SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Doet u maar!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm.... ja, ze verkopen daar óók koffie maar dat is denk ik toch niet dé reden voor een bezoek aan de coffeeshop
Zal ik er zo nog wat deuntjes ingooien?
Nu ik toch weer geen last van een IP-Conflict heb
Jij was voor mij in ieder geval...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
Wordt zo echt gokken wanneer ik begin, haha.
Heb je het nu over draaien bij Radio 49?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
Wordt zo echt gokken wanneer ik begin, haha.
Maar 30 minuten hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij was voor mij in ieder geval...
Sorry, Lucky
Graag gedraaid weerquote:
En jij bedankt voor de supermuziek. Ik heb hier echt van genoten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iedereen weer bedankt voor het luisteren
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt voor wéér fijne muziek, Oscar!
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:31 schreef Annagh het volgende:
[..]
En jij bedankt voor de supermuziek. Ik heb hier echt van genoten.
Dank voor de 3.5 nummers die ik heb kunnen meekrijgenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iedereen weer bedankt voor het luisteren
tijd op computer in orde?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dank voor de 3.5 nummers die ik heb kunnen meekrijgen
Zo. Event Scheduler. Check!
Tracks in playlist: Check!
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:36 schreef CindieY het volgende:
Zo tof dat jullie allemaal je muziek beschikbaar stellen voor wat AutoDJ
Dit is geen auto DJ, maar even kijken of het weer werktquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:36 schreef CindieY het volgende:
Dat wel.quote:
Ik bedoel Oscar, MadMaster, Knokkels, Peaceman enzoquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit is geen auto DJ, maar even kijken of het weer werkt
Tot nu toe heel best.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
IF Insomnia THEN Yesquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo zijn wij dan ook weerquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:36 schreef CindieY het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat wel.![]()
Het is nu toch 15:38?
Ik hoop alleen dat de muziek ook daadwerkelijk gaat draaien
Kan je in mixxx regelen. Map vol muziek slepen en aangeven dat ie daar vandaan moet autoDJ-en.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee hoe auto DJ zou werken met Linux
Slaap lekker CindieYquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Test tot zover geslaagd, Raf. Ik ga m'n bed opzoeken. Trusten allemaal
Trusten, Cindie Y.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Dat was ik niet, dat was mijn kuch evil twin kuch die kuch niet aan kuchkuch SAM zou mogen ziten ......quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kan me vaag herinneren dat zo iets eerder is voorgekomen.
In je slaapkamer.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was mijn kuch evil twin kuch die kuch niet aan kuchkuch SAM zou mogen ziten ......
kuch
Uhh... ja, staat me ook iets vaags van bij
Leuk om te draaien hè.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Niet heel vloeiend, maar klaag voorlopig nog niet..
In het verleden deed ik het veel, kon muis meestal ook wel waarderen.quote:
Nou, ik hoop van harte dat je er weer lol in hebt en het vaker oppakt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In het verleden deed ik het veel, kon muis meestal ook wel waarderen.
Spit ze.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:52 schreef Annagh het volgende:
Ik ga even wat kranten doorspitten. Fijne avond nog, en bedankt voor de deuntjes.
Dat en dit nummer, haha.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee hoor. Bedoel je de overgangen met Mixxx, ja toch?
Wazjouwpunt? Klinkt lekker. Stabiel. En er komt geluid uit.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Niet heel vloeiend, maar klaag voorlopig nog niet..
Niets aan te doen als je geen externe controller hebt. Het blijft gokken of een nummer leuk wil overvloeien zonder voorluisteren. Daar heeft iedereen last van als je op die manier draait.quote:
Mafze Annaghquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jij ook welterusten voor straks broer.
Ik moet me nog inroosterenquote:
It's a Mad situationquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
In dit nummer is ook knap gebruik gemaakt van samples van goede oude hits.
Ergens tussen de petabytes aan muziek?quote:
Nee ik heb niet veel meerquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ergens tussen de petabytes aan muziek?
quote:
quote:Programma van vandaag
22:30 - 23:30 Raf testing
23:30 - 01:30 DJ Knokkels - It's A Knokkels Thang
Etterbakquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is het de soundtrack van Gone in 60 seconds soms?
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Etterbak
Maar ik ga het nummer vinden.
Mijn beste werk is na middernacht. U kent mij toch Heer Lucky?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kolere, wat laat en lang weer.
Zou niet des Knocksch zijn als het zomaar ineens lukte.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:09 schreef knokkels het volgende:
Zo, het queuen van mijn playlist maar om 5:45 gezet. Dan heb ik in ieder geval wat staan om te draaien. Als het lukt
Da's waar en ja, Herr Knock.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn beste werk is na middernacht. U kent mij toch Heer Lucky?
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Zie ik daar een Knokkels op het schema
Dit lijkt me wel een uitdaging. Ik gebruik al een dikke 8 jaar SAM Broadcaster en dit is de eerste keer dat ik de Event Scheduler gebruik.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou niet des Knocksch zijn als het zomaar ineens lukte.
Het is ik! Op Naast Het Roosterquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Zie ik daar een Knokkels op het schema
Ja, in theorie wel. Maarre...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een uitdaging. Ik gebruik al een dikke 8 jaar SAM Broadcaster en dit is de eerste keer dat ik de Event Scheduler gebruik.
Wat doet dat dan? Nou ehh.. het schedulet een event. Duh
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, in theorie wel. Maarre...
quote:
He didn't see her as anything more than sexualquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is ik! Op Naast Het Rooster![]()
[ afbeelding ]
Holy crap die gozer staat wel érg creepy naar Marilyn Monroe te kijken hoor
quote:
ergens bij zijn linkerscheenbeen ook. Die bobbel daar. Daar is mijn foto dus niets bijquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
He didn't see her as anything more than sexual
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |