SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
L2B's Mixcloud
+1quote:
Fraai nummer ja. Er zijn zat oudjes die erg mooi zijn. Gaat nog wat worden met stemmen.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Shocking Blue met Venus?
Oh, Melting moet nog beginnen.
Ik ben er uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai nummer ja. Er zijn zat oudjes die erg mooi zijn. Gaat nog wat worden met stemmen.
Ik stem op just me.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai nummer ja. Er zijn zat oudjes die erg mooi zijn. Gaat nog wat worden met stemmen.
met d'r hart van steenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik stem op just me.
Oh wait...
Ik zou wegrennenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik stem op just me.
Oh wait...
Neh, daar zat nog iets van een compliment inquote:
quote:
Hmm, dat zal wel iets worden waar ik nooit bij na zou denken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er uit.
Ik ga tactisch stemmen...
Dat werkt nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er uit.
Ik ga tactisch stemmen...
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg mensen, ligt het aan mij, of lijkt de refresh rate van de titels ineens vlotter te verlopen op de website
Ja hè. Voorheen bleef de titel veel langer in zicht als het nummer al afgelopen was.quote:
Dat wordt een bloederige bende dan...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat werkt niet![]()
Je moet met je hart stemmen
Dat valt dan helaas niet echt onder Nederlandse meuk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit klinkt erg naar Pigmeat. Érg ondergewaardeerde Friese band.
Mijn hart isquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt een bloederige bende dan...
Nederlands, dus weg er mee...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit klinkt erg naar Pigmeat. Érg ondergewaardeerde Friese band.
Ik krijg via AIMP ook de tags van het volgende nummer al te zien als er nog een seconde of 5 van het huidige nummer te spelen zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja hè. Voorheen bleef de titel veel langer in zicht als het nummer al afgelopen was.
Afbeelding in spoilers dan aubquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt een bloederige bende dan...
Ik blijf dat eigenlijk best een mooi nummer vinden!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn hart is
niet van steen
Een geval van zuiver hout
Het was het beste dat ik vinden kon
Toen iemand wegging met het goud
Mijn hart is van het hardste hout
Maar het buigt nog als het moet
Maar niet te ver en rustig aan
Ik weet nog niet echt wat het doet
Met die zanger wil ik doen wat de trainer van de tegenpartij van Lennon met de 15-jarige trainer van hullie wilde doen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn hart is
niet van steen
Een geval van zuiver hout
Het was het beste dat ik vinden kon
Toen iemand wegging met het goud
Mijn hart is van het hardste hout
Maar het buigt nog als het moet
Maar niet te ver en rustig aan
Ik weet nog niet echt wat het doet
Netjes zeg!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik krijg via AIMP ook de tags van het volgende nummer al te zien als er nog een seconde of 5 van het huidige nummer te spelen zijn.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat valt dan helaas niet echt onder Nederlandse meuk.
Meest Engelstalig, dus ze mogen blijvenquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die zanger wil ik doen wat de trainer van de tegenpartij van Lennon met de 15-jarige trainer van hullie wilde doen...
super mooi nummer!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik blijf dat eigenlijk best een mooi nummer vinden!
Welke van de drie zangers? Of allemaal?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die zanger wil ik doen wat de trainer van de tegenpartij van Lennon met de 15-jarige trainer van hullie wilde doen...
Erg evergreen, maar erg mooi.quote:
Die lul die denkt dat 'ie kan zingen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke van de drie zangers? Of allemaal?
In dat geval; eensquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die lul die denkt dat 'ie kan zingen.
Vandikhout zaagt 'ie echter nog geen plankie...
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |