SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ook blij dat hij weer meedoet.quote:
Het is wel erg veel net niet dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:28 schreef Oldground het volgende:
Verdedigend wegwerken is ook matig hoor. Steeds van die lage, makkelijk te onderscheppen balletjes.
Ja, al is het soms ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wel erg veel net niet dit seizoen.
Hij kreeg wel een duwtje in de rug waardoor hij niet bij de bal kwam. Maar was vrij licht en het was al een kansloze situatie, daarom werd ie niet gegeven denk ik.quote:
Die goal ontstond door domme middenvelders en boeet hoor. Verdediging kan daar nike tegen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Poeh, razendvlugge aanval hebben ze. Vooral tegen onze lompe verdediging natuurlijk
Wie dan? Larsson zou ik deze wedstrijd niet op het middenveld poseren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou wel eens een creatieve middenvelder op de plek van Vilhena willen zien.
Die pass was subliem, soms moet je de middenvelder in kwestie ook een pluim geven, die pass was echt perfect.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die goal ontstond door domme middenvelders en boeet hoor. Verdediging kan daar nike tegen.
Vind ik ook, als die bal iets zachter of harder is had hij makkelijk verdedigd kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:37 schreef govie het volgende:
[..]
Die pass was subliem, soms moet je de middenvelder in kwestie ook een pluim geven, die pass was echt perfect.
Nieuwkoop weer eens misschien de rest is ook allemaal Powerhouse.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wie dan? Larsson zou ik deze wedstrijd niet op het middenveld poseren.
Maar dom balverlies gaat er aan vooraf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:37 schreef govie het volgende:
[..]
Die pass was subliem, soms moet je de middenvelder in kwestie ook een pluim geven, die pass was echt perfect.
Nieuwkoop is toch ook geen creatieve middenvelder johquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nieuwkoop weer eens misschien de rest is ook allemaal Powerhouse.
Toen hij vorig jaar op de plek van Tony speelde gaf hij een paar mooie passes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nieuwkoop is toch ook geen creatieve middenvelder joh
Ik zit ook vrij rustig met Svenniequote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Vind Van Beek toch wel prima spelen hoor. Beetje onorthodox af en toe, maar het werkt
Doet het beter dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Vind Van Beek toch wel prima spelen hoor. Beetje onorthodox af en toe, maar het werkt
Heb je hem weer wat is de ruststand in Eindhoven?quote:
Ben altijd al #teamsven geweest, vind hem een hele degelijke verdediger zonder fratsen en dat zie ik graag. Gewoon de schijn een beetje tegen vanwege die eigen kools, maar volgens mij kon hij er maar aan eentje ECHT iets doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:44 schreef Oldground het volgende:
[..]
Doet het beter dan ik had verwacht.
Gustafson volgend jaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou wel eens een creatieve middenvelder op de plek van Vilhena willen zien.
Hoe doet hij het bij Roda ?quote:
Eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:45 schreef Oldground het volgende:
Nog even een lekker biertje pakken voor de tweede helft.
Spelers van het type creatieve middenvelder lijken wel bijna uitgestorven.quote:
Komkom, beetje kritiek mag best.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je hem weer wat is de ruststand in Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |