quote:Op zondag 15 oktober 2017 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsja, lastig voetballen tegen zo'n scheids.
Weer een nederlaagquote:Op zondag 15 oktober 2017 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week uit naar ALLES HEEJ IS VVV!
quote:Op zondag 15 oktober 2017 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan of de scheids ons goedgezind is.
Uiteraardquote:Op zondag 15 oktober 2017 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haags is puur Haags.
Zien we je vanavond bij de derby?
ik hoop dat VVV ze helemaal kapot maaktquote:Op zondag 15 oktober 2017 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haags is puur Haags.
Zien we je vanavond bij de derby?
...en dan? Ga je dan trakteren?quote:Op zondag 15 oktober 2017 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik hoop dat VVV ze helemaal kapot maakt
Kijk je weer naar Jong Ajax?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goal Dennis Johnsen 0-1
En gelijk 1-1
Nee, ik ga gamen denk ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk je weer naar Jong Ajax?
Groningen - Willem II is ook wel een kutaffiche, maar ik heb een keer een vrij avondje dus ik kijk maar lekker een beetje. Gelukkig de Juup erbij.quote:
Gezellig kijken naar Mitchell Dijks op Adelaarshorstquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groningen - Willem II is ook wel een kutaffiche, maar ik heb een keer een vrij avondje dus ik kijk maar lekker een beetje. Gelukkig de Juup erbij.
Baal al dat ik zondag Fey - Ajax moet missen
Die aids wil je ook niet zienquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groningen - Willem II is ook wel een kutaffiche, maar ik heb een keer een vrij avondje dus ik kijk maar lekker een beetje. Gelukkig de Juup erbij.
Baal al dat ik zondag Fey - Ajax moet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |