Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:22 schreef Charged het volgende:
[..]
Ow fok off..zijn enige verdriet is te weinig comments om z'n snotsok aan af te vegen.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb mijn roommate geneukt.en dat was beste vriendin van meisje die ik echt heel leuk vindt.
Je doet me denken aan een oud huisgenoot van mequote:
wel genaaid, dus nu voor dat meisje gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb mijn roommate geneukt.en dat was beste vriendin van meisje die ik echt heel leuk vindt.
Nee, alleen knuffelen en friemelen..quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat is een beetje gay? Wel anaal maar geen roze condooms?
Condoomsquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat is een beetje gay? Wel anaal maar geen roze condooms?
quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nice. Ik ben nog een groentje, maar ooit zal dat wel veranderen. 't is dat ik geen zin had in een vriendin, anders zou ik er allang één hebben gehad.
Een vriendin is kut. Het gaat toch uit na een tijdje en dan voel je je klote.quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nice. Ik ben nog een groentje, maar ooit zal dat wel veranderen. 't is dat ik geen zin had in een vriendin, anders zou ik er allang één hebben gehad.
Dat is ook één van de redenen dat ik geen vriendin wou. Ik was bang dat het te snel uit zou gaan en ik was ook gewoon bang dat onze relatie slecht zou verlopen enzo. Maarja dat was het verleden, ik kan beter naar het heden en de toekomst kijken. Het is ook geen noodzaak dat ik binnen 5 jaar ofzo een vriendin krijg, ik heb nog genoeg tijd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een vriendin is kut. Het gaat toch uit na een tijdje en dan voel je je klote.
Wat een wijze jongen ben jequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:47 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen dat ik geen vriendin wou. Ik was bang dat het te snel uit zou gaan en ik was ook gewoon bang dat onze relatie slecht zou verlopen enzo. Maarja dat was het verleden, ik kan beter naar het heden en de toekomst kijken. Het is ook geen noodzaak dat ik binnen 5 jaar ofzo een vriendin krijg, ik heb nog genoeg tijd.
Dan neem je weer een nieuwequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een vriendin is kut. Het gaat toch uit na een tijdje en dan voel je je klote.
Zeker weten ouwe.. je kan altijd naar de hoeren als je je verzetje nodig hebt en het vel hangt al van je handen af.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:47 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen dat ik geen vriendin wou. Ik was bang dat het te snel uit zou gaan en ik was ook gewoon bang dat onze relatie slecht zou verlopen enzo. Maarja dat was het verleden, ik kan beter naar het heden en de toekomst kijken. Het is ook geen noodzaak dat ik binnen 5 jaar ofzo een vriendin krijg, ik heb nog genoeg tijd.
Geen zin meer in?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:11 schreef Firewarrior het volgende:
Ik zit de laatste tijd niet veel meer op FOK!
Nee, en ik doe andere dingen. De community in subfora zoals KLB is ook gewoon ruk en de BNW SC is bijv niet druk. En ik hou me deze dagen ook niet echt bezig met complottheorieën.quote:
Ja, het is idd weleens drukker geweest, maar het is overal-behalve op UTO-stiller. Jammer hoor.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:28 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, en ik doe andere dingen. De community in subfora zoals KLB is ook gewoon ruk en de BNW SC is bijv niet druk. En ik hou me deze dagen ook niet echt bezig met complottheorieën.
Heb verder ook gewoon niet veel zin meer in FOK.
Ja, KLB, daar komen mensen om te klagen,wat verwacht je nou helemaal?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:28 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, en ik doe andere dingen. De community in subfora zoals KLB is ook gewoon ruk en de BNW SC is bijv niet druk. En ik hou me deze dagen ook niet echt bezig met complottheorieën.
Heb verder ook gewoon niet veel zin meer in FOK.
Ja klagen ok, maar dat ze dan zo abnormaal doen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, KLB, daar komen mensen om te klagen,wat verwacht je nou helemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |