SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ook blij dat hij weer meedoet.quote:
Het is wel erg veel net niet dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:28 schreef Oldground het volgende:
Verdedigend wegwerken is ook matig hoor. Steeds van die lage, makkelijk te onderscheppen balletjes.
Ja, al is het soms ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wel erg veel net niet dit seizoen.
Hij kreeg wel een duwtje in de rug waardoor hij niet bij de bal kwam. Maar was vrij licht en het was al een kansloze situatie, daarom werd ie niet gegeven denk ik.quote:
Die goal ontstond door domme middenvelders en boeet hoor. Verdediging kan daar nike tegen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Poeh, razendvlugge aanval hebben ze. Vooral tegen onze lompe verdediging natuurlijk
Wie dan? Larsson zou ik deze wedstrijd niet op het middenveld poseren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou wel eens een creatieve middenvelder op de plek van Vilhena willen zien.
Die pass was subliem, soms moet je de middenvelder in kwestie ook een pluim geven, die pass was echt perfect.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die goal ontstond door domme middenvelders en boeet hoor. Verdediging kan daar nike tegen.
Vind ik ook, als die bal iets zachter of harder is had hij makkelijk verdedigd kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:37 schreef govie het volgende:
[..]
Die pass was subliem, soms moet je de middenvelder in kwestie ook een pluim geven, die pass was echt perfect.
Nieuwkoop weer eens misschien de rest is ook allemaal Powerhouse.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wie dan? Larsson zou ik deze wedstrijd niet op het middenveld poseren.
Maar dom balverlies gaat er aan vooraf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:37 schreef govie het volgende:
[..]
Die pass was subliem, soms moet je de middenvelder in kwestie ook een pluim geven, die pass was echt perfect.
Nieuwkoop is toch ook geen creatieve middenvelder johquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nieuwkoop weer eens misschien de rest is ook allemaal Powerhouse.
Toen hij vorig jaar op de plek van Tony speelde gaf hij een paar mooie passes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nieuwkoop is toch ook geen creatieve middenvelder joh
Ik zit ook vrij rustig met Svenniequote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Vind Van Beek toch wel prima spelen hoor. Beetje onorthodox af en toe, maar het werkt
Doet het beter dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Vind Van Beek toch wel prima spelen hoor. Beetje onorthodox af en toe, maar het werkt
Heb je hem weer wat is de ruststand in Eindhoven?quote:
Ben altijd al #teamsven geweest, vind hem een hele degelijke verdediger zonder fratsen en dat zie ik graag. Gewoon de schijn een beetje tegen vanwege die eigen kools, maar volgens mij kon hij er maar aan eentje ECHT iets doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:44 schreef Oldground het volgende:
[..]
Doet het beter dan ik had verwacht.
Gustafson volgend jaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou wel eens een creatieve middenvelder op de plek van Vilhena willen zien.
Hoe doet hij het bij Roda ?quote:
Eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:45 schreef Oldground het volgende:
Nog even een lekker biertje pakken voor de tweede helft.
Spelers van het type creatieve middenvelder lijken wel bijna uitgestorven.quote:
Komkom, beetje kritiek mag best.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je hem weer wat is de ruststand in Eindhoven?
Niet meer dan aardig helaas. Soms zie je dat ie het wel kan, maar hij blijft die kronkel in zijn kop hebben.quote:
Geen winstquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:57 schreef Merkie het volgende:
Hebben we nou straks 1x winst in 9 wedstrijden ofzo?
Hij is gewoon een beetje lomp haha.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben altijd al #teamsven geweest, vind hem een hele degelijke verdediger zonder fratsen en dat zie ik graag. Gewoon de schijn een beetje tegen vanwege die eigen kools, maar volgens mij kon hij er maar aan eentje ECHT iets doen.
13-09 Feyenoord - Manchester City (0-4)quote:
Crisis?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
13-09 Feyenoord - Manchester City (0-4)
17-09 PSV - Feyenoord (0-1)
20-09 Feyenoord - ADO Den Haag (2-0)
23-09 Feyenoord - NAC (0-2)
26-09 Napoli - Feyenoord (3-1)
01-10 AZ - Feyenoord (0-4)
14-10 Feyenoord - PEC Zwolle (0-0)
17-10 Feyenoord - Shakhtar Donetsk (?)
Niet al te best rijtje.
Dat is waar. Maken ze het ook eens mee om tegen moeilijkere tegenstanders als Ajaxckz te spelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:02 schreef govie het volgende:
Je moet het gewoon zien als een aanloop naar volgend jaar, die gasten leren hartstikke veel van dit soort wedstrijden. Ik kan het verlies wel laaien zolang er nog geen competititie bestaat van topclubs uit kleinere landen.
Sinds hij naar de kapper is geweest, is hij echt minder,quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:04 schreef Qarrad het volgende:
Vilhena speelt echt ongelooflijk slecht...
eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:04 schreef Qarrad het volgende:
Dat is niet zo gek, zijn manier van voetballen is ook alleen geschikt voor tegenstanders van het niveau PEC.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:04 schreef Qarrad het volgende:
Misschien moet er inderdaad wel een soort nieuwe Anglo-Scottisch cup komen voor De Lage Landen. Europese plekken zullen verder slinken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:02 schreef govie het volgende:
Je moet het gewoon zien als een aanloop naar volgend jaar, die gasten leren hartstikke veel van dit soort wedstrijden. Ik kan het verlies wel laaien zolang er nog geen competititie bestaat van topclubs uit kleinere landen.
CrisisGodquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
13-09 Feyenoord - Manchester City (0-4)
17-09 PSV - Feyenoord (0-1)
20-09 Feyenoord - ADO Den Haag (2-0)
23-09 Feyenoord - NAC (0-2)
26-09 Napoli - Feyenoord (3-1)
01-10 AZ - Feyenoord (0-4)
14-10 Feyenoord - PEC Zwolle (0-0)
17-10 Feyenoord - Shakhtar Donetsk (?)
Niet al te best rijtje.
Dit is toch een gemis aan basistechniek...quote:
Nee, is niet in vorm, heeft nog maar weinig goeds gedaan dit seizoen, komt wel terug.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit is toch een gemis aan basistechniek...
Inderdaad. Of schottechniek, wat ook ontbreekt in Nederland.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit is toch een gemis aan basistechniek...
Dat bedoel ik. Schieten is toch basis?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:11 schreef Oldground het volgende:
[..]
Inderdaad. Of schottechniek, wat ook ontbreekt in Nederland.
Zeker. Hier alleen ondergeschikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Schieten is toch basis?
Knjbquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer als onze spelers met het Nederlands elftal meegaan komen ze uitvorm terug nu Tony vorige jaar Berghuis een poosje.
Realistisch denken heet dat. De realiteit is dat iedereen harry van raaij verguisde voor zijn pitch over een topcompetitie van topclubs uit de kleinere competities. Nu zitten we te kijken met kankerbegrotingen waar je niks mee kunt. Zodra er meer inkomsten zijn uit een vervangende competitie ipv de eredivisie, dan krijg je ook dat jeugdige en topspelers langer willen blijven en kan je beter mee in de eurocups.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:07 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond het vooral jammer dat Feyenoord de CL niet serieus neemt.
Vooraf roepen dat winst tegen Ajax belangrijker is, is geen goed signaal.
Hoe kun je dat nu zeggen. Het heupschot van Babel bewijst het tegend...oh wacht, dat was een andere speler die het verkeerd had aangeleerd en blijkbaar een hele jeugdopleiding doorkwam zonder dat dit gecorrigeerd werd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:11 schreef Oldground het volgende:
[..]
Inderdaad. Of schottechniek, wat ook ontbreekt in Nederland.
Het is de schuld van de KNVBquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer als onze spelers met het Nederlands elftal meegaan komen ze uitvorm terug nu Tony vorige jaar Berghuis een poosje.
Hoezo, staan er teveel drinkflesjes bij de dugout? Of hangen er journalisten rond die dood moeten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
We missen een type Collin Kazim Richards.
Wehehe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoezo, staan er teveel drinkflesjes bij de dugout? Of hangen er journalisten rond die dood moeten?
Ten eerste is Babel al jarenlang weg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen. Het heupschot van Babel bewijst het tegend...oh wacht, dat was een andere speler die het verkeerd had aangeleerd en blijkbaar een hele jeugdopleiding doorkwam zonder dat dit gecorrigeerd werd.
Gewoon een groot complot van Blind en Advocaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee straalt gewoon negativiteit van uitquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon een groot complot van Blind en Advocaat.
Ik geef je gelijk hoor. Ik bedoelde te illustreren dat dit al langer speelt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:16 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ten eerste is Babel al jarenlang weg.
Kijk eens naar jeugdspelers als Boëtius, Vilhena of alle anderen van de afgelopen jaren. Hadden allemaal een erg matige schottechniek.
Hahaha ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:19 schreef Almerian het volgende:
Ah, ik zie het al we gaan ook met toen man spelen zo dat het eerlijk blijft.
Scheidsrechter tot nu toe ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die keeper van shaktar is beter dan welke Eredivisie keeper dan ook.
Niets op aan te merken.quote:
Fifa-scouting.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:16 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ten eerste is Babel al jarenlang weg.
Kijk eens naar jeugdspelers als Boëtius, Vilhena of alle anderen van de afgelopen jaren. Hadden allemaal een erg matige schottechniek.
Doodnormale wissel, zij halen een spits eraf voor een verdediger en als je de laatste minuten de bal voor de goal wilt gooien moet er wel iemand staan met lengte, en dat was voor Kramer erin kwam niemand.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Gio met die harlekijn wil bereiken
Doodnormaal, behalve dan dat het Kramer is.Kan je nog beter van Beek in de spits zetten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doodnormale wissel, zij halen een spits eraf voor een verdediger en als je de laatste minuten de bal voor de goal wilt gooien moet er wel iemand staan met lengte, en dat was voor Kramer erin kwam niemand.
Ja, die speler die je juist even wilt laten rusten met zoveel minuten na anderhalf jaar helemaal niets laat je dan voorin duels uitvechten. Oke.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:24 schreef Almerian het volgende:
[..]
Doodnormaal, behalve dan dat het Kramer is.Kan je nog beter van Beek in de spits zetten.
Shakhtar speelt 6-3-0.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:26 schreef thedeedster het volgende:
Hebben ze wel door dat ze een man meer hebben?
Dan heb je dus begrepen hoe ik Kramer inschat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die speler die je juist even wilt laten rusten met zoveel minuten na anderhalf jaar helemaal niets laat je dan voorin duels uitvechten. Oke.
Speed >80quote:
Dan heb jij dus niet begrepen hoe achterlijk het is dat te willen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:29 schreef Almerian het volgende:
[..]
Dan heb je dus begrepen hoe ik Kramer inschat.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Kramer is de slechtste pinchhitter ooit.
Jones gaf nog het goede voorbeeld met dat cadeautje in de eerste helft, maar deze keeper heeft die hint niet begrepen helaas...quote:
Ah op die fluit. Eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Speed >80
Agility >80
En de rest doet er niet toe. Krijg tenminste voor de jeugdspelers een beetje die indruk. Allemaal vlotte dribbelaars.
Ik zeg 4, 3 tegen Napoli thuis en 1 Shaktar uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:37 schreef Wicky15 het volgende:
Zonde. Had je niet hoeven verliezen dit.
Maar we gaan dus eindigen op 0 punten.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg 4, 3 tegen Napoli thuis en 1 Shaktar uit.
Hahahaha,quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah ik denk dat we nog 1 punt pakken. Dit was de kans op meer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
geloof ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Totaal geen enkele reden om te geloven dat er nog punten gehaald worden. Dat had hier gemoeten. Napoli maakt uit of thuis qua kwaliteitsverhouding geen enkel verschil.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een keeper die loopt te grabbelen helpt ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:41 schreef Dekatria het volgende:
Onnodig dit. Gebrek aan effectiviteit breekt je op.
Dat vond ik nog wel ergerquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Beetje een miniflashback naar Dynamo Kiev
Ben je weer dronkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets dat niet in de lijn der verwachting lag. Het is leuk weer eens mee te mogen doen met de CL. Maar tegelijkertijd weet je datquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nou jongens! Op de helft! Hoe bevalt de CL tot nu toe?
Ditquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niets dat niet in de lijn der verwachting lag. Het is leuk weer eens mee te mogen doen met de CL. Maar tegelijkertijd weet je dat
je er geen klote te zoeken hebt.
Nu maar hopen dat die laatste drie wedstrijden niet al te pijnlijk worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niets dat niet in de lijn der verwachting lag. Het is leuk weer eens mee te mogen doen met de CL. Maar tegelijkertijd weet je dat
je er geen klote te zoeken hebt.
Effe weer onderuit tegen Ajax a.s weekend. Dat is veel vervelender dan dit imo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die laatste drie wedstrijden niet al te pijnlijk worden.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:49 schreef klaasweetalles het volgende:
er zitten toch een hoop jonge spelers in deze ploeg van Feyenoord
Hier worden ze gewoon beter van
het tempo ligt gewoon 2 x zo hoger dan 30 wedstrijden in de nederlandse competitie.....
Effectiviteit, maar ook andere kwaliteiten zijn totaal afwezig in deze selectie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:41 schreef Dekatria het volgende:
Onnodig dit. Gebrek aan effectiviteit breekt je op.
hoe kom je daar nu weer bijquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Effe weer onderuit tegen Ajax a.s weekend. Dat is veel vervelender dan dit imo.
Daar heb ik ook niet zo veel vertrouwen in inderdaad. Wat een klote-seizoen tot nu toe. Sommige spelers gaan echt door een ondergrens die ik vorig jaar niet heb gezien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Effe weer onderuit tegen Ajax a.s weekend. Dat is veel vervelender dan dit imo.
Niet alleen dat. Het zit nu vooral tegen waar het vorig jaar vooral mee zatquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niet zo veel vertrouwen in inderdaad. Wat een klote-seizoen tot nu toe. Sommige spelers gaan echt door een ondergrens die ik vorig jaar niet heb gezien.
Mwah, wat zat er nu erg tegen dan? Qua blessures misschien, maar voor de rest valt dat wel mee geloof ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Het zit nu vooral tegen waar het vorig jaar vooral mee zat
+ Larsson die tot nu toe nog 0,0 laat zienquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niet zo veel vertrouwen in inderdaad. Wat een klote-seizoen tot nu toe. Sommige spelers gaan echt door een ondergrens die ik vorig jaar niet heb gezien.
Ah ja, laten we er weer één speler uitpakken om te benoemen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+ Larsson die tot nu toe nog 0,0 laat zien
En dan bedoel ik uiteraard vooral Vilhena. Wtf, zeg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ik snap de teleurstelling niet zo goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Het zit nu vooral tegen waar het vorig jaar vooral mee zat
Jij vind Larsson zijn prijskaartje waarmaken tot nu toe?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, laten we er weer één speler uitpakken om te benoemen.
Echt niemand was vandaag bijzonder goed, behalve Berghuis de eerste helft misschien. Maar ook die gaf bijzonder veel weg.
Jezus man jij lult ook elke keer wat anders.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik snap de teleurstelling niet zo goed
iedereen wist van te voren dat deze poule te zwaar voor feyenoord zijn zijn
het zijn gewoon 3 ijzersterke ploegen in hun nationale competities en europees gewoon kanshebbers om ver te te komen
Afgelopen zaterdag vergeten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik snap de teleurstelling niet zo goed
denk je nou echt dat kuyt enig verschil had gemaaktquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:56 schreef Henrys het volgende:
Ook geen speler als Kuyt die team even uit een dal trekt als het nodig is. Totaal geen mentale weerbaarheid
Nee, maar ook Toornstra, Jorgensen (door blessure met name), Vilhena en Jones maken nog een bijzonder zwakke indruk deze periode bijvoorbeeld. Dan vind ik het nogal onzinnig om te wijzen naar Larsson die ook nog eens amper in de basis heeft gestaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind Larsson zijn prijskaartje waarmaken tot nu toe?
Aldus Klaas die een zege voorspelde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
denk je nou echt dat kuyt enig verschil had gemaakt![]()
dit zijn gewoon ploegen die gewoon voor tientallen miljoenen spelers halen uit heel de wereld
wees gewoon realistische
Hij heeft het dan ook over spelers die vorig seizoen al in de selectie zaten. Dat ik Larsson daar als extraatje bij noem is dan zo gek niet. Maar hij is niet de enige die nog niet op niveau is nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar ook Toornstra, Jorgensen (door blessure met name), Vilhena en Jones maken nog een bijzonder zwakke indruk deze periode. Dan vind ik het nogal onzinnig om te wijzen naar Larsson die ook nog eens amper in de basis heeft gestaan.
alles is mogelijk in voetbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aldus Klaas die een zege voorspelde.
Had evengoed gekund als het balletje de andere kant op had gerold.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aldus Klaas die een zege voorspelde.
Nee Shaktar was juist vreselijk matig en nog winnen ze simpel. Zegt genoeg. Alleen Fred, Bernard en Taison balden heerlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles is mogelijk in voetbal
niet dat sjaktar nou feyenoord van de mat heeft gespeeld
ze hebben 2 goede aanvallen gehad......dat is voldoende voor dergelijke ploegen
zoveel heeft sjaktar nou niet laten zien
Dat idee had ik geen moment. Zelfs met 11-10 niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had evengoed gekund als het balletje de andere kant op had gerold.
Et is niet of je vandaag helemaal weggespeeld werd zoals tegen City
Nou meid, fijn dat je dat effe komt melden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat idee had ik geen moment. Zelfs met 11-10 niet.
ik weet niet wat ajax en psv supporters hier nou lopen te zeiken terwijl psv en ajax echt door 3e rangs ploegen uit europa zijn uitgeschakeldquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Shaktar was juist vreselijk matig en nog winnen ze simpel. Zegt genoeg. Alleen Fred, Bernard en Taison balden heerlijk
Oke Typisch. Weer genoten van Vilhena?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou meid, fijn dat je dat effe komt melden.
Nee, die was niet best.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke Typisch. Weer genoten van Vilhena?
Boëtius is gewoon echt een te groot watje voor dit niveau. Geen schande, maar wel bijzonder vervelend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:06 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb mij vooral geërgerd aan Boetius, deed echt niets goed vandaag. Gaat om de haverklap liggen ook als er meer uit te halen valt.
Verder krijg je gewoon weer een masterclass topvoetbal. Zij twee kansen, twee goals. Als je dan de kansen van Vilhena en Boetius er naast zet dan zie je genoeg klasseverschil. De hoop vooraf is leuk, maar objectief bekeken zijn we ook veruit de minste van deze poule.
Verder wel knap van Nieuwkoop en Van Beek dar ze er gewoon staan na zo lange blessure. Zelfde geldt voor St. Juste, Amrabat en Haps die er ook gewoon meteen staan.
ik vind het allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boëtius is gewoon echt een te groot watje voor dit niveau. Geen schande, maar wel bijzonder vervelend.
Punt is dat je voetballers gewoon te ver moeten gaan om een kans te creeeren. We kregen alleen maar kansen als de spelers er met 110% op klapte, dat kun je niet een hele wedstrijd natuurlijk. Paar spelertjes van Shakhtar spelen solo 3 man van Feyenoord weg, zo’n speler hebben we gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had evengoed gekund als het balletje de andere kant op had gerold.
Et is niet of je vandaag helemaal weggespeeld werd zoals tegen City
Eens, allemaal zo zonder overtuiging. Lijkt nog steeds een pupil als je hem ziet voetballen. Begint steeds weer meer te lijken op de speler zoals hij vertrok bij ons..quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boëtius is gewoon echt een te groot watje voor dit niveau. Geen schande, maar wel bijzonder vervelend.
Boeitius doet het alleen aan het begin goed bij clubs, daarna voelt hij die druk niet meer en zakt hij inquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:06 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb mij vooral geërgerd aan Boetius, deed echt niets goed vandaag. Gaat om de haverklap liggen ook als er meer uit te halen valt.
Verder krijg je gewoon weer een masterclass topvoetbal. Zij twee kansen, twee goals. Als je dan de kansen van Vilhena en Boetius er naast zet dan zie je genoeg klasseverschil. De hoop vooraf is leuk, maar objectief bekeken zijn we ook veruit de minste van deze poule.
Verder wel knap van Nieuwkoop en Van Beek dar ze er gewoon staan na zo lange blessure. Zelfde geldt voor St. Juste, Amrabat en Haps die er ook gewoon meteen staan.
Je bedoelt net als toen we 7 wedstrijden op rij verloren?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:56 schreef Henrys het volgende:
Ook geen speler als Kuyt die team even uit een dal trekt als het nodig is.Totaal geen mentale weerbaarheid
Vooral het verschil in techniek is schrijdend. Ook al zet je hen onder druk is nog steeds de aanname en pass goed, bij ons schieten die ballen alle kanten op. Daarnaast die middenvelders, die hebben de bal gewoon aan een touwtje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Punt is dat je voetballers gewoon te ver moeten gaan om een kans te creeeren. We kregen alleen maar kansen als de spelers er met 110% op klapte, dat kun je niet een hele wedstrijd natuurlijk. Paar spelertjes van Shakhtar spelen solo 3 man van Feyenoord weg, zo’n speler hebben we gewoon niet.
Juist dát is het verschil. Buiten dat had je gewoonweg recht op 1 of 3 punten, zuur dat je niets hebt.
zijn topspelers uit brazilie, dan ben je inderdaad kansloos op het middenveldquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vooral het verschil in techniek is schrijdend. Ook al zet je hen onder druk is nog steeds de aanname en pass goed, bij ons schieten die ballen alle kanten op. Daarnaast die middenvelders, die hebben de bal gewoon aan een touwtje.
Dan heb je niet gekeken, als je geen moment het idee had dat er iets te halen viel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat idee had ik geen moment. Zelfs met 11-10 niet.
Na de 1-2 dacht jij dat nog steeds? Alleen eerste kwartier vond ik wel aardig. Daarna was het wel uit met de pret.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je niet gekeken, als je geen moment het idee had dat er iets te halen viel.
Er zijn meer kansen op de 2-2 geweest dan op de 1-3.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Na de 1-2 dacht jij dat nog steeds? Alleen eerste kwartier vond ik wel aardig. Daarna was het wel uit met de pret.
Idd. Feyenoord spelers moeten op hun tenen lopen om bij vlagen mee te kunnen en voor de tegenstander is dat het normale niveau en snelheid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Punt is dat je voetballers gewoon te ver moeten gaan om een kans te creeeren. We kregen alleen maar kansen als de spelers er met 110% op klapte, dat kun je niet een hele wedstrijd natuurlijk. Paar spelertjes van Shakhtar spelen solo 3 man van Feyenoord weg, zo’n speler hebben we gewoon niet.
Juist dát is het verschil. Buiten dat had je gewoonweg recht op 1 of 3 punten, zuur dat je niets hebt.
Vilhenaquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn meer kansen op de 2-2 geweest dan op de 1-3.
Larsson(?) die mispeerde was gewoon een 100% en zo waren er nog wat.
Vilhena met 1 schot waar hun nog 2 x letterlijk een 100% kans hadden. Waar een een overstap deed en de ander hem overschoot. Het verschil qua techniek was zo groot.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn meer kansen op de 2-2 geweest dan op de 1-3.
Larsson(?) die mispeerde was gewoon een 100% en zo waren er nog wat.
Dat van even goed is niet helemaal het geval denk ik. Qua veldspel oogt en is dat misschien zo, maar qua kansen heeft zo'n team er gewoon nog steeds minder nodig en blijft het een beter team. Het zijn de doelpunten die tellen uiteindelijk. #opendeurquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is wel zo dat Feyenoord veel dieper ging. 120%. Maar resultaat was wel dat ze gewoon even goed waren. Eersre kwartier zelfs (veel) beter.
Het begint en eindigt gewoon met geld. Je kunt opleiden wat je wilt maar het hoogst haalbare is wat Ajax de laatste jaren nog wel eens is gelukt in de CL en dan moet alles meezitten. Dan kun je jezelf nog wel wijsmaken dat je een beetje meekan zoals zij graag doen, maar ook dat is jezelf voor de gek houden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:25 schreef Haringkop het volgende:
Eerlijk gezegd had ik oo niet heel meer geloof in die 2-2 ook niet na die rode kaart. Het werd allemaal kansloze lange ballen spelen naar voren.
Als je echt nog stappen wil zetten moet op zoek naar andere middenvelders, maar goed die komen niet zomaar naar Nederland (dus zal je
daar de nadruk op moeten leggen in de opleiding).
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het begint en eindigt gewoon met geld. Je kunt opleiden wat je wilt maar het hoogst haalbare is wat Ajax de laatste jaren nog wel eens is gelukt in de CL en dan moet alles meezitten. Dan kun je jezelf nog wel wijsmaken dat je een beetje meekan zoals zij graag doen, maar ook dat is jezelf voor de gek houden.
De enige oplossing lijkt mij de competitie versterken met Belgische clubs om tot het niveau van een Ligue 1 oid te komen.
Nieuwkoop lijkt me de vaste rechtsback vanaf nu. Amrabat kan je in huidige prima vorm eigenlijk niet op de bank zetten. Dus ben benieuwd of Toornstra of Vilhena het kind van de rekening wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:33 schreef Maastoren het volgende:
Oppleuren met VIlhena. Heeft sinds de zomerstop werkelijk nog geen 1 fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
Door de competitie samen te voegen met wat Belgen ga je toch ook niet heel veel meer geld genereren?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het begint en eindigt gewoon met geld. Je kunt opleiden wat je wilt maar het hoogst haalbare is wat Ajax de laatste jaren nog wel eens is gelukt in de CL en dan moet alles meezitten. Dan kun je jezelf nog wel wijsmaken dat je een beetje meekan zoals zij graag doen, maar ook dat is jezelf voor de gek houden.
De enige oplossing lijkt mij de competitie versterken met Belgische clubs om tot het niveau van een Ligue 1 oid te komen.
Spelen allebei sinds de zomerstop dramatisch. Lood om oud ijzer ofzoiets. Ik denk dat Vilhena beter kan dan dat hij nu doet. Toornstra niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nieuwkoop lijkt me de vaste rechtsback vanaf nu. Amrabat kan je in huidige prima vorm eigenlijk niet op de bank zetten. Dus ben benieuwd of Toornstra of Vilhena het kind van de rekening wordt.
Waarom niet? Niet van het niveau Spanje en Engeland, maar het zal er wel op verbeteren lijkt me.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Door de competitie samen te voegen met wat Belgen ga je toch ook niet heel veel meer geld genereren?
Ok en dan 14 miljoen voor zon type Neres betalen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Die aanvoerder van sjaktar is echt een toppertje met zijn 2 goals
je hoeft maar 1 zo een speler te hebben die alles op zijn kop kan gooien in een wedstrijd
het wordt tijd dat van geel is een echte creative middenvelder gaat halen...liefs uit zuid amerika ...een brazilaan ofzo
hoeveel keer heb je dit al gepost mafklapperquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:39 schreef Befbekje het volgende:
Het is te hopen dat Feyenoord een goede vervanger voor Jørgensen haalt als 'ie in de winterstop is vertrokken naar Real Betis, want zonder een degelijke spits gaat Feyenoord het de rest van het seizoen nog héél zwaar krijgen..
neres??quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok en dan 14 miljoen voor zon type Neres betalen.
Op basis van wat? Wie geeft een fuck om Belgische en Nederlandse clubs behalve eigen aanhang?Is toch totaal niet interessant voor commercie ed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet van het niveau Spanje en Engeland, maar het zal er wel op verbeteren lijkt me.
het is inderdaad grote onzinquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Op basis van wat? Wie geeft een fuck om Belgische en Nederlandse clubs behalve eigen aanhang?Is toch totaal niet interessant voor commercie ed.
Je weet gewoon dat je kwalitatief gewoon minder bent dan bijna alles wat je tegenkomt in Europa. Enige wat je moet hebben is geloof, doorzettingsvermogen en een beetje geluk. Vaak eindigen Nederlandse teams aan de verkeerde kant van de streep in Europese wedstrijden. Je zag met Ajax vorig jaar tegen Schalke en Lyon dat het juist net de andere kant op kan vallen. Bij ons valt het vandaag en 2 weken terug jammer genoeg verkeerd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tuurlijk uiteindelijk bepaalt het budget waar je staat. Maar het is wel schrijnend om te zien dat bij ons, maar ook bij Ajax en PSV amper (NLse) rondlopen met een beetje technische bagage.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens, veel belangrijker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat je kwalitatief gewoon minder bent dan bijna alles wat je tegenkomt in Europa. Enige wat je moet hebben is geloof, doorzettingsvermogen en een beetje geluk. Vaak eindigen Nederlandse teams aan de verkeerde kant van de streep in Europese wedstrijden. Je zag met Ajax vorig jaar tegen Schalke en Lyon dat het juist net de andere kant op kan vallen. Bij ons valt het vandaag en 2 weken terug jammer genoeg verkeerd.
Jammer, op naar de klassieker en die winnen. Die verliezen doet een stuk meer pijn, de CL was een leuk toetje maar al compleet opgefucked door die loting.
Allebei aubquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nieuwkoop lijkt me de vaste rechtsback vanaf nu. Amrabat kan je in huidige prima vorm eigenlijk niet op de bank zetten. Dus ben benieuwd of Toornstra of Vilhena het kind van de rekening wordt.
gisteren was het nog: als we winnen en man city ook dan kan alles nog!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is inderdaad grote onzin
ik weet niet of sommige weles een belgische wedstrijd hebben gezien...maar in belgie geven ze dus echt geen fuck om mooi voetbal....het is gewoon harken en nog is harken....
nederland heeft er echt geen baat bij om daarmee samen te gaan....
90 procent van de belgische clubs stelt echt geen fuk voor.
Samenvoegen van de Nederlandse em Belgische competities heb je een afzetmarkt van circa 30miljoen mensen qua potentie kijkers/volgers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:56 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk uiteindelijk bepaalt het budget waar je staat. Maar het is wel schrijnend om te zien dat bij ons, maar ook bij Ajax en PSV amper (NLse) rondlopen met een beetje technische bagage.
Ik ben het wel met je eens dat uiteindelijk een samenvoegende competitie er voor zorgt dat spelers zich weer iets beter kunnen wapenen tegen het internationale geweld.
lolquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:48 schreef Keyos het volgende:
, bij Napels kun je met een beetje geluk een punt pakken
Jouw topic in klb laatst over Feyenoord was van een behoorlijk Calimero-niveauquote:
alles is mogelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2017 01:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gisteren was het nog: als we winnen en man city ook dan kan alles nog!!!!
En nu?
Gewoon een gemiddelde CL loting als je geen beschermde status hebt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 08:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft met de middelen ze heeft gewoon een goede wedstrijd gespeeld.
ook al zou je gisteren nog een middenvelder hebben gehad die technische op het zelfde nivo als sjaktar had gezeten dan had je die wedstrijd nog kunnen verliezen.
Dit is gewoon de grootste kut poule die Feyenoord had kunnen treffen.
Nou, je had ook Real Madrid / Bayern kunnen loten in plaats van Shaktar, dat was wel weer een niveautje vervelender geworden.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 08:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee, dit is een zware CL loting. Drie ploegen die modern voetbal spelen en zwaar in vorm zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 08:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon een gemiddelde CL loting als je geen beschermde status hebt.
ik hoorde het Aad gisteren 10 keer zeggen, modern voetbal.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 09:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dit is een zware CL loting. Drie ploegen die modern voetbal spelen en zwaar in vorm zijn.
Al 4x op rij hoor.quote:
Ja, nadat hij met Kramer ging spelen wist je dat het niet meer zou lukken. Die verdedigers breng je dan in hun kracht en Kramer kan aardig koppen, maar alleen als hij volledig vrij gelaten wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:25 schreef Haringkop het volgende:
Eerlijk gezegd had ik oo niet heel meer geloof in die 2-2 ook niet na die rode kaart. Het werd allemaal kansloze lange ballen spelen naar voren.
Als je echt nog stappen wil zetten moet op zoek naar andere middenvelders, maar goed die komen niet zomaar naar Nederland (dus zal je
daar de nadruk op moeten leggen in de opleiding).
Hef jezelf op. Niemand neemt je serieus.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 08:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ook al zou je gisteren nog een middenvelder hebben gehad die technische op het zelfde nivo als sjaktar had gezeten dan had je die wedstrijd nog kunnen verliezen.
Vorm is zo'n nietszeggende term. En modern voetbal, mag het in de CL? Dit is gewoon het niveau waarop je acteert. Je kan een keer mazzel hebben met een Celtic in je poule maar dat is het wel zo'n beetje. Iedere Nederlandse club is op dit moment een paar maatjes te klein.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 09:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dit is een zware CL loting. Drie ploegen die modern voetbal spelen en zwaar in vorm zijn.
Vorm een nietszeggende term? City heerst in de PL, Napoli heerst in de Serie A, Shakhtar heerst in Oekraïne (quote:Op woensdag 18 oktober 2017 09:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Vorm is zo'n nietszeggende term. En modern voetbal, mag het in de CL? Dit is gewoon het niveau waarop je acteert. Je kan een keer mazzel hebben met een Celtic in je poule maar dat is het wel zo'n beetje. Iedere Nederlandse club is op dit moment een paar maatjes te klein.
Was echt erger-factor nummer 1 gisteren. Mist al een levensgrote kans, verspeelde de bal steeds en verloor echt elk duel. Echt zorgelijk voor iemand als hem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:33 schreef Maastoren het volgende:
Oppleuren met VIlhena. Heeft sinds de zomerstop werkelijk nog geen 1 fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
Zeker zorgelijk, want duelkracht is/was zijn sterkste punt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 09:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Was echt erger-factor nummer 1 gisteren. Mist al een levensgrote kans, verspeelde de bal steeds en verloor echt elk duel. Echt zorgelijk voor iemand als hem.
Kap toch eens met je onzin man. Er zijn wel 3 zwaardere poules deze editie. Jankbalquote:Op woensdag 18 oktober 2017 08:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond Boëtius ook heel teleurstellend, nog steeds een bange speler.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 09:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Was echt erger-factor nummer 1 gisteren. Mist al een levensgrote kans, verspeelde de bal steeds en verloor echt elk duel. Echt zorgelijk voor iemand als hem.
Welke dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 09:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kap toch eens met je onzin man. Er zijn wel 3 zwaardere poules deze editie. Jankbal
Gaat niet alleen om de zwaarte maar ook om het feit dat het niet de meest interessante wedstrijden zijn. Ik ga er liever 3x af met een loting Real, Dortmund, Liverpool dan tegen Oekraïne, Napels en City.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 09:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kap toch eens met je onzin man. Er zijn wel 3 zwaardere poules deze editie. Jankbal
Ja, hij komt ook veel kracht tekort. Tijdens dit soort wedstrijden merk je het verschil met Elia wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Boëtius ook heel teleurstellend, nog steeds een bange speler.
Alleen City is wereldtop. Rest is toch niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral die van Real. Andere vind ik niet veel moeilijker.
Napoli is wereldtop. Of vind je Juve ook geen wereldtop.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen City is wereldtop. Rest is toch niet zo bijzonder.
Nietszeggend misschien niet, meer ongrijpbaar.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 09:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vorm een nietszeggende term? City heerst in de PL, Napoli heerst in de Serie A, Shakhtar heerst in Oekraïne (). Ben het met je eens dat je dat kan verwachten in de CL, maar ik vind het wel een zware loting, hoewel je inderdaad ipv Shakhtar ook Bayern of Real had kunnen loten, maar dat terzijde.
Nu niet meer verwacht ik, want Feyenoord heeft verloren.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 01:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gisteren was het nog: als we winnen en man city ook dan kan alles nog!!!!
En nu?
Juve is een klasse beter. Omdat het nu even niet loopt is Napoli ineens gelijkwaardig? Kom op zeg. Kijk eens de Europese prestaties van de laatste jaren.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Napoli is wereldtop. Of vind je Juve ook geen wereldtop.
Zat net even de rankings weer te kijken, ook de meeste pot 3 teams zijn compleet kansloos voor ons. Alleen een Olympiakos of Anderlecht was prima geweest. Kijk je naar een Besiktas verlies je daar ook gewoon 2x van normaliter.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Nietszeggend misschien niet, meer ongrijpbaar.
Maar je kan ook Liverpool, RB Leipzig, Sevilla tegenkomen. Er zijn gewoon bijna geen kleintjes meer in vergelijking met het Nederlandse voetbal.
En Ajax en PSV net zo hard. De CL is gewoon een kansloze strafexercitie voor het Nederlandse voetbal.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zat net even de rankings weer te kijken, ook de meeste pot 3 teams zijn compleet kansloos voor ons. Alleen een Olympiakos of Anderlecht was prima geweest. Kijk je naar een Besiktas verlies je daar ook gewoon 2x van normaliter.
Ik verbind hier de conclusie aan dat we te weinig creativiteit op het middenveld hebben. Daar ga je echt niet alleen in de Champions League last van hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:08 schreef Scrummie het volgende:
Jammer hoor, dat men hier het besef totaal niet heeft dat je geen conclusies moet verbinden aan deze potjes, op een enkeling na.
Op naar het weekend
pleur toch lekker zelf op en kijk tegen welke 3e rangs ploeg je eigen ajax is uitgeschakeldquote:
klaasismadquote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
pleur toch lekker zelf op en kijk tegen welke 3e rangs ploeg je eigen ajax is uitgeschakeld
dat feyenoord niet wint van deze ploegen was vooraf al door iedereen voorspeld...je heb altijd kansen...en ik vind dat feyenoord tegen napoli en gisterenavond gewoon aardig heeft meegevoetbal en staat ook gewoon overal op de recensies van de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |