Wat een volkquote:Op zondag 15 oktober 2017 20:06 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)orters-vvv~a3f930f3/
Ik wist niet dat Kenneth Perez voor VVV stond?quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Ja. Achja, probleem is dat ze nu heel VVV er op aan gaan kijken terwijl wsch. een groepje van een paar imbecielen zoiets idioots roepen. Opsporen en uit het stadion verwijderen deze primatenquote:Op zondag 15 oktober 2017 20:10 schreef TehRocks het volgende:
VVV heeft zelf ook een heel stel donkere jongens rondlopen?
Lui lijken me prima te herkennen. Enkeltje stadionverbod.quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Achja, probleem is dat ze nu heel VVV er op aan gaan kijken terwijl wsch. een groepje van een paar imbecielen zoiets idioots roepen. Opsporen en uit het stadion verwijderen deze primaten
Lekker in beeld ja, die mogen een andere hobby gaan zoeken.quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lui lijken me prima te herkennen. Enkeltje stadionverbod.
Tja, Venlo he... Het blijven halve Duitsers daar met Duitse trekjes.quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Op zeker. Durfde niet zo goed acties te maken. Wel goede balaannames en wat aardige loopacties zonder bal.quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:00 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb door een uit de hand gelopem terrasbezoek niks kunnen zien. Hoe deed Mauro het?
Ik weet een zekere spits in de eredivisie die dat niet gelukt was op het moment.quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op zeker. Durfde niet zo goed acties te maken. Wel goede balaannames en wat aardige loopacties zonder bal.
En prima goal, maar die had iedereen gemaakt.
Lijkt me een leuke jongen. Als je dan die Depay, Locadio enzovoort ziet is dit wel tof.quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op zeker. Durfde niet zo goed acties te maken. Wel goede balaannames en wat aardige loopacties zonder bal.
Leuk! En dus niet zenuwachtig tijdens zijn eerste echte optreden. Mooi mooi mooiquote:Op zondag 15 oktober 2017 21:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat bij Memphis ook wel mee, en is dat pas echt irritant geworden toen hij bij het eerste begon door te breken.quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke jongen. Als je dan die Depay, Locadio enzovoort ziet is dit wel tof.
Heeft hij ooit gelachen dan ?quote:Op zondag 15 oktober 2017 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat bij Memphis ook wel mee, en is dat pas echt irritant geworden toen hij bij het eerste begon door te breken.
De wedstrijd viel me idd reuze mee. Ze hebben vertrouwen in hun aanvallende kwaliteiten, en dat betaalt zich uit. Niet risicoloos balletjes breed, nee, de diepte zoeken. Prima.quote:Op zondag 15 oktober 2017 22:06 schreef Buitendam het volgende:
Als je dit soort kutwedstrijden op deze manier blijft binnen trekken kun je in de Arena en Kuip lekker met de handrem erop spelen. Prima uitgangspositie, op deze manier.
Leuk interview bij de NOS. Zegt zinnige dingen. Verstandige knul die ver gaat komen.quote:
Sowieso geven zuid Amerikanen en Mexicanen vaak de voorkeur aan PSV. Zo'n Pereiro koos toch ook mede op aanraden van Suarez voor PSV.quote:Op maandag 16 oktober 2017 07:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Leuk interview bij de NOS. Zegt zinnige dingen. Verstandige knul die ver gaat komen.
Ook mooi dat ie persé voor PSV wilde spelen ondanks belangstelling andere clubs. Vanwege Romario en Ronaldo. We hebben dus toch nog een grote naam in Brazilie
Als je dit enigszins volhoudt tot de winterstop en je verkoopt De Jong en haalt een linksback en eventueel een centrale verdediger, dan kan het zomaar een kampioenschap opleveren. Laten we hopen op intern geruzie bij Ajax en vermoeidheid bij de bepalende spelers van Feyenoordquote:Op maandag 16 oktober 2017 11:17 schreef JaafkeEHV het volgende:
Prima uitslag, 8 wedstrijden 26 goals.
Nu zondag van Heracles winnen en met de beentjes omhoog naar de concurrenten kijken.
Toch een meer dan prima seizoen tot nu toe, vooraf had ik echt een slecht gevoel.
twitter:jackledoux twitterde op maandag 16-10-2017 om 12:07:19"Voorspelling" @DiederikSmit zet uitspraken over @PSV van NL-se voetbalkenners naast elkaar 😀via @ED_Eindhoven https://t.co/Hsw7PNu8Hg reageer retweet
Dit is dan wel weer heel opportunistisch. Maar goed, dat is een voorspelling dat Utrecht PSV voorbij zou zijn natuurlijk ook.quote:Op maandag 16 oktober 2017 13:35 schreef Lemming22 het volgende:
twitter:jackledoux twitterde op maandag 16-10-2017 om 12:07:19"Voorspelling" @DiederikSmit zet uitspraken over @PSV van NL-se voetbalkenners naast elkaar 😀via @ED_Eindhoven https://t.co/Hsw7PNu8Hg reageer retweet
Is het ook. Weinigen hadden dit scenario na de slechte transferzomer verwacht en het kan over drie weken zo weer anders zijn met deze fragiele verdediging. Maar toch vind ik het toch wel geinig om te lezen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 14:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer heel opportunistisch. Maar goed, dat is een voorspelling dat Utrecht PSV voorbij zou zijn natuurlijk ook.
Zij lullen ook maar wat ja. Dat doen wij ook (behalve badder haring), maar wij zijn gewoon amateurs die denken het te weten. Die gasten krijgen ervoor betaald en ze praten elkaar allemaal na. Best triest. Als ik mijn werk zo zou doen, dan word ik ontslagen (door mezelf dus euhh, maar gaat om het punt dat ik wil maken)quote:Op maandag 16 oktober 2017 14:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is het ook. Weinigen hadden dit scenario na de slechte transferzomer verwacht en het kan over drie weken zo weer anders zijn met deze fragiele verdediging. Maar toch vind ik het toch wel geinig om te lezen.
Wat het wat mijn betreft vooral wederom bewijst, is dat analisten ook maar wat in de rondte lullen aan het begin van het seizoen.
Ik vind het sowieso schrijnend om te zien hoe weinig credits Cocu steeds maar weer lijkt te hebben. 'Geen chemie met de spelersgroep', 'maakt niemand beter', 'geen speellijnen', 'waar is de hand van Cocu?', 'geen jeugd'... bladiebla. Ik moet toegeven, na H'veen maakte ik me er ook even schuldig aan, maar volgens mij is de plek waar we nu staan volledig de verdienste van Cocu. De kritiek op Brands (en mindere mate Toon) vind ik niet meer dan terecht. Ik ben dan ook nog totaal niet onder de indruk van dit team, maar Cocu weet er wel een goed geheel van te maken dat vertrouwen heeft en ervoor strijdt. Daarnaast zie je een duidelijk systeem, alleen blijft het jammer dat we erg weinig (lees: nauwelijks) eens met een 2-spitsensysteem spelen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 14:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is het ook. Weinigen hadden dit scenario na de slechte transferzomer verwacht en het kan over drie weken zo weer anders zijn met deze fragiele verdediging. Maar toch vind ik het toch wel geinig om te lezen.
Wat het wat mijn betreft vooral wederom bewijst, is dat analisten ook maar wat in de rondte lullen aan het begin van het seizoen.
Ben ik het zeker met je eens. Maar Feyenoord kon misschien nog teren op het succes (en opgedane ervaring) van afgelopen seizoen. En Ajax.. ja dunno echt eigenlijk. Was meer de angst dat ze de lijn van afgelopen seizoen door gingen trekken denk ik. Maar gelukkig is Keizer daar die dat binnen 2 weken vakkundig om zeep geholpen heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:50 schreef Zorro het volgende:
Ik had het wel verwacht. Niet voorspeld, maar ik achtte het in elk geval niet onmogelijk. Niet omdat PSV zo perfect in elkaar steekt, maar ik zie gewoon niet wat men in dit ajax en Feyenoord ziet. Dat is toch ook niks aparts?
Kreeg een 8 in de Telegraaf, dus dan moet ie we iets goeds gedaan hebbenquote:Op maandag 16 oktober 2017 16:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe speelde Pereiro verder? Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
Speelde perfect, echt een verademing in m'n elftal. Één van de weinige spelers die met individuele klasse zo een wedstrijd kan omdraaien. Hij heeft alleen een slome kop, daardoor komt hij niet van z'n reputatie af.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe speelde Pereiro verder? Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
Ik denk dat dat laatste alleen in jouw wereld leeft.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speelde perfect, echt een verademing in m'n elftal. Één van de weinige spelers die met individuele klasse zo een wedstrijd kan omdraaien. Hij heeft alleen een slome kop, daardoor komt hij niet van z'n reputatie af.
Ik denk gewoon dat jij nooit in het stadion komt / doof bent, want anders maak je niet zo'n idiote opmerking. Praat je überhaupt wel eens met mensen over PSV of hou je het gewoon bij betwetertje spelen op een forum?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 06:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste alleen in jouw wereld leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |