Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.htmlquote:Onderzoek Anne Faber: specifieke plek Zeewolde onderzocht
Laatste update:
12-10-2017 | 09:41
Zeewolde - Donderdag 12 oktober wordt één specifieke plek nader onderzocht omdat het vermoeden is dat het lichaam van Anne daar verborgen is.
Op basis van onderzoeksinformatie kwam woensdagavond laat een ander gebied in beeld dan daar waar eerder die dag gezocht was. Dit gebied, in de omgeving van het Nulderpad in de gemeente Zeewolde, werd in de nacht van woensdag 11 op donderdag 12 oktober afgezet. Daar werd één specifieke plek gevonden waar vermoedelijk het lichaam van Anne verborgen is.
Het gebied is afgezet en forensische experts doen nader onderzoek. Dit onderzoek gebeurt zorgvuldig om geen sporen te vernietigen en zal langere tijd in beslag nemen.
Zodra er meer informatie is, zullen we dat melden.
In verband met deze omstandigheden zijn andere zoekacties voor dit moment stil gelegd.
In het dossier van Anne Faber staat alle informatie rond de vermissing en de laatste ontwikkelingen.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:DONDERDAG 12 OKTOBER
Verdachte Michael P. (27) blijft langer vastzitten voor betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber. Dat heeft de rechter-commissaris donderdagochtend besloten. P. blijft in ieder geval nog twee weken in voorlopige hechtenis
10:32
De politie heeft een specifiek gebied in Zeewolde afgezet waar ze vermoeden dat het lichaam van Anne Faber is verborgen. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Gisteren werd ook al in het gebied gezocht naar Anne Faber (25), die sinds 29 september wordt vermist. De politie zoekt nu in de omgeving van het Nulderpad.
- De recherche heeft een specifieke locatie in beeld waar het lichaam van Anne Faber moet liggen. Dat meldt de politie. De zoekactie concentreert zich op het Nulderpad in het Horsterwold in Flevoland. Het gebied is afgezet. De politie benadrukt dat er nog geen lichaam gevonden is.
- Het onderzoek naar Anne Faber richt zich vandaag opnieuw op natuurgebied De Stille Kern in Zeewolde. Op andere plekken komen voorlopig geen zoekacties meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
Hoezo andersom .zeggen dat ze WEL in een auto gestapt is , is dan net zo belachelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Tenzij je haar kent is dit echt een belachelijke post,,,
Dat zou mij ook niet verbazen, sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze nog niet eens willen aangeven dat ze Anne gevonden hebben, maar niet verder komen dan "naar alle waarschijnlijkheid Anne Faber".quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Klopt.. ik verdenk ze er ook wel van dat ze zeggen dat ze een lijk gevonden hebben maar de boel nog verder onderzoeken... (dat bevestigd ook waarom ze nog niet afgevoerd is)
Jij bent speciaal voor deze reactie teruggekeerd op fok?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:24 schreef Perico het volgende:
Michael Pan-uit is een hijo de puta die gewoon onbewaakt in een kamertje een keer een half uur ernstig in elkaar gebeukt moet worden, waar verder niemand weet van heeft.. zodat hij ook vroeg sterft en louter nog miserabele dagen vol pijn beleeft.
Dat is natuurlijk het punt niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo andersom .zeggen dat ze WEL in een auto gestapt is , is dan net zo belachelijk
Ik denk ook dat de kans groot is dat ze het nog steeds niet 100% zullen bevestigen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou mij ook niet verbazen, sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze nog niet eens willen aangeven dat ze Anne gevonden hebben, maar niet verder komen dan "naar alle waarschijnlijkheid Anne Faber".
Het is een echte dumpplek dus algemeen bekend denk ik.. eerder werden er al vaten drugsafval gevonden.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:25 schreef gosschalks het volgende:
Misschien moeten achteraf ze niet al te gedetailleerd uit gaan leggen hoe ze deze plek hebben gevonden (als het bijv. mbv telefoondata-analyse is gebeurd). Wie weet leren andere Michaels daar weer van.
Ja precies..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou mij ook niet verbazen, sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze nog niet eens willen aangeven dat ze Anne gevonden hebben, maar niet verder komen dan "naar alle waarschijnlijkheid Anne Faber".
Jij zegt dat je niet het idee hebt dat ANNE dat zou doen, alsof je haar persoonlijk kent.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo andersom .zeggen dat ze WEL in een auto gestapt is , is dan net zo belachelijk
18uquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:26 schreef summer2bird het volgende:
Is ze al gevonden?
Komt er nog een persconferentie?
Geen idee.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:26 schreef summer2bird het volgende:
Is ze al gevonden?
Jup klopt jaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik geloof echt geen ene zak van mediums enzo. Maar achteraf gezien krijg ik toch een tikkie de kriebels van de steekwoorden die die ene (iets met Het lichtpuntje) gaf op Twitter al op 1 (!) oktober
ORANJE (de verdachte pleegde de verkrachtingen op Koninginnedag)
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
Potloden (er is een heel groot 'kunstwerk' van drie enorme potloden in Zeewolde)
En dat was dus nog heel ver voordat de verdachte in beeld kwam en Zeewolde in beeld kwam.
Nee ik geloof er nog steeds niet in, maar in dit geval toch een beetje frappant.
https://www.npo.nl/livequote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:28 schreef Habbezak het volgende:
[..]
kunnen wij dit live ergens volgen?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik geloof echt geen ene zak van mediums enzo. Maar achteraf gezien krijg ik toch een tikkie de kriebels van de steekwoorden die die ene (iets met Het lichtpuntje) gaf op Twitter al op 1 (!) oktober
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
POTLODEN (er is een heel groot 'kunstwerk' van drie enorme potloden in Zeewolde)
En dat was dus nog heel ver voordat de verdachte in beeld kwam en Zeewolde in beeld kwam.
Nee ik geloof er nog steeds niet in, maar in dit geval toch een beetje frappant.
Nee? Dat zou ook niet kunnen als ze bijvoorbeeld gewond was?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Oranje, groen, schep, water..... oke. Dat kan 1001 kanten op, dat begrijp je wel toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
POTLODEN (er is een heel groot 'kunstwerk' van drie enorme potloden in Zeewolde)
Neequote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:26 schreef summer2bird het volgende:
Is ze al gevonden?
Wist het prima zonder tv en radio. Gwn Feesboek.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wie dat niet heeft weet dan ook niet dat Anne vermist was. Dus dat is ook niet de doelgroep.
Ik heb Graphite van Montana op en nu ruik ik naar potlood.. en ik post in dit topic..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
Der is er nog een een met kobalt diamant en dergelijke woordenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
Sorry, maar dit slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
wb juanquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:24 schreef Perico het volgende:
Michael Pan-uit is een hijo de puta die gewoon onbewaakt in een kamertje een keer een half uur ernstig in elkaar gebeukt moet worden, waar verder niemand weet van heeft.. zodat hij ook vroeg sterft en louter nog miserabele dagen vol pijn beleeft.
Zee en potloden waren nou niet echt voor de hand liggende dingen om te roepen.quote:
Dat, en/of niks meer te verliezen heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:28 schreef Mishu het volgende:
Bij een tweede verkrachting na vrijlating is het vrij standaard dat het slachtoffer dan ook vermoord wordt ivm voortschrijdend inzicht (geen sporen achterlaten). Het komt dus puur omdat hij niet meer gepakt wil worden.
Zoals ik al zei, niet iedereen heeft Twitter (of Facebook).quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist het prima zonder tv en radio. Gwn Feesboek.
Probeer het eens met wat random woorden. Dan kom je ook wel tot een passend verhaal. Denk ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
Merkwaardig jaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
Met 6 andere hints had je de zaak waarschijnlijk ook wel kunnen koppelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
dit is zooo dom dat ik me gedwongen voel hierop te reageren. Thank me later als je OOIT in zo een situatie terecht komt:quote:nderdaad. Lijkt mij wel een type die van zich af slaat etc en dat is haar fataal gewordenHad ze nou maar meegewerkt of op hem ingepraat etc, damn.
quote:If you find yourself in such a situation, you should assume that your opponent is a career criminal who has victimized many others before you.[7] Do not waste an instant imagining that you can reason with him. Most victims of violence are so terrified of being injured or killed that they will believe any promise a predator makes. It is not difficult to see why.
quote:However bad your options may appear in the moment, complying with the demands of a person who is seeking to control your movements is a terrible idea.Yes, there are criminals whose only goal is to steal your property. But anyone who attempts to control you—by moving you to another room, putting you in a car, tying you up—probably intends to kill you (or worse). And you must understand in advance that your natural reaction to this situation—to freeze, to comply with instructions—will be the wrong one.
quote:If you find yourself in a situation where a predator is trying to control you, the time for listening to instructions and attempting to remain calm has passed. It will get no easier to resist and escape after these first moments. The presence of weapons, the size or number of your attackers—these details are irrelevant. However bad the situation looks, it will only get worse. To hesitate is to put yourself at the mercy of a sociopath.
en de politie zelf:quote:Nothing good ever comes to people who allow themselves to be moved to a remote location at the mercy of a violent predator. The police call such places “secondary crime scenes.” They are always better for the attacker and worse for his victim because they are more isolated than the first point of contact. And although your home may be the most familiar place on earth to you, the moment an intruder enters, it becomes the equivalent of a secondary crime scene. You should also expect that any criminal who breaks into your home when you’re inside it has come prepared to murder you and your family. To naive readers, this may sound like an extraordinarily paranoid assumption. It isn’t. Mere burglars generally make sure a house is empty before breaking in.
If a window shatters in the middle of the night and someone comes through it, your life is on the line. There is nothing to talk about, no offer of cash or jewelry to muster, no demands worth listening to. You must do whatever it takes to escape.
One of the most common and disturbing features of home invasions is how the victims’ concern for one another and desire to stay together is inevitably used against them. By exploiting these bonds, even a single attacker can immobilize an entire family. By merely holding a knife to the wife’s throat, he can get the husband to submit to being tied up. Again, it is perfectly natural for victims in these circumstances to hope that if they just cooperate, their attacker will show them mercy. If you get nothing else from this article, engrave this iron law on your mind: The moment it is clear that an assailant wants more than your property (which must be assumed in any home invasion), you must escape.
What if your attacker has a knife to your child’s throat and tells you that everything is going to be okay as long as you cooperate by lying face down on the floor? Don’t do it. It would be better to flee the house—because as soon as you leave, he will know that the clock is ticking: Within moments, you will be at a neighbor’s home summoning help. If this intruder is going to murder your child before fleeing himself, he was going to murder your child anyway—either before or after he killed you. And he was going to take his time doing it. Granted, it is almost impossible to imagine leaving one’s child in such a circumstance—but if you can’t leave, you must grab a weapon and press your own attack. Complying in the hope that a sociopath will keep his promise to you is always the wrong move.
alsjeblieft , probeer niet met een psychopaat of whatever te reasonen of om te doen wat hij zegt. Je gaat nooit meer gevonden worden...quote:From a cop’s point of view, citizens seem to keep making the same mistakes over and over, until all cases begin to sound alike…. The objective of a violent criminal is to control you, emotionally and physically. Everything he does—his threats and promises—is intended to terrify and control you. The more control you give to the violent criminal, even if you see it as temporary, the less likely you are to escape. For most crime victims, their temporary cooperation backfired into full control over them. Time works against the victim and for the criminal. The longer you stall, the more you talk, the deeper you sink.
Ze was de enige die met Zeewolde kwam al op 1 Oktober. Dat is wel apart.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Probeer het eens met wat random woorden. Dan kom je ook wel tot een passend verhaal. Denk ik.
Ze zei toch water/zee?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze was de enige die Zeewolde aangaf. Al op 1 Oktober, niemand anders dat is wel apart.
flikker toch op met je gezweef.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
het lichaam bestaat ook uit water. En ze had een groene jas aan omg.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze zei toch water/zee?
Half Nederland bestaat uit water.
Hoezo sorry, ik zeg toch zelf ook dat ik het niet geloof? Vond het alleen achteraf gezien vrij frappant. En er zijn hier wel gekkere dingen geroepen in alle topics.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:29 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Sorry, maar dit slaat echt nergens op.
Nog meer handige tips van lichtpuntje:quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
quote:Arme Anne Faber, ik hoop echt dat ze in het water gaan zoeken of iets wat met water te maken heeft gehad in huis. Douche/bad.....1 van de 2
quote:Zou toch echt gerust zijn als mensen gaan zoeken bij water van route Baarn, Paleis naar Soest(duinen),Berkenlaantje en naar vijver Rodichem
quote:
quote:Bunschoten Spakenburg? richting De Eem. Zoals ik al eerder schreef......niet gevonden? dan gaan we richting bootje openwater 1/2
Over dwaalsporen gesproken. Beetje ruis op de lijn gehad?quote:Haven(s)? Bootjes? De Eem? Eemmeer? Bunschoten Spakenburg e.o. Zeewolde e.o.
Zo opmerkelijk!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het lichaam bestaat ook uit water. En ze had een groene jas aan omg.
Andere tweet zei ze ZEEWOLDE. Dit was ruim een week voordat ze uberhaupt in Zeewolde gingen zoeken.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze zei toch water/zee?
Half Nederland bestaat uit water.
Ons landje ligt voor een groot deel aan zee.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zee en potloden waren nou niet echt voor de hand liggende dingen om te roepen.
Op NPO1quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:30 schreef A_S_R het volgende:
De persconferentie is live op radio en tv te volgen.
twitter:VSchildkamp twitterde op donderdag 12-10-2017 om 17:30:43Gemeentehuis Zeewolde, 18 u “kort statement” over zaak #AnneFaber https://t.co/6E5YbgiYU2 reageer retweet
Misschien moet je nog eens lezen wat ik bovenaan en onderaan die post schreef, blinde.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:30 schreef Habbezak het volgende:
[..]
flikker toch op met je gezweef.
O god. Nu zij weer.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze was de enige die Zeewolde aangaf. Al op 1 Oktober, niemand anders dat is wel apart.
link?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere tweet zei ze ZEEWOLDE. Dit was ruim een week voordat ze uberhaupt in Zeewolde gingen zoeken.
Niet gevonden volgens mij, maar omdat de pers als muskieten rond de politie hangen zal er wat info verstrekt worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:31 schreef Dark_Killah het volgende:
twitter:VSchildkamp twitterde op donderdag 12-10-2017 om 17:30:43Gemeentehuis Zeewolde, 18 u “kort statement” over zaak #AnneFaber https://t.co/6E5YbgiYU2 reageer retweet
Klinkt als mijn (criminele volgens mij) ex.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:30 schreef Michielos het volgende:
iemand zei dit:
[..]
dit is zooo dom dat ik me gedwongen voel hierop te reageren. Thank me later als je OOIT in zo een situatie terecht komt:
[..]
[..]
[..]
[..]
en de politie zelf:
[..]
alsjeblieft , probeer niet met een psychopaat of whatever te reasonen of om te doen wat hij zegt. Je gaat nooit meer gevonden worden...
Mijn fokking god.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
Potloden is met een kunstwerk in zeewolde ook niet heel erg treffend.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zee en potloden waren nou niet echt voor de hand liggende dingen om te roepen.
Als ze niet gevonden zou zijn zou er uberhaupt geen persco komen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Niet gevonden volgens mij, maar omdat de pers als muskieten rond de politie hangen zal er wat info verstrekt worden.
Ik weet niet eens over wie het gaat, dus stuur maar eens een keer een bron of link in plaats van dat domme geschreeuw in de ruimte.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoek zelf eens wat op lamme pater
Beetje zoals het Voetbal Inside topic. Meteen steekwoorden typen die er gezegd worden en er 'Genot' achter plakkenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:33 schreef ondeugend het volgende:
Persco is gewoon hier te volgen. Iedereen gaat 6 keer typen wat er gezegd wordt
Lamme pater dan scroll je naar boven zodat je weet waar het over gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over wie het gaat, dus stuur maar eens een keer een bron of link in plaats van dat domme geschreeuw in de ruimte.
exact. Hopen dat hij je genade gaat schenken is NIET de oplossing in zo een situatiequote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Klinkt als mijn (criminele volgens mij) ex.
Kort moment anders worden de broodjes bal en de soep koudquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Korte statement?
Dat wordt dus 'Vandaag onderzoek gedaan, is nog volop bezig. Kunnen nu niet meer vertellen omdat onderzoek nog niet is afgerond. We komen later met meer informatie".
Ja mn arie.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere tweet zei ze ZEEWOLDE. Dit was ruim een week voordat ze uberhaupt in Zeewolde gingen zoeken.
Nee er was dagen daarvoor al Zeewolde getweet 100%quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja mn arie.
Eerste tweet over Zeewolde was dinsdag 10 oktober.
Toen waren ze daar al aan t zoeken
Poephoofd roept de hele dag maar wat. Laat 'm.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja mn arie.
Eerste tweet over Zeewolde was dinsdag 10 oktober.
Toen waren ze daar al aan t zoeken
Oja?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee er was dagen daarvoor al Zeewolde getweet 100%
Voor of nadat de verdachte (met achtergrond in Zeewolde) bekend was?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee er was dagen daarvoor al Zeewolde getweet 100%
Daarvoor al maar het was slechts 1 tweet. Lekker belangrijk ook trouwens. Laten we wachten tot 18.00quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Voor of na de verdachte (met achtergrond in Zeewolde) bekend was?
Na.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Voor of nadat de verdachte (met achtergrond in Zeewolde) bekend was?
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:33 schreef ondeugend het volgende:
frappantquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens lezen wat ik bovenaan en onderaan die post schreef, blinde.
Dankjewel voor deze post! Heel goed dat dit gedeeld wordt. Misschien wel handig om de bron van die tekst er ook bij te zetten.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:30 schreef Michielos het volgende:
iemand zei dit:
[..]
dit is zooo dom dat ik me gedwongen voel hierop te reageren. Thank me later als je OOIT in zo een situatie terecht komt:
[..]
[..]
[..]
[..]
en de politie zelf:
[..]
alsjeblieft , probeer niet met een psychopaat of whatever te reasonen of om te doen wat hij zegt. Je gaat nooit meer gevonden worden...
https://www.samharris.org/blog/item/the-truth-about-violencequote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:38 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze post! Heel goed dat dit gedeeld wordt. Misschien wel handig om de bron van die tekst er ook bij te zetten.
Ja dat moet dus nog blijken.. of.. en wat er al dan niet gevonden zou kunnen zijn met enige mogelijkheid misschien..quote:
Bron: gezond verstandquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:38 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze post! Heel goed dat dit gedeeld wordt. Misschien wel handig om de bron van die tekst er ook bij te zetten.
Gooi er dan gewoon ene persbericht uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:38 schreef Joppiez het volgende:
Persco: We kunnen u mededelen dat Anne is gevonden.
Journalist stelt vraag, antwoord politie: in het belang van het onderzoek kunnen we helaas u geen antwoord geven.
Journalist stelt vraag, antwoord politie: in het belang van het onderzoek kunnen we helaas u geen antwoord geven.
Volgens mij is er niemand die er in trapt. Maar achteraf is het de enige waar vrij veel mee klopte. Toeval, maar toch. Als ik medium moest spelen had ik algemenere dingen geroepen dan potloden en zee (aangezien de zee in dit geval niet voor de hand lag). Groen en schep lag wel vrij voor de hand ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:38 schreef Michielos het volgende:
haha dat mediumStandaard woorden brallen en believers zelf de connecties laten zoeken
![]()
Daarna kun je dan zeggen: JA IK BEDOELDE INDERDAAD DAT MET POTLODEN JA!
trap er niet in man
Huh. Jij wist het toch allang zeker?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja dat moet dus nog blijken.. of.. en wat er al dan niet gevonden zou kunnen zijn met enige mogelijkheid misschien..
nee niet toeval. Je hebt zelf de connecties gemaakt samen met anderen. Het waren niets meer dan losse woorden. Zij zei niet wat ze ermee bedoelde ofzo, dat maakten jullie er van door het achteraf vorm te geven. Ze kon 5 andere woorden zeggen en dan gebeurde EXACT hetzelfdequote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die er in trapt. Maar achteraf is het de enige waar vrij veel mee klopte. Toeval, maar toch. Als ik medium moest spelen had ik algemenere dingen geroepen dan potloden en zee (aangezien de zee in dit geval niet voor de hand lag). Groen en schep lag wel vrij voor de hand ja.
Ik heb tijdens mijn studie literatuur gelezen waaruit juist bleek dat er significant minder geweld gebruikt werd tegen mensen die meewerkten bij gewapende overvallen in woningen/winkels. Misschien niet helemaal te vergelijken met deze situatie, maar is wel een goed onderzoek geweest.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
https://www.samharris.org/blog/item/the-truth-about-violence
Okequote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je doorgaat ben jij ook straks weg.
Ja.. maar niet officieel toch..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Huh. Jij wist het toch allang zeker?
Kan wel wat hebben hoor. Dat ze niet m'n hele post lezen is hun probleem, niet het mijne.quote:
Toen was de achtergrond van verdachte dus al bekend.twitter:hetlichtpuntje twitterde op maandag 09-10-2017 om 19:35:41#annefaber wat ik toch lees. Zee!!!!!(wolde) proefverlof?? Zeewolde Blauwe Diamant???Nijkerk allemaal richting het water ook..kan/mogelijk reageer retweet
Klopt. Mij is nog niet duidelijk wat ze om 1800 gaan vertellen. Uit jouw antwoord in 't vorige topic maakte ik op dat je maar in scenario voor mogelijk maakte.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja.. maar niet officieel toch..
Er zit nogal een verschil tussen mensen die geld willen hebben of mensen die macht willen...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn studie literatuur gelezen waaruit juist bleek dat er significant minder geweld gebruikt werd tegen mensen die meewerkten bij gewapende overvallen in woningen/winkels. Misschien niet helemaal te vergelijken met deze situatie, maar is wel een goed onderzoek geweest.
nee, dat is niet te vergelijken met overvallen. Wanneer bendes overvallen plegen, komen ze binnen met een sole purpose om iets te verkrijgen. Dan kun je het beste nederig zijn. Dit gaat specifiek over overvallers of psychopaten die iemand naar een secondary crime scene willen brengen, zoals hier gebeurde, niet over overvallers die overduidelijk komen met 1 target on mind.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn studie literatuur gelezen waaruit juist bleek dat er significant minder geweld gebruikt werd tegen mensen die meewerkten bij gewapende overvallen in woningen/winkels. Misschien niet helemaal te vergelijken met deze situatie, maar is wel een goed onderzoek geweest.
Of niet omdat ze zien dat de politie tegenwoordig beschikt over high-tech opsporingsmateriaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:42 schreef EternalNow het volgende:
Wat wel af en toe in me op komt is de mogelijkheid dat door de grote hoeveelheid aandacht aan deze zaak en de manier waarop, er misschien meer van die gekken inspiratie krijgen en dit ook willen...
Ik denk dat ook een ander type is die zulk soort dingen onderneemt dan waar we hier te maken mee hebben, dus dat wat het beste werkt misschien ook verschilt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
dat dusquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen mensen die geld willen hebben of mensen die macht willen...
yepquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:42 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Ik denk dat ook een ander type is die zulk soort dingen onderneemt dan waar we hier te maken mee hebben, dus dat wat het beste werkt misschien ook verschilt.
Waarom dan in zulke gigantisch algemene termen het omschrijven (komop, 2 kleuren die met bos en herfst te maken hebben) en schep en water/zee (logisch hulpmiddel bij lichaam, één van beide).quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
GROEN (-voorziening)
SCHEP (groenvoorziening)
Water/ZEE (Zeewolde)
Ja, heb je ook weer een puntquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, dat is niet te vergelijken met overvallen. Wanneer bendes overvallen plegen, komen ze binnen met een sole purpose om iets te verkrijgen. Dan kun je het beste nederig zijn. Dit gaat specifiek over overvallers of psychopaten die iemand naar een secondary crime scene willen brengen, zoals hier gebeurde, niet over overvallers die overduidelijk komen met 1 target on mind.
Ik zeg net ook dat ik geen idee heb wat ze gaan zeggen.. maar het lijkt me vrij logisch dat ze gevonden is.. (of ze dat straks nou wel of niet gaan zeggen)quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Klopt. Mij is nog niet duidelijk wat ze om 1800 gaan vertellen. Uit jouw antwoord in 't vorige topic maakte ik op dat je maar in scenario voor mogelijk maakte.
Ik ben benieuwd wat uiteindelijk de valkuil is geweest van MP. DNA sporen op de spullen of toch iets anders? Als het dat eerste is, zijn er best veel mensen die denken, nou als die spullen niet zo slecht waren verstopt (die jas dan), was ie er gewoon mee weg gekomen. Met iets meer voorbereiding lukt mij dat ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of niet omdat ze zien dat de politie tegenwoordig beschikt over high-tech opsporingsmateriaal.
Een sadist kan ook genieten van de controle en macht dat iemand gehoorzaamd/meewerkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:42 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Ik denk dat ook een ander type is die zulk soort dingen onderneemt dan waar we hier te maken mee hebben, dus dat wat het beste werkt misschien ook verschilt.
Bier bestaat ook 90% uit water, zo lust ik er nog wel eentje.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:45 schreef Marsenal het volgende:
80% van de aardkloot bestaat uit water, zo lust ik er nog wel een eentje
Dat bedacht ik gister ook inderdaad. Mensen die zijn poging tot perfecte moord willen verbeteren. Kijk hoe 'beroemd' hij nu is, er zijn vast meer mensen met verknipte ideeën die net zo infamous willen worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:42 schreef EternalNow het volgende:
Wat wel af en toe in me op komt is de mogelijkheid dat door de grote hoeveelheid aandacht aan deze zaak en de manier waarop, er misschien meer van die gekken inspiratie krijgen en dit ook willen...
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik zeg net ook dat ik geen idee heb wat ze gaan zeggen.. maar het lijkt me vrij logisch dat ze gevonden is.. (of ze dat straks nou wel of niet gaan zeggen)
Volgens jou gaan ze vertellen dat ze gevonden is. Omdat ze anders geen persco zouden doen. Ik ben benieuwd en hoop maar dat het nu echt zo is.quote:
Er is voor 9 oktober helemaal geen zee genoemd.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die er in trapt. Maar achteraf is het de enige waar vrij veel mee klopte. Toeval, maar toch. Als ik medium moest spelen had ik algemenere dingen geroepen dan potloden en zee (aangezien de zee in dit geval niet voor de hand lag). Groen en schep lag wel vrij voor de hand ja.
Een mens ook.. en die lust ik ook wel..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Bier bestaat ook 90% uit water, zo lust ik er nog wel eentje.
NPO 1, RTL Zquote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze alleen gaan vertellen dat ze spullen hebben gevondenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
[..]
Volgens jou gaan ze vertellen dat ze gevonden is. Omdat ze anders geen persco zouden doen. Ik ben benieuwd en hoop maar dat het nu echt zo is.
Is dat ook niet het verloop wat je ziet bij mass shootings? Misschien is het mijn beperkte blik, maar heb erg het idee dat dat de afgelopen jaren erg is toegenomen. Naar mijn idee door kopieren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:46 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Dat bedacht ik gister ook inderdaad. Mensen die zijn poging tot perfecte moord willen verbeteren. Kijk hoe 'beroemd' hij nu is, er zijn vast meer mensen met verknipte ideeën die net zo infamous willen worden.
Meiden van Holland...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
Waar wordt die persco uitgezonden btw?
Neem ik ook niet aan. En hoop het ook niet tbh.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze alleen gaan vertellen dat ze spullen hebben gevonden
Dat is jouw aanname.. maar ik ben niet degene die dat zegt..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
[..]
Volgens jou gaan ze vertellen dat ze gevonden is. Omdat ze anders geen persco zouden doen. Ik ben benieuwd en hoop maar dat het nu echt zo is.
Misschien alleen over de verdachte zelf en dat zijn arrest verlengd is?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze alleen gaan vertellen dat ze spullen hebben gevonden
'Het moet bij WATER zijn, jongens!!!! Ik hoop dat mensen dat doormelden aan de Politie, bij WATER!!!'quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:45 schreef Marsenal het volgende:
80% van de aardkloot bestaat uit water, zo lust ik er nog wel een eentje
Ze ligt niet in de Sahara!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:48 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
'Het moet bij WATER zijn, jongens!!!! Ik hoop dat mensen dat doormelden aan de Politie, bij WATER!!!'
geef GROEN ook even door het is iets met GROENquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:48 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
'Het moet bij WATER zijn, jongens!!!! Ik hoop dat mensen dat doormelden aan de Politie, bij WATER!!!'
npo1quote:
Ik heb hier koffie.. das ook water..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:48 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
het valt wel te zeggen wat hij van je wil. Word je op straat beroofd, ben nederig. Wil hij je meenemen naar andere plaats , comply dan niet , dan ga je naar een secondary crime scene.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:45 schreef viceversa het volgende:
[..]
Een sadist kan ook genieten van de controle en macht dat iemand gehoorzaamd/meewerkt.
Valt dus niet te zeggen zonder een katakterschets van de dader.
Het gemeentehuis van Zeewolde dacht ikquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
Waar wordt die persco uitgezonden btw?
Shit helemaal niet aan gedacht, kan iemand al een scenario maken hoe de dader in de Sahara is terecht gekomen ?quote:
Ik heb dus iemand in mijn huis gehad die op heterdaad betrapt isquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
het valt wel te zeggen wat hij van je wil. Word je op straat beroofd, ben nederig. Wil hij je meenemen naar andere plaats , comply dan niet , dan ga je naar een secondary crime scene.
Inpraten op iemand of complyen met iemand die je mee wil nemen naar een andere plek is een NONO NOGO. NIET DOEN.
Beroofd iemand een bank, wees dan nederig en comply. Dwingt iemand je om mee te gaan naar een secondary crime scene, comply dan niet.
Ben je thuis, dan is je HUIS een secondary crime scene. Zo lastig is dit niet, ik vond het enkel nodig om te vermelden omdat iemand zegt dat je op een psychopaat had moeten inpraten en alles had moeten doen wat deze zei. Iets zegt me dat dit EXACT is wat er gebeurd is met het bos als secondary crimescene en dat het een LANGE pijnlijke lijdensweg was...
quote:
Ja dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:07 schreef ondeugend het volgende:
Als ze nu klaar zijn en slim dan vervoeren ze het lichaam tijdens de perscotwitter:VSchildkamp twitterde op donderdag 12-10-2017 om 17:05:38Onderzoekers komen gaan nog steeds. Wij gaan naar gemeentehuis Zeewolde voor de persco #AnneFaber https://t.co/oBsCCADiUA reageer retweet
Dat zij medelijden hebben met jou?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef 8777 het volgende:
Ik heb diep medelijden met de ouders, het hoort andersom te gaan.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef Moira. het volgende:
Hihi, dit is een oud klasgenootje van me: https://twitter.com/mgeijtenbeek/status/918501634375811072
Die volgens mij ook les heeft gehad van Anne's vader
Zonder die jas was hij er mee weggekomen denk ik idd, of misschien had iemand de tas of fiets toevallig nog eens gevonden later (maar hadden ze dan nog genoeg sporen gehad om het op te lossen?).quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:44 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat uiteindelijk de valkuil is geweest van MP. DNA sporen op de spullen of toch iets anders? Als het dat eerste is, zijn er best veel mensen die denken, nou als die spullen niet zo slecht waren verstopt (die jas dan), was ie er gewoon mee weg gekomen. Met iets meer voorbereiding lukt mij dat ook.
Lache doe 'm de groetequote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef Moira. het volgende:
Hihi, dit is een oud klasgenootje van me: https://twitter.com/mgeijtenbeek/status/918501634375811072
Nou wat is de wereld toch klein zeg!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef Moira. het volgende:
Moet dit echt?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef Moira. het volgende:
Zo is dat.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:24 schreef Perico het volgende:
Michael Pan-uit is een hijo de puta die gewoon onbewaakt in een kamertje een keer een half uur ernstig in elkaar gebeukt moet worden, waar verder niemand weet van heeft.. zodat hij ... louter nog miserabele dagen vol pijn beleeft.
Dat laatste zou wel heel bizar zijn trouwensquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef Moira. het volgende:
NPOquote:
Ik las die post niet goed, dacht dat ie vroeg waar het werd gegeven.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk dat wel meer mensen dat bedacht hebben, dus ook daar zal pers blijven staan denk ik
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef Moira. het volgende:
Daar lijkt het wel op inderdaad, geïnspireerd door wat ze op het nieuws hebben gezienquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:48 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Is dat ook niet het verloop wat je ziet bij mass shootings? Misschien is het mijn beperkte blik, maar heb erg het idee dat dat de afgelopen jaren erg is toegenomen. Naar mijn idee door kopieren.
Lolquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zij medelijden hebben met jou?
Faber Castell is een merk van potlodenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanuit dat opzicht inderdaad verstandig. Is dit bij andere zaken ook stilgehouden of worden zulke details vaker wel verteld?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:52 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Zonder die jas was hij er mee weggekomen denk ik idd, of misschien had iemand de tas of fiets toevallig nog eens gevonden later (maar hadden ze dan nog genoeg sporen gehad om het op te lossen?).
Ik denk alleen niet dat ze het gaan vertellen om toekomstige criminelen niet onnodig wijzer te maken, als ze de auto's na hebben getrokken die vanaf rond het berkenlaantje zijn gereden rond die tijd (camera's op wegen) zullen ze dat niet gaan vertellen, dan zullen toekomstige criminelen dat soort dingen beter kunnen ontwijken.
En als het telefoongegevens waren wil je dit ook stil houden, bijvoorbeeld als er op dezelfde tijd als Anne een andere telefoon uitging rond dezelfde plek (hij had immers gezegd dat telefoon te veel weggaf, maar als het impulsief was stond die telefoon wss gewoon aan tot hij haar was tegen gekomen en misschien heeft hij hem daarna zsm uitgezet).
Etc etc.
Nou nou, dit maakt het allemaal weer goed hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef Moira. het volgende:
Ik geloof er ook helemaal niet in, maar vind 'potloden' - die jij nou net niet noemt - vrij specifiek icm de andere steekwoorden. Nogmaals, ik geloof ook niet echt in een 'medium', maar ik denk (weet het dus niet zeker) dat er meer is tussen hemel en aarde.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oranje, groen, schep, water..... oke. Dat kan 1001 kanten op, dat begrijp je wel toch?
Dacht al waar komen de geluiden vandaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:53 schreef Waterdrinker het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ntie-over-anne-faber
die is live inmiddels
Het wordt ook daarvandaan uitgezondenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:52 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
[..]
Ja dus.
Edit: oh uitgezonden.Godver.
Nee dombo.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zij medelijden hebben met jou?
Ik zat ook al vanquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:54 schreef Zolderkamer het volgende:
Heeft u ook een prikkelbare darm?
Hoezo?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel heel bizar zijn trouwens
Tel jij af of ik?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:55 schreef edje5555 het volgende:
Nog 5 minuten mensen de grote ontknoping
Denk dat het tegen gaat vallen, betwijfel of ze haar gevonden hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:55 schreef edje5555 het volgende:
Nog 5 minuten mensen de grote ontknoping
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:56 schreef westwoodblvd het volgende:
Moeten we nou eerst deze SP onzin slikken? Hebben die even reclametijd ingekocht toen de persconferentie bekend werd gemaakt ofzo?
en dan vervolgens heel theatraal doen met glitter kaarsplaatjes en zelfgemaakte collages van Anne... Brr.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Zelf hoop ik wel dat ze het vertellen, maar toekomstige criminelen kunnen er wel weer les uit trekken, dus het is wel wat dubbel.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:54 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanuit dat opzicht inderdaad verstandig. Is dit bij andere zaken ook stilgehouden of worden zulke details vaker wel verteld?
Ja inderdaad, snel nog even een aantal graftakken laten vertellen dat je bij zorgfonds moet.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja momentje he? En nu even fijn de politiek..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ntie-over-anne-faberquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:56 schreef westwoodblvd het volgende:
Moeten we nou eerst deze SP onzin slikken? Hebben die even reclametijd ingekocht toen de persconferentie bekend werd gemaakt ofzo?
Ze wilde eerst dat Roemer het lichaam zou onthullen...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:56 schreef westwoodblvd het volgende:
Parrrrdonn?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo?
') fuck sake panties in twists en alles
Woon je al lang in Nederland?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
het valt wel te zeggen wat hij van je wil. Word je op straat beroofd, ben wees nederig. Wil hij je meenemen naar andere plaats , comply gehoorzaam dan niet , dan ga je naar een secondary crime scene -verzin zelf eens wat-.
Inpraten op iemand of complyen met iemand die je mee wil nemen naar een andere plek is een NONO NOGO. NIET DOEN.
Beroofd iemand een bank, wees dan nederig en comply. Dwingt iemand je om mee te gaan naar een secondary crime scene, comply dan niet.
Ben je thuis, dan is je HUIS een secondary crime scene. Zo lastig is dit niet, ik vond het enkel nodig om te vermelden omdat iemand zegt dat je op een psychopaat had moeten inpraten en alles had moeten doen wat deze zei. Iets zegt me dat dit EXACT is wat er gebeurd is met het bos als secondary crimescene en dat het een LANGE pijnlijke lijdensweg was...
Wel/Niet/Deelsquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:53 schreef edje5555 het volgende:
Nou mensen nog een minuutje of 7 dan is de ontknoping of ze nu WEL of NIET is gevonden..
Me tooquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Denk dat het tegen gaat vallen, betwijfel of ze haar gevonden hebben.
Dat je verslaggever bent bij de persconferentie over de dood van de dochter van je voormalige leraarquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat vallen mensen hier over bizarre shit trouwensfuck sake panties in twists en alles
Zielig muziekje eronder... oh man...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja inderdaad, snel nog even een aantal graftakken laten vertellen dat je bij zorgfonds moet.
Ik kan alleen NPO 1 t/m 3 krijgen op de tv.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:56 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ntie-over-anne-faber
Beter
Nog een optiequote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wel/Niet/Deels/Iemand anders
Superleuk joh.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het wel mee vallen.quote:
Ja hoezo?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben ze al een keer eerder het vinden van een lichaam bekend gemaakt bij een persconferentie?
Mja kan gebeuren toch, school waar 'ie lesgeeft is niet in utrecht, die is na z'n studie in utrecht gaan wonen en dan word je wel eens op dit soort dingen gezet. Misschien weet ie het niet eens hoor, kwam er ook per toeval achter.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je verslaggever bent bij de persconferentie over de dood van de dochter van je voormalige leraar
Omdat ik mij zo snel niet kan herinneren dat dat is gebeurd. Dacht dat het meestal van te vorel al wel bekend was geworden.quote:
Nee is wel vaker gebeurtquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik mij zo snel niet kan herinneren dat dat is gebeurd. Dacht dat het meestal van te vorel al wel bekend was geworden.
Ja, dode broertjes in Zeist.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben ze al een keer eerder het vinden van een lichaam bekend gemaakt bij een persconferentie?
Ik snap dit soort reacties niet, wtf heeft dat met mijn post te maken? Vreemd wereldbeeld houden mensen er hier op naquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Superleuk joh.
Wat zul jij je belangrijk voelen als je straks in de Aldi met je sixpack voor de kassa staat te wachten en mensen naar je kijken.
Puur genieten.
Waarom mag jij er wel op reageren en ik (mijn post was van dezelfde strekking) en ik nietquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap dit soort reacties niet, wtf heeft dat met mijn post te maken? Vreemd wereldbeeld houden mensen er hier op na
oh niet gezienquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom mag jij er wel op reageren en ik (mijn post was van dezelfde strekking) en ik niet
Ja? Is er bewijs dat hij het gedaan heeft?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:02 schreef chento het volgende:
forensisch onderzoek al gebeurd zelfs, ze hebben het lang stil kunnen houden!
Wanneer gevonden?
En echt kutgast, rot in hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |