SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
het openen van een nieuwe duurde even...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
Iedereen is in het vorige deel blijven hangen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
helaas.... weer heel wat luisteraars minder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
die ligt te hipsen in zijn vuilnisbakquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
die ligt te hipsen in zijn vuilnisbak
en Another Brick in the wallquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Alwéér kinderarbeid? Net met Meaning of life ook al.
Straks komt Pat Benatar met We Belong ook nog langs...
Ik ken dit niet en de vorige ook al nietquote:
Die mag wel. De arbeid is maar tijdelijk. Na het zingen verdwijnen ze immers in de gehaktmolen.quote:
je hebt een punt daar...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die mag wel. De arbeid is maar tijdelijk. Na het zingen verdwijnen ze immers in de gehaktmolen.
TYAquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:44 schreef sacha het volgende:
TYA heeft in een bepaald nummer een drumsolo van 15 minuten, werd ik vroegah helemaal gek van
Alleen kwamen ze een paar decennia later weer naar boven om geld te eisen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die mag wel. De arbeid is maar tijdelijk. Na het zingen verdwijnen ze immers in de gehaktmolen.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hadden ze toch niks aan gehad in het gehakt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er gaat een verhaal rond dat de kinderen die meezongen nooit betaling hebben ontvangen.
Heb je daar ook een audio vanquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze zing ik altijd als ik ergens boven op een berg sta
Dan zing ik Edel's wijs...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze zing ik altijd als ik ergens boven op een berg sta
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:47 schreef CindieY het volgende:
Ah, we gaan linedancen.
* CindieY haakt haar vingers in haar broekriem en danst
Ze mochten meezingen op een Pink Floydplaat. Dat is genoegdoening genoeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er gaat een verhaal rond dat de kinderen die meezongen nooit betaling hebben ontvangen.
Volgens mij was dat omdat haar collega's haar zo inschatten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, maar om één of andere reden noemden ze haar wel het Carpenter meisje.
Nee, maar als je nou een keer meegaat...quote:
Later schijnt Gary Glitter het voor ze opgelost te hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze mochten meezingen op een Pink Floydplaat. Dat is genoegdoening genoeg.
dank voor de uitnodigingquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, maar als je nou een keer meegaat...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Later schijnt Gary Glitter het voor ze opgelost te hebben.
Ja, je hebt gelijk! Ze stonden ook een beetje vreemd te kijken toen ze met Eat Sleep, Rave Repeat aankwam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat haar collega's haar zo inschatten.
En toen kwam ze met M&M aangezet met z'n koplampen enzo.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Later schijnt Gary Glitter het voor ze opgelost te hebben.
En later ging ze ook nog eens gothic waarderen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk! Ze stonden ook een beetje vreemd te kijken toen ze met Eat Sleep, Rave Repeat aankwam.
doet het me wel aan denken.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En later ging ze ook nog eens gothic waarderen!
quote:
Oh, Ik vind Behind your mask zo goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En er was 1 nummer van Blutengel dat ze helemaal kon waarderen. Ik weet alleen niet meer welke.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat dit de titel is:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat zo'n kam met vloeipapier.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Een kazoo, een mondharmonica en een banjo.
Geen idee.
Mungo Jerry? Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Is dit van de band die ook In the summertime zingt?
Dat heet een velinjaquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n kam met vloeipapier.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oh, Ik vind Behind your mask zo goed.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef sacha het volgende:
ni vol lief schoon begrijp mini fooi ski rij liggen out of waag z'n of fijn bij fijn der jij kus dank je ah oh stop oh st dag bij pijn ook oh haar hvj nul Lock hij heb dj do on HD AH CI huil net Fargo pink
#auto correct
Titel weet ik niet, maar als ik het hoor weer wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En er was 1 nummer van Blutengel dat ze helemaal kon waarderen. Ik weet alleen niet meer welke.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat dit de titel is:
[ afbeelding ]
Dat zou je wel denken!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dus!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mungo Jerry? Zou best kunnen.
Ik voorzie een hele show van ToT met alleen maar Blutengelquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Titel weet ik niet, maar als ik het hoor weer wel.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef sacha het volgende:
ni vol lief schoon begrijp mini fooi ski rij liggen out of waag z'n of fijn bij fijn der jij kus dank je ah oh stop oh st dag bij pijn ook oh haar hvj nul Lock hij heb dj do on HD AH CI huil net Fargo pink
#auto correct
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik voorzie een hele show van ToT met alleen maar Blutengel
Komt vast wel weer een keer langs in een show van me.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Titel weet ik niet, maar als ik het hoor weer wel.
Geen probleem mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's saai, en da's ook niet toegestaan van Buma.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben benieuwd morgen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt vast wel weer een keer langs in een show van me.
Ik lees de naam van die band steeds verkeerdquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's saai, en da's ook niet toegestaan van Buma.
Waddan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik lees de naam van die band steeds verkeerd
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan ie gewoon integraal albums draaien
gelukkig maar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik lees de naam van die band steeds verkeerd
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh die lui die nu op Ibiza hangen van jullie geld.
Ik zet mijn de titel zit vast in de songtekst-skill wel even in, als je nog even hebtquote:
Kijk maar een keer. Zegt me ook niets dit nummer. Hoort in het Grease tijdperk thuis.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Xie wel.
Maarre....dit nummer zegt me geen enen nueck.
De drempel ligt bij Melting niet zo hoog...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:57 schreef peaceman het volgende:
vaag klinkt dit bekend... maar ik vind het geen golden oldie hoor
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietwe hebben ook nog iets van een reputatie hier he..
Klopt.... hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De drempel ligt bij Melting niet zo hoog...
Godver.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietwe hebben ook nog iets van een reputatie hier he..
Loveaffair?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zet mijn de titel zit vast in de songtekst-skill wel even in, als je nog even hebt
Ik zit niet gunstig eigenlijk ten opzichte van de boxjes, nu ik de titel lees herken ik het wel in de tekst.quote:
Preciesquote:
Hee Symph!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht an de Dolly Dots, maar dit is net zo kut
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht an de Dolly Dots, maar dit is net zo kut
Mwah tegenwoordig is ie maar stijfjes..quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah tegenwoordig is ie maar stijfjes..
Deal!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die flikkeren we als eerste uit GUP...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah tegenwoordig is ie maar stijfjes..
Ik zat even te googlen om er wat van te plaatsen, maar toen ik de plaatjes bij Google op m'n scherm kreeg en mijn vriendin d'r hoofd er naar toe draaide, heb ik het toch maar ff weggeklikt voor ze verkeerde ideeën over me zou krijgen!quote:
[..]
[..]
Boomstamwerpen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat even te googlen om er wat van te plaatsen, maar toen ik de plaatjes bij Google op m'n scherm kreeg en mijn vriendin d'r hoofd er naar toe draaide, heb ik het toch maar ff weggeklikt voor ze verkeerde ideeën over me zou krijgen!
Een stuk beter, ja. Dat had die jongen toch niet nodig...quote:
Zeer zeker!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]die heeft echt wel een paar geniale parodieën
Genitaal, ja..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:02 schreef peaceman het volgende:
Eat it.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:02 schreef peaceman het volgende:
Je werd jaloers, zeker?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:02 schreef ToT het volgende:
Ik zat even te googlen om er wat van te plaatsen, maar toen ik de plaatjes bij Google op m'n scherm kreeg en mijn vriendin d'r hoofd er naar toe draaide, heb ik het toch maar ff weggeklikt voor ze verkeerde ideeën over me zou krijgen!
dat dus, hij was mooi zoals hij was.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Een stuk beter, ja. Dat had die jongen toch niet nodig...
Over een tijdje ben je de schaamte wel voorbij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Pretty fly for a rabbiquote:
Ken ik niet en denk toch dat ik dat zo wil houden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ook met nieuwere nummers; Tacky enzo.
Zit jij naast mij dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Hier naast me wordt het meegezongen
Raam ff dicht doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Hier naast me wordt het meegezongen
Weet ik niet, dan moet ik het eerst horen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:05 schreef Annagh het volgende:
Lucky, was het Children of the night van Blutengel?
Dat was 'm niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:05 schreef Annagh het volgende:
Lucky, was het Children of the night van Blutengel?
Had je ook die verzamel-dubbel CD's die je op tv zag, van Veronica enzo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit was ik heel erg fan van rockballads
ik nam het gewoon op cassettebandjes op van de radioquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je ook die verzamel-dubbel CD's die je op tv zag, van Veronica enzo?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de schuifpui is dicht, het rooster ook voor de zekerheid
Ah!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik nam het gewoon op cassettebandjes op van de radio
zal wel SM zijn dan...quote:
Wist niet dat jij van die leeftijd was. Of hadden jullie geen geld?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ik nam het soms met een transistorradio op voor de mono speaker van de tv!![]()
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Met passie gezongen, érg fraai.
* spijkerbroek gooit er wat ijsschotsen inquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Single Malt is niet pijnlijk...
Beide!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van die leeftijd was. Of hadden jullie geen geld?![]()
Dat is dan wel weer pijnlijk...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek gooit er wat ijsschotsen in
On the rocks!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer pijnlijk...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:11 schreef ToT het volgende:
Iron Maiden - Living on the razor's edge!
quote:
Ik draai haast nooit iets van Maiden.quote:
Als ie zo achterover kwakt en naar zuurstof snakt ken ik hemquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Er doet hier iemand in de nabijheid van een café een poging tot trekzak muziek maken, maar de start wil niet erg vlotten.
Weer zo'n terror Roemeen met hun kut muziek...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Er doet hier iemand in de nabijheid van een café een poging tot trekzak muziek maken, maar de start wil niet erg vlotten.
Komt omdat ik meermalen discussies heb gehad met een paar mensen die het "Living on the razor's edge" noemden.quote:
Van mij welquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai haast nooit iets van Maiden.
Mag ik ook een keer?
van mij wel hoor, beetje jeugdsentimentquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer?
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
van mij wel hoor, beetje jeugdsentiment
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Als ie zo achterover kwakt en naar zuurstof snakt ken ik hem
Hoe vaker hoe beter!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer?
hier niet hoor, ik mep mijn smaak er gewoon in bij Symphquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker!Dat kan hier allemaal, zomaar.
Denk het. Terras begint ervan leeg te lopen. Zullen ze blij mee zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer zo'n terror Roemeen met hun kut muziek...
Heb jij een beetje te lang aan je groen jaonie lopen zuigen of zo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oh nee, dat was geen rukzak maar een blaasdinkie
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij een beetje te lang aan je groen jaonie lopen zuigen of zo?
Zal eens kijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Binnenkort weer een rockshowtje? [ afbeelding ]
Hij heeft alleen wel voort moeite met de hoogste tonen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb Maiden een paar jaar geleden in het Gelredome gezien. Het wordt inmiddels wel wat statisch (ze zijn gemiddeld al 106), maar Broes heeft nog steeds een goede stem.
die zou ik best nog wel eens ergens op een festival willen zien waar ik naartoe ga. Ik ga er namelijk niet speciaal een kaartje voor halenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb Maiden een paar jaar geleden in het Gelredome gezien. Het wordt inmiddels wel wat statisch (ze zijn gemiddeld al 106), maar Broes heeft nog steeds een goede stem.
Doedel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oh nee, dat was geen rukzak maar een blaasdinkie
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier niet hoor, ik mep mijn smaak er gewoon in bij Symph
hier ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat gaat hier niet lukken hoor. Beide kanten op niet. Veel gemeenschappelijk maar ook onze eigen voorkeuren.
Ik zie het probleem niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ook niet hoor![]()
Ik dans nog steeds door de kamer op muziek van Frans Bauer
In je baljurk...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ook niet hoor![]()
Ik dans nog steeds door de kamer op muziek van Frans Bauer
Nee, daar krijg je luizen van.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het voortaan bij groene thee houden...
Typen gaat nog oké.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Sjezus, groen en een bel wijn gaat bij mij niet echt goed.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat al te twijfelen of ik hem moest posten of niet!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat al te twijfelen of ik hem moest posten of niet!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |