abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:21:04 #226
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174343691
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:18 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Of juist niet ivm dwaalspoor. Kan me voorstellen dat hij de spullen gedumpt heeft. Lijk nadien opgehaald.

Reële mogelijkheid:

- delict rondom den Dolder;
- dader na delict met fiets van Anne via Spoorlaan richting Amersfoortseweg om spullen en fiets te dumpen - dwaalspoor op afstand van kliniek;
- lopend terug naar kliniek;
- volgende dag lichaam opgehaald met auto van zijn moeder en ergens gedumpt.
Dit soort daders spelen wel vaker met de politie. Patrick S. bracht bijvoorbeeld het bankpasje van zijn slachtoffer 's nachts naar het politiebureau.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_174343703
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:20 schreef gilligan het volgende:

[..]

Als je een auto hebt heb je geen dwaalspoor nodig zou ik zeggen.
Op het moment van delict had hij die auto mogelijk niet maar was lopend.
Love is in the air!
pi_174343724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, lijkt me dat-ie eerst naar zijn moeder moet reizen om die auto dan te lenen van haar, dus zit er minimaal nog een dag tussen.
Maar waarom had hij dan die auto nodig :')

Wellicht heeft zijn moeder die auto wel daar afgeleverd. Daarna zou hij het lichaam ook in middag van zaterdag hebben kunnen borgen
Love is in the air!
pi_174343733
quote:
P. werd gisteren aangehouden in de kliniek in Den Dolder waar hij woonde en werd voorbereid op terugkeer in de maatschappij. De Gooi- en Eemlander schrijft dat hij in de kliniek werkzaam was bij de afdeling groenonderhoud.

De krant heeft dat gehoord van een gepensioneerde terreinbeheerder en zijn dochter. "Hij reed de hele dag buiten met zijn karretje, kende elke centimeter in het gebied."
Nieuwe twist: hij had - naast auto van de moeder - ook beschikking over zo'n groenkarretje + gereedschap voor begraven.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:24:29 #230
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174343753
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:18 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Of juist niet ivm dwaalspoor. Kan me voorstellen dat hij de spullen gedumpt heeft. Lijk nadien opgehaald.

Reële mogelijkheid:

- delict rondom den Dolder - lichaam in bosjes gelaten;
- dader na delict met fiets van Anne via Spoorlaan richting Amersfoortseweg om spullen en fiets te dumpen - dwaalspoor op afstand van kliniek;
- lopend terug naar kliniek;
- volgende dag lichaam opgehaald met auto van zijn moeder en ergens gedumpt. Hier was alle tijd en ruimte voor in bosrijke omgeving.
Niet onmogelijk. Toch nam hij dan wel een groot risico als hij haar lichaam heeft verplaatst. Een levenloos lichaam is zwaar, ook als zij geen 70 kilo was. Het noodweer was voorbij, dus meer kans gezien te worden.. Maar ik ken die omgeving niet behalve van kaartjes etc.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174343757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:23 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

Nieuwe twist: hij had - naast auto van de moeder - ook beschikking over zo'n groenkarretje + gereedschap voor begraven.
Perfect profiel dus voor het (tijdelijk) verstoppen van een lichaam. Bah
Love is in the air!
pi_174343759
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:21 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Op het moment van delict had hij die auto mogelijk niet maar was lopend.
Als hij vooraf al van plan was om op een later tijdstip Anne te verplaatsen had hij die jas en tas toch ook wel daar kunnen laten? Dan hoefde hij alleen die fiets te verstoppen.
pi_174343763
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:23 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Maar waarom had hij dan die auto nodig :')

Wellicht heeft zijn moeder die auto wel daar afgeleverd. Daarna zou hij het lichaam ook in middag van zaterdag hebben kunnen borgen
Het kan hoor, maar ja, moeder gaat met auto bij hem op bezoek en hij leent dan de auto van zijn moeder en is even paar uur weg daarmee? Wat doet moeder ondertussen dan?
I´m back.
pi_174343776
Goedemorgen,

Onze insider nog teruggekeerd? Of bleef het bij de bijdrage van gisteravond?
pi_174343777
Enige wat ik op dit moment nog kan denken is hoe zielig ik het vind voor Anne, haar familie en haar vriend, dat dit heeft kunnen gebeuren...
pi_174343781
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:24 schreef gilligan het volgende:

[..]

Als hij vooraf al van plan was om op een later tijdstip Anne te verplaatsen had hij die jas en tas toch ook wel daar kunnen laten? Dan hoefde hij alleen die fiets te verstoppen.
Zonder een tas en een jas zichtbaar in dat gebied, hoeven ze daar ook niet lang te zoeken. Puur om de politie en de rest aan het werk te zetten, denk ik.
pi_174343784
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:24 schreef rooie9 het volgende:

[..]

Niet onmogelijk. Toch nam hij dan wel een groot risico als hij haar lichaam heeft verplaatst. Een levenloos lichaam is zwaar, ook als zij geen 70 kilo was. Het noodweer was voorbij, dus meer kans gezien te worden.. Maar ik ken die omgeving niet behalve van kaartjes etc.
Hij kende die omgeving perfect. In vroege morgen of late avond zie ik zo'n figuur er wel toegestaan in staat. Zeker als hij het lichaam ergens langs de rand van weg had neergelegd. Dan is het in een paar minuten gebeurd.

Laten we afwachten of er sporen in de auto worden gevonden.
Love is in the air!
pi_174343787
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:23 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

Nieuwe twist: hij had - naast auto van de moeder - ook beschikking over zo'n groenkarretje + gereedschap voor begraven.
Ik neem aan dat-ie daarmee alleen op het terrein van de instelling kon rijden?
I´m back.
pi_174343791
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het kan hoor, maar ja, moeder gaat met auto bij hem op bezoek en hij leent dan de auto van zijn moeder en is even paar uur weg daarmee? Wat doet moeder ondertussen dan?
Moeder gaat terug met OV?
Love is in the air!
pi_174343794
quote:
De gewelddadige verkrachter die is opgepakt voor de vermissing van Anne Faber werkte in het groenonderhoud op het uitgestrekte terrein van instelling voor geestelijke gezondheidszorg Altrecht, in de bossen bij Den Dolder. Dat vertellen een gepensioneerde terreinbeheerder en zijn dochter. ,,Hij reed de hele dag buiten met zijn karretje, kende elke centimeter in het gebied.
Verdachte Michael P. (27) kon dus mogelijk gaan en staan waar hij wilde.’’
https://www.gooieneemland(...)-was-hele-dag-buiten
pi_174343798
Als dit verhaal van een auto waar is dan heb ik weinig hoop dat er binnenkort een doorbraak komt. Hij zal denk ik niets zeggen, zolang men helemaal niets kan vinden kunnen ze niets bewijzen. En met een auto kun je overal komen dus het hele verhaal van zoeken in een bepaald gebied zou ook zinloos kunnen zijn.
pi_174343809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:24 schreef gilligan het volgende:

[..]

Als hij vooraf al van plan was om op een later tijdstip Anne te verplaatsen had hij die jas en tas toch ook wel daar kunnen laten? Dan hoefde hij alleen die fiets te verstoppen.
Spullen heeft hij heel slim ergens anders neergelegd. Zo ging dd politie niet zoeken rondom Berkenlaan maar eerst vijf dagen rondom Spoorlaan. En fiets kan je niet makkelijk meenemen in een auto m.
Love is in the air!
pi_174343818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het kan hoor, maar ja, moeder gaat met auto bij hem op bezoek en hij leent dan de auto van zijn moeder en is even paar uur weg daarmee? Wat doet moeder ondertussen dan?
Moeder is jarig dus hij gaat bij haar op bezoek zou je zeggen. Neemt auto voor een weekendje mee, levert hem aan het eind van het weekend weer af, en gaat met de trein terug (is om de hoek)?
pi_174343819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:27 schreef metallicelmo het volgende:
Als dit verhaal van een auto waar is dan heb ik weinig hoop dat er binnenkort een doorbraak komt. Hij zal denk ik niets zeggen, zolang men helemaal niets kan vinden kunnen ze niets bewijzen. En met een auto kun je overal komen dus het hele verhaal van zoeken in een bepaald gebied zou ook zinloos kunnen zijn.
Zoekgebied kan daardoor enorm toenemen.... :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 09:28:51 ]
pi_174343824
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:26 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Hij kende die omgeving perfect. In vroege morgen of late avond zie ik zo'n figuur er wel toegestaan in staat. Zeker als hij het lichaam ergens langs de rand van weg had neergelegd. Dan is het in een paar minuten gebeurd.

Laten we afwachten of er sporen in de auto worden gevonden.
En dan kan het goed zo zijn dat hij ergens een groot gat gegraven had en zijn moment heeft afgewacht. Na de daad alleen nog dicht gooien. Je zou denken de spullen dan mee begraven, maar het lijkt me best een type wat een spelletje speelt met de politie dmv dwaalspoor en daardoor waarschijnlijk zijn eigen graf gegraven heeft.
pi_174343826
Mijn speculatie: vrijdagavond lichaam snel de bosjes ingetrokken. Hij is enkele dagen later met zijn groenvoorzieningskarretje teruggegaan om het lichaam te begraven.
pi_174343839
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:23 schreef RokendeSigaret het volgende:
werd gisteren aangehouden in de kliniek in Den Dolder waar hij woonde en werd voorbereid op terugkeer in de maatschappij. De Gooi- en Eemlander schrijft dat hij in de kliniek werkzaam was bij de afdeling groenonderhoud.

De krant heeft dat gehoord van een gepensioneerde terreinbeheerder en zijn dochter. "Hij reed de hele dag buiten met zijn karretje, kende elke centimeter in het gebied."
Walg, walg, en dan nog gaat er geen belletje rinkelen bij "begeleiders" dat het misschien te vroeg is om dergelijke "vrijheden" aan een emotieloze psychopaat toe te kennen. Was dat ding voorzien van een GPS tracker? IS dit überhaupt wel een omgeving waarin je dit soort idioten moet loslaten met dit soort middelen? De vraag stellen is hem beantwoorden in deze.
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:29:46 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174343840
Dit is wel bizar trouwens.... een mislukte overval op een café in de kerkstraat in Zeewolde.
Zijn moeder en zus hadden daar destijds nog een café (in 2014 verkocht trouwens, dus niet meer van hen)
quote:
Nog voordat P. voor langere tijd in de cel belandde - vanwege de zedenzaak in Nijkerk - maakte hij zich schuldig aan een reeks bedreigingen en vernielingen. Kennissen uit die tijd melden aan de Stentor dat hij ook zijn vader zou hebben mishandeld en zijn toenmalige vriendin met een gebroken bierglas zou hebben bewerkt toen ze het uit wilde maken. Om aan geld voor drugs te komen, maakte hij zich schuldig aan berovingen. Dat leidde tot onbezonnen acties. Zoals de mislukte overval op een café aan de Kerkstraat in het dorp.
Bron: https://www.destentor.nl/(...)-michael-p~a2777b2c/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174343846
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:27 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Moeder gaat terug met OV?
Ja, okee, dat zou kunnen, dan rijdt ze met hem het instellingsterrein af en gaat naar station of bushalte en dan neemt hij de auto over?
I´m back.
pi_174343848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:21 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Dit soort daders spelen wel vaker met de politie. Patrick S. bracht bijvoorbeeld het bankpasje van zijn slachtoffer 's nachts naar het politiebureau.
Ik denk dat die M.P helemaal niet zo berekenend kan zijn. Voor zijn vorige misdaad werd hij ook gepakt.
En bovendien het was al bekend dat hij psychisch gestoord is.
Las dat hij zijn ex een bierglas in het gezicht duwde om haar te verwonden, dat hij zijn vader mishandelde. Deed niets om dat te verbergen of zoiets. Hij zei ook trots te zijn op die verkrachtingen van die twee meisjes.
Lijkt mij eerder een explosieve impulsieve psychopaat die dus juist niet zijn best gaat doen om sporen te verbergen.
Maar ja kan me hier ook heel heel heel erg in vergissen.
Die gek kreeg tenslotte verlof. Dat krijg je ook alleen als je de psychiater antwoorden geeft die de psychiater graag wil horen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')