quote:Op zondag 15 oktober 2017 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsja, lastig voetballen tegen zo'n scheids.
Weer een nederlaagquote:Op zondag 15 oktober 2017 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week uit naar ALLES HEEJ IS VVV!
quote:Op zondag 15 oktober 2017 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan of de scheids ons goedgezind is.
Uiteraardquote:Op zondag 15 oktober 2017 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haags is puur Haags.
Zien we je vanavond bij de derby?
ik hoop dat VVV ze helemaal kapot maaktquote:Op zondag 15 oktober 2017 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haags is puur Haags.
Zien we je vanavond bij de derby?
...en dan? Ga je dan trakteren?quote:Op zondag 15 oktober 2017 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik hoop dat VVV ze helemaal kapot maakt
Kijk je weer naar Jong Ajax?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goal Dennis Johnsen 0-1
En gelijk 1-1
Nee, ik ga gamen denk ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk je weer naar Jong Ajax?
Groningen - Willem II is ook wel een kutaffiche, maar ik heb een keer een vrij avondje dus ik kijk maar lekker een beetje. Gelukkig de Juup erbij.quote:
Gezellig kijken naar Mitchell Dijks op Adelaarshorstquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groningen - Willem II is ook wel een kutaffiche, maar ik heb een keer een vrij avondje dus ik kijk maar lekker een beetje. Gelukkig de Juup erbij.
Baal al dat ik zondag Fey - Ajax moet missen
Die aids wil je ook niet zienquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groningen - Willem II is ook wel een kutaffiche, maar ik heb een keer een vrij avondje dus ik kijk maar lekker een beetje. Gelukkig de Juup erbij.
Baal al dat ik zondag Fey - Ajax moet missen
Gelijk heb je. Mijn vrouw moet nog koken, maar het bier is er al wel!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:31 schreef Tchock het volgende:
Eten voor m'n neus, bier bij de hand, hup PEC.
Ik heb het niet gehoord maar zo veel kandidaten voor Oranje spelen niet in deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Mijn vrouw moet nog koken, maar het bier is er al wel!
Voor wie zou Gullit trouwens op de tribune zitten volgens de commentator? Mijn stream haperde.
twitter:ovzPECZWOLLEfan twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 18:35:56Kingsley word vanavond bekeken door Ruud Gullit. Het kan maar zo zijn dat hij uitgenodigd word voor het Nederlands… https://t.co/hGOYqWnf8Z reageer retweet
De Koning va Oranjequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:37 schreef Tchock het volgende:
Haha dit meen je toch niettwitter:ovzPECZWOLLEfan twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 18:35:56Kingsley word vanavond bekeken door Ruud Gullit. Het kan maar zo zijn dat hij uitgenodigd word voor het Nederlands… https://t.co/hGOYqWnf8Z reageer retweet
Tom Egbers opperde het laatst bij SV lolquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:37 schreef Tchock het volgende:
Haha dit meen je toch niettwitter:ovzPECZWOLLEfan twitterde op zaterdag 21-10-2017 om 18:35:56Kingsley word vanavond bekeken door Ruud Gullit. Het kan maar zo zijn dat hij uitgenodigd word voor het Nederlands… https://t.co/hGOYqWnf8Z reageer retweet
Nee joh. Roep dan andere superspelers op als Fredje Benson, Lukoki of Menig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tom Egbers opperde het laatst bij SV lol
Tja, imo overtreding... En overtreding in de 16 is nu eenmaal een strafschop... Moet je maar geen overtreding makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:18 schreef Tchock het volgende:
Overigens was dit echt een cadeautje. Maar wel 0-1.
Is wel de nummer 2, als ze winnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met alle respect voor PEC overigens
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met alle respect voor PEC overigens
Eens hoor. Een speler van PEC in oranje zou kunnen als je echt een heel groot talent rond hebt lopen (het zou me bijvoorbeeld niet verbazen als Kadioglu gaat debuteren terwijl hij voor NEC speelt). Maar momenteel hebben we die helemaal niet, en Kingsley is er al helemaal geen een.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we al spelers van PEC gaan selecteren dan zijn we echt diep gezonken
Dat vind ik dan weer helemaal niet treurig. PEC speelt gewoon goed dit seizoen en verloor enkel van Ajax. Dan is het niet raar dat je hoog staat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat is ook treurig maar goed
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer helemaal niet treurig. PEC speelt gewoon goed dit seizoen en verloor enkel van Ajax. Dan is het niet raar dat je hoog staat.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft zowel het failliet, als het enorme plezier, van het Nederlandse voetbal aan
Aan prestaties van PEC wil ik niks afdoen, maar in feite zouden PSV, Feyenoord, Ajax, AZ, Heerenveen allemaal wel bovenaan moeten staan (ondanks ze tegen elkaar hebben gespeeld afgelopen tijd).quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer helemaal niet treurig. PEC speelt gewoon goed dit seizoen en verloor enkel van Ajax. Dan is het niet raar dat je hoog staat.
Wat een onzin zeg. Fey, Ajax, AZ, Heerenveen en ook PEC staan binnen drie punten van elkaar. In het begin van het seizoen zijn dit soort standen de normaalste zaak van de wereld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aan prestaties van PEC wil ik niks afdoen, maar in feite zouden PSV, Feyenoord, Ajax, AZ, Heerenveen allemaal wel bovenaan moeten staan (ondanks ze tegen elkaar hebben gespeeld afgelopen tijd).
Ja goed, het is nog niet heel vreemd. PEC heeft ook best leuke tegenstanders gehad afgelopen tijd. Jullie zwaarste blok komt nogquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Fey, Ajax, AZ, Heerenveen en ook PEC staan binnen drie punten van elkaar. In het begin van het seizoen zijn dit soort standen de normaalste zaak van de wereld.
Waar gaan die blauwvingers eindigen, gok je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Fey, Ajax, AZ, Heerenveen en ook PEC staan binnen drie punten van elkaar. In het begin van het seizoen zijn dit soort standen de normaalste zaak van de wereld.
Ik vind het dit seizoen er echt wel goed uitzien. We hebben nog niet echt tegen directe concurrenten gespeeld (haast alleen ploegen in de top en staart van de ranglijst). Als ze zich tegen Utrecht, H'veen, AZ ook goed houden zie ik ze nog wel vijfde worden. Anders wordt het net in de top 10 denk ik, 8e of zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar gaan die blauwvingers eindigen, gok je?
nacompetitie play offs dus?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het dit seizoen er echt wel goed uitzien. We hebben nog niet echt tegen directe concurrenten gespeeld (haast alleen ploegen in de top en staart van de ranglijst). Als ze zich tegen Utrecht, H'veen, AZ ook goed houden zie ik ze nog wel vijfde worden. Anders wordt het net in de top 10 denk ik, 8e of zo.
Top 10 zou een prima resultaat zijn. Alles boven plek 6 is super.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het dit seizoen er echt wel goed uitzien. We hebben nog niet echt tegen directe concurrenten gespeeld (haast alleen ploegen in de top en staart van de ranglijst). Als ze zich tegen Utrecht, H'veen, AZ ook goed houden zie ik ze nog wel vijfde worden. Anders wordt het net in de top 10 denk ik, 8e of zo.
Dus geen mazzel, tenzij je het als "mazzel" bestempelt dat een arbiter zijn werk correct uitvoert... Wat een terechte conclusie mag zijn in de eredivisie, imoquote:
Mazzel dat die NAC'er zo dom was om niet achter de bal te blijven, anders had ie geteld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus geen mazzel, tenzij je het als "mazzel" bestempelt dat een arbiter zijn werk correct uitvoert... Wat een terechte conclusie mag zijn in de eredivisie, imo
Hoezo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:43 schreef Slobeend het volgende:
PEC heeft absoluut geen gebrek aan geluk dit seizoen.
Compensatie voor vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:43 schreef Slobeend het volgende:
PEC heeft absoluut geen gebrek aan geluk dit seizoen.
De DARRBY!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior - Sparta op FOX 1
wat een bullshit
Sparta is shit.quote:
Tegen Feyenoord zat het ze mee, nu ook. En kan me meer wedstrijden herinneren waar het niet tegen zat. De statistieken bewijzen dat. Met dank aan Stijn.quote:
Groningen is echt dramatisch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord zat het ze mee, nu ook. En kan me meer wedstrijden herinneren waar het niet tegen zat. De statistieken bewijzen dat. Met dank aan Stijn.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |