SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Ik was aan het zoeken naar de Fast & Loose Interpretative Dance hiervan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vindt het verdacht stil met dit liedje
Dit dusquote:
Nietquote:
Nu al zin inquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet
Oh, dan wordt het nummer hierna helemaal niks
quote:
144234431quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:32 schreef sexymofo het volgende:
1
11
21
1211
111221
312211
13112221
Wat is de volgende?
Uhmmmquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:32 schreef sexymofo het volgende:
1
11
21
1211
111221
312211
13112221
Wat is de volgende?
quote:
Ja, dat dusquote:
Geloof er maar niets vanquote:
Red Dwarfquote:
Bazenseriequote:
* knokkels is niet zo goed in cijferreeksenquote:
Eerste zin, 2e vers ookquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:41 schreef sexymofo het volgende:
1 = een
= 11
= twee een
= 21
= een 2 een 1
= 1211
= een 1 een 2 twee 1
= 111221 etc
Dat dus.quote:
Jij kent hemquote:
quote:
Ik herkende het nummer direct. Geen idee waarvan. Eventjes opslaan in Spotify.quote:
Raarrrrrrrrr...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:41 schreef sexymofo het volgende:
1 = een
= 11
= twee een
= 21
= een 2 een 1
= 1211
= een 1 een 2 twee 1
= 111221 etc
Bedankt voor het luisteren 11quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat zo zijn bed opzoeken (en vermoedt dat deze in z'n slaapkamer is te vinden)
Bedankt voor de fijne muziek, Oscar![]()
Fijne voortzetting nog en welterusten
Trustequote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat zo zijn bed opzoeken (en vermoedt dat deze in z'n slaapkamer is te vinden)
Coolquote:
U gaat ook slapen?quote:
Ja mooi he?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:00 schreef CindieY het volgende:
Die tekst in combinatie met de muziek
mafze Elfquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Stiekem nummer?quote:
Hehe mijn boven buurmanwijf wil na 23:00 stilte.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:02 schreef CindieY het volgende:
Eigenlijk zou deze op standje burenruzie moeten, maar het tijdstip...
Ik heb een veel te lief buurjochie van een jaar of 4 die mij 'de mooie buurvrouw' noemt en me kushandjes en met z'n handen uitgebeelde hartjes geeftquote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:04 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Hehe mijn boven buurmanwijf wil na 23:00 stilte.
Ben ik meestal lief, maar soms werkt het niet.
Klef rotkindquote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een veel te lief buurjochie van een jaar of 4 die mij 'de mooie buurvrouw' noemt en me kushandjes en met z'n handen uitgebeelde hartjes geeft
* knokkels heeft direct boven, beneden en links vannum geen burenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:04 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Hehe mijn boven buurmanwijf wil na 23:00 stilte.
Ben ik meestal lief, maar soms werkt het niet.
kleine charmeur zeg, nu al achter oudere dames aanquote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een veel te lief buurjochie van een jaar of 4 die mij 'de mooie buurvrouw' noemt en me kushandjes en met z'n handen uitgebeelde hartjes geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Die snapt hetquote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
kleine charmeur zeg, nu al achter oudere dames aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meningen zijn verdeeld, lees ikquote:
I reject reality and substitute my own
Moet je wel de goeie soort hebben, anders loop je alsnog te stuiteren in bed met teveel energiequote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:08 schreef sexymofo het volgende:
Maar die gast slaapt ook moeilijk.
Zijn tip, rook een jointje en je slaapt wel.
doei MeMoquote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, ik schakel over naar Spotify![]()
tot 'n volgende keer
Bedankt voor het luisteren MeMoquote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, ik schakel over naar Spotify![]()
tot 'n volgende keer
Truste ok!quote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:11 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Bedankt voor het draaien Oscar
No problem!quote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja thanks voor de plaatjes Oscar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |