Realy ?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:36 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dus dan moet die toch een auto hebben gehad...
Ik heb het vanaf gisteren avond 00.00 niet gevolgd, werken enzo. Dus sorry dat dit nieuwe informatie voor mij is.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:37 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een tijdje bekend
Minuten. Politie gaat geen uren wachtenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Eerst de familie inlichten natuurlijk, denk paar uurtjes later na de vondst. Maar met social media en de mensen die nu rond dat gebied lopen zullen de eerste onbevestigde berichten zich wel eerder aandienen.
Gezien de pers en grootte van de zaak lijkt me dit, na informeren van familie, vrij snel..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:35 schreef Robin_fok het volgende:
Mocht Anne zijn gevonden, hoelang denken jullie dat het duurt voordat de politie dit bevestigd?
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:36 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Doe alleen de OP danquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf gisteren avond 00.00 niet gevolgd, werken enzo. Dus sorry dat dit nieuwe informatie voor mij is.
Sorry dat ik het hier vraag en niet 12 topics x 13 pagina's door heb gelezen.
Gast, ik geef je een fatsoenlijk antwoord hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf gisteren avond 00.00 niet gevolgd, werken enzo. Dus sorry dat dit nieuwe informatie voor mij is.
Die was ook al 33 x hetzelfde dus kan dan beter hier vragen en dat iemand dan kan antwoorden.quote:
Joh....man man man.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:36 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Druk op dit knopje, dan is het nog maar 1 paginaquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
dan pak je het Ad of de Telegraaf even...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:39 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Die was ook al 33 x hetzelfde dus kan dan beter hier vragen en dat iemand dan kan antwoorden.
Maar blijkbaar wordt je dan gelijk afgerekend hier
dat denk ik niet, er zal melding worden gemaakt van de vondst van een stoffelijk overschot wat nog nader onbderzocht moet worden. na zoveel dagen is ze ws niet meer helemaal herkenbaar nlquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Eerst de familie inlichten natuurlijk, denk paar uurtjes later na de vondst. Maar met social media en de mensen die nu rond dat gebied lopen zullen de eerste onbevestigde berichten zich wel eerder aandienen.
Je bedoelt toch niet dat vage medium?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:40 schreef Poepz0r het volgende:
Er is overigens iemand op Twitter die al vanaf 1 Oktober spreekt over een huis waar ze zou moeten zijn. Het zal toch niet dat vakantiehuis zijn zeker?
Bron?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:40 schreef Poepz0r het volgende:
Er is overigens iemand op Twitter die al vanaf 1 Oktober spreekt over een huis waar ze zou moeten zijn. Het zal toch niet dat vakantiehuis zijn zeker?
Tuurlijk die kranten wil ik ook echt lezen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dan pak je het Ad of de Telegraaf even...
Onbekend.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:40 schreef bijstandboy het volgende:
Heeft M.P. al bekent tegenover oom agent?
misschien is hersengezwel Michael zelf wel de bron van de concrete informatiequote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:40 schreef bijstandboy het volgende:
Ik heb geen idee, zag het net voorbij komen. Wel apart.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat vage medium?
CSI verliest nu een hoop kijk cijfers !quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:39 schreef Onnoman het volgende:
jeetje, begint nu wel spannend te worden
het is net een real live soap aan het worden
ja ok prima, en nu?quote:
Alleen maar liefde.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:39 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Gast, ik geef je een fatsoenlijk antwoord hoor.
En diegene die je antwoord geeft snauw je dan afquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:39 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Die was ook al 33 x hetzelfde dus kan dan beter hier vragen en dat iemand dan kan antwoorden.
Maar blijkbaar wordt je dan gelijk afgerekend hier
Mijn welgemeende excuses aan jouquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:41 schreef Blue_note het volgende:
[..]
En diegene die je antwoord geeft snauw je dan af
Het Lichtpuntje is een helderziendequote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:40 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:42 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses aan jou
quote:
twitter:EOSfotoNL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 17:41:57Nog steeds druk op zoek naar Anne Faber.#PH-PXA https://t.co/JNhAUGiJLi reageer retweet
Kaputquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:42 schreef Robin_fok het volgende:
twitter:EOSfotoNL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 17:41:57Nog steeds druk op zoek naar Anne Faber.#PH-PXA https://t.co/JNhAUGiJLi reageer retweet
Nou die had het over potloden en zeehonden enzo, zat toch vrij goed hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het Lichtpuntje is een helderziende
Ja, "groot huis" kan ook huis ter heide zijn...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het Lichtpuntje is een helderziende
Diezelfde vriend was zelfs bij die verkrachtingen aanwezig. Die zat in de auto.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hij heeft toentertijd ook zijn zijn beste vriend verteld hoe trots hij was op zijn verkrachtingen. wie weet heeft hij diezelfde vriend gesproken, tactiek van de politie om info los te peuteren.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Druk op dit knopje, dan is het nog maar 1 pagina
[ afbeelding ]
Hier? https://twitter.com/Bohemond_IV/status/918139712166154240quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:41 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Is dit niet die parkeerplaats? Ziet er leeg uit.
Ze zullen eerst de familie vertellen dat er een lichaam is gevonden, daarna de media. Bevestiging of het Anne is, kan dan nog wel even duren.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:35 schreef Robin_fok het volgende:
Mocht Anne zijn gevonden, hoelang denken jullie dat het duurt voordat de politie dit bevestigd?
Ik denk dat het dan nog wel een aantal uur kan duren voordat de politie dit bevestigTquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:35 schreef Robin_fok het volgende:
Of niet. Dat weten MP en Anne alleen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Aan de ene kant ben ik gewoon bang dat als dit eenmaal is opgelost we echt een angstaanjagend en bizar overzicht hebben wat er die avond prieces is gebeurd...
Brr.
Dat betekenT het ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:37 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Dus dat betekend dat we het in 2017 kunnen gebruiken.
Very slim of you
MP alleen, als Anne op een bepaald moment niet meer zou hebben geleefd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:44 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Of niet. Dat weten MP en Anne alleen.
bedoel je tussen het vinden en de melding stoffelijk overschot gevonden of tussen vinden en melden dat het om Anne gaat?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:35 schreef Robin_fok het volgende:
Maar even voor mijn beeldvorming.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is in ieder geval ook duidelijk dat ze zich op 1 gebied concentreren, waar het nou precies is kun adv deze beelden niet precies zeggen, maar het is duidelijk dat ze weten waar ze moeten zijn.
Nee hij heeft nog niet bekenDquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:40 schreef bijstandboy het volgende:
Alleen al de details dat ie iets heeft gedaan, spullen heeft gedumpt, auto heeft gefixt en lichaam gedumpt bijv.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:44 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Of niet. Dat weten MP en Anne alleen.
Reden te meer voor P om te praten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Diezelfde vriend was zelfs bij die verkrachtingen aanwezig. Die zat in de auto.
Ze lijken zich steeds meer te focusen op dat groter stuk water daar, wat je hier ziet:quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is in ieder geval ook duidelijk dat ze zich op 1 gebied concentreren, waar het nou precies is kun adv deze beelden niet precies zeggen, maar het is duidelijk dat ze weten waar ze moeten zijn.
Dan mogen ze wel tempo maken ivm wegdrijven van een eventueel lichaam.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:47 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ze lijken zich steeds meer te focusen op dat groter stuk water daar, wat je hier ziet:
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
Visitekaartje of ggz dagpas/kortingsbon om te parkeren misschienquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:47 schreef velden het volgende:
Hoe weet die verslaggeefster dat het een ggd arts is, staat dat op zn auto?
Waarschijnlijk gewoon om het vanuit de lucht goed in kaart te brengen, maar wat weet je natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:46 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar even voor mijn beeldvorming.
Het gaat om warmtescanners dan ofzo?
In dit land? Vast niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:47 schreef Robin_fok het volgende:
Kunnen we in ieder geval concluderen dat die Michael na dit voorval niet minder dan levenslang (en TBS) krijgt?
mhh als ze maar geen Tomatensoep geven daar krijg ik rare gedachten bij..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:46 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Das niet eerlijk voor piet friet want beter is er niet
Dat is niet de grote plas dus. Heb je wrs ook geen boot nodig wrs.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Nederland, zo iemand verdiend natuurlijk een 3e kans.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:47 schreef Robin_fok het volgende:
Kunnen we in ieder geval concluderen dat die Michael na dit voorval niet minder dan levenslang (en TBS) krijgt?
Ik weet niet of ze onderweg nog de hengels gaan uitgooien om een visje te scorenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:48 schreef edje5555 het volgende:
[..]
mhh als ze maar geen Tomatensoep geven daar krijg ik rare gedachten bij..
18 waarvan je 16 minimaal moet vastzitten.. maar dat gaat nu nog niet in.. dus hij zal vast ná 8 jaar weer vrijkomenquote:
Hopelijk krijgt dit nog een politiek staartje, in basis moeten we in Nederland zwaardere straffen opleggen, weinig tot geen mogelijkheden tot strafverminderingen of 'verlof' bieden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:47 schreef Robin_fok het volgende:
Waarschijnlijk aan zijn geitenwollen sokken in bruine sandalen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:47 schreef velden het volgende:
Hoe weet die verslaggeefster dat het een ggd arts is, staat dat op zn auto?
Verdient.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dit is Nederland, zo iemand verdiend natuurlijk een 3e kans.
Dat is de Groenewoudse tochtquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:47 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ze lijken zich steeds meer te focusen op dat groter stuk water daar, wat je hier ziet:
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
Ja dat is retarded. Geef dan 10 jaar en laat dader het volledig uitzitten ipv hoger geven en dan korting op de straf like wtfquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
18 waarvan je 16 minimaal moet vastzitten.. maar dat gaat nu nog niet in.. dus hij zal vast ná 8 jaar weer vrijkomen
Voltooid verleden tijd (vvt)quote:
Ja las ik ook, maar kan het me niet voorstellen. Dan zou je dode dieren etc ook zien en dat is niet zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon om het vanuit de lucht goed in kaart te brengen, maar wat weet je natuurlijk niet.
Aan warmtescanners heb je weinig meer als ze overleden is. (Al hoorde ik een user net zeggen dat een ontbindend lijk warme uitstraalt.........)
Die krijgt vast als straf in hoger beroep een weekje collecteren voor arme padvinders die lid zijn van D66quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:47 schreef Robin_fok het volgende:
Jongens who cares. We weten allemaal wat er bedoeltdtdt wordtdtdquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:50 schreef Pomtips het volgende:
[..]
Voltooid verleden tijd (vvt)
ik had bekend
jij had bekend
hij had bekend
wij hadden bekend
jullie hadden bekend
zij hadden bekend
Nee, politie nu terug naar Schiphol. Andere was omroepflevoland. Vlogen beide boven gebied links van de golfbaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:50 schreef Onnoman het volgende:
vliegen die helicopters nu boven zeewolde?
Jooo gaan we Nederlandse taal geven hier of zo ??quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:50 schreef Pomtips het volgende:
[..]
ik had bekend
jij had bekend
hij had bekend
wij hadden bekend
jullie hadden bekend
zij hadden bekend
Hij kreeg een lagere straf in hoger beroep EN kwam dus vervroegd vrijquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat is retarded. Geef dan 10 jaar en laat dader het volledig uitzitten ipv hoger geven en dan korting op de straf like wtf
twitter:frabooser twitterde op woensdag 11-10-2017 om 17:49:21De politie lijkt zich op basis van de politieheli te centreren tot deze plaats. #annefaber https://t.co/9ExfjVgsDT reageer retweet
Christus is met hoofdletter.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:51 schreef 1312-FRFC het volgende:
Lekker boeiend met een d of t man. Jezus christus.
Misschien wel iets, maar denk niet zoveel dat het met een warmtebeeldcamera vanaf een flinke afstand zichtbaar is.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja las ik ook, maar kan het me niet voorstellen. Dan zou je dode dieren etc ook zien en dat is niet zo.
Daarom mijn vraag. Lijkt me niet bruikbaar. Tenzij...
Weer wat geleert, mijn dank is grood :quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:50 schreef Pomtips het volgende:
[..]
ik had bekend
jij had bekend
hij had bekend
wij hadden bekend
jullie hadden bekend
zij hadden bekend
Lekker plekkiequote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:51 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:frabooser twitterde op woensdag 11-10-2017 om 17:49:21De politie lijkt zich op basis van de politieheli te centreren tot deze plaats. #annefaber https://t.co/9ExfjVgsDT reageer retweet
hij was er dus niet jij aanwezig maar was wel verantwoordelijk voor zijn veroordeling omdat hij ging praten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Diezelfde vriend was zelfs bij die verkrachtingen aanwezig. Die zat in de auto.
Die gaan vast ook een broodje bal scoren en een kom soep voordat het op is met uitdelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee, politie nu terug naar Schiphol. Andere was omroepflevoland. Vlogen beide boven gebied links van de golfbaan.
Stel je niet aan azijnzeikert.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:49 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Verdient.
Godskolere, hebben jullie allemaal dyslexie ofzo?
twitter:VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 17:51:24Meneer uit Zeewolde vertelt dat dit t gebied is waar wordt gezocht. Rond de uitkijktoren, groot wandelgebied. Heli… https://t.co/H6ZF2wCSXB reageer retweet
Nee het is echt met een D..quote:
Bij het voltooid deelwoord (want dat is wat je gebruikt) kun je in dit soort gevallen ‘T KoFSCHiP toepassen. In het zinnetje ‘Hij heeft beken[d]‘ weet je dat het een [d] moet zijn, als je naar de stam kijkt. Dat is [beken]. De N zit niet in het kofschip, dus kan er nooit een T achter komen en moet het een D zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:48 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Uhhh? Heeft bekend met een T, ja?
Negeer -> TRquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:53 schreef 1312-FRFC het volgende:
Oke, pleur op met je Nederlandse les man.
Zolang er geen geblindeerd busje gespot wordt dan is ze niet gevonden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:53 schreef Robin_fok het volgende:
Ze zijn sowieso al ter plaatse. Ik denk eerlijk gezegd dat ze al gevonden is.
Een soort van sloot/greppel/beek? Je verwacht het niet..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Daar loopt een mooi paadje langs het water
[ afbeelding ]
No shit Sherlock!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:53 schreef Fidji het volgende:
[..]
Bij het voltooid deelwoord (want dat is wat je gebruikt) kun je in dit soort gevallen ‘T KoFSCHiP toepassen. In het zinnetje ‘Hij heeft beken[d]‘ weet je dat het een [d] moet zijn, als je naar de stam kijkt. Dat is [beken]. De N zit niet in het kofschip, dus kan er nooit een T achter komen en moet het een D zijn.
denk ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:53 schreef Robin_fok het volgende:
stfu ok?quote:
Nederlandse grammatica is net zo ingewikkeld als ons belastingstelselquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:53 schreef Fidji het volgende:
[..]
Bij het voltooid deelwoord (want dat is wat je gebruikt) kun je in dit soort gevallen ‘T KoFSCHiP toepassen. In het zinnetje ‘Hij heeft beken[d]‘ weet je dat het een [d] moet zijn, als je naar de stam kijkt. Dat is [beken]. De N zit niet in het kofschip, dus kan er nooit een T achter komen en moet het een D zijn.
Kommen soep worden eerst gecontroleerd op vingerafdrukken alvorens de tweede ronde begintquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:52 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Die gaan vast ook een broodje bal scoren en een kom soep voordat het op is met uitdelen.
Dat gevoel bekruipt mij ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:53 schreef Robin_fok het volgende:
Best wel boeiend ja. Krijg zo onderhand oogkanker van de fouten in werkwoord vervoeging die je hier om de oren vliegen. Maar ik hou er wel over op want anders is het een dagtaak.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:51 schreef 1312-FRFC het volgende:
Lekker boeiend met een d of t man. Jezus christus.
Moet er ook net aan denken idd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:54 schreef Wuwwa het volgende:
Tunneltje onder het gras door. Bij zo'n soort plek lagen de lijkjes van Ruben en Julian jaren geleden
Nee, Engels is logisch.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederlandse grammatica is net zo ingewikkeld als ons belastingstelselDaarom Engels > Nederlands.
Hey jij ook hier?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou zeg dat. Daar wordt je inderdaad niet snel gevonden als niemand weet waar je bent.
Totaal niet boeiend. Alleen autisten vinden dit boeiend.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:54 schreef Pomtips het volgende:
[..]
Best wel boeiend ja. Krijg zo onderhand oogkanker van de fouten in werkwoord vervoeging die je hier om de oren vliegen. Maar ik hou er wel over op want anders is het een dagtaak.
Ja, ik volg het ook, nu wat actiever hier.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij ook hier?
Nahja dat bos bij die kliniek zag er ook lekker luguber uit in het donker
Zeg, ga mij ff op de schuld geven van dat gezeur over die dt. Ik heb er toch een boze smiley bijgezet. maw nu opzouten met dat gezeur over iets dat niet belangrijk is in deze.quote:
kunnen we dit topic sluitenquote:
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, Engels is logisch.
Maar niet in dit topic.
twitter:marcomoonnin twitterde op woensdag 11-10-2017 om 17:54:45Bij alle toegangswegen bij het bosgebied staat ME. De pers die het gebied verlaten mogen er later niet meer in. #Annefaber #Zeewolde reageer retweet
Fidji is dominant lekkerquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:55 schreef Fidji het volgende:
[..]
Zeg, ga mij ff op de schuld geven van dat gezeur over die dt. Ik heb er toch een boze smiley bijgezet. maw nu opzouten met dat gezeur over iets dat niet belangrijk is in deze.
Klaar nu en punt.
Het lichtpuntje = een rasgekkie, die random trefwoorden heeft geroepen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:53 schreef Jojojo1976 het volgende:
[..]
Het lichtpuntje op Twitter. Moet je eens op zoeken, ongelooflijk!
Nou, dan kan je maar 1 conclusie trekken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:56 schreef ondeugend het volgende:
twitter:marcomoonnin twitterde op woensdag 11-10-2017 om 17:54:45Bij alle toegangswegen bij het bosgebied staat ME. De pers die het gebied verlaten mogen er later niet meer in. #Annefaber #Zeewolde reageer retweet
Zitte fauten in je zins opbouw en ook veel spel fauten kan dat kloppen of ben ik dyslexteus gewurden |??quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:55 schreef Fidji het volgende:
[..]
Zeg, ga mij ff op de schuld geven van dat gezeur over die dt. Ik heb er toch een boze smiley bijgezet. maw nu opzouten met dat gezeur over iets dat niet belangrijk is in deze.
Klaar nu en punt.
Hij vroeg het toch stellend?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:50 schreef Pomtips het volgende:
[..]
ik had bekend
jij had bekend
hij had bekend
wij hadden bekend
jullie hadden bekend
zij hadden bekend
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:40 schreef bijstandboy het volgende:
http://www.goedverwoord.n(...)nd-en-wanneer-bekentquote:Bekent
‘Bekent’ met een –t komt veel minder vaak voor. Eigenlijk wordt het alleen gebruikt wanneer het de persoonsvorm van de zin is. De persoonsvorm vind je als volgt: Maak de zin vragend. Het woord dat voorop komt te staan, is de persoonsvorm.
Voorbeeld: Nadia bekent dat zij is vreemdgegaan.
Maak vragend: Bekent Nadia dat zij vreemd is gegaan?
Persoonsvorm is dus ‘bekent’.
Wanneer je tijdens deze check ziet dat de vraag begint met ‘bekent’, weet je dat het met een -t geschreven wordt. Een ander gemakkelijke regel is: Je schrijft bekent met een –t wanneer het gebruikt wordt voor de hij/zij/het-vorm. Bijvoorbeeld: Hij bekent dat hij af heeft gekeken of Zij bekent nooit pizza te eten.
jij haalt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:56 schreef L-E het volgende:
Ik hoop zo voor de familie dat ze snel gevonden wordt. Ik gun ze zo enorm de volgende stap in dit afschuwelijke mensonterende proces
Zat 2 uur in de lucht, dus brandstof kan een ding zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:56 schreef Onnoman het volgende:
Helicopter is vertrokken
brandstop op of anne gevonden?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij vroeg het toch stellend?
[..]
[..]
http://www.goedverwoord.n(...)nd-en-wanneer-bekent
Zeker toestel van Ryanair? Die tanken ook altijd maar net voldoendequote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zat 2 uur in de lucht, dus brandstof kan een ding zijn.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:57 schreef Fidji het volgende:
OMG mensen met gefrustreerde taal-problemen, ga een ander topic openen, niet hier aub!
Als je nou eens begint met het zelf gewoon te negeren ipv menen iets te moeten zeggen op anderenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:55 schreef Fidji het volgende:
[..]
Klaar nu en punt.
Sowieso sjaggie mensen hier in dit topicquote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:57 schreef Fidji het volgende:
OMG mensen met gefrustreerde taal-problemen, ga een ander topic openen, niet hier aub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |