Turkse kappersquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:08 schreef zovty het volgende:
Andere kapper zoeken, ik betaal 11 euro.
Nope, volbloed Hollandsche racistische snollebollekes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:09 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Turkse kappers :") iesch heel goede knip
Jeetje wat een krenten dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Nope, volbloed Hollandsche racistische snollebollekes.
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:10 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Jeetje wat een krenten dan.
Je moeder 17,50 moeten betalen zodat ze je haar kniptquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:17 schreef 8777 het volgende:
Ik betaal 17,50, bij een kapsalon aan huis.
Goede kapster, ze knipt me al 14 jaar.
Nee, mijn moeder is geen kapster helaas, anders had ik echt geen 17,50 betaaldquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:18 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Je moeder 17,50 moeten betalen zodat ze je haar knipt
zijn moeder is gratis.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:18 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Je moeder 17,50 moeten betalen zodat ze je haar knipt
Mijn kapper doet er een 40 minuten/uur over.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:35 schreef CrashO het volgende:
20 euro duur vinden
Hoeveel tijd zijn ze kwijt aan de gemiddelde man, tussen de 15 en 20min? Kunnen ze er 3 per uur doen, dus 60 euro per uur.
Voor dat geld kan jij mij net een kwartiertje inhuren bij me baas
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:36 schreef Themonk5 het volgende:
Waar ga jij naartoe?! Ik betaal rond de 70 euro, maar ik ga maar 2 keer per jaar ofzo.
Misschien als je vaker per jaar gaat rekenen ze je het normale tarief ipv het "verwilderde kattenvrouwtjetarief"quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:36 schreef Themonk5 het volgende:
Waar ga jij naartoe?! Ik betaal rond de 70 euro, maar ik ga maar 2 keer per jaar ofzo.
quote:
Turkse-Marokkaanse kappers zijn prime voor de gemiddelde huis-tuin en keuken haardrachten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:09 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Turkse kappersiesch hiel goede knip
Ja hoor vraag anders of hij je ook meteen ff aftrekt. Gekke Hollandse kappers die dat niet kunnen of willen doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Turkse-Marokkaanse kappers zijn prime voor de gemiddelde huis-tuin en keuken haardrachten.
Fijne is wel dat je de hele behandeling krijgt zoals je vraagt, i.t.t.de 'Hollandse' kappers die alleen dat doen wat ze willen of moeten doen, en het liefst zo snel mogelijk.
Wil je meer dan kan je 4x de hoofdprijs bij betalen terwijl " De Turk " of " Marokkaanse" kapper vraagt of je iets van thee wilt of iets anders om te drinken en verder naast het knippen en eventueel scheren gelijk alles bijwerkt wat bijgewerkt moet worden, oneffenheden wegwerkt (neusharen,minuscule haartjes bij je haarlijn o.i.d.) en je zelfs een gezichtsmassage geeft. Zaken die de Hollandse kapper niet kan of wil doen omdat dat niet tot zijn 'werk' behoort.
Nooit beter geknipt bij mij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:09 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Turkse kappersiesch hiel goede knip
Als man niet minimaal 28 euro betalen voor je kapperquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:08 schreef zovty het volgende:
Dan neem ik aan dat je slikt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:35 schreef CrashO het volgende:
20 euro duur vinden
Hoeveel tijd zijn ze kwijt aan de gemiddelde man, tussen de 15 en 20min? Kunnen ze er 3 per uur doen, dus 60 euro per uur.
Voor dat geld kan jij mij net een kwartiertje inhuren bij me baas
Ja dit. Ik 17 ofzo maar er zijn er ook waar het voor een tientje kan. Zeker als man als er maar een klein stukje af hoeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:08 schreef zovty het volgende:
Wel als je in je eentje staat te knippen jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:34 schreef spiritusbus het volgende:
20 euro voor een half uur is best weinig als je daar je personeel, materiaal, pand etc. van moet betalen.
Jij denkt dat er maar voor één persoon aan materiaal ligt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel als je in je eentje staat te knippen ja
Ja maar die shit heb je sowieso wel liggen als je een pandje hebt. Maar als ze alle vijf aan het werk zijn, dan leveren ze ook alle vijf wat op. Als drie de helft van de tijd niks te doen hebben, dan wordt het al een stuk minder winstgevendquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij denkt dat er maar voor één persoon aan materiaal ligt?
Even los van de materialen, als je personeel 40 euro per uur omzet is je winstmarge gewoon ontzettend laag. Alleen de kosten van je pand kun je splitsen, maar als jij vijf kappers rond hebt lopen heb je toch vijf stoelen, vijf spiegels, vijf sets scharen etc. nodig.
Lolwhut? En daarmee is het gratis of wat en hoeft het nooit vervangen te worden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar die shit heb je sowieso wel liggen als je een pandje hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |