Oh je blijft toch wel een fanatiekeling! Dat ga ik echt niet halen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
zeker van de partij bij VWAB, als het meezit al vanaf Jones![]()
![]()
![]()
![]()
zeker!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oh je blijft toch wel een fanatiekeling! Dat ga ik echt niet halen.
Als ik maar om 22:30 binnen ben voor Activator.
Same en ik heb weer Lunatick gemistquote:Op zondag 15 oktober 2017 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
TNT, Bioweapon en 2e deel Noisecontrollers waren (zeer) matig...
de rest varieerde van dikke prima tot episch![]()
Second Identity niet gezien/gehoord en na eerste paar platen van B-Front richting huis gegaan.
Echt een hele toffe docu!quote:
Heb je nog wat meer info?quote:Op maandag 23 oktober 2017 15:58 schreef bjanaan het volgende:
Ik zoek een hardstyle / rawstyle nummertje een vrouwelijke zangeres zingt aan het begin i can hear it comes...
Ze zingt ook nog iets van wooooowquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:07 schreef Welten het volgende:
[..]
Heb je nog wat meer info?
VWAB was heel geslaagd. Zo ontzettend gezellig, zoveel geouwehoerd dat ik helaas iets te weinig muziek heb meegekregen maar ik heb enorm genoten en daar gaat het om!
Heb het de laatste jaren wat minder op de nachtfeesten dus er komt voor mij een rustige periode aan. Gelukkig nog wel een aantal feesten overdag. Voor mij zijn festivaltijden voor een indoor echt top!
Was weer top. Blijf het ook een van de betere tenten vinden voor een hardstyle feest hier in de buurt. Goed bereikbaar met OV, geluid is dik in orde plus halve liters. Pavo draaide heerlijk, ik vond 2-sidez beetje tegenvallen, wildstylez draaide alleen maar klappers. Was alleen knetter heet vanaf 2uur ongeveer in de grote zaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:17 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren SuperBash, onder andere deze gehoord![]()
![]()
verder nog wat oude klappers zoals shizzle my dizzle, cocaïne motherfucker (oldskool remix), bring that shit back, shutterspeed, orgasmo, oldskool phenomenon etc. etc.![]()
![]()
Pavo was inderdaad baas, geluid strak en halve liters talrijkquote:Op zondag 29 oktober 2017 10:14 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Was weer top. Blijf het ook een van de betere tenten vinden voor een hardstyle feest hier in de buurt. Goed bereikbaar met OV, geluid is dik in orde plus halve liters. Pavo draaide heerlijk, ik vond 2-sidez beetje tegenvallen, wildstylez draaide alleen maar klappers. Was alleen knetter heet vanaf 2uur ongeveer in de grote zaal.
Hey je bent het een keer met me eensquote:
Heerlijk, beetje de sound die je ook op E=NC2 album hoorde zo'n kleine 6 jaar geledenquote:
Deze plaat. Zeldzaam goed weer!quote:
echt druk was het inderdaad niet, genoeg stampruimtequote:Op zondag 5 november 2017 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik hoorde dat het podium bij Scantraxx naar voren was gehaald vanwege de matige kaartverkoop. en dat terwijl HMH/Afas nou niet een super grote zaal heeft
zag ook filmpjes voorbij komen van een hele rustige hoofdzaal en een bijna lege 2e zaal......
DBSTF hadden gewoon hun oude en nieuwe album op shuffle gezetquote:Op zondag 5 november 2017 11:02 schreef robuust89 het volgende:
Mooi feestje wel, leuke combinatie van oude klappers en nieuw werk, en goeie sfeer!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Hey je bent het een keer met me eens
Vrijdag release van Whose Plan Is It
Een goeie set van Zatox, dat ik dat nog mee mag maken!quote:Op maandag 6 november 2017 07:40 schreef mstx het volgende:
[..]
DBSTF hadden gewoon hun oude en nieuwe album op shuffle gezet![]()
Zatox was wel baas, soort van 'raw classics' set
En Luminosityquote:Op vrijdag 10 november 2017 18:37 schreef poiuytr het volgende:
Nieuwe Project One nummers, vooral die remix van Project 1 vind ik dik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
P1 stond vorig jaar al op Qlimaxquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wist niet dat P1 terug was, las ineens iets over een EP op Facebook. de terugkeer van Willem was niet commercieel genoeg?
quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:20 schreef mstx het volgende:
[..]
En Luminosity
verdomme, ben ik het weer met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Die zorgvuldig opgebouwde hype moet natuurlijk zo lang mogelijk worden uitgesmeerdquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wist niet dat P1 terug was, las ineens iets over een EP op Facebook. de terugkeer van Willem was niet commercieel genoeg?
Dan moet je deze kijken!quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
Nooit helemaal gezien, heb een uur met een dikke grijs gezetenquote:Op zaterdag 11 november 2017 11:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan moet je deze kijken!
Was fantastisch!
Vette foto ookquote:Op zaterdag 11 november 2017 11:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan moet je deze kijken!
Was fantastisch!
Lekkerrrr!quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan moet je deze kijken!
Was fantastisch!
Aanwezig!quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekkerrrr!
Wie gaat er dit weekend naar Qlimax?
Melo is leuk, break is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang. En die tekst dusquote:
Qlimax was kut.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voor wie er straks naar Qlimax gaan: veel plezier!
Qlimax is life
Joh, had ik nou niet verwacht met Tweekaz in de line-up....quote:Op dinsdag 21 november 2017 17:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Qlimax was kut.
Fucking skihut liedjes draaien
Koekoek
Ik wilde eerst ook gaan maar ik kon er helaas pas na 01:00 zijn en dan zijn mijn favoriete DJ's al klaar. En ze hebben dit keer ook geen 2e zaal.quote:
De eerste helft van die video hadden ze wel weg kunnen latenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hard bass anthem, wat een bagger.
De tering
Ik merk dat ik dat lompe geram soms wel tof vindquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:07 schreef mstx het volgende:
[..]
De eerste helft van die video hadden ze wel weg kunnen laten
Voor de rest kut want raw
Dit jaar gewoon weer onder een andere naam, zoals elke paar jaarquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen laatste Freaqshow ooit toch?
ben benieuwd of Q-dance met iets nieuws voor oud&nieuw komt, of er mee stopt omdat het niet rendabel is ofzo...
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gaan er hier ook mensen naar Hardclassics in februari?
Dat is nogal logisch hequote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Voorspelbare platen in de top 10...
Had Zombie op 1 verwacht, maar dat komt ook door m'n voorkeurquote:Op maandag 1 januari 2018 23:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon weer onder een andere naam, zoals elke paar jaar
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 januari 2018 17:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
2017 was wmb een top jaar voor de hardstyle. Sinds enkele jaren stijgt de kwaliteit m.i. weer aanzienlijk tov 2011/2012
2007 was inderdaad echt geweldig, evenals 2008quote:Op woensdag 3 januari 2018 17:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Ik denk dat het in cyclussen van 10 jaar gaat want tot nu toe was 2007 mijn favoriete hardstyle-jaar![]()
Scantraxx Rootz / End Of My Existence EPquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
2007 was inderdaad echt geweldig, evenals 2008
Herinner me nog m'n examenfeest in 2007 waarin een vriend van me Headhunterz vs. Abject - Scantraxx Roots liet horen. Vanaf dat moment ben ik me meer gaan verdiepen in Headhunterz, Wildstylez en Project One en naderhand Noisecontrollers etc. Sindsdien groot liefhebber van hardstyle
Knap dat jij kan zien wie nieuw in de scene is en wie niet. Ook dat je precies weet dat zij denken dat het nieuwe releases zijnquote:Op donderdag 4 januari 2018 13:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Zit net die drie uur durende Defqon Legends set te luisteren en wat ik me net bedenk.. hoe veel jongere bezoekers of "nieuwe" mensen in de hardstyle scene zijn er wel niet die helemaal los gaan op die oude nummers (Rock Civilization, Crump... alles voor 2010) , denkende dat het nieuwe releases zijn.
Ik kan het natuurlijk niet zien of met zekerheid beweren, maar ik kan het me indenken dat er genoeg mensen zijn die nieuw zijn in de hardstyle scene (of dat nu jonge mensen zijn die voor het eerst naar een festival gaan, of mensen zijn die zeg maar "nieuw" zijn ingestapt). Misschien verkeerd verwoord in mijn eerste post, maar misschien snap je me nu.quote:Op donderdag 4 januari 2018 14:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Knap dat jij kan zien wie nieuw in de scene is en wie niet. Ook dat je precies weet dat zij denken dat het nieuwe releases zijn
En dikke line-up, nice!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
21 april naar XXlerator showcase van Noisecontrollers in Nijmegenmet een 3u durende set van Noisecontrollers
https://www.facebook.com/events/1782484012046286/?ti=as
mooie clip welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Lekker man.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
21 april naar XXlerator showcase van Noisecontrollers in Nijmegenmet een 3u durende set van Noisecontrollers
https://www.facebook.com/events/1782484012046286/?ti=as
Sjezus, inderdaad, heb het 239237-stappenplan eens doorgelezenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:01 schreef ReMcOrE het volgende:
er zijn wel een lading met data om in de gaten te houden, voor registratie, pre-sale, reguliere verkoop, personalisatie etc.
hier 2 zaterdagtickets binnenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:01 schreef mstx het volgende:
Defqon.1 tickets zijn ook weer binnen.
Weer 10% duurder dan vorig jaar. Zouden we volgend jaar de magische grens van ¤150 per weekendticket doorbreken?
Wou dat ik dat kwijt was voor Decibel hahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:01 schreef mstx het volgende:
Defqon.1 tickets zijn ook weer binnen.
Weer 10% duurder dan vorig jaar. Zouden we volgend jaar de magische grens van ¤150 per weekendticket doorbreken?
Voor die 150 euro (145 plus transactiekosten - in mijn geval via Ideal) heb je alleen toegang tot de camping. Tent enzo moet je zelf regelen/meenemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kwijt was voor Decibel hahaha
300 ofzo in een tent met koelkast
ik zag het ook op FB. de registratie was volgens mij onbeperkt, dus de pre-sale was ook meer een normale verkoop gezien de belangstellingquote:Op maandag 5 maart 2018 20:19 schreef mstx het volgende:
Defqon zaterdagtickets zijn al uitverkocht voordat de reguliere verkoop begint
Das wel raar als dat zo is hahaquote:Op maandag 5 maart 2018 20:19 schreef mstx het volgende:
Defqon zaterdagtickets zijn al uitverkocht voordat de reguliere verkoop begint
Mijn orenquote:
beetje Brennan Heart idee; redelijke melodie maar lyrics om van te jankenquote:
Zo triestquote:Op maandag 19 maart 2018 15:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
http://www.hardnews.nl/on(...)ijden-van-dj-zenith/
Rip
Ik hoop dat dit satire is.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 6 april 2018 11:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Voor degenen die gaan: veel plezier!
Wordt mijn 3e keer. Geen slechte ervaringen met het publiek maar ik sta dan ook de hele dag in de hardstyle classics areaquote:Op vrijdag 13 april 2018 13:43 schreef Welten het volgende:
Afgelopen weekend festivalseizoen heerlijk geopend op Rebirth. Top weer, tof sfeer, aantal toffe setjes gehoord. Ik ben blij :-)
Over 2 weekjes Supersized. Wordt voor mij denk ik de 5e keer dat ik er ben. Ik heb vaak wel het gevoel dat er wat ander (beetje pauper?) volk op af komt. Misschien omdat uptempo etc. ook een podium krijgt. Op hardstyle only feesten valt me dit veel minder op.
Of het komt omdat het Koningsdag is en elke Sjonnie dan eens denkt van: 'goh, leuk. Feestje'.
Ik ben geweest ja. Wat een nacht.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vanavond XXLerator spotlight - Noisecontrollers3u showcase van zijn hele carrière
Wie is er nog meer bij?
Was inderdaad echt een hele mooie avond en die set van hem was bizarquote:Op zondag 22 april 2018 20:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik ben geweest ja. Wat een nacht.![]()
![]()
Vrijdag ook nog naar Supersized
Vond het deze keer ook wel meevallen, ja. Wel veel 'lopend' volk tussen alle area's maar wel weer vermaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2018 14:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Wordt mijn 3e keer. Geen slechte ervaringen met het publiek maar ik sta dan ook de hele dag in de hardstyle classics area
Intentsquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en las dit gisteren
http://www.hardnews.nl/q-(...)t-het-nachtfestival/
Ik kijk alles gewoon op YouTube. In 4K met prima geluid. Zelf downloaden is niet meer nodig toch?quote:Op zondag 20 mei 2018 19:21 schreef _Fonz het volgende:
Psst .. Waar kan ik livesets downloaden van festivals van Qlimax en Defqon enz van de laatste jaren. Ik als oudgediende heb een hele shitload aan sets, maar de laatste tijd is het huilen met de pet op. Waar vind ik die sets (die ik dus ook kan downloaden). Er was een hele levendige community op een of ander forum (mic.ipbfree oid) dat nu is opgedoekt. Waar zijn jullie allemaal naartoe gegaan!
LSDB al gekeken?quote:Op zondag 20 mei 2018 19:21 schreef _Fonz het volgende:
Psst .. Waar kan ik livesets downloaden van festivals van Qlimax en Defqon enz van de laatste jaren. Ik als oudgediende heb een hele shitload aan sets, maar de laatste tijd is het huilen met de pet op. Waar vind ik die sets (die ik dus ook kan downloaden). Er was een hele levendige community op een of ander forum (mic.ipbfree oid) dat nu is opgedoekt. Waar zijn jullie allemaal naartoe gegaan!
Jezusquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:17 schreef mstx het volgende:
Enorm cheesy melodie maar dat maakt deze track zo vet
Na 2 jaar eindelijk als free release
De intro is ook heel dik maar die zit niet in de video![]()
Zo jammer dat X-Qlusive gereduceerd tot dit.quote:
Gereduceerd sinds wanneer? Dit concept bestaat al 9 jaarquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:34 schreef Wut het volgende:
[..]
Zo jammer dat X-Qlusive gereduceerd tot dit.
1 op 1 kopie van hardtraxx:quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Gereduceerd sinds wanneer? Dit concept bestaat al 9 jaar
Alsmede, uitmelken.quote:Aantal artiesten in trailer:
- Dr. Rude
- Outsiders
- Bass Modulators
- Ransom
- The Partysquad
- Dr. Peacock
Niet aanwezig, vond het in 2015 wel mooi maar je merkte toen al wel dat er veel volk rondliep wat normaal nooit naar hardstyle feesten gaat, wat de sfeer niet echt bevorderde. Daarnaast vind ik dit soort Pussy Lounge-achtige line-ups altijd kut.
Dat de september/oktober editie de afgelopen jaren steeds maar weer Holland XXL is. Terwijl daarvoor ieder jaar een ander thema was, maargoed daarmee krijgen ze de Ziggodome niet mee uitverkocht.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Gereduceerd sinds wanneer? Dit concept bestaat al 9 jaar
Eensch!quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:42 schreef Ronzz het volgende:
Deze set![]()
Rond de 28 minuut hoogtepuntje met Atmozfears & Devin Wild - Breathe en Atmozfears & Demi Kanon - Yesterday. Dikke platen!
Genoegquote:Op zondag 29 juli 2018 23:24 schreef Casis07 het volgende:
Hi!
Zijn er meer Classic hardstyle liefhebbers in dit forum?
Wat is jouw favoriete jaar betreft hardstyle?
2007quote:Op zondag 29 juli 2018 23:24 schreef Casis07 het volgende:
Hi!
Zeker een goude tijd ! Wel jammer dat op bijna elk classic feest dezelfde tracks worden gedraaid , terwijl je vaak juist wacht op die ene track die je al lang niet meer hebt gehoord!:'(quote:
dat stoort wel (veel) meer mensen, maar helaas draait een DJ vaak de bekendere nummers zodat zoveel mogelijk mensen ze herkennen en je dus zoveel mogelijk respons krijgt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:17 schreef Casis07 het volgende:
[..]
Zeker een goude tijd ! Wel jammer dat op bijna elk classic feest dezelfde tracks worden gedraaid , terwijl je vaak juist wacht op die ene track die je al lang niet meer hebt gehoord!:'(
Die oude italiaanse hardstylequote:Op zondag 29 juli 2018 23:24 schreef Casis07 het volgende:
Hi!
Saifamquote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:43 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Die oude italiaanse hardstyle![]()
Ivan Carsten, The KGB's, Technoboy, Tuneboy, en dan vergeet ik vast nog wel wat namen.
Wat was die editie van Qlimax goud zeg! Ookal was p1 moet ik toegeven wel de overtuigende factor om te gaan!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Was wel heel gaaf toen TNT deze 2 jaar terug op Qlimax draaide
![]()
Volgens mij bestond Qlimax toen 15 jaar. Was iig een legendarische editie ja. P1 was geweldig toen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:36 schreef Casis07 het volgende:
[..]
Wat was die editie van Qlimax goud zeg! Ookal was p1 moet ik toegeven wel de overtuigende factor om te gaan!
David Sonar ook zo'n Italiaanse held trouwens!
moest een traantje laten zo mooiquote:
De marketingmachine draait overuren. Wat zou dat toch zijn met die kerel, dat ie deze dingen nodig heeft (of waarom zit Q-Dance zo te pushen, of wie het ook mag zijn).quote:
Frontliner was een beetje matig, met z'n happy hardcore halverwege de set.quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe was VWAB? ik lees mindere verhalen over Zatox en Frontliner?
Zatox vond ik wisselvallig. Paar lekkere platen maar hij draaide ook Wild Wild West.quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe was VWAB? ik lees mindere verhalen over Zatox en Frontliner?
Ah ik heb je gemist! Ik was er ook ineens.quote:
Hi! Wel Daniel en Boy gespot!quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah ik heb je gemist! Ik was er ook ineens.
Heel dik geluid daar in de Ziggo en veel lekkere platen gehoord.
Tijdens P1 zelf vond ik het wel erg druk met filmende toeristen waar ik stond. Geen topsfeer toen. Bij de overige djs wel.
m'n vriendin herkende het gelijk als WPquote:
Vind PN echt een held.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees hier weinig over hem, maar ik vind deze gast echt heel goed producen
Nou, hij is nieuwe muziek aan het maken voor Qlimax. Of dat ook het anthem is... (een mens mag dromen!)quote:Op woensdag 24 oktober 2018 10:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vind PN echt een held.Stuk voor stuk goede tracks. Las ook gister iets over een nieuwe EP gerelateerd aan het Qlimax anthem...
Ja, was idd al duidelijk samen met deze hint: https://www.reddit.com/r/(...)tes_from_the_anthem/quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:59 schreef Welten het volgende:
SZP maakt dus het anthem.
Heb mijn kaart overigens verkocht. Ik heb er (nog) totaal geen zin in en het trekt me dit jaar ook niet zo.
https://www.hardnews.nl/z(...)x-2018-anthem-maken/
Aanwezigquote:
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 9 november 2018 12:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Had liever een XQ Atmozfears gezien!
Of Code Blackquote:Op vrijdag 9 november 2018 12:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Had liever een XQ Atmozfears gezien!
Wat. Een. Track.quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nomansland 2.0
Wel fijn dat deze wel gewoon gereleased is.
ik las "Nomansland 2.0" en dacht dat het nummer er (veel) op leek, of dat het net zo'n dik nummer was......quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nomansland 2.0
Wel fijn dat deze wel gewoon gereleased is.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las "Nomansland 2.0" en dacht dat het nummer er (veel) op leek, of dat het net zo'n dik nummer was......
maar wat een verschrikkelijke schijtplaat, met die lompe bagger kicks die totaal niet bij dat 'zweverige' van de zang etc. passen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan heb ik het nog niet eens over de verkrachting van die fan-tas-tische![]()
![]()
1.0 versie van 2 Sidez!
ik ben sowieso al geen fan van raw, van dat expres moeilijk doen met kicks etc.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik snap het wel, mede omdat 1.0 uit een ander tijdperk komt en een bepaald sentiment met zich meebrengt, waardoor dit nieuwe jasje alleen maar tegen kan vallen.
Maar toch kan ik niet ontkennen dat ik hem stiekem wel erg tof vind
snap ik helemaal, maar een beetje minder kut had wel gekund.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:58 schreef mstx het volgende:
Als het al zou kunnen zou het niet veel zin hebben om het origineel te releasen, die past niet echt meer in een moderne set dus niemand die hem dan draait. Logisch dus dat ze de kicks ook wat gemoderniseerd hebben. Gebeurt wel vaker trouwens dat iemand een kick edit van een klassiekert maakt zodat hij in een actuele set gedraaid kan worden.
Alleen dat ding op 1:42 had van mij niet zo gehoeven
Die is ook wel lekker ja.quote:
quote:
Precies dit. Voor m'n gevoel gaat het bergafwaarts met Qlimaxquote:Op woensdag 21 november 2018 13:03 schreef Ronzz het volgende:
Sla ik over, teveel namen die ik niet hoef te zien (Tweekacore, Peacock, SZP) en de prijs is me dan te gortig. Vorig jaar ook al laten schieten.. de editie van 2016 met Project One zal niet meer te overtreffen zijn
Nog vermaakt dan?quote:Op woensdag 21 november 2018 17:57 schreef mstx het volgende:
De enige die ik niet hoef te zien zijn B-freqz, de rest is wel prima
Was wel een prima feestje. Uiteindelijk van 0:00 tot 5:00 geweest dus niet super veel gezien maar de sets van Bass Modulators, Sub Zero Project, Tweekacore en Phuture Noize waren dik in orde!quote:
Per uur is het niet duur nee maar het is alsnog veel geld.quote:Op maandag 26 november 2018 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
¤ 165 voor The Gathering + 2 volle dagen + nachtprogramma is toch niet veel? nachtje Qlimax kost toch ook al iets van ¤ 75?
Ik vond het maar niks. Te druk, bass stond veel te hard, gladde vloer..quote:Op maandag 26 november 2018 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
Superbash Classics was in ieder geval fantastisch afgelopen vrijdag![]()
met een gruwelijke bazen-set van Slim Shore, o.a. Rock The Party
![]()
de 'hoofdzaal' is inderdaad vaak druk en gedurende de avond wordt de vloer steeds gladder. maar het geluid stond dikke prima. bass absoluut niet te hard, gewoon prima afgesteld.quote:Op dinsdag 27 november 2018 08:23 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik vond het maar niks. Te druk, bass stond veel te hard, gladde vloer..
Beste kutlocatie wat mij betreft. Nog nooit eerder geweest.
Wel lekkere setjes gehoord inderdaad
Wilde ik ook naartoe maar heb zaterdagavond een wedstrijdquote:Op donderdag 29 november 2018 12:29 schreef dimmak het volgende:
Voor het eerst in een flinke tijd weer naar een feestje. Zaterdag staat Reactivate op het programma.
So, lekkere marathon dan.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Wilde ik ook naartoe maar heb zaterdagavond een wedstrijd
Dan maar alleen naar Euphoria. Vrienden van mij gaan wel naar beide feesten
Say whatever you want motherfucker, just say my name. That's all I need.quote:
Van z'n nieuwe tracks vind ik alleen Rescue Me vet, de rest doet me niksquote:Op vrijdag 30 november 2018 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Say whatever you want motherfucker, just say my name. That's all I need.
Die vind ik toch net even wat leuker dan dit. Vind die nieuwe sound van HHZ en P1 maar mwah
Ben hier toch niet alleen in?
ik wilde hem net postenquote:Op vrijdag 30 november 2018 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Say whatever you want motherfucker, just say my name. That's all I need.
Die vind ik toch net even wat leuker dan dit. Vind die nieuwe sound van HHZ en P1 maar mwah
Ben hier toch niet alleen in?
Inderdaad!quote:Op zondag 2 december 2018 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Reactivate was leuk
+ avio, crypsis, tuneboy die afsluit met the zero hour![]()
- frontliner, dbstf
quote:Op donderdag 6 december 2018 08:53 schreef Levitas het volgende:
Wowowow, het FOK! hardstyle topic! Da's verdomme lang geleden
Leuk om te zien dat de vaste kliek hier nog gewoon hangt, hoewel niet zo actief als vroegah, hoe is het met jullie dan?!
Volgens mij is Boy de enige die ik ooit nog op feesten heb gezien. Altijd classics, en altijd stomtoevallig op random plekken in de zaal
Net zo fucking toevallig dat we allebei na lange tijd weer even op Fok! zitten en dit topic zien blijkbaar.....quote:Op donderdag 6 december 2018 08:53 schreef Levitas het volgende:
Wowowow, het FOK! hardstyle topic! Da's verdomme lang geleden
Leuk om te zien dat de vaste kliek hier nog gewoon hangt, hoewel niet zo actief als vroegah, hoe is het met jullie dan?!
Volgens mij is Boy de enige die ik ooit nog op feesten heb gezien. Altijd classics, en altijd stomtoevallig op random plekken in de zaal
Zonde! Zag Boy idd op VWAB en hij zei nog dat jullie linksvoor(?) stonden. Even gezocht maar niemand meer gezien..quote:Op donderdag 6 december 2018 09:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Dit jaar nog Harm, Tim en Boy op Vroeger Was Alles Beter gezien, Tom op Decibel en Rob op Liquicity en dat was het volgens mij wel
quote:Op donderdag 6 december 2018 10:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Net zo fucking toevallig dat we allebei na lange tijd weer even op Fok! zitten en dit topic zien blijkbaar.....
Moet niet gekker worden
Ik denk het hahahaquote:Op donderdag 6 december 2018 10:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zonde! Zag Boy idd op VWAB en hij zei nog dat jullie linksvoor(?) stonden. Even gezocht maar niemand meer gezien..
[..]![]()
Defuck. Wij zijn meant to be denk ik
Ik ben erbijquote:Op donderdag 6 december 2018 12:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik denk het hahaha
Rest stond later meer richting het midden, maar wel vooraan nog steeds.
Zaterdag toevallig Reminder?
Nein, ik ben wel een beetje classics moe de laatste tijd. Of uberhaupt wel ff klaar met feestjes voor dit jaarquote:
Ik moet hieraan denken, maar zou wel heel toevallig zijn!quote:Op zondag 9 december 2018 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Hoi.
Ik ben op zoek naar een hardstyle nummer. Ik weet bij god niet van wie.
Een oud klinkende man vertelt een verhaal met een hese stem. Heel kalm en rustig. Volgens mij korte achtereenvolgende zinnen. Doet me een beetje denken aan PsykoPunkz of Keltek.
Mijn excuus voor de summiere informatie, maar jullie hardstyle diehards zullen hier vast wel genoeg aan hebben
Was 'm niet. Heb 'm inmiddels gevonden.quote:Op zondag 9 december 2018 09:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik moet hieraan denken, maar zou wel heel toevallig zijn!
Het geluid was een lange tijd behoorlijk ruk (vanaf Davide werd het beter).quote:Op maandag 10 december 2018 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe was Reminder? lekker rustig, met al die Italiaanse track vol breaks van enkele minuten?
Activator was fantastisch, zoals gewoonlijk!quote:Op maandag 10 december 2018 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe was Reminder? lekker rustig, met al die Italiaanse track vol breaks van enkele minuten?
quote:Op maandag 10 december 2018 16:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Activator was fantastisch, zoals gewoonlijk!
Everything & Back in the Days
Tatanka ook weer met Gold Medley with Strange, één van mijn favorieten.
quote:As a thank you for all your support this year we have a little gift for you.
http://fusionr.ec/donkeyclaus
We know some of you have been asking for this for quite a while so start playing it at your boring Christmas dinner or to start a party at your local bar.
deze is ook primaquote:Op woensdag 26 december 2018 12:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Lekker! Oud blijft toch beter dan nieuw:
Klinkt lekkerquote:
thanks!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
De oude Dutch Master (Henry Snijders met platen als Get Up, Copies are Faking en The Scene) ging weg bij het label Dutch Master Works, maar mocht zijn dj-naam niet meenemen omdat die eigendom was van het label. Hij ging verder onder de naam Slim Shore bij Fusion Records. Eerste releases van Slim Shore waren geloof ik Scars en King of the Stage.
Dutch Master Works heeft vervolgens een andere kerel de naam Dutch Master gegeven. Eerste releases van de nieuwe Dutch Master waren volgens mij Recalled To Life en Fly Like a Rocket.
Volgens mij klopt dit precies. Rond 2009/2010 heeft die verandering plaats gevonden als ik Partyflock mag geloven.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
De oude Dutch Master (Henry Snijders met platen als Get Up, Copies are Faking en The Scene) ging weg bij het label Dutch Master Works, maar mocht zijn dj-naam niet meenemen omdat die eigendom was van het label. Hij ging verder onder de naam Slim Shore bij Fusion Records. Eerste releases van Slim Shore waren geloof ik Scars en King of the Stage.
Dutch Master Works heeft vervolgens een andere kerel de naam Dutch Master gegeven. Eerste releases van de nieuwe Dutch Master waren volgens mij Recalled To Life en Fly Like a Rocket.
Prima foto als thumbnail wel!quote:
Ja maar de rest van de frames heb ik niet geschotenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:12 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Bijna elke frame was prima geweest.
Ow serieus? Nice work. Professioneel (party)fotograaf?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar de rest van de frames heb ik niet geschoten
Www.instagram.com/MNO_Photo 😄quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:58 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ow serieus? Nice work. Professioneel (party)fotograaf?
Nice. Feest je dan ook nog 'n beetje mee of werkt dat niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Www.instagram.com/MNO_Photo 😄
Die avond 1 van de 2 fotografen voor Q-dance. 26e weer met XQ
Nee is rennen!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:40 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Nice. Feest je dan ook nog 'n beetje mee of werkt dat niet?
Dat is wel gaaf ja! Maar je gaat daarnaast niet meer in je eigen tijd?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee is rennen!
Heb wel een vette avond en niks te klagen want mag betaald m’n hobby uitvoeren op feesten waar ik zelf altijd heenging. Maar sta niet los te gaan nee. Krijg weinig mee van setjes. Soms vallen vette platen op en loop ik wel met een grijns op m’n gezicht, maar is eigenlijk gewoon hard werken en meters maken
Geen tijd voor :’)quote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:46 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf ja! Maar je gaat daarnaast niet meer in je eigen tijd?
Btje zoetzuur dusquote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen tijd voor :’)
Ben al op alle feesten aanwezig waar ik heen zou wilen.
Nee 100% zoet! Zoals ik zei, m’n hobby als werk, (betaald) naar alle feesten, overal heen met dj’s, all access, niks te klagen!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:53 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Btje zoetzuur dus. Werk je op Qapital? Dat is mijn volgende weer.
Mmm ja zo bezien...alleen, ik zou één (niet geheel onbelangrijk) aspect wel missen thoughquote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee 100% zoet! Zoals ik zei, m’n hobby als werk, (betaald) naar alle feesten, overal heen met dj’s, all access, niks te klagen!
Qapital aanwezig ja!
Tja ben ik een ouwe lul en “die tijd heb ik wel gehad”quote:Op zaterdag 19 januari 2019 02:02 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Mmm ja zo bezien...alleen, ik zou één (niet geheel onbelangrijk) aspect wel missen though [ afbeelding ]
En tof! Zal je proberen niet lastig te vallen met '''EUY FOK!ker!''
Valt wel mee toch? Hoe oud ben je? 30 oid?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 02:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tja ben ik een ouwe lul en “die tijd heb ik wel gehad”![]()
Mag altijd gedag zeggen!
30 inderdaad, partyfossielosaurus.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 02:11 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hoe oud ben je? 30 oid?
Zal ik doen.
Naja kleine sidenote, wel "een van de fotografen" hè, niet DEquote:Op zaterdag 19 januari 2019 13:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Lekker bezig Menno!
Hoe ben je eigenlijk huisfotograaf van Q-Dance geworden? Simpelweg gesolliciteerd op een vacature?
Hier ook hoorquote:
Heel gaafquote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
30 inderdaad, partyfossielosaurus.
[..]
Naja kleine sidenote, wel "een van de fotografen" hè, niet DEAlex van Oostrum is eigenlijk de vaste Q fotograaf die alles schiet incl buitenland hostings. Maar soms kan hij bijv niet en dan is er een "groepje" die gevraagd wordt, waar onder andere ik dan in zit. Ik ben wel de vaste fotograaf van Roughstate (Gunz for Hire, Ran-d, B-front etc)
Maar ik ben door Rutger Geerling (Rudgr) meegevraagd naar Defqon 2016. Toen lekker met hem mee geschoten, mocht daarom gelijk de MainStage doen en dat vond Q zo geslaagd dat ik vaker mocht terug komen. Sindsdien vaker gevraagd, soms in een groot team (bijv Defqon) en soms samen met een andere fotograaf een indoorfeest doen (XQ, Wow Wow, Freaqshow)
Haha ja ken ik inderdaad!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heel gaafdan ken je Richard Brunsveld waarschijnlijk ook wel? Hij schiet ook plaatjes van allerlei feesten.
Heb met hem nog vakken gevuld in de Albert Heijn 10 jaar geledenquote:
Interessant! Aan het begin was het dus erg handig dat je iemand uit het wereldje kende. Vervolgens moet je echt gevraagd worden omdat je goede kwaliteit levert. Het was iig geen standaard sollicitatieprocedure!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja kleine sidenote, wel "een van de fotografen" hè, niet DEAlex van Oostrum is eigenlijk de vaste Q fotograaf die alles schiet incl buitenland hostings. Maar soms kan hij bijv niet en dan is er een "groepje" die gevraagd wordt, waar onder andere ik dan in zit. Ik ben wel de vaste fotograaf van Roughstate (Gunz for Hire, Ran-d, B-front etc)
Maar ik ben door Rutger Geerling (Rudgr) meegevraagd naar Defqon 2016. Toen lekker met hem mee geschoten, mocht daarom gelijk de MainStage doen en dat vond Q zo geslaagd dat ik vaker mocht terug komen. Sindsdien vaker gevraagd, soms in een groot team (bijv Defqon) en soms samen met een andere fotograaf een indoorfeest doen (XQ, Wow Wow, Freaqshow)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |