SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten peeps en bedankt meneer de DJ
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:56 schreef Annagh het volgende:
Hond even uitlaten en dan ga ik pitten. Bedankt Melting, er zaten leuke classics tussen.![]()
Dag allemaal, nog een fijne avond.
Say what?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we weden eruit gegooid
We mogen hier omstebeurt luisteren en de beurt van ddm was voorbij blijkbaar![]()
Dat blijft vaag
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
datquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb nog naast 'm aan de bar gestaan. Was te flabbergasted om iets fatsoenlijks tegen 'm te zeggenquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb nog naast 'm aan de bar gestaan. Was te flabbergasted om iets fatsoenlijks tegen 'm te zeggen
Bedankt weerquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Ik drink mijn biertje nog even op met muziek van Peaceman, maar dan ook plat.
Had je die lader maar niet aan moeten sluitenquote:
Proost nog en welterusten alvast.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Ik drink mijn biertje nog even op met muziek van Peaceman, maar dan ook plat.
Ik luister via de telefoon maar typ op de laptop. Dat had dus niet zoveel uitgemaakt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had je die lader maar niet aan moeten sluiten
Vrouwen met hun multitasking ook altijd..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister via de telefoon maar typ op de laptop. Dat had dus niet zoveel uitgemaakt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vrouwen met hun multitasking ook altijd..
Wat is dat toch met laders? just me was ook al bijna ontploft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had je die lader maar niet aan moeten sluiten
Dank.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Proost nog en welterusten alvast.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het een stomme tekst en geschreeuw.
Ik was niet bijna ontploft, mijn lader was op zeker ontploftquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dat toch met laders? just me was ook al bijna ontploft.
Chinese troep!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was niet bijna ontploft, mijn lader was op zeker ontploft
Die ene idioot.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie moet ik voelen op de heuvel?
Blij dat je biertje nog niet op was, denk ik? Neem er gewoon nog éénquote:
Nee.... wie wat bewaard die heeft wat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Blij dat je biertje nog niet op was, denk ik? Neem er gewoon nog één
Wat verstandigquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... wie wat bewaard die heeft wat.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef peaceman het volgende:
Van Halen... ik draai ze echt meer dan genoeg
Run for the devil dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef peaceman het volgende:
Van Halen... ik draai ze echt te weinig
-ning withquote:
Kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik overweeg nog even lekker tv te gaan kijken... maar ben bang dat ik dan meteen in slaap val.
Nee, hun nieuwste single: Run for the devilquote:
Mag hoor. 't Is al bijna morgen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik overweeg nog even lekker tv te gaan kijken... maar ben bang dat ik dan meteen in slaap val.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, hun nieuwste single: Run for the devil
Ik had dat dus echt niet door. Was diep geschokt toen het bekend werd. Weer een droom minderquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mag hoor. 't Is al bijna morgen.
Je UI danst ook precies op de maat meequote:
Poster van de muur gerukt en met kaasschaaf in hoekje gaan zitten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had dat dus echt niet door. Was diep geschokt toen het bekend werd. Weer een droom minder
Ik was niet zo van de posters. Maar de rest klopt wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Poster van de muur gerukt en met kaasschaaf in hoekje gaan zitten?
Ik hing ook altijd de echte artiest aan de muur.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was niet zo van de posters. Maar de rest klopt wel.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hing ook altijd de echte artiest aan de muur.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hing ook altijd de echte artiest aan de muur.
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Je UI danst ook precies op de maat mee
trusten meltquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:18 schreef Melting het volgende:
Na deze plaat ga ik plat.
Alvast bedankt voor de paar nummers, Peaceman.
Fijne nacht allemaal.
Hij staat op jouw KP-lijst begrijp ik?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welterusten just me en Melting.
nee, heb nog geen microfoonquote:
ik draai echt van alles door elkaar. en meestal zit er wel 1 hele slechte plaat tussen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jammer, maar de muziek bevalt me. Ik blijf nog wel even luisteren.
Volgens mij heeft Diaan er in dit half uur al 2 geteld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik draai echt van alles door elkaar. en meestal zit er wel 1 hele slechte plaat tussen.
Nu Lennon niet meer in Sinterklaas gelooft, doen we daar niet meer aan. Ik vind Sinterklaas alleen leuk als er kinderen zijn die nog geloven. Grotere cadeautjes met kerst!quote:
Out of the box denkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maandag komt nog wat eerder.
Een hele grote verpakking met een klein kut cadeautje erin.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu Lennon niet meer in Sinterklaas gelooft, doen we daar niet meer aan. Ik vind Sinterklaas alleen leuk als er kinderen zijn die nog geloven. Grotere cadeautjes met kerst!
tja bij haar is de muziekcursus slechts deels gelukt..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Diaan er in dit half uur al 2 geteld.
Dat is wel heel snel. Mijn verjaardag komt wel eerder!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maandag komt nog wat eerder.
Morgen ben je jarig?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Mijn verjaardag komt wel eerder!
Dat hebben mijn ouders een keer gedaan bij mijn broertje toen hij nog geloofde. Dat werd niet erg goed ontvangen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een hele grote verpakking met een klein kut cadeautje erin.
Ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
Oke wie heeft dit nummer de laatste 5 jaar nog gehoord?
Ik geloof niet dat ik het ooit heb gehoordquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
Oke wie heeft dit nummer de laatste 5 jaar nog gehoord?
Je bent 14?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het ooit heb gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |