quote:Op maandag 16 oktober 2017 14:39 schreef King_Merc het volgende:
hopen dat Hartley een hele goede race rijdt, dan wordt Kvyat weer gedegradeerd en wint Max weer de race
Nee dan wint Max het kampioenschapquote:Op maandag 16 oktober 2017 14:39 schreef King_Merc het volgende:
hopen dat Hartley een hele goede race rijdt, dan wordt Kvyat weer gedegradeerd en wint Max weer de race
Dus diskwalificatie van de top5quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee dan wint Max het kampioenschap
Ik verwacht het wel.quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:28 schreef Gezicht het volgende:
Kvyat zou toch niet de rest van het seizoen ook uitrijden?
Kvyat en Gasly toch?quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:28 schreef Gezicht het volgende:
Kvyat zou toch niet de rest van het seizoen ook uitrijden?
Tenzij Gasly na de volgende race weer kan aansluiten.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik was onder de indruk dat Kvyat in de Toro Rosso op COTA een one-off was, maar Sainz is natuurlijk naar Renault wat ik vergeten was. Dan zal Kvyat dus toch de rest van het seizoen uitrijden?
Dan heb je alsnog enkel Gasly voor in de Toro Rosso.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tenzij Gasly na de volgende race weer kan aansluiten.
Hartley kan toch ook gewoon rijden? De data van F1 en WEC overlappen elkaar de rest van het seizoen niet.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog enkel Gasly voor in de Toro Rosso.
Kvyat schijnt afgedwongen te hebben dat hij de rest van het seizoen rijdt.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hartley kan toch ook gewoon rijden? De data van F1 en WEC overlappen elkaar de rest van het seizoen niet.
Was dat tijdens de theorie dat Kvyat achter het vroegtijdige vertrek van Sainz zit?quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat schijnt afgedwongen te hebben dat hij de rest van het seizoen rijdt.
Ja, toen las ik dat.quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was dat tijdens de theorie dat Kvyat achter het vroegtijdige vertrek van Sainz zit?
twitter:GPUpdate twitterde op maandag 16-10-2017 om 14:39:00Pirelli's Ultra Soft tyres will be pink for Austin weekend, as part of #F1's partnership with cancer charity… https://t.co/o305nF3suN reageer retweet
Ik denk het wel, vooral naast Ricciardo was goed zichtbaar dat Kvyat flink tekort komt en er niet uit kan halen wat er in zit.quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:42 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben benieuwd of Kvyat het echt zo slecht gedaan heeft als 'wij denken/doen voorkomen'. Hij heeft ook best wat pech heeft gehad en klaagde veel over het functioneren van de auto tijdens kwalificaties (hiermee doe ik de aanname dat hij oprecht klaagde en zichzelf niet aan het dekken was voor zijn mindere prestatie).
Volgens mij reed Ricciardo in 2015 ook niet zo best. Kvyat had meer punten (95) als Ricciardo (92).quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 06:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk het wel, vooral naast Ricciardo was goed zichtbaar dat Kvyat flink tekort komt en er niet uit kan halen wat er in zit.
Punten zeggen niet alles. Ik denk dat ze binnen Red Bull beter een coureur kunnen beoordelen op alle aspecten, dan wij aan de buitenkant zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij reed Ricciardo in 2015 ook niet zo best. Kvyat had meer punten (95) als Ricciardo (92).
Beide 2x dnf, Kvyat zelfs een dns.
Auto was ook prut dat jaar, Max en Carlos reden er vlak achter vaak. Renault motor gaf evenveel vermogen als het aantal zichtbare sterren de avond ervoor, volledig onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij reed Ricciardo in 2015 ook niet zo best. Kvyat had meer punten (95) als Ricciardo (92).
Beide 2x dnf, Kvyat zelfs een dns.
Tijd om met pensioen te gaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:36 schreef Wuwwa het volgende:
Raikkonen is vandaag 38 jaar geworden. Gefeliciteerd!!![]()
![]()
en dat vieren we metquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:36 schreef Wuwwa het volgende:
![]()
Volgens het Duitse Motorsport-Total is dat goed mogelijk als het debuut van Hartley goed gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hartley kan toch ook gewoon rijden? De data van F1 en WEC overlappen elkaar de rest van het seizoen niet.
En zelfs dan moet er nog twee keer in geknipt wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:41 schreef King_Merc het volgende:
tijd voor een nieuwe carriere , iets in de reclame ofzo ?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:36 schreef Wuwwa het volgende:
![]()
Ik zie in Mexico geen Red Bull winnen met die absurd lange straight(s).quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:38 schreef Spooky4u het volgende:
Owwh ik hoop zo dat Hartley het seizoen af mag maken. Dan wint Max in Mexicoooooooo.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zie in Mexico geen Red Bull winnen met die absurd lange straight(s).
Ik heb liever dat Kvyat na het seizoen aan de kant gezet wordt. Dan wint Max Australië (en hopelijk het WK).quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:38 schreef Spooky4u het volgende:
Owwh ik hoop zo dat Hartley het seizoen af mag maken. Dan wint Max in Mexicoooooooo.
Kvyat mag van mij ook nog een race meedoen hoor, is weer een extra overwinning.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Kvyat na het seizoen aan de kant gezet wordt. Dan wint Max Australië (en hopelijk het WK).
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kvyat mag van mij ook nog een race meedoen hoor, is weer een extra overwinning.
daar gaat hij toch ook een gridstraf nemen ivm nieuwe motor?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij was juist heel stabiel in het op een halve seconde zetten van Raikkonen, ik denk dat hij zich alleen druk maakt over de auto, als die naar zijn zin is hoeft hij zich niet druk te maken over zijn teamgenoot. Het zal hem toch dwars zitten dat Hamilton nu als de grootste van zijn generatie wordt afgeschilderd dankzij die 4 jaar Mercedes én dat ene jaar dat hij door Ricciardo verslagen is. Ricciardo zal ook wat meer punten af kunnen pakken van de concurrentie dan Raikkonen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijf ik toch met datzelfde idee zitten, ik vond Vettel dit jaar net als z'n auto ook niet het toonbeeld van stabiliteit en dan heeft hij geen teammaat waar hij zich druk om moet maken.
Lekker opbeurend voor Daniil mocht ie komend seizoen weer in de STR gaan stappen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:48 schreef nils7 het volgende:
Lees op FB dat Hartley bevestigd is voor alle resterende races.
dat is ook niet zo moeilijk met Raikkonen, hij heeft toch wat punten laten liggen en had het kampioenschap dus nog spannend kunnen houden, dat lijkt nu wel gelopen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij was juist heel stabiel in het op een halve seconde zetten van Raikkonen, ik denk dat hij zich alleen druk maakt over de auto, als die naar zijn zin is hoeft hij zich niet druk te maken over zijn teamgenoot. Het zal hem toch dwars zitten dat Hamilton nu als de grootste van zijn generatie wordt afgeschilderd dankzij die 4 jaar Mercedes én dat ene jaar dat hij door Ricciardo verslagen is. Ricciardo zal ook wat meer punten af kunnen pakken van de concurrentie dan Raikkonen.
Hij heeft punten laten liggen? Hij heeft verdorie nog meer pech gehad dan Vettel dit jaar, Vettel had mazzel dat hij nog zo lang mee kon doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook niet zo moeilijk met Raikkonen, hij heeft toch wat punten laten liggen en had het kampioenschap dus nog spannend kunnen houden, dat lijkt nu wel gelopen.
hij is Vettel, ik weet niet wie jouw hij isquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft punten laten liggen? Hij heeft verdorie nog meer pech gehad dan Vettel dit jaar, Vettel had mazzel dat hij nog zo lang mee kon doen.
Je zin is dubbelzinnigquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is Vettel, ik weet niet wie jouw hij is
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:21 schreef Wuwwa het volgende:
Persconferentie 2: Hulkenberg, Alonso en Magnussen bij elkaar. #Suckmyballsmate #Hulkenbergisright
De geluiden over hoe moeilijk het zou zijn om Raikkonen uberhaupt te verslaan klonken vooraf heel anders. Structureel een halve seconde is gewoon heel veel en hij was daarmee juist stabieler dan Hamilton. Hij heeft in jBaku natuurlijk punten laten liggen maar verder zou ik zeggen dat hij het WK juist spannend gemaakt heeft door tov zo goed te presteren. Het is de auto die er te hard aan moest trekken en daardoor een keer of 4 gefaald heeft terwijl het team ook nog wat punten verspeeld heeft met niet opletten en verkeerde strategie. Je kan een paar situaties aanwijzen waarin hij achteraf minder risico had moeten nemen, maar voorzichtigheid kan de uitdager van het beste team zich meestal niet veroorloven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook niet zo moeilijk met Raikkonen, hij heeft toch wat punten laten liggen en had het kampioenschap dus nog spannend kunnen houden, dat lijkt nu wel gelopen.
The icemanquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn hij is Vettel, wie is jouw hij?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las ook Raikkonen als hijquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn hij is Vettel, wie is jouw hij?
Maar misschien kan Raikkonen net zo moeilijk uit de voeten met deze auto, als Vettel met de auto waarin Ricciardo sneller was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De geluiden over hoe moeilijk het zou zijn om Raikkonen uberhaupt te verslaan klonken vooraf heel anders. Structureel een halve seconde is gewoon heel veel en hij was daarmee juist stabieler dan Hamilton. Hij heeft in jBaku natuurlijk punten laten liggen maar verder zou ik zeggen dat hij het WK juist spannend gemaakt heeft door tov zo goed te presteren. Het is de auto die er te hard aan moest trekken en daardoor een keer of 4 gefaald heeft terwijl het team ook nog wat punten verspeeld heeft met niet opletten en verkeerde strategie. Je kan een paar situaties aanwijzen waarin hij achteraf minder risico had moeten nemen, maar voorzichtigheid kan de uitdager van het beste team zich meestal niet veroorloven.
Klopt, in grote delen van 2016 lag het veel dichter bij elkaar. Raikkonen werd ook op behoorlijke afstand gereden door Alonso in die vrij snelle maar zeer moeilijk handelbare Ferrari. Nou staat dat wel bekend als Alonso's specialiteit, maar het verschil was ook erg fors.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar misschien kan Raikkonen net zo moeilijk uit de voeten met deze auto, als Vettel met de auto waarin Ricciardo sneller was.
Het blijft moeilijk om coureurs met elkaar te vergelijken in bepaalde bolides.
OK excuses ik zal erop lettenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Ik las ook Raikkonen als hij
Meestal slaat hij op de laatste persoon die bij naam genoemd wordt, in jouw geval dus Raikkonen
Dat dacht ik in België, Italië, Maleisië en Japan ook..quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zit wat inquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat dacht ik in België, Italië, Maleisië en Japan ook..maar daar konden ze wel goed mee doen.
Dus Kubica heeft het rubber neergelegd voor Di Resta?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:45 schreef sasquatsch het volgende:
Kubica heeft opnieuw getest voor Williams op de Hungaroring. Morgen is Paul di Resta aan de beurt.
http://www.espn.co.uk/f1/(...)obert-kubica-hungary
Las dat nu de verwachting is dat hij die juist in de VS al gaat "pakken" (net als Ricciardo)quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar gaat hij toch ook een gridstraf nemen ivm nieuwe motor?
Ah, ze anticiperen al voor het geval Kvyat niet rijdt in Mexicoquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Las dat nu de verwachting is dat hij die juist in de VS al gaat "pakken" (net als Ricciardo)
Lol! Geen Kvyat meer om ze te torpederenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ah, ze anticiperen al voor het geval Kvyat niet rijdt in Mexico
Leuk, een positief verhaaltje over Max.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De geluiden over hoe moeilijk het zou zijn om Raikkonen uberhaupt te verslaan klonken vooraf heel anders. Structureel een halve seconde is gewoon heel veel en hij was daarmee juist stabieler dan Hamilton. Hij heeft in jBaku natuurlijk punten laten liggen maar verder zou ik zeggen dat hij het WK juist spannend gemaakt heeft door tov zo goed te presteren. Het is de auto die er te hard aan moest trekken en daardoor een keer of 4 gefaald heeft terwijl het team ook nog wat punten verspeeld heeft met niet opletten en verkeerde strategie. Je kan een paar situaties aanwijzen waarin hij achteraf minder risico had moeten nemen, maar voorzichtigheid kan de uitdager van het beste team zich meestal niet veroorloven.
best goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:46 schreef Fer het volgende:
Wat heeft Di Resta eigenlijk gepresteerd? Goede invalbeurt voor Massa, maar in die 3 jaar bij Force India niet bijzonder toch?
Hoe groot is nou de kans dat Williams voor hem kiest in plaats van Di Resta?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:45 schreef sasquatsch het volgende:
Kubica heeft opnieuw getest voor Williams op de Hungaroring. Morgen is Paul di Resta aan de beurt.
http://www.espn.co.uk/f1/(...)obert-kubica-hungary
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:46 schreef Fer het volgende:
Wat heeft Di Resta eigenlijk gepresteerd? Goede invalbeurt voor Massa, maar in die 3 jaar bij Force India niet bijzonder toch?
Perfect juist. Ik ben met een beetje geluk dan net vrij en thuis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kut tijd die kwalificatie zeg. Jezus.
Pleur op met 4 uur tussen FP3 en Q. Die hele Justin Timberanus kan op tyfen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Perfect juist. Ik ben met een beetje geluk dan net vrij en thuis.
Stel je niet zo aan. Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Pleur op met 4 uur tussen FP3 en Q. Die hele Justin Timberanus kan op tyfen.
Vooral de reden stuit me tegen de borst.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
23.00 is wel beetje overdreven ja
Kutreden inderdaad en beter houden ze dat alleen in VS. Dom entertainmentgeil landquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vooral de reden stuit me tegen de borst.
Jij bent subjectief in deze kwestie, dus geen recht van spreken. Doei.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Je hoeft niet te kijken.
Hoezo ben jij dat niet dan. Jij hebt een hekel aan een artiest en het feit 'ze' er daar blijkbaar wel van genieten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jij bent subjectief in deze kwestie, dus geen recht van spreken. Doei.
Ik heb geen hekel aan Timberlake, ja nu wel ja... Omdat er door hem allejezus 4 uur tussen fp3 en Q zit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoezo ben jij dat niet dan. Jij hebt een hekel aan een artiest en het feit dat er daar blijkbaar wel van genieten.
Waarom niet? Volgens mij willen we hier met z'n allen wat meer spektakel en entertainment. Dat is de afgelopen 12 maanden best aardig gelukt. Nu zit er een keer iets tussen dat ons minder of niet aanspreekt en gelijk is iedereen over de zeik. Slaat nergens op, dat is ook een feit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Het slaat helemaal nergens op, dat is gewoon een feit.
In de RACE ja. Op de BAAN ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom niet? Volgens mij willen we hier met z'n allen wat meer spektakel en entertainment. Dat is de afgelopen 12 maanden best aardig gelukt. Nu zit er een keer iets tussen dat ons minder of niet aanspreekt en gelijk is iedereen over de zeik. Slaat nergens op, dat is ook een feit.
Laat maar, ik had het mis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Timberlake, ja nu wel ja... Omdat er door hem allejezus 4 uur tussen fp3 en Q zit.
Als je alleen maar TV kijkt wel ja. Als je honderden euro's uitgeeft voor een kaartje en alle bijkomende kosten, dan wil je ter plekke ook wel wat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de RACE ja. Op de BAAN ja.
Hoe hebben al die racebezoekers het toch tientallen jaren zonder gedaan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je alleen maar TV kijkt wel ja. Als je honderden euro's uitgeeft voor een kaartje en alle bijkomende kosten, dan wil je ter plekke ook wel wat.
Een mooie race ja. Als je Timberlake wil zien kan je goedkoper af zijn. Als je die Amerikanen hun gang laat gaan krijg je voor je het weet iets á la SuperBowl. Na de eerste 10 rondjes terug de pit in voor half uur adsquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je alleen maar TV kijkt wel ja. Als je honderden euro's uitgeeft voor een kaartje en alle bijkomende kosten, dan wil je ter plekke ook wel wat.
Hoe hebben we jarenlang kunnen accepteren dat er zonder gordels, vangrails en helmen hebben gereden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe hebben al die racebezoekers het toch tientallen jaren zonder gedaan?
Heb je een beetje zand in je vagina?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Een mooie race ja. Als je Timberlake wil zien kan je goedkoper af zijn. Als je die Amerikanen hun gang laat gaan krijg je voor je het weet iets á la SuperBowl. Na de eerste 10 rondjes terug de pit in voor half uur ads
Je komt een beetje agressief over. Je snapt het hele punt niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Oh, dan maar op de persoonlijke tour? Vieze randdebiel.
Jij snapt het punt niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je komt een beetje agressief over. Je snapt het hele punt niet.
Je snapt niet dat de wereld is opgedeeld in verschillende culturen en dat daar dus op ingespeeld moet worden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jij snapt het punt niet.
Het gaat om Formule 1. Autosport. We hoeven geen zangers die een show gaan neerzetten. Entertainment? Best. Die parade is leuk, Mick Schumacher in de bolide van zijn pa is leuk, interviews, achter de paddock mee kijken... allemaal super tof!
Welke kleine verschilletje zie? Juist! Het heeft allemaal te maken met F1! Justin Timberlake geen ene reet. Als je een GP bezoekt en je hebt Timberlake nodig om er een interessant weekend van te maken, why the fuck ga je dan naar een GP in the first place.
Gun die Amerikanen toch hun pleziertje. Al had ik toch liever een eating contest gezien oid in Texas. Justin is iets te L.A.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jij snapt het punt niet.
Het gaat om Formule 1. Autosport. We hoeven geen zangers die een show gaan neerzetten. Entertainment? Best. Die parade is leuk, Mick Schumacher in de bolide van zijn pa is leuk, interviews, achter de paddock mee kijken... allemaal super tof!
Welke kleine verschilletje zie? Juist! Het heeft allemaal te maken met F1! Justin Timberlake geen ene reet. Als je een GP bezoekt en je hebt Timberlake nodig om er een interessant weekend van te maken, why the fuck ga je dan naar een GP in the first place.
Jawel, maar moet ik het daarom leuk vinden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je snapt niet dat de wereld is opgedeeld in verschillende culturen en dat daar dus op ingespeeld moet worden?
Nee, dat niet. Maar om het dan weg te zetten als totale onzin is dan een beetje onterecht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jawel, maar moet ik het daarom leuk vinden?
Vind ik niet. Het is verloedering van de sport. Entertainment voor die Amerikanen langs de baan? Prima, maar als nu al het racen zich moet gaan aanpassen aan de entertainmentquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar om het dan weg te zetten als totale onzin is dan een beetje onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |