kijk over 7 dagen nog een keer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:45 schreef shifto het volgende:
mn post verwijderd maar niet eens een nieuwe note
Nee, nog niets over gehoord, maar zal wel onderwijsboulevard/stationstraat/visstraat worden?quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:16 schreef morgane het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar de Dunkin' Donuts komt die dit jaar wordt geopend? Google is niet zo behulpzaam helaas.
kweetniet, ik sla dat soort tenten altijd over.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Onderwijsboulevard zat toch al zo'n donuts ding of ben ik in de war?
Als je het adres zoekt van dunkin in den bosch kom je bij Monkey Coffee uit wat eigenlijk hetzelfde concept is.
Ben 1 keer bij die monkey coffee binnengewandeld en dat was wel okay maar het is niet iets wat ik regelmatig mee zou pikken.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:28 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
kweetniet, ik sla dat soort tenten altijd over.
ach en ik ben wel blij met de VK-fabriek om de hoek :-) Ben meer van de alternatieve films. Is er hier al iemand trouwens al geweest, in de Kinepolis?quote:Op maandag 25 juni 2018 09:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben 1 keer bij die monkey coffee binnengewandeld en dat was wel okay maar het is niet iets wat ik regelmatig mee zou pikken.
En verder is de Kinepolis eindelijk open, jammer dat ik daar geen gebruik van kon maken toen ik nog in Boschveld woonde
Die is toch pas per vandaag open die Kinepolis?quote:Op maandag 25 juni 2018 17:31 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
ach en ik ben wel blij met de VK-fabriek om de hoek :-) Ben meer van de alternatieve films. Is er hier al iemand trouwens al geweest, in de Kinepolis?
oh ik dacht dat-ie de 15e open was gegaan. Maar dan komen vanavond al die sterren langs? M'n vertier dan maar niet in het paleiskwartier zoeken vanavond.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die is toch pas per vandaag open die Kinepolis?
VK kom ik ook graag, ben ook supporter daar
Dat is vanavond jaquote:Op maandag 25 juni 2018 17:46 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat-ie de 15e open was gegaan. Maar dan komen vanavond al die sterren langs? M'n vertier dan maar niet in het paleiskwartier zoeken vanavond.
Dat komt ook doordat er die harde rubberen matten onder liggen, op zand was die bekken van dr bijna zeker heel gebleven.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
bleuh onze mooie wijk op een vervelende manier in het nieuws:
http://www.omroepbrabant.(...)nielde+schommel.aspx
Gelukkig kan het meisje morgen wel mee op schoolkamp.
Volgens de recensies wel, zou het zelf niet wetenquote:Op maandag 23 juli 2018 20:39 schreef CarbonC het volgende:
Kun je nog een beetje zwemmen bij het Engelermeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |