Sparpreis via DB is vanaf ¤49,90 2e klas voor een enkeltje, 89,90 1e klas.quote:Abfahrt von Milano Centrale ist um 11:23 Uhr mit Zwischenstopps in Stresa und in vielen Schweizer Orten, um 16:20 Uhr in Freiburg, Karlsruhe um 17:29 Uhr, Mannheim um 18:10 Uhr und Frankfurt um 18:59 Uhr.
Von Frankfurt aus ist Abfahrt um 8:01 Uhr mit Zwischenstopps in Mannheim, Karlsruhe, Baden-Baden, Freiburg und nach Überquerung der Schweiz, Ankunft in Como um 14:55 Uhr, in Monza um 15:21 Uhr und in Mailand um 15:35 Uhr.
Helaas te vroeg om er vanuit Nederland iets aan te hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:47 schreef greavy het volgende:
Hier al bekend dat er vanaf 10 december 2017 rechtstreeks getreind kan worden tussen Frankfurt(Main) Hauptbahnhof en Milano Centrale? Tractie wordt een ETR 610 HST.
ff hotelletje erbij in Frankfurt dus idd...quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Helaas te vroeg om er vanuit Nederland iets aan te hebben
Ze zullen toch ook niet alleen naar de Nederlandse reizigers hebben gekekenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:48 schreef dennistd het volgende:
Ik snap ook niet waarom ie richting Milaan niet een uur of drie later rijdt. Dat is ook veel meer in lijn met de trein richting Frankfurt.
Nee voor een kwartje kun je vanaf Eindhoven naar Milaan vliegen. Fuck Nederlandse reizigersquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 09:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook niet alleen naar de Nederlandse reizigers hebben gekeken
met de trein is veel leukerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee voor een kwartje kun je vanaf Eindhoven naar Milaan vliegen. Fuck Nederlandse reizigers
Ze hebben ook van die Drion-pilletjes in de handel tegenwoordig hequote:
Dan geef ik toch liever een paar euro meer uit om de hele reis met de trein te doen.quote:
Vliegen kan je voor 53 ¤ op en neerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan geef ik toch liever een paar euro meer uit om de hele reis met de trein te doen.
Frankfurt - Milaan heb je vanaf ¤ 49,90 in tweede klas, of ¤ 59,90 in eerste klas. (¤ 44,00 met BahnCard 25 2e klas/ ¤ 52,85 met BC25 1e klas).
Heb je haast ofzo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vliegen kan je voor 53 ¤ op en neerEn niet pas vanaf Frankfurt, maar vanuit Nederland
![]()
Zonder BahnCard of zo.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Maar dit is dus één van de redenen waarom die trein niet aansluit op een trein uit Nederland. Die is alleen interessant voor treinjunkies als wij. En dat is een te kleine marktquote:
Die bergt u op in de bagagevakken boven uw hoofd, of onder de stoel voor u.quote:
Je kan die in Basel wel halenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Helaas te vroeg om er vanuit Nederland iets aan te hebben
Ik heb even gekeken in de planner van DB, de andere kant op is het inderdaad wel te halen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:06 schreef bork het volgende:
[..]
Ik heb toen ff snel gekeken met de DRGL 2018, ik denk dat Milaan - Nederland betere tijden heeft, niet gecheckt gewoon gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |