Of straks. Geen idee joh, ik plan niet zo ver vooruit.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit een afscheidspost voor langere tijd? Of is dit gewoon 'de ballen, tot morgen'?
Nog steeds een keel alsof ie gestraald is. Koppijn, niet helemaal fit dus.quote:
Verschillende mensen zijn nu hevig teleurgesteld.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of straks. Geen idee joh, ik plan niet zo ver vooruit.
Ik ben ook teleurgesteld in verschillende mensen, dus dat geeft niets.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verschillende mensen zijn nu hevig teleurgesteld.
Hier zal je het mee moeten doen makker.
Oh vervelend.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds een keel alsof ie gestraald is. Koppijn, niet helemaal fit dus.
En een schouderblessure die ervoor zorgt dat ik al een week niet ben wezen sporten
Diepquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld in verschillende mensen, dus dat geeft niets.
Verveling viert ook hoogtijquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh vervelend.![]()
Hou je wel veel tijd over.
Waarvan?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey nap.
Jij hebt vast wel pics.
Ik heb niet zo bijster veel side hobby's. Wanneer voetbal & fitness wegvallen val ik in een redelijk zwart gat. Zeker wanneer het geen lente/zomer is.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan verveel je je wel snel.![]()
Moet je rust pakken met je schouder?
Gelukkig heb je FOK! nog. En je bijbaan als mod.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb niet zo bijster veel side hobby's. Wanneer voetbal & fitness wegvallen val ik in een redelijk zwart gat. Zeker wanneer het geen lente/zomer is.
Wij mannen, hebben altijd een hobby. Gewoon je andere arm gebruiken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb niet zo bijster veel side hobby's. Wanneer voetbal & fitness wegvallen val ik in een redelijk zwart gat. Zeker wanneer het geen lente/zomer is.
Weet je al wanneer je gaat staken?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je FOK! nog. En je bijbaan als mod.
Elke dag rolt de bal.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VANAF ZATERDAG ROLT DE BAL WEER
wat is het geworden?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Elke dag rolt de bal.
Ik heb zojuist Brescia - Ajax gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |