met journaalposten. (jaja, 88 fulltime vacatures die met spoed opgevuld moeten worden op een clubje van nog niet eens 400 fte).
Dat is wel irritant als ze anderen tot last zijn. Ik kan me enorm ergeren (jaja, je verwacht het niet) aan mensen die zitten te geiten terwijl ik geconcentreerd bezig ben. Meestal is dat na 30 seconden ook wel duidelijk trouwens.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen ik er een half jaar zat ofzo heb ik eens discreet aan de collega's gevraagd hoe dat zat met die twee kleuters. Echt hoor, enorm lawaai, als eerste smartfoons, een drone op kantoor en een dartpijltjespistool. Als ze rustig waren zaten ze een boek te lezen of een of ander computerspelletje te doen.
Ik ook. Pretty pretty pretty good.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag de voorstukjes. Heb de andere seizoenen op dvd.
Nee, de proctologie is een boeiende praktijk.quote:
Verkeerde quote.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, de proctologie is een boeiende praktijk.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook. Pretty pretty pretty good.
Ga dan lekker buiten spelen ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wel irritant als ze anderen tot last zijn. Ik kan me enorm ergeren (jaja, je verwacht het niet) aan mensen die zitten te geiten terwijl ik geconcentreerd bezig ben. Meestal is dat na 30 seconden ook wel duidelijk trouwens.
Het gaat om een jongen die zijn master pas over één jaar afrondt. Hij heeft zijn aanbod gekregen op basis van een stage en omdat zijn stagemeneer heel snel veel mensen nodig heeft voor de toeloop aan klanten. Volgens mij weet hij nog niet wat RA of RC is. Ik geloof ook niet dat hij heel erg met de toekomst of met automatisering bezig is.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gaat om een RA dan neem ik aan alhoewel 75k dan nog steeds veel is voor een starter.
Los van dat is 75k nu wellicht tof maar administratie is toch een sector waar veel processen geautomatiseerd worden en werkgelegenheid onder druk staat?
Het gaat niet om de hoeveelste baan, maar om hoeveel je waard bent.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:11 schreef Ryon het volgende:
Over geld gesproken: een kennis wilde net even salaris advies hebben omdat hij zijn eerste baan aangeboden had gekregen. Hij vroeg zich af of de geboden 75k bruto niet te weinig was. Duidelijk dat de economie weer aantrekt.
Het is heel kut werk. Vandaar dat ook niemand het doet en nu niemand dus ook te vinden is voor die klussen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt wel een beetje saai.
Indiërs?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is heel kut werk. Vandaar dat ook niemand het doet en nu niemand dus ook te vinden is voor die klussen.
75k voor een startersfunctie? lolquote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:11 schreef Ryon het volgende:
Asperger.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan midden in de takkeherrie gewoon ongestoord doorwerken eigenlijk. Als er ineens tien collega’s rond iemands beeldscherm opgesteld staan en er allemaal naar wijzen en lachen, blijf ik ook gewoon lekker aan m’n dingetjes doorwerken.
Oké, rain man.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan midden in de takkeherrie gewoon ongestoord doorwerken eigenlijk. Als er ineens tien collega’s rond iemands beeldscherm opgesteld staan en er allemaal naar wijzen en lachen, blijf ik ook gewoon lekker aan m’n dingetjes doorwerken.
Dat doen ze als ze jouw posts hier op FOK! teruglezen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan midden in de takkeherrie gewoon ongestoord doorwerken eigenlijk. Als er ineens tien collega’s rond iemands beeldscherm opgesteld staan en er allemaal naar wijzen en lachen, blijf ik ook gewoon lekker zitten en aan m’n dingetjes doorwerken.
Natuurlijk. Als je eenmaal patience hebt opgestart wil je ook met de volledige concentratie dat spelletje afmaken.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan midden in de takkeherrie gewoon ongestoord doorwerken eigenlijk. Als er ineens tien collega’s rond iemands beeldscherm opgesteld staan en er allemaal naar wijzen en lachen, blijf ik ook gewoon lekker zitten en aan m’n dingetjes doorwerken.
Gaat dan niet om een accountantskantoor neem ik aan? Dat soort bedragen verdien je daar vgm pas veelal als je een leidinggevende bent. Wel tof als je je niet bezig houd met dat soort dingen. Verdien nu behoorlijk maar heb toch stresa omdat ik geen idee heb hoe houdbaar dit is en of er serieuze verbetering is met een diploma door al die mensen die ik zie met een hbo of zelfs wo-diploma zonder baan.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het gaat om een jongen die zijn master pas over één jaar afrondt. Hij heeft zijn aanbod gekregen op basis van een stage en omdat zijn stagemeneer heel snel veel mensen nodig heeft voor de toeloop aan klanten. Volgens mij weet hij nog niet wat RA of RC is. Ik geloof ook niet dat hij heel erg met de toekomst of met automatisering bezig is.
Oh, wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:27 schreef Kaas- het voliënde:
Dat kan ‘ie LA zelfs nog niet wijsmaken gok ik.
Nog weinig voor de gemiddelde FOK!er.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:27 schreef Kaas- het volgende:
Wie denkt Ryon nou weer voor de gek te houden. Een student die een startersbaan van 75k wordt aangeboden in Nederland, right.
Dat kan ‘ie LA zelfs nog niet wijsmaken gok ik.
Ja, het is per uur toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Nog weinig voor de gemiddelde FOK!er.
Zelfs ik kom voor minder dan twee ton mijn nest niet uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Nog weinig voor de gemiddelde FOK!er.
Deeltijd neem ik aan.quote:
LK voor meer zelfs niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zelfs ik kom voor minder dan twee ton mijn nest niet uit.
Omtrek.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was had ik al een penis van veertig centimeter.
Natuurlijk verdien je geen 75k als starter / stagiair nadat je een cursus Phpmystyle hebt afgerond. Je mag blij zijn als je überhaupt een paar honderd euro stagevergoeding krijgt. Sterker nog: je mag blij zijn als je reiskostenvergoeding eruit weet te krijgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:27 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gaat dan niet om een accountantskantoor neem ik aan? Dat soort bedragen verdien je daar vgm pas veelal als je een leidinggevende bent. Wel tof als je je niet bezig houd met dat soort dingen. Verdien nu behoorlijk maar heb toch stresa omdat ik geen idee heb hoe houdbaar dit is en of er serieuze verbetering is met een diploma door al die mensen die ik zie met een hbo of zelfs wo-diploma zonder baan.
Hoe typ je dit allemaal joh.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Natuurlijk verdien je geen 75k als starter / stagiair nadat je een cursus Phpmystyle hebt afgerond. Je mag blij zijn als je überhaupt een paar honderd euro stagevergoeding krijgt. Sterker nog: je mag blij zijn als je reiskostenvergoeding eruit weet te krijgen.
Er is met dat aanbod iets geks aan de hand en het heeft er alle schijn van dat de beste meneer die het aanbod aan de beste student deed gewoon geen fuck verstand heeft van salarissen of dat niet interesseert. Hij blijkt zelf gezegd te hebben dat "hij er niet voor bed uit zou komen maar dat het voor een beginner wel aardig is om mee te starten". Een bedrag van 35k was voor een beginner ook aardig geweest.
Maar goed, dit gaat wel om een bedrijfje waar "dwergwerpen" oprecht een invulling is van hun vrijdagmiddagborrels.
[ afbeelding ]
Heet toetsenbord. Ik ben één van die zeldzame figuren die nog internet op de laptop en niet op de mobiel.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:40 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hoe typ je dit allemaal joh.
Zoveel karakters.
Hihiquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heet toetsenbord. Ik ben één van die zeldzame figuren die nog internet op de laptop en niet op de mobiel.
Met numpad?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heet toetsenbord. Ik ben één van die zeldzame figuren die nog internet op de laptop en niet op de mobiel.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, ExtraWaskracht denkt dat Koos SCH is.
DIkke pens heeft die Kermit.quote:
Zit Reya met z'n klompvoet in.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
DIkke pens heeft die Kermit.
Jij gaat steeds op dat soort dingen letten natuurlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
DIkke pens heeft die Kermit.
Net niet deze.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zit Reya met z'n klompvoet in.
Het zijn wel allebei journalistenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, ExtraWaskracht denkt dat Koos SCH is.
Inderdaad, ik weet ook wat mensen gaan dragen om obesitas te "verbergen".quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Jij gaat steeds op dat soort dingen letten natuurlijk.
En beide potenrammers.quote:
Van die wijde hemden?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet ook wat mensen gaan dragen om obesitas te "verbergen".
Geen cinnamon-rolls meer voor jou.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof je dat niet weet.quote:
Maagband?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En zwart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |