Geef haar er maar van lanks (haha) makker.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:09 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik kan een paar foto’s van mijn vrouw uploaden voor de OP.
Ze had vandaag niet gekookt dus ik moet haar op een of andere manier straffen.
misschien straf je jezelf daar meer meequote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:09 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik kan een paar foto’s van mijn vrouw uploaden voor de OP.
Ze had vandaag niet gekookt dus ik moet haar op een of andere manier straffen.
wie?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je per se in het krijt staan bij Lans?
die van stijn.quote:
Van langs krijgt ze elke avond.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geef haar er maar van lanks (haha) makker.
Of straks. Geen idee joh, ik plan niet zo ver vooruit.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit een afscheidspost voor langere tijd? Of is dit gewoon 'de ballen, tot morgen'?
Nog steeds een keel alsof ie gestraald is. Koppijn, niet helemaal fit dus.quote:
Verschillende mensen zijn nu hevig teleurgesteld.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of straks. Geen idee joh, ik plan niet zo ver vooruit.
Ik ben ook teleurgesteld in verschillende mensen, dus dat geeft niets.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verschillende mensen zijn nu hevig teleurgesteld.
Hier zal je het mee moeten doen makker.
Oh vervelend.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds een keel alsof ie gestraald is. Koppijn, niet helemaal fit dus.
En een schouderblessure die ervoor zorgt dat ik al een week niet ben wezen sporten
Diepquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld in verschillende mensen, dus dat geeft niets.
Verveling viert ook hoogtijquote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh vervelend.![]()
Hou je wel veel tijd over.
Waarvan?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey nap.
Jij hebt vast wel pics.
Ik heb niet zo bijster veel side hobby's. Wanneer voetbal & fitness wegvallen val ik in een redelijk zwart gat. Zeker wanneer het geen lente/zomer is.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan verveel je je wel snel.![]()
Moet je rust pakken met je schouder?
Gelukkig heb je FOK! nog. En je bijbaan als mod.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb niet zo bijster veel side hobby's. Wanneer voetbal & fitness wegvallen val ik in een redelijk zwart gat. Zeker wanneer het geen lente/zomer is.
Wij mannen, hebben altijd een hobby. Gewoon je andere arm gebruiken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb niet zo bijster veel side hobby's. Wanneer voetbal & fitness wegvallen val ik in een redelijk zwart gat. Zeker wanneer het geen lente/zomer is.
Weet je al wanneer je gaat staken?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je FOK! nog. En je bijbaan als mod.
Elke dag rolt de bal.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VANAF ZATERDAG ROLT DE BAL WEER
wat is het geworden?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Elke dag rolt de bal.
Ik heb zojuist Brescia - Ajax gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |