SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten peeps en bedankt meneer de DJ
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:56 schreef Annagh het volgende:
Hond even uitlaten en dan ga ik pitten. Bedankt Melting, er zaten leuke classics tussen.![]()
Dag allemaal, nog een fijne avond.
Say what?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we weden eruit gegooid
We mogen hier omstebeurt luisteren en de beurt van ddm was voorbij blijkbaar![]()
Dat blijft vaag
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
datquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb nog naast 'm aan de bar gestaan. Was te flabbergasted om iets fatsoenlijks tegen 'm te zeggenquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb nog naast 'm aan de bar gestaan. Was te flabbergasted om iets fatsoenlijks tegen 'm te zeggen
Bedankt weerquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Ik drink mijn biertje nog even op met muziek van Peaceman, maar dan ook plat.
Had je die lader maar niet aan moeten sluitenquote:
Proost nog en welterusten alvast.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Ik drink mijn biertje nog even op met muziek van Peaceman, maar dan ook plat.
Ik luister via de telefoon maar typ op de laptop. Dat had dus niet zoveel uitgemaakt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had je die lader maar niet aan moeten sluiten
Vrouwen met hun multitasking ook altijd..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister via de telefoon maar typ op de laptop. Dat had dus niet zoveel uitgemaakt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vrouwen met hun multitasking ook altijd..
Wat is dat toch met laders? just me was ook al bijna ontploft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had je die lader maar niet aan moeten sluiten
Dank.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Proost nog en welterusten alvast.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het een stomme tekst en geschreeuw.
Ik was niet bijna ontploft, mijn lader was op zeker ontploftquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dat toch met laders? just me was ook al bijna ontploft.
Chinese troep!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was niet bijna ontploft, mijn lader was op zeker ontploft
Die ene idioot.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie moet ik voelen op de heuvel?
Blij dat je biertje nog niet op was, denk ik? Neem er gewoon nog éénquote:
Nee.... wie wat bewaard die heeft wat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Blij dat je biertje nog niet op was, denk ik? Neem er gewoon nog één
Wat verstandigquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... wie wat bewaard die heeft wat.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef peaceman het volgende:
Van Halen... ik draai ze echt meer dan genoeg
Run for the devil dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef peaceman het volgende:
Van Halen... ik draai ze echt te weinig
-ning withquote:
Kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik overweeg nog even lekker tv te gaan kijken... maar ben bang dat ik dan meteen in slaap val.
Nee, hun nieuwste single: Run for the devilquote:
Mag hoor. 't Is al bijna morgen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik overweeg nog even lekker tv te gaan kijken... maar ben bang dat ik dan meteen in slaap val.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, hun nieuwste single: Run for the devil
Ik had dat dus echt niet door. Was diep geschokt toen het bekend werd. Weer een droom minderquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mag hoor. 't Is al bijna morgen.
Je UI danst ook precies op de maat meequote:
Poster van de muur gerukt en met kaasschaaf in hoekje gaan zitten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had dat dus echt niet door. Was diep geschokt toen het bekend werd. Weer een droom minder
Ik was niet zo van de posters. Maar de rest klopt wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Poster van de muur gerukt en met kaasschaaf in hoekje gaan zitten?
Ik hing ook altijd de echte artiest aan de muur.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was niet zo van de posters. Maar de rest klopt wel.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hing ook altijd de echte artiest aan de muur.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hing ook altijd de echte artiest aan de muur.
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Je UI danst ook precies op de maat mee
trusten meltquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:18 schreef Melting het volgende:
Na deze plaat ga ik plat.
Alvast bedankt voor de paar nummers, Peaceman.
Fijne nacht allemaal.
Hij staat op jouw KP-lijst begrijp ik?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welterusten just me en Melting.
nee, heb nog geen microfoonquote:
ik draai echt van alles door elkaar. en meestal zit er wel 1 hele slechte plaat tussen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jammer, maar de muziek bevalt me. Ik blijf nog wel even luisteren.
Volgens mij heeft Diaan er in dit half uur al 2 geteld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik draai echt van alles door elkaar. en meestal zit er wel 1 hele slechte plaat tussen.
Nu Lennon niet meer in Sinterklaas gelooft, doen we daar niet meer aan. Ik vind Sinterklaas alleen leuk als er kinderen zijn die nog geloven. Grotere cadeautjes met kerst!quote:
Out of the box denkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maandag komt nog wat eerder.
Een hele grote verpakking met een klein kut cadeautje erin.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu Lennon niet meer in Sinterklaas gelooft, doen we daar niet meer aan. Ik vind Sinterklaas alleen leuk als er kinderen zijn die nog geloven. Grotere cadeautjes met kerst!
tja bij haar is de muziekcursus slechts deels gelukt..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Diaan er in dit half uur al 2 geteld.
Dat is wel heel snel. Mijn verjaardag komt wel eerder!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maandag komt nog wat eerder.
Morgen ben je jarig?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Mijn verjaardag komt wel eerder!
Dat hebben mijn ouders een keer gedaan bij mijn broertje toen hij nog geloofde. Dat werd niet erg goed ontvangen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een hele grote verpakking met een klein kut cadeautje erin.
Ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
Oke wie heeft dit nummer de laatste 5 jaar nog gehoord?
Ik geloof niet dat ik het ooit heb gehoordquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
Je bent 14?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het ooit heb gehoord
Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
Neen, misschien ook de eerste keer dat ik het hoor. Not sure.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
Ah ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel eerder dan Sinterklaas of Kerst.
Het begint zo langzamerhand duidelijk te worden dat het leeftijdsgebonden is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neen, misschien ook de eerste keer dat ik het hoor. Not sure.
We zijn oudquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het begint zo langzamerhand duidelijk te worden dat het leeftijdsgebonden is.
Altijdquote:
ook zo'n plaatje wat je nooit meer hoort helaas.quote:
Af en aan. Nog even nasnackenquote:
Check.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Af en aan. Nog even nasnacken
Ze heeft wel een lekkere stemquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook zo'n plaatje wat je nooit meer hoort helaas.
alleen jammer dat ie bij de club wilde horenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jimi kon ook wel aardig tokkelen.
27?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen jammer dat ie bij de club wilde horen
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga toch nog even tv kijken.
Veel plezier nog!
Dank je, Diaan en slaap lekker straks!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
/Ik ga toch nog even tv kijken, voor zolang het duurt.
Veel plezier nog!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Probeerde net een vrouw in ietwat beschonken toestand de parkeergarage in te komen op de fiets.
Dat loopt een beetje naar beneden af.Hoop metaal gekletter, maar ze is er.
Enigma is erg prettig om te horen op een behoorlijke geluidsinstallatie. Daar kan ToT wel over meepraten, denk ik.quote:
Enigma altijd fijnquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Enigma is erg prettig om te horen op een behoorlijke geluidsinstallatie. Daar kan ToT wel over meepraten, denk ik.
Hehehe die heb ik helaas niet meer, maar daar zat echt ZO'N FAKKING MOOI geluid in he!!!quote:
Ja. Hoorde het 1e album van ze via een paar mono eindblokken, die aan een paar gesloten boxen geknoopt waren. Geen bas reflex dus. Kippenvel!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:46 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Enigma enorm rustgevende muziek maken.
Rustgevend zou ik het niet willen noemen. Wel mooi.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:46 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Enigma enorm rustgevende muziek maken.
Zonde! Maar snap waarom, ik had hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe die heb ik helaas niet meer, maar daar zat echt ZO'N FAKKING MOOI geluid in he!!!![]()
![]()
![]()
En in de koptelefoon zelf al helemaal!Met magnetische diafragma's die dunner zijn als een menselijke haar!
Nieuw voor mij, lekker!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:50 schreef peaceman het volgende:
deze meneer heb ik ook al vaker gedraaid, maar deze nog niet.
Daarna de kroeg in waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Staat knok nou nog het verkeer te regelen of zo?
Donders!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja. Hoorde het 1e album van ze via een paar mono eindblokken, die aan een paar gesloten boxen geknoopt waren. Geen bas reflex dus. Kippenvel!
Daar typ je wat ja. Gaat ie een beetje trouwens?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarna de kroeg in waarschijnlijk.
Ja diezelfde buizen die ik er bij had, zou ik nooit meer terug kopen. Ze gaan maar een paar jaar mee als je het continu aan hebt staan zoals ik, en die krengen kostten vele honderden euro's.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonde! Maar snap waarom, ik had hetzelfde gedaan.Die buizen/MOSFET van mij ruil ik in voor een volledig passieve, want ik erger me kapot aan de ventilator. De originele is al vervangen door een betere, maar het blijft ruk om te horen.
Ja hoor beetje druk ff.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar typ je wat ja. Gaat ie een beetje trouwens?
Dat laatste is me bijgebleven ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja diezelfde buizen die ik er bij had, zou ik nooit meer terug kopen. Ze gaan maar een paar jaar mee als je het continu aan hebt staan zoals ik, en die krengen kostten vele honderden euro's.
En ik hielp mijn gehoor er mee naar de klote, en ik had het geld nodig om m'n lieffie hier te krijgen!
ook dat is een kenmerk van mijn draaien.. ik draai regelmatig onbekendere artiesten of onbekende liedjes van bekende artiesten.quote:
Ken het euvel. Kalm aan, want sommige mensen proberen je nog op te jagen ook, ondanks de omstandigheden.quote:
zijn bijna altijd wel liefhebbers, dus ik zeg gewoon doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:57 schreef sig000 het volgende:
Kan er nog wel vage nachtelijke set ingooien wanneer er nog iemand wakker is.
Ik misschien, maar kan ook zijn dat ik ieder moment omtief.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:57 schreef sig000 het volgende:
Ik ga dat niet redden. Ik ben al vanaf 04.00 op en ga het niet heel veel later maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:57 schreef sig000 het volgende:
Mij opjagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken het euvel. Kalm aan, want sommige mensen proberen je nog op te jagen ook, ondanks de omstandigheden.
Zo vroeg op zaterdag opquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga dat niet redden. Ik ben al vanaf 04.00 op en ga het niet heel veel later maken.
deze band spreekt jou trouwens wel aan, denk ik.quote:
Hehe okee dan!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste is me bijgebleven ja.Muis zou een doos vol buizen in de berging hebben staan, maar nog niets gevonden en nog 7 kratten te gaan.
Mijn man moest om 04.00 op en ik ben solidair met hem opgestaan. Ik dacht dat ik daarna wel weer zou gaan slapen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.quote:
Mèn, wat een fraaie versterker!quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:02 schreef ToT het volgende:
https://headmania.org/2014/01/24/decware-taboo-mk-iii-review/ Dit was 'm.
Letterlijjk, ik had hem overgekocht van deze persoon.
quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mèn, wat een fraaie versterker!
Einde solidariteit voortaan?quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man moest om 04.00 op en ik ben solidair met hem opgestaan. Ik dacht dat ik daarna wel weer zou gaan slapen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.
Ja, ik vraag me nu ook af waarom ik zo nodig solidair moest zijn.quote:
misschien word je blij van het volgende liedjequote:Op zondag 15 oktober 2017 00:04 schreef livelink het volgende:
Nee, nog steeds geen fan van Roxy Music/Bryan Ferry. Maar dit is dan nog wel te doen.
quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]Zeer zeker!
En je hoorde ook echt verschil als je andere kabels gebruikte!Zo gevoelig is het allemaal!
Zilver-koper hybride gaf het mooiste balans.
Misschien word je er blij van?quote:
Ik moet heel diep in mijn geheugen graven voor deze. Ik weet nog niet of ik er blij van word.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien word je blij van het volgende liedje
Dit is gewoon een heel goed popliedjequote:
quote:
Ik heb er niks mee. Ze was alweer verdrongen uit mijn hoofd.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:06 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Dit is gewoon een heel goed popliedje
Nee, ik gebruik 380 volt grondkabel. Kan tot op heden geen dure kabel tegenop.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:04 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier nog fakking dure stroomkabels en een filter liggen. Doe ik niks meer mee, dus als je interesse hebt?
Was ff wat dingen in een set aan het gooien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze band spreekt jou trouwens wel aan, denk ik.
quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was ff wat dingen in een set aan het gooien.
00:30 - 0x:00 - PP-Sound feat. DJ Sig.
quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik 380 volt grondkabel. Kan tot op heden geen dure kabel tegenop.
ben je inmiddels wel gewend toch?quote:
Het gaat gewoon om de dikte van de koperquote:Op zondag 15 oktober 2017 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werkt echt prima, kost geen lor.
Ben al jaren opgelicht ja.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om de dikte van de koper
Ja is wel lachen, heb die dingen gratis.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bitcoin price, +¤ 2.076,42
Since last month (EUR)
+74.75%
![]()
Jup, ik ook. Bij elkaar weten te sprokkelen via Satoshi faucets.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja is wel lachen, heb die dingen gratis.
Hopelijk wordt het gezelliger dan vandaag bij het voetballen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:27 schreef peaceman het volgende:
zelf taai ik zo af.. morgen weer vroeg langs het voetbalveld.
thanks voor de showquote:Op zondag 15 oktober 2017 00:27 schreef peaceman het volgende:
zelf taai ik zo af.. morgen weer vroeg langs het voetbalveld.
graag gedaanquote:Op zondag 15 oktober 2017 00:29 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Peaceman. Door jou ben ik toch weer langer opgebleven dan ik van plan was
Ik zou ook om 23.00 uur naar bedquote:Op zondag 15 oktober 2017 00:29 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Peaceman. Door jou ben ik toch weer langer opgebleven dan ik van plan was
Brandend zand?quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oeh, deze ken ik onder een andere titel, wel van de film. Muis haar nummer.![]()
![]()
Dankjewel!
Tussen de series door luisterde ik hier en daar een stukje van melting en peacemanquote:
Dank je, welterusten en tot morgen weer!quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:31 schreef peaceman het volgende:
tot de volgende keer!
en veel plezier nog voor de mensen die nog wakker blijven
nah morgen zijn we bijna de hele dag weg, dus dat zal m niet worden denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, welterusten en tot morgen weer!
Overmorgen dan.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
nah morgen zijn we bijna de hele dag weg, dus dat zal m niet worden denk ik.
Lekker begin wel. Maar na dit nummer ga ik toch afhaken. Veel plezier nogquote:
Trusten zo, ll.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker begin wel. Maar na dit nummer ga ik toch afhaken. Veel plezier nog
Knal nog wel ff door.quote:Op zondag 15 oktober 2017 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je weer goed, want 12 luisteraars op dit tijdstip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |