Dacht dat je het over het Rijk had, waar alle wo'ers starten in 10/11 (dus een startsalaris van bruto 35.7k of 42.4k per jaar). Gemeente heb ik geen ideetje van.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Euh.. De gemeentelijke schalen zijn in dat opzicht net iets anders dan die van het Rijk en kunnen zelfs per gemeente iets verschillen, hoewel de bedragen wel nagenoeg overeenkomen. Schaal negen begint bijvoorbeeld bij 2500 bruto per maand. Een bedrag dat je misschien wel bekend voor komtDe meeste wo starters zullen daar op beginnen. Schaal 11 begint bij 3348 bij de laagste periodiek. Daar hoef je ook als econometrist nog niet op te rekenen.
Kreeg een email dat een andere kandidaat betere competenties had blabla. Terwijl ik 10 jaar ervaring heb in een functie zoals deze en diegene die mij begeleide zei al; Ik kan je niks leren, je kan zo beginnen. Een kameraad van mij zei al; Misschien willen ze je niet omdat ze je niet meer kunnen kneden of je weet teveel. Zoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Vreemd, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Hoe zit dat trouwens met die vacatures van de gemeente zoals baliemedewerker? Bijvoorbeeld paspoorten uitreiken etc? Ik zie NOOIT vacatures hiervoor. Ook niet op de externe gemeente vacature site. Is dat omdat iedereen blijft plakken of?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:18 schreef Mishu het volgende:
Onbeschrijfelijk deze dag, na het ondertekenen van mijn contract een nieuw aanbod gekregen als beleidsmedewerker bij een gemeente.
MCH, ik denk dat dat is omdat het een HBO-functie ismaar waarschijnlijk gaat mijn vader volgend jaar overlijden dus ik vind het wel even prima zo
wil nu geen super stressige baan. Liever een stabiele stijgende lijn dan te vroeg uitgeblust raken/door de mand vallen.
Medewerker Burgerzaken heet dat. Heb ik ook een tijdje gedaanquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens met die vacatures van de gemeente zoals baliemedewerker? Bijvoorbeeld paspoorten uitreiken etc? Ik zie NOOIT vacatures hiervoor. Ook niet op de externe gemeente vacature site. Is dat omdat iedereen blijft plakken of?
Ik ben al een jaar aan het kijken hiervoor. Zie er nooit vacatures voorquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Medewerker Burgerzaken heet dat. Heb ik ook een tijdje gedaan
Gaat ook via een uzb tegenwoordig allemaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar aan het kijken hiervoor. Zie er nooit vacatures voor
Link?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Gaat ook via een uzb tegenwoordig allemaal.
Aantoonbare ervaring in de gemeente yoquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
https://www.indeed.nl/m/jobs?q=Medewerker+Burgerzaken
Ken je deze site? https://www.gemeentebanen.nl (of bedoelde je die met 'externe gemeente vacature site')quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens met die vacatures van de gemeente zoals baliemedewerker? Bijvoorbeeld paspoorten uitreiken etc? Ik zie NOOIT vacatures hiervoor. Ook niet op de externe gemeente vacature site. Is dat omdat iedereen blijft plakken of?
Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aantoonbare ervaring in de gemeente yo
Het kan beiden wel maar mijn voorkeur gaat uit naar de twee schrijfwijze.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:04 schreef Luco het volgende:
Als je binnen een bedrijf bent opgeklommen, hoe zet je dat dan op je CV?
Bedrijf X
- Functie A (2016-heden)
- Functie B (2014-2016)
- Functie C (2012-2014)
Of
Functie A, Bedrijf X (2016-heden)
Functie B, Bedrijf X (2014-2016)
Functie C, Bedrijf X (2014-2016)
Ik zou het eerste doen, geeft ook duidelijk weer de trouw aan je huidige werkgever.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:04 schreef Luco het volgende:
Als je binnen een bedrijf bent opgeklommen, hoe zet je dat dan op je CV?
Bedrijf X
- Functie A (2016-heden)
- Functie B (2014-2016)
- Functie C (2012-2014)
Of
Functie A, Bedrijf X (2016-heden)
Functie B, Bedrijf X (2014-2016)
Functie C, Bedrijf X (2014-2016)
Vroeger moest je daar je uitkering aanvragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aantoonbare ervaring in de gemeente yo
Ik heb 15 jaar ervaring in het werken bij gemeentes.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar aan het kijken hiervoor. Zie er nooit vacatures voor
Balen. Heb je nog meer lopen?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
Update: Weer niet. Weer in totaal 1 uur gereden voor een gesprek en bij de laatste 2 en uiteindelijk kiezen ze WEER voor diegene die toevallig al een jaar ervaring had in deze branche. Ik word hier zo moe van.
Ik heb zelf 10-12 jaar ervaring in de sales (van alles en nog wat) maar dit toevallig nog niet. Laten ze je wel tot de laatste 2 komen etc etc. ZUCHT
Afgelopen week alleen al 25 sollicitaties gedaan maar hier in de omgeving is het erg marginaal. Ze zoeken vooral monteurs, technicians etc.quote:
Volgendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |