quote:Op maandag 16 oktober 2017 14:39 schreef King_Merc het volgende:
hopen dat Hartley een hele goede race rijdt, dan wordt Kvyat weer gedegradeerd en wint Max weer de race
Nee dan wint Max het kampioenschapquote:Op maandag 16 oktober 2017 14:39 schreef King_Merc het volgende:
hopen dat Hartley een hele goede race rijdt, dan wordt Kvyat weer gedegradeerd en wint Max weer de race
Dus diskwalificatie van de top5quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee dan wint Max het kampioenschap
Ik verwacht het wel.quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:28 schreef Gezicht het volgende:
Kvyat zou toch niet de rest van het seizoen ook uitrijden?
Kvyat en Gasly toch?quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:28 schreef Gezicht het volgende:
Kvyat zou toch niet de rest van het seizoen ook uitrijden?
Tenzij Gasly na de volgende race weer kan aansluiten.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik was onder de indruk dat Kvyat in de Toro Rosso op COTA een one-off was, maar Sainz is natuurlijk naar Renault wat ik vergeten was. Dan zal Kvyat dus toch de rest van het seizoen uitrijden?
Dan heb je alsnog enkel Gasly voor in de Toro Rosso.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tenzij Gasly na de volgende race weer kan aansluiten.
Hartley kan toch ook gewoon rijden? De data van F1 en WEC overlappen elkaar de rest van het seizoen niet.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog enkel Gasly voor in de Toro Rosso.
Kvyat schijnt afgedwongen te hebben dat hij de rest van het seizoen rijdt.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hartley kan toch ook gewoon rijden? De data van F1 en WEC overlappen elkaar de rest van het seizoen niet.
Was dat tijdens de theorie dat Kvyat achter het vroegtijdige vertrek van Sainz zit?quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat schijnt afgedwongen te hebben dat hij de rest van het seizoen rijdt.
Ja, toen las ik dat.quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was dat tijdens de theorie dat Kvyat achter het vroegtijdige vertrek van Sainz zit?
twitter:GPUpdate twitterde op maandag 16-10-2017 om 14:39:00Pirelli's Ultra Soft tyres will be pink for Austin weekend, as part of #F1's partnership with cancer charity… https://t.co/o305nF3suN reageer retweet
Ik denk het wel, vooral naast Ricciardo was goed zichtbaar dat Kvyat flink tekort komt en er niet uit kan halen wat er in zit.quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:42 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben benieuwd of Kvyat het echt zo slecht gedaan heeft als 'wij denken/doen voorkomen'. Hij heeft ook best wat pech heeft gehad en klaagde veel over het functioneren van de auto tijdens kwalificaties (hiermee doe ik de aanname dat hij oprecht klaagde en zichzelf niet aan het dekken was voor zijn mindere prestatie).
Volgens mij reed Ricciardo in 2015 ook niet zo best. Kvyat had meer punten (95) als Ricciardo (92).quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 06:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk het wel, vooral naast Ricciardo was goed zichtbaar dat Kvyat flink tekort komt en er niet uit kan halen wat er in zit.
Punten zeggen niet alles. Ik denk dat ze binnen Red Bull beter een coureur kunnen beoordelen op alle aspecten, dan wij aan de buitenkant zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij reed Ricciardo in 2015 ook niet zo best. Kvyat had meer punten (95) als Ricciardo (92).
Beide 2x dnf, Kvyat zelfs een dns.
Auto was ook prut dat jaar, Max en Carlos reden er vlak achter vaak. Renault motor gaf evenveel vermogen als het aantal zichtbare sterren de avond ervoor, volledig onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij reed Ricciardo in 2015 ook niet zo best. Kvyat had meer punten (95) als Ricciardo (92).
Beide 2x dnf, Kvyat zelfs een dns.
Tijd om met pensioen te gaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:36 schreef Wuwwa het volgende:
Raikkonen is vandaag 38 jaar geworden. Gefeliciteerd!!![]()
![]()
en dat vieren we metquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:36 schreef Wuwwa het volgende:
Raikkonen is vandaag 38 jaar geworden. Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Volgens het Duitse Motorsport-Total is dat goed mogelijk als het debuut van Hartley goed gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hartley kan toch ook gewoon rijden? De data van F1 en WEC overlappen elkaar de rest van het seizoen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |