SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had een panini voetbal album zo'n beetje compleet op een plaatje na, andre stafleu van haarlem, zelfs plaatje nabesteld, maar toen die eenmaal met de post bezorgd was,was ik het album opeens ergens kwijtgeraakt![]()
mwah... 74 was beterquote:
Damn.... dan baal je wel zeg.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Mijn collega had de auto van de postcodeloterij voor de deur... Geroezmoes in de straat enzo...
Op het moment supreme belden ze aan bij haar overburen met een cheque van 1,1 miljoen
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:48 schreef livelink het volgende:
Eres Tu ook genoteerd. Ik verontschuldig me alvast bij Lucky.
Ik had kwark als toequote:
is vast niet geluktquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nogal ja .....
ik heb echt mijn best gedaan om niet te grinniken
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het jaar van de groene blaadjes
was t toen zo warm ja?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het jaar van de groene blaadjes
Nouja ze zingen niet altijd even duidelijk, maar redelijk goed jaquote:
diaan, pak 'mquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]altijd beter dan oudere en verdorde blaadjes
Klopt maar als ze zo dichtbij zijn.... pfff. In Enschede is een keer met Oud en Nieuw een hele grote prijst op postcode 7513 gevallen en wij hebben 7531...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een loterij blijft een loterij.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nogal ja .....
ik heb echt mijn best gedaan om niet te grinniken
quote:
Ik doe niet mee aan de Postcodeloterij, dus ik ben sowieso de lul als ik die auto hier in de straat zie staan.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt maar als ze zo dichtbij zijn.... pfff. In Enschede is een keer met Oud en Nieuw een hele grote prijst op postcode 7513 gevallen en wij hebben 7531...
daar hebben Bert en Ernie een liedje overquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont wacht ook al enige tijd op een dame zoals zij....
ik geef toe.. ze hebben mooierequote:
en toch vind ik die niet vergelijkbaar met Toto, Foreigner, REO, Cutting Crew, Survivor..quote:
* OscarMopperkont doet nog aan een verlenging.quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ Symph - Op naar de Top (2000)
21:00 - 23:00 Oscar
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont doet nog aan een verlenging.
hoe gemeen kan je zijn als oudje?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow shit.... te laat gelezen. Ik pak gewoon zijn theekopje niet.
Wij aan Postcodeloterij en BankGiroloterij. We winnen geen grote bedragen, maar af en toe wel wat dagjes weg of Rituals.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij doen aan geen enkele loterij mee
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont doet nog aan een verlenging.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe gemeen kan je zijn als oudje?
Maar, maar, maar.....quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo effe andere dingen doen. Misschien ben ik voor 11 uur nog effe terug, maar da's geen zekerheidje. Dus die laat ik helaas aan me voorbij gaan, Oscar.
toch hebben die allemaal wel een goed nummer. Beste nummer van Cutting Crew (naar mijn bescheiden mening) ken je waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en toch vind ik die niet vergelijkbaar met Toto, Foreigner, REO, Cutting Crew, Survivor..
je noemt ook een rijtje wat niet echt op elkaar lijkt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en toch vind ik die niet vergelijkbaar met Toto, Foreigner, REO, Cutting Crew, Survivor..
Ze roepen bij mij allemaal een vergelijkbaar gevoel op.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je noemt ook een rijtje wat niet echt op elkaar lijkt.
Ik hoorde tijdje geleden een voor mij onbekend nummer van Boston, hoorde direct dat zij het waren, zo'n herkenbaar geluid
Dezelfde die ik vanmiddag ook al hoorde toen ik in tunede... 2 x intunen en het zelfde nummer ... Changes a million to 1 ?quote:
Ik vind dit nummer sowieso al veel minder dan Still Ill of What Difference Does It Make?, maar nu al helemaal..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat wou ik ook net zeggen, het is een polka geworden
Bij mij ook, ja. Toen ik jouw rijtje zag had ik echt zo'n gevoel van (h)erkenning.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze roepen bij mij allemaal een vergelijkbaar gevoel op.
Vast welquote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Oscar draait zo vast wel iets prettigers van ze, toch?
Ik dacht dat ik moest gaan biddenquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik moest gaan bidden
Dus nu ga je naar Mars om te kijken of er leven is?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
ben ook bezig met mijn top 1000quote:
Gezellig... * OscarMopperkont zal wat snelle muziek draaien. Ben je sneller thuisquote:
mannen komen van Mars, ruimtewezensquote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus nu ga je naar Mars om te kijken of er leven is?
Is Father John er?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Nee die is verbannenquote:
Father John Misty?quote:
Laat die jongen nou eens lekker op de bank liggen joh.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was even wat lekkers bij de thee pakken.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laat die jongen nou eens lekker op de bank liggen joh.
[..]
[..]
Lijkt me raadzaam om hier niet meer op te replyen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Wat anders lekkers, iets eetbaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |