Ik zou echt nabellen, blijkbaar hebben ze niet begrepen dat je vanaf je ouders gaat terwijl je reistijd naar het werk zelf maar heel kort en goedkoop is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:56 schreef Poepz0r het volgende:
Ontzettend over de zeik wat betreft de sollicitatie die ik gedaan heb. Ben 2 x bij dat bedrijf geweest. 1 x een gesprek en de tweede keer heb ik 4 uurtjes meegedraaid op kantoor. De jongen die mij begeleide was erg tevreden en vond dat ze mij moesten aannemen. Dit betrof een vacature waar ik vanuit huis ondersteunende werkzaamheden zou verrichten voor dit bedrijf en de eerste 3 weken zou ik op het kantoor (100 km hiervandaan) aanwezig moeten zijn wat geen probleem is aangezien mijn ouders letterlijk om de hoek wonen bij dit bedrijf en ik dan 1 dag voorafgaand aan de dagen waarop ik zou werken daar al zou zijn. Dit heb ik uiteraard ook allemaal aangegeven.
In totaal 60 euro aan OV gespendeerd en ik zou gebeld worden met negatief of positief bericht. Je raad het al ik krijg een standaard email met afwijzingNu staat er dat ik tever weg woon maar het is toch vanuit huis? Wtf is het probleem echt serieus. Ze laten je eerst 2 x voor Jan Doedel komen terwijl je aan het profiel voldoet en de collega's op kantoor allemaal een positieve indruk hebben gekregen. Gaat het nu werkelijk om die paar tientjes reiskosten? Ik snap hier geen reet van in ieder geval.
Nouja de reis vanaf mijn huis naar mijn ouders is gewoon 30 euro retour maar dat hoef ik dan dus niet dagelijks uit te geven (slechts 1 x) en dit heb ik ze verteld tijdens het eerste gesprek ook. Ik heb ze al gebeld en zou teruggebeld worden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik zou echt nabellen, blijkbaar hebben ze niet begrepen dat je vanaf je ouders gaat terwijl je reistijd naar het werk zelf maar heel kort en goedkoop is.
Vreemd, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja de reis vanaf mijn huis naar mijn ouders is gewoon 30 euro retour maar dat hoef ik dan dus niet dagelijks uit te geven (slechts 1 x) en dit heb ik ze verteld tijdens het eerste gesprek ook. Ik heb ze al gebeld en zou teruggebeld worden.
Onzin. Ik werk bij een redelijk groot IT bedrijf (2700 benelux) en er werken behoorlijk veel mensen minder dan 40 uur p/wquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 11:10 schreef Elvi het volgende:
In de ICT vragen ze vrijwel altijd om 40 uur per week maar ik vind dat teveel
Overheid, medewerker vergunningverlening.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat voor functie?
Nice, succes! Wanneer begin je? 1 november?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Overheid, medewerker vergunningverlening.
Jup, hoe raad je het?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nice, succes! Wanneer begin je? 1 november?
Gefeliciteerd!quote:
Is vast via het uzb.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:47 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Lol. Snel gedaan dan in deze arbeidsmarkt. Jaarcontract?
Ik hoor morgen meer. Misschien dat ik wel te vroeg juich haha. Ach er zal vast een cao zijn/standaard salaris voor deze functie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:47 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Lol. Snel gedaan dan in deze arbeidsmarkt. Jaarcontract?
Bruto of netto?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:24 schreef Mishu het volgende:
Ik weet inmiddels mijn salaris: ¤2100 bij 40 uur en ik werk er 36. Best prima gezien de ontwikkelingsmogelijkheden die ik zie.
Wel raar, toen ik via uzb bij het rijk ging werken kreeg ik gewoon uitbetaald volgens de loonschalen die ambtenaren krijgen. Met 1890 bruto zit je ergens in schaal 5, dat lijkt me redelijk laag.quote:
Die hanteren nagenoeg dezelfde ambtelijke schalen. Een wo starter komt binnen in schaal 9 of 10. Je verdient als starter al vrij snel vrij stevig bij een gemeente. Helaas geen winstuitkeringen, haha.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:22 schreef MCH het volgende:
Tenzij je bij een gemeente of provincie aan de slag gaat natuurlijk
Euh.. De gemeentelijke schalen zijn in dat opzicht net iets anders dan die van het Rijk en kunnen zelfs per gemeente iets verschillen, hoewel de bedragen wel nagenoeg overeenkomen. Schaal negen begint bijvoorbeeld bij 2500 bruto per maand. Een bedrag dat je misschien wel bekend voor komtquote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Wo-starters komen binnen in schaal 10 of 11, niet 9 of 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |