SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verder
Oei,straf..maandag weer aan de bak?quote:
Maandag begint het weer jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:31 schreef Charged het volgende:
[..]
Oei,straf..maandag weer aan de bak?
Ik zit al vanaf gisterenmiddag laat aan de leut.
Maandag as om 05.00 weer loonslaaf.
iets met werkpaarden en sierpaardenquote:
Doe je best.er geen F1 dus het zou mooi zijn als je het uit je systeem krijgt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:05 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ga me misdragen denk ik dit weekend.
Je leeft maar 1 keer.
Dat is juist de reden dat ik tot deze optie kwam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:29 schreef Charged het volgende:
[..]
Doe je best.er geen F1 dus het zou mooi zijn als je het uit je systeem krijgt.
Bijdehande mtf-er ben je ook...( i like it.....soms)quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik tot deze optie kwam.
mtf-er?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:38 schreef Charged het volgende:
[..]
Bijdehande mtf-er ben je ook...( i like it.....soms)
Google is voor meerde zaken je vriend. Wat is er mis mee het te vragen aan iemand die deze afkorting aan gebruikt?quote:
Je weet wat de betekenis ervan is,het was een soort van compliment,gebruik het ook zo. Let op het gedeelte tussen haakjes,al zit ik nou op soms.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Google is voor meerde zaken je vriend. Wat is er mis mee het te vragen aan iemand die deze afkorting aan gebruikt?
ok laat maar dan. gesprekjes waar je wordt verwezen naar google als je een vraag stelt heb ik niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:52 schreef Charged het volgende:
[..]
Je weet wat de betekenis ervan is,het was een soort van compliment,gebruik het ook zo. Let op het gedeelte tussen haakjes,al zit ik nou op soms.
Succes verder dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok laat maar dan. gesprekjes waar je wordt verwezen naar google als je een vraag stelt heb ik niet zo'n zin in.
Ben je je nu al aan het misdragen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok laat maar dan. gesprekjes waar je wordt verwezen naar google als je een vraag stelt heb ik niet zo'n zin in.
Hoezo? Ik vind het nog wel meevallen..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ben je je nu al aan het misdragen?
nee toch? haha.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ben je je nu al aan het misdragen?
Godverredomme,looking good!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:48 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nog nuttig geweest ook dus voor heel de SC een stukje. Behalve CC die is op dieet.
Die krijgt een stukje CO2 neutrale biologische genderneutrale [ afbeelding ]
Met een schaaltje vrije uitloop mayo van de vegetarische kippenboer gemaakt van scharrel soya bonen.
Lekker!!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:48 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nog nuttig geweest ook dus voor heel de SC een stukje. Behalve CC die is op dieet.
Die krijgt een stukje CO2 neutrale biologische genderneutrale [ afbeelding ]
Met een schaaltje vrije uitloop mayo van de vegetarische kippenboer gemaakt van scharrel soya bonen.
I see that..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker!!!!En zo groot! Daar kunnen hel wat mtf's van eten
Dat weet ik niet. Het komt er op neer dat je antwoorden verzint op een vraag en later kunnen spelers stemmen welke antwoorden ze het leukst vinden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als whiplash?
Oh, klinkt leukquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het komt er op neer dat je antwoorden verzint op een vraag en later kunnen spelers stemmen welke antwoorden ze het leukst vinden.
Is zeker leuk omdat je natuurlijk de meest hillarische antwoorden krijgt als je met een leuk groepje bent.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, klinkt leuk
Ik speel altijd word on.
Wat voor soort bandje is het?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:04 schreef ChrisCarter het volgende:
Vanavond maar eens kennismaken met Alestorm. Benieuwd of het live leuk is
Morgen wordt het nog warmer BPN. 24 graden. Geniet er lekker vanquote:Op zondag 15 oktober 2017 23:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het was vandaag opmerkelijk zonnig voor een zondag!tijdens herfst!
Goedemorgen Vance en allemaal.quote:Op maandag 16 oktober 2017 07:22 schreef Vance het volgende:
Goedemorgen, Goedemiddag , Goedenavond.
Fijne dag toegewenst allen!
Heerlijk nazomerweer vandaag!
Take Care!
Het is bijna middagquote:Op maandag 16 oktober 2017 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen Vance en allemaal.
Eerst maar eens koffie
nou nou,weinig van gemerkt.quote:Op zondag 15 oktober 2017 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen wordt het nog warmer BPN. 24 graden. Geniet er lekker van
Ben je niet even lekker naar buiten gegaan dan?quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoi
[..]
nou nou,weinig van gemerkt.![]()
Ik ben veilig aangekomen inmiddels.quote:Op maandag 16 oktober 2017 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klote is dat he. Heb je wat te lezen bij je?
Hehe eindelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben veilig aangekomen inmiddels.
Gisteren wel. Vandaag is het wat minder warm hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:35 schreef illusions het volgende:
Uhh, 24 graden in Nederland? Wow. Hier is het vandaag ook 24 graden, kan me niet voorstellen dat je in Nederland nu met korte broek loopt, of wel?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:52 schreef illusions het volgende:
Ik heb zin in de winter.Hoewel ik het nu ook best lekker vind, 's avonds zo'n 18 graden, lekker weer een lange broek en een trui aan, heerlijk.
Het is vandaag een soort dikke grijze soep of zo... Erg jammer, want ik was van plan weer een ISS foto poging te doen. Er was hier in de buurt weer een transit te zien, maar met dit weer is dat volledig kansloos.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren wel. Vandaag is het wat minder warm hoor.
Gefeliciteerd! Dat is nogeens goed nieuws voor jequote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:49 schreef SuperHartje het volgende:
Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik word verlengd t/m 31 oktober 2018!
Nee, dat gaat helaas niet lukken. Jammer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is vandaag een soort dikke grijze soep of zo... Erg jammer, want ik was van plan weer een ISS foto poging te doen. Er was hier in de buurt weer een transit te zien, maar met dit weer is dat volledig kansloos.
Uhuh :/ Volgende kans is de ochtend van de 24ste, maar dat is ergens in de ochtend. Weet niet of de zon dan al hoog genoeg staat om deze goed te kunnen zien. Daarna is het wachten tot 6 november voor een lunar transit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat gaat helaas niet lukken. Jammer.
Wat een tegenvallerquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Uhuh :/ Volgende kans is de ochtend van de 24ste, maar dat is ergens in de ochtend. Weet niet of de zon dan al hoog genoeg staat om deze goed te kunnen zien. Daarna is het wachten tot 6 november voor een lunar transit.
Hoort er een beetje bij, in dit deel van de wereldquote:
Ah dat verklaart de grauwige lucht hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.knmi.nl/over-h(...)on-door-rook-en-zand <-- and that's why
Dank je, Lav!quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is nogeens goed nieuws voor je
Winter in Spanje is wel relaxed hoor, dan doe ik tenminste nog eens wat - lekker een dagje een berg op hiken bijvoorbeeld, i.p.v. heel de dag te lamzakken in de hitte.quote:
Ooooh!! Winter in Spanje? Dan heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Winter in Spanje is wel relaxed hoor, dan doe ik tenminste nog eens wat - lekker een dagje een berg op hiken bijvoorbeeld, i.p.v. heel de dag te lamzakken in de hitte.
Ja Illusion boft maarquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ooooh!! Winter in Spanje? Dan heb ik niets gezegd.![]()
Ben nu wel een beetje groen aan het worden...
Je had ze net zo goed een lekker zachtgekookt eitje kunnen gevenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:31 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zal wel achterlopen maar ik kom er net achter dat het anti vlooien en tekenmiddel dat ik mijn hond geef dus gewoon Fipronil is
Tijd voor een ander middelquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:31 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zal wel achterlopen maar ik kom er net achter dat het anti vlooien en tekenmiddel dat ik mijn hond geef dus gewoon Fipronil is
neuhquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je niet even lekker naar buiten gegaan dan?
Ja, die ging echt te verquote:Op woensdag 18 oktober 2017 02:13 schreef illusions het volgende:
Wtf, ik ben een stuk of 5 keer gequote door Cameraman maar al z'n reacties zijn alweer weggehaald.
Wel in NWS, maar het lijkt mij niet echt een complot - er zijn zoveel mensen naar buiten gekomen die 'm zwart maken. Maar goed, als je er eentje maakt zijn er vast wel een paar mensen hier die zeggen dat heel die vent nooit heeft bestaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 09:54 schreef SuperHartje het volgende:
Is er nog geen topic over Weinstien?
Oh dan ga ik nog even in NWS neuzen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Wel in NWS, maar het lijkt mij niet echt een complot - er zijn zoveel mensen naar buiten gekomen die 'm zwart maken. Maar goed, als je er eentje maakt zijn er vast wel een paar mensen hier die zeggen dat heel die vent nooit heeft bestaan.
Dat laatste vermoed ik. Of hij kan nog steeds niet besluiten welk bier hij gaat proevenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:12 schreef Charged het volgende:
Heeft iemand Firewarrior al gezien of zou hij zijn eerste biertje gedronken hebben en nog steeds onder de tafel (of in het holletje onder de grond waar geen zonlicht komt) liggen.
Meh,een Rien Poortvlietje dus..niet verrassend.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste vermoed ik. Of hij kan nog steeds niet besluiten welk bier hij gaat proeven
Hahaha. Dat zou best eens kunnen of hij heeft de geneugten des levens ontdekt en is nu bezig aan een soort the hangover avontuur.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:12 schreef Charged het volgende:
Heeft iemand Firewarrior al gezien of zou hij zijn eerste biertje gedronken hebben en nog steeds onder de tafel (of in het holletje onder de grond waar geen zonlicht komt) liggen.
Of Colombia..you never know..quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hahaha. Dat zou best eens kunnen of hij heeft de geneugten des levens ontdekt en is nu bezig aan een soort the hangover avontuur.
Straks Hallo dit is Firewarrior vanuit Thailand. Of zoiets.
Ja, prachtig he. Zoals hij dieren kon tekenen. Vossen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:58 schreef Charged het volgende:
Iemand nog meer bekent met Rien Poortvliet btw? Ik had vroeg dat mooie boek "De Kabouter". Man man,wat kon die beste man tekenen.
Ik heb het boek al jaren niet meer..maar de harden bruine kaft,David,zijn vrouwtje,herten en vossen inderdaad,de rode en blauwe puntmuntsen,de looppaden..nostalgie,ik word oudquote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, prachtig he. Zoals hij dieren kon tekenen. Vossen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, prachtig he. Zoals hij dieren kon tekenen. Vossen bijvoorbeeld.
De Kabouter en Te Hooi en te Gras. Schitterende tekeningenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:20 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik heb het boek al jaren niet meer..maar de harden bruine kaft,David,zijn vrouwtje,herten en vossen inderdaad,de rode en blauwe puntmuntsen,de looppaden..nostalgie,ik word oud
Yup,ik ga nog even nagenieten van een een legende die een legende covered. Alvast een goede nacht voor iedereen.quote:
das balenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 05:20 schreef illusions het volgende:
Heb een nieuwe motor, helemaal top. Moet alleen even aanleren m'n spullen niet in m'n broekzak te stoppen, dan raak ik volgende keer misschien niet m'n nieuwe telefoon en al m'n creditcards kwijt.
Wat heb je? Honda, Yamaha of BMW?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 05:20 schreef illusions het volgende:
Heb een nieuwe motor, helemaal top. Moet alleen even aanleren m'n spullen niet in m'n broekzak te stoppen, dan raak ik volgende keer misschien niet m'n nieuwe telefoon en al m'n creditcards kwijt.
Gileraquote:Op donderdag 19 oktober 2017 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je? Honda, Yamaha of BMW?
Niet alleen de lusten, maar ook de lasten Illusionquote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:31 schreef illusions het volgende:
Net een nieuwe telefoon gekocht en simkaartje - heb ik geen bereik thuis. Fucking 3e wereldland dit.
Geweldig! Geniet er van DeMolayquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:21 schreef DeMolay het volgende:
Doe niet aan facebook maar vanavond gaat te gek worden
Ga naar Dweezel Zappa![]()
![]()
de oude gitaar van jimmy hendrix van vodoo child montreux![]()
deze
Vai speelde bij zn vader vanaf zn 16 de![]()
Dus we kunnen concluderen dat je een top-avond had Molayquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 00:06 schreef DeMolay het volgende:
cool down music
\Oh en Lavender de zangeres ....my god wat een stem alle marktem thuis denk opera musical achtergrond
Nee hoor, gewoon een 2 wieler heb ik. Weet niet welk model het is eigenlijk, het is gewoon een hele grote scooter eigenlijk. Soort Yamaha T-Max.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gilera, dat is een driewieler toch? MP3? Wat een beest zeg, mooi!
Het zal wel super zijn om daar in die prachtige omgeving lekker op je motor te rijden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 11:35 schreef illusions het volgende:
Zo'n T-Max is 530cc, mijne is 250. Is gewoon om hier in het dorp en de buurt mee rond te rijden, voor langere afstanden pak ik gewoon de auto, maar ik word helemaal knettergek van die zondagsrijders hier af en toe.
Oude mensen en toeristen kunnen echt niet rijden.
Hij zal er vast ergens zijn, maar zie veel bewolkingquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag! Hier schijnt de zon, bij jullie ook?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 @ 06:10 schreef Philosocles het volgende:
[..]
In Groot-Brittannië, met name onder de Engelse brexit-stemmers, zijn er veel voorstanders van Catalaanse onafhankelijkheid. Online zijn ze verontwaardigd dat de EU zich afzijdig houdt over de Catalaanse kwestie. Dat Brussel niks te zeggen heeft over een Spaanse constitutionele kwestie vergeten ze, en dat ze van vermeende EU-bemoeienis in Britse zaken afwilden ook. Diezelfde mensen zijn in sterke mate tegen Schotse onafhankelijkheid. En de inconsequentie hiervan ontgaat ze volledig. Dat de Catalanen bij de EU zouden willen blijven zien ze ook over het hoofd.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:07 schreef THEFXR het volgende:
de wereld verandert echt veel
https://www.volkskrant.nl(...)se-playboy~a4522715/
Dit zegt het artikel ook:quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:07 schreef THEFXR het volgende:
Valt wel mee dus.quote:Een transgendermodel op de cover van Playboy. Een mijlpaal voor het bekende Amerikaanse mannenblad. Toch gingen enkele van de dertig internationale edities van het erotische tijdschrift de Amerikanen al voor. Zo plaatste Playboy UK al in 1981 Carolina 'Tula' Cossey op de cover, al zou pas enkele weken later - ook bij de redactie - bekend worden dat zij als man was geboren en een geslachtsverandering had ondergaan. De eerste openlijke transgendermodellen op de cover van een lokale editie van Playboy waren de Braziliaanse fashionmodel Roberta Close (in 1990) en voormalige Big Brother-deelneemster en YouTuber Ariadna Arantes (2011). Vorig jaar zette Playboy Italia actrice Vittoria Schisano, die zes jaar eerder haar transitie had onthuld, op het omslag van het blad.
Nee. Slechts met het door de neus boren van dat transgendergeneuzel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jij hebt last van andere mensen hun gender?
Jij moet verplicht de Playboy kopen ja?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee. Slechts met het door de neus boren van dat transgendergeneuzel.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:49 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jij moet verplicht de Playboy kopen ja?
Jij hebt het over door de neus boren. Je hoeft de playboy niet als staatsblad te kopen ofzo he.quote:
Ah, ok.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jij hebt het over door de neus boren. Je hoeft de playboy niet als staatsblad te kopen ofzo he.
deze heeft nog de slurf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit zegt het artikel ook:
[..]
Valt wel mee dus.
Nee.quote:
quote:She began transitioning when she was 16 and had gender reassignment surgery soon after
Eerste transgender cover was al in 1981 volgens het artikel, dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 15:07 schreef THEFXR het volgende:
Daarom begrijp ik de nieuwswaarde niet echt. Het is al eerder gebeurt, het artikel begint met 'de wens vlak voor zijn dood'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerste transgender cover was al in 1981 volgens het artikel, dus dat valt wel mee.
Het is alleen meer in het nieuws...
Precies dit. Het zou geen donder uit moeten maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik de nieuwswaarde niet echt. Het is al eerder gebeurt, het artikel begint met 'de wens vlak voor zijn dood'.
Dus ik snap illusions ook wel, het komt nu weer over alsof ze erop staat ómdat ze een transgender is (niet mijn smaak, maar er zullen vast mensen zijn het wel vinden), en niet omdat het een mooie vrouw is. Jammer dat dat weer op die manier moet, want het is niet nodig. Juist het uitdragen van het 'normaal' vinden zou voorop moeten staan, maar er moet weer benadrukt worden dat het een transgender is, want in die tijd leven we tegenwoordig.
Lavquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies dit. Het zou geen donder uit moeten maken.
Dankje De Molayquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 22:45 schreef DeMolay het volgende:
Lavender wil je freaken![]()
https://mail.google.com/m(...)649804b2?projector=1
dit is het concert
Nu max nog ff in bocht 2 Ric en hemzelf eruit rammen en we hebben een top dag.quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:12 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat een heerlijke middag
31 graden geen wolkje aan de lucht.
En Ajax wint in de kuip met 1-4
![]()
Met de groeten uit hurghada
#genieten
Fuck, kan niet kijken vanavondquote:Op zondag 22 oktober 2017 17:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nu max nog ff in bocht 2 Ric en hemzelf eruit rammen en we hebben een top dag.
Was hij niet van plek honderd en dertig of zo gestart?quote:
Hij was derde maar wordt teruggezet want 'buiten de baan geweest' wat dat ook mag betekenen.quote:
Gelukkig. Was het een fijn weekend?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ben weer veilig thuisgekomen na een weekendje Berlijn.
Ja, hij kreeg een tijdsstraf.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij was derde maar wordt teruggezet want 'buiten de baan geweest' wat dat ook mag betekenen.
Lullig. Zou hij dan naar de vierde plaats teruggezet worden?
Heel leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig. Was het een fijn weekend?
Oh dat is ook wel weer eens fijn, even tijd voor elkaar. Heerlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heel leuk.
Een tante van mij woont daar, en die had ook een nachtje op dochter opgepast zodat wij een avond uit konden.
Heb mijn roommate geneukt.quote:
Doet me aan mijn collega denken, die neukt zijn roommate als ze beiden geen andere gescoord hebben B)quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb mijn roommate geneukt.en dat was beste vriendin van meisje die ik echt heel leuk vindt.
Dat was niet je beste move matequote:Op maandag 23 oktober 2017 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb mijn roommate geneukt.en dat was beste vriendin van meisje die ik echt heel leuk vindt.
Ja. Ook mee gezoend laatst btw.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:21 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is dat meisje die je echt heel leuk vindt wel single?
Nice. Ik ben nog een groentje, maar ooit zal dat wel veranderen. 't is dat ik geen zin had in een vriendin, anders zou ik er allang één hebben gehad.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Ook mee gezoend laatst btw.maar zat niet zoveel gang in.
Tijd genoegquote:Op maandag 23 oktober 2017 15:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nice. Ik ben nog een groentje, maar ooit zal dat wel veranderen. 't is dat ik geen zin had in een vriendin, anders zou ik er allang één hebben gehad.
Een vriend dan?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nice. Ik ben nog een groentje, maar ooit zal dat wel veranderen. 't is dat ik geen zin had in een vriendin, anders zou ik er allang één hebben gehad.
Wat een verdriet heeft hijquote:
Ow fok off..zijn enige verdriet is te weinig comments om z'n snotsok aan af te vegen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een verdriet heeft hij![]()
Maar firewarrior is nog zo jong. Die heeft toch nog alle tijd om een leuk meisje te vinden? Of misschien vindt zij hém wel
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:22 schreef Charged het volgende:
[..]
Ow fok off..zijn enige verdriet is te weinig comments om z'n snotsok aan af te vegen.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een oud huisgenoot van mequote:
wel genaaid, dus nu voor dat meisje gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, alleen knuffelen en friemelen..quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat is een beetje gay? Wel anaal maar geen roze condooms?
Condoomsquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat is een beetje gay? Wel anaal maar geen roze condooms?
quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Een vriendin is kut. Het gaat toch uit na een tijdje en dan voel je je klote.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen dat ik geen vriendin wou. Ik was bang dat het te snel uit zou gaan en ik was ook gewoon bang dat onze relatie slecht zou verlopen enzo. Maarja dat was het verleden, ik kan beter naar het heden en de toekomst kijken. Het is ook geen noodzaak dat ik binnen 5 jaar ofzo een vriendin krijg, ik heb nog genoeg tijd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een vriendin is kut. Het gaat toch uit na een tijdje en dan voel je je klote.
Wat een wijze jongen ben jequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:47 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen dat ik geen vriendin wou. Ik was bang dat het te snel uit zou gaan en ik was ook gewoon bang dat onze relatie slecht zou verlopen enzo. Maarja dat was het verleden, ik kan beter naar het heden en de toekomst kijken. Het is ook geen noodzaak dat ik binnen 5 jaar ofzo een vriendin krijg, ik heb nog genoeg tijd.
Dan neem je weer een nieuwequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een vriendin is kut. Het gaat toch uit na een tijdje en dan voel je je klote.
Zeker weten ouwe.. je kan altijd naar de hoeren als je je verzetje nodig hebt en het vel hangt al van je handen af.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:47 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen dat ik geen vriendin wou. Ik was bang dat het te snel uit zou gaan en ik was ook gewoon bang dat onze relatie slecht zou verlopen enzo. Maarja dat was het verleden, ik kan beter naar het heden en de toekomst kijken. Het is ook geen noodzaak dat ik binnen 5 jaar ofzo een vriendin krijg, ik heb nog genoeg tijd.
Geen zin meer in?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:11 schreef Firewarrior het volgende:
Ik zit de laatste tijd niet veel meer op FOK!
Nee, en ik doe andere dingen. De community in subfora zoals KLB is ook gewoon ruk en de BNW SC is bijv niet druk. En ik hou me deze dagen ook niet echt bezig met complottheorieën.quote:
Ja, het is idd weleens drukker geweest, maar het is overal-behalve op UTO-stiller. Jammer hoor.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:28 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, en ik doe andere dingen. De community in subfora zoals KLB is ook gewoon ruk en de BNW SC is bijv niet druk. En ik hou me deze dagen ook niet echt bezig met complottheorieën.
Heb verder ook gewoon niet veel zin meer in FOK.
Ja, KLB, daar komen mensen om te klagen,wat verwacht je nou helemaal?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:28 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, en ik doe andere dingen. De community in subfora zoals KLB is ook gewoon ruk en de BNW SC is bijv niet druk. En ik hou me deze dagen ook niet echt bezig met complottheorieën.
Heb verder ook gewoon niet veel zin meer in FOK.
Ja klagen ok, maar dat ze dan zo abnormaal doen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, KLB, daar komen mensen om te klagen,wat verwacht je nou helemaal?
Wat verwacht je nou van een kliek vol zeikerds? Lieve zeikerij?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:24 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja klagen ok, maar dat ze dan zo abnormaal doen is een ander verhaal.
Bij mij doet Youtube het wel, dus het zal aan Spanje liggen Illusions.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:21 schreef illusions het volgende:
Fucking YouTube (en Facebook overigens) werken ineens niet meer op m'n laptop, wel op telefoon. Kan ze wel pingen, beetje raar dus.
Ik kom niet zo vaak op KLB dus heb geen idee maar doen ze onaardig tegen je?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:24 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja klagen ok, maar dat ze dan zo abnormaal doen is een ander verhaal.
Nah, op m'n telefoon werkt het prima. Raar foutje ergens in m'n laptop denk ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij mij doet Youtube het wel, dus het zal aan Spanje liggen Illusions.
Vervelend is dat he? Zoiets moet het gewoon doenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Nah, op m'n telefoon werkt het prima. Raar foutje ergens in m'n laptop denk ik.
Ik kom daar niet meer, maar het is daar wel gebruikelijk om heel asociaal gedrag te vertonen, en ja ze deden onaardig tegen me.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op KLB dus heb geen idee maar doen ze onaardig tegen je?
Is het ook, gaat een beetje gepaard met het forum. Vind het zelf wel lekker om iemand compleet af te zeiken op een forum waar dat geaccepteerd en verwacht wordt, is dat er ook weer uit. Kunnen we hier gewoon weer normaal doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:08 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer, maar het is daar wel gebruikelijk om heel asociaal gedrag te vertonen, en ja ze deden onaardig tegen me.
Heel irritant ja, wou docu's gaan kijken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Zoiets moet het gewoon doen
Dat gebeurt hier zelden of nooit. Maar dit is dan ook de SC dus zonde om die te verpesten met getreiter naar elkaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:08 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer, maar het is daar wel gebruikelijk om heel asociaal gedrag te vertonen, en ja ze deden onaardig tegen me.
Een beetje KLB'er weet dat hij compleet afgezeken gaat worden door de helft van de users, en weet dat dit niet echt serieus bedoeld is, daar kan ik persoonlijk dus niet echt beledigd van worden of me getreiterd door voelen. Lekker recalcitrant rellen - de echte discussies voer ik hier wel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier zelden of nooit. Maar dit is dan ook de SC dus zonde om die te verpesten met getreiter naar elkaar.
Ik ken nog iemand die hetzelfde probleem met Youtube heeft. Wat is jouw probleem precies?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:21 schreef illusions het volgende:
Fucking YouTube (en Facebook overigens) werken ineens niet meer op m'n laptop, wel op telefoon. Kan ze wel pingen, beetje raar dus.
Ik nam het vaak helaas wel serieus. En ik heb dus een tijdje in de KLB SC gezeten en ook nog eens uren per dag. Alsof ik niks beters te doen hadquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Een beetje KLB'er weet dat hij compleet afgezeken gaat worden door de helft van de users, en weet dat dit niet echt serieus bedoeld is, daar kan ik persoonlijk dus niet echt beledigd van worden of me getreiterd door voelen. Lekker recalcitrant rellen - de echte discussies voer ik hier wel.
Gewoon gelijk een error, eerst deze: http://www.lucidica.com/help/err_quic_protocol_error/. Dat toen gefixt, en nu gewoon gelijk een ERR_CONNECTION_RESET. Zelfde geldt voor Facebook, en ook voor YouTube met het nocookie-domein.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die hetzelfde probleem met Youtube heeft. Wat is jouw probleem precies?
Ik heb ook niks beters te doen, maar hang nooit echt vast in KLB rond, alleen als ik in een heel recalcitrante bui ben. Als ik geen zin heb om thuis of op kantoor te zitten ga ik lekker naar de kroeg, m'n stamkroeg is 100 meter van m'n kantoor dus lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:15 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik nam het vaak helaas wel serieus. En ik heb dus een tijdje in de KLB SC gezeten en ook nog eens uren per dag. Alsof ik niks beters te doen had
Dacht ik al. Er loopt daar een topic over jou van mij. Deel 4 al.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op KLB dus heb geen idee maar doen ze onaardig tegen je?
Oh jee. Ik durf niet te kijkenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 09:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dacht ik al. Er loopt daar een topic over jou van mij. Deel 4 al.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
https://websitevhjaar.nl/vote/fok/index.html
Stemmen! Het kan weer!
quote:Bedankt voor het activeren van uw stemmen!
Romanticusquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoi hoi
Bijna 2 uur geleden mijn treintickets naar een zekere stad uitgeprint op Den Haag CS!!!![]()
![]()
Zo te zien niet echt. Voel je vrij om een nieuw deel te openen als je inhoudelijk iets hebtquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:14 schreef SuperHartje het volgende:
Is hier een vervolg van?
BNW / Internationaal kinderhandel- en pedofielennetwerk
Ik wilde alleen een video delen mbt dit onderwerpquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:17 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo te zien niet echt. Voel je vrij om een nieuw deel te openen als je inhoudelijk iets hebt
Wie weet brengt het nieuw leven in het onderwerp. Ik had hem al gezien en vind het een bizar verhaal. Jammer dat het nog zo in de taboesfeer zit.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:46 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik wilde alleen een video delen mbt dit onderwerp
Wie weet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wie weet brengt het nieuw leven in het onderwerp. Ik had hem al gezien en vind het een bizar verhaal. Jammer dat het nog zo in de taboesfeer zit.
Jeh ik snapte het. Misbruik is gewoon een actueel probleem.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:01 schreef SuperHartje het volgende:
Nou ja ‘goed om te weten’ is misschien niet helemaal de juiste omschrijving.
Ben ook benieuwd wat voor onrust dit gaat geven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:22 schreef illusions het volgende:
En ja hoor, de burgeroorlog kan beginnen. Catalonië heeft zich onafhankelijk verklaard.
Ben benieuwd of ik er wat van merk hier.
Nog maar twee uurtjes nuquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:04 schreef SuperHartje het volgende:
Jongens, ik moet werken tot 8 uur.
En Stranger Things sz2 staat er al op.
Heb je leuk werk Super?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 18:14 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook in het Netflix topic.
Ga je op vakantie BPN? Veel plezierquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hey hoi
Ik zie jullie pas over 5 dagen(rond 21:30)!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |