Je had ze net zo goed een lekker zachtgekookt eitje kunnen gevenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:31 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zal wel achterlopen maar ik kom er net achter dat het anti vlooien en tekenmiddel dat ik mijn hond geef dus gewoon Fipronil is
Tijd voor een ander middelquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:31 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zal wel achterlopen maar ik kom er net achter dat het anti vlooien en tekenmiddel dat ik mijn hond geef dus gewoon Fipronil is
neuhquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je niet even lekker naar buiten gegaan dan?
Dus toch😱quote:
Ja, die ging echt te verquote:Op woensdag 18 oktober 2017 02:13 schreef illusions het volgende:
Wtf, ik ben een stuk of 5 keer gequote door Cameraman maar al z'n reacties zijn alweer weggehaald.
Wel in NWS, maar het lijkt mij niet echt een complot - er zijn zoveel mensen naar buiten gekomen die 'm zwart maken. Maar goed, als je er eentje maakt zijn er vast wel een paar mensen hier die zeggen dat heel die vent nooit heeft bestaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 09:54 schreef SuperHartje het volgende:
Is er nog geen topic over Weinstien?
Oh dan ga ik nog even in NWS neuzen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Wel in NWS, maar het lijkt mij niet echt een complot - er zijn zoveel mensen naar buiten gekomen die 'm zwart maken. Maar goed, als je er eentje maakt zijn er vast wel een paar mensen hier die zeggen dat heel die vent nooit heeft bestaan.
Dat laatste vermoed ik. Of hij kan nog steeds niet besluiten welk bier hij gaat proevenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:12 schreef Charged het volgende:
Heeft iemand Firewarrior al gezien of zou hij zijn eerste biertje gedronken hebben en nog steeds onder de tafel (of in het holletje onder de grond waar geen zonlicht komt) liggen.
Meh,een Rien Poortvlietje dus..niet verrassend.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste vermoed ik. Of hij kan nog steeds niet besluiten welk bier hij gaat proeven
Hahaha. Dat zou best eens kunnen of hij heeft de geneugten des levens ontdekt en is nu bezig aan een soort the hangover avontuur.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:12 schreef Charged het volgende:
Heeft iemand Firewarrior al gezien of zou hij zijn eerste biertje gedronken hebben en nog steeds onder de tafel (of in het holletje onder de grond waar geen zonlicht komt) liggen.
Of Colombia..you never know..quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hahaha. Dat zou best eens kunnen of hij heeft de geneugten des levens ontdekt en is nu bezig aan een soort the hangover avontuur.
Straks Hallo dit is Firewarrior vanuit Thailand. Of zoiets.
Ja, prachtig he. Zoals hij dieren kon tekenen. Vossen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:58 schreef Charged het volgende:
Iemand nog meer bekent met Rien Poortvliet btw? Ik had vroeg dat mooie boek "De Kabouter". Man man,wat kon die beste man tekenen.
Ik heb het boek al jaren niet meer..maar de harden bruine kaft,David,zijn vrouwtje,herten en vossen inderdaad,de rode en blauwe puntmuntsen,de looppaden..nostalgie,ik word oudquote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, prachtig he. Zoals hij dieren kon tekenen. Vossen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, prachtig he. Zoals hij dieren kon tekenen. Vossen bijvoorbeeld.
De Kabouter en Te Hooi en te Gras. Schitterende tekeningenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:20 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik heb het boek al jaren niet meer..maar de harden bruine kaft,David,zijn vrouwtje,herten en vossen inderdaad,de rode en blauwe puntmuntsen,de looppaden..nostalgie,ik word oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |