SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik gok op Afrikaansquote:
Zullen we een keer samen gaan wandelen in de lunchpauze?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:49 schreef CindieY het volgende:
Er zijn hier dus meer lunchwandelaarslekker zonnetje in Zwolle, wel een koude wind. Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat het dit weekend echt mooi weer wordt
quote:Osibisa
Osibisa is een Afro-rockband waarvan de leden afkomstig zijn uit Ghana en andere Afrikaanse en Caribische landen. Ze zijn vooral bekend van de hits Sunshine Day, Welcome Home, The Coffee Song en een coverversie van Pata Pata (Miriam Makeba). Een bekend album van hen is Welcome Home (een uitnodiging aan de Afrikaanse diaspora om terug te keren naar Afrika). Ze hebben ook een stuk percussie meegespeeld op het album Look at Yourself (1971) van Uriah Heep.
Kofi Ayivor, ex-congaspeler van Osibisa, woont sinds begin jaren tachtig in Nederland.
wellesquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al is het je eigen muziek, je kende het verder ook niet hè.![]()
gezellig elkaar tegemoet wandelenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen gaan wandelen in de lunchpauze?
coffeeeeeeeeeeequote:
Dat wordt een flinke wandelingquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gezellig elkaar tegemoet wandelen
Uhhhquote:Op donderdag 12 oktober 2017 13:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat een doos keilbouten ook geen kwaad kan
Omdat als je veel koffie op de nuchtere maag naar binnen keilt, je binnen een paar minuten ongelooflijk hard moet gaan bouten?quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat als je veel koffie op de nuchtere maag naar binnen keilt, je binnen een paar minuten ongelooflijk hard moet gaan bouten?
En hee peeps!
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat als je veel koffie op de nuchtere maag naar binnen keilt, je binnen een paar minuten ongelooflijk hard moet gaan bouten?
En hee peeps!
Ietwat gaar, maar dat is goed te handelen met koffiequote:
Bullshit, letterlijk en figuurlijk...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hi!quote:En hee peeps!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |